Je zult wel denken wat is dit nou weer Nou ik ben opzoek naar het meest geniale/ grappige/ verbazinwekkende of ultra lelijke huis accessoire nieuw of 2dehands Tot ongeveer 50 Ik heb al even op marktplaats gekeken maar kwam er bijna niet doorheen Omdat tegenwoordig mensen de moeite nemen om ieder waxine licht houdertje apart te plaatsen voor 0,20 Helpen jullie mee met zoeken?
Deze vond ik behoorlijk lelijk en creapy: Afrikaanse beeld met spiegel ⥠Afrikaanse beeld met spiegel - Kunst | Beelden en Houtsnijwerken - Marktplaats.nl Ad
Voor een tientje ben je klaar... ⥠RAAMDECORATIE 2 MOS KATTEN op stam terra cotta pot KAT STEEN - Woonaccessoires | Overige - Marktplaats.nl
Op onze lokale marktplaats staat deze prachtige lamp: Telstar-Online.nl - Brocante schemerlamp- marktplein
Ooh ik dacht dat het wat we al in huis hebben. Wou al met de de iPad door ons huurhuis( privehuur) om de lelijke elementen te laten zien
OMG!!! wat een afgrijzelijke accesoires haha geweldig! Mijn tip: ga langs de kringloop winkel. dan kom je vast wel iets tegen!
Haha, ik vind hem ook lollig, maar wel een beetje fout en veel te duur.. Oa te koop bij fonq, in meerdere kleuren en vormen https://www.fonq.nl/producten/merk-pyropet/
Wel duur inderdaad maar hij is wel geniaal! De kringloop winkel hier had genoeg lelijke vieze oude dingen Maar niet echt iets hilarisch lelijks
Zo'n kat moet toch wel te maken zijn? Of iets dat erop lijkt. Een silicone mal kan ook in de oven dus lijkt mij dat er ook heet kaarsvet in kan. Of is dat heel veel warmer? Als je het een beetje onder de knie krijgt ben je van je oude kaars resten af en kan je de grap vaker uithalen of gebruiken voor een markt.