Wie was er meteen na stoppen pil zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    hoi hoi,

Wie van jullie was er meteen na het stoppen van de pil zwanger? Dan bedoel ik wel degenen die direct na het stoppen met de pil een normale pilstopbloeding hebben gehad.

Dan zitten we namelijk in hetzelfde schuitje en heb ik daar een vraag over.

Ik voel me namelijk al een paar dagen raar, met vandaag als ergst. Ik ben de hele dag al met vlagen erg duizelig en heb het gevoel helemaal van de wereld te zijn. Met mijn auto bijna 2 keer een stoeprand opgereden ;)

Ik heb 25 februari jl. mijn laatste pil ingenomen, en kreeg op 28 februari de pilstopbloeding (meer dan normaal), die 7 à 8 dagen aanhield. Als ik rekening zou houden met een doorsnee cyclus van 28 dagen, dan zou ik op 28 maart weer ongesteld moet worden en gisteren mijn eisprong hebben gehad.

Net zat ik op het toilet, en zag ik dat een heel klein beetje roze bloed verloor.

Nu zit ik te denken (weet dat de kans heel klein is, maar toch), kan dat geen innesteling zijn? Of is dat pas vele dagen na je eisprong?
    En weet verder iemand iets tegen die duizeligheid of waar dit mee te maken kan hebben?

Liefs
    Marleen

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ontpillen!

je hebt dag na je ei echt nog geen innesteling en al helemaal nog geen klachtjes die zo heftig kunnen zijn als jij ze ervaart.
    je innesteling vind 5 tot 10 dagen na je ei pas plaats.

Ik denk dat je je even niet gek moet laten maken en je lijf ff een kans moet geven ;)

Succes!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

er zijn meiden die direct zwanger zijn de eerste maand. dat is eerder uitzondering als regel.
    sluit me verder bij natasja aan dat je even je lijf de kans moet geven zich te herstellen en ook je lijf moet leren kennen, want tijdens de pil voel je niks van wat je voelt zonder pil.

succes he met zwanger worden!

4. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Ok, dan gooi ik het gewoon op ontpillen. Ik voe me zo beroerd, ik ga naar bed!

Liefs
    Marleen

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    ik was meteen zwanger na de pil... 20 april gestopt, 15 mei zwanger... Maar ik heb nooit wat gemerkt en heb ook pas getest toen ik 6.5 week zwanger was en opeens wel heel erg pijnlijke borsten had en erg misselijk was :)

6. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ook hier zo een uitzondering... Op 22 december laatste pil en op 24 december laatste ongi van de pil daarna niet meer ongesteld geworden en op 21 januari een positieve test in handen!
    Had er ook niet op gerekend dat het zo snel zou gaan en had niet veel klachten buiten een beetke pijnlijke borsten en redelijk veel afscheiding.

Meid, ga er gewoon van uit dat het ontpillen is, heb ik ook steeds gedaan want het komt zo zelden voor dat je meteen zwanger bent. Uiteraard ben ik wel ontzettend blij dat ik dat geluk heb mogen ervaren, maar probeer je vooral niet gek te laten maken door je eigen lichaam!

Succes!

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik heb ook veel klachten gehad na het stoppen met de pil.
    Leek ook of ik zwanger was, misselijk, pijnlijke borsten etc...maar bleek dus niet zo te zijn.

Laat me nu niet snel meer voor de gek houden, gooi het nu sneller op ontpillen als ik wat voel....ben in november gestopt met de pil...en geen idee hoe lang je kunt ontpillen.

Maar goed, we blijven gewoon klussen en hopen, haha! ;)

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik ben afgelopen zomer met de pil gestopt. Daarna ook super zere en gevoelige borsten gehad, en ach ja.. Meer van dat soort klachtjes..

Maar wij zijn condooms gaan gebruiken, dus zwanger was ik sowieso niet. (Al weet je dat natuurlijk nooit...)

Ik heb nu nergens last meer van! Kwam dus puur door het ontpillen...

Liefs, Alina21

9. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog een uitzondering. Ik heb 10 februari mijn laatste stopdag gehad (normaal zou ik dus 11 feb aan een nieuwe strip beginnen). Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden en inmiddels dus bijna 5 weken zwanger :D
    Nogmaals het schijnt echt een uitzondering te zijn maar het kan dus. Ik had ook snel al allerlei kwaaltjes (zere tepels, moe, misselijk, steken in mijn buik) en dacht dat dit bij het ontpillen hoorde.
    In mijn geval dus niet... een grote verrassing. Je weet het pas echt zeker als je een positieve test hebt of als de duiveltjes arriveren.

Succes en ik hoop echt voor je dat jij ook een uitzondering bent. ;)

10. Tannicka

Tannicka Lid

14 mrt 2007
    15
    0
    0
    Ik was bij eerste zwangerschap direct na stoppen met pil zwanger, bij tweede idem. Nu gestopt in februari dus ben benieuwd.

11. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hoi hoi ik ben ook gelijk na mijn stoppen van de pil 1 keer ongi geworsen en daarna was ik gelijk zwanger van ons tweede kindje liefs diana

12. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hoi hoi ik ben ook gelijk na mijn stoppen van de pil 1 keer ongi geworsen en daarna was ik gelijk zwanger van ons tweede kindje liefs diana

Deel Deze Pagina