Dat is echt schrikken , hopenlijk gaat het snel beter . voor jullie allemaal heel erg veel sterkte . yvonne
lorenzo pakt het vocht goed op maar we hebben een ander probleem zijn zoutgehalte is veel te hoog ze gaan nu proberen om het met medicijnen heel langzaam naar beneden te krijgen (hopen dat het lukt) het moet ook nog heel rustig omdat die anders weer in shock kan raken. hij krijgt het vocht ook nog altijd toegedient maar als het goed is mag die vanavond wel weer de 1ste keer eten. ik hou jullie op de hoogte groetjes anita p.s en bedankt iedereen voor al het meeleven vind ik echt super en we kunnen alle steun gebruiken.
hoi hoi mensen het gaat wel weer een heel stuk beter met lorenzo hij moet nu alleen gaan eten , maar hij eet niet bij de zusters alleen bij mij . en ik zit op het moment met financieële problemen dus kan niet naar lorenzo toe en zolang die niet eet mag die ook niet naar huis . . dit was ff de update is me ff teveel om iets langers te schrijven want ik heb alles geprobeert en niemand die me even geld kan of wil lenen om naar lorenzo te gaan ga er echt aan onder door . groetjes anita
Jeetje Anita wat verschrikkelijk dat je wegens financiele omstandigheden niet naar je zoon toe kunt. Ik hoop dat je gauw een oplossing hebt zeker als lorenzo alleen eet wanneer jij er bent. Heel veel succes , en heel veel sterkte allebei.
hallo iedereen ik heb gelukkig wat kunnen regelen en jahhh ze zit hier op het forum en is een echte vriendin .... in ieder geval ga ik dadelijk naar het ziekenhuis . hummel bedanktttttttttttttttt...... groetjes anita
He wat ontzettend fijn!! Wat een lieve vriendin heb jij zeg. Nou sterkte , en hopen dat Lorenzo weer wil eten hé. Succes hoor.
Jeetje wat schrikken zeg! Ik lees net dat je een oplossing gevonden hebt, anders zat ik er nog aan te denken of we niet allemaal 1 a 2 euro kunnen storten....bedoel dat kunnen we toch wel missen voor zulke noodgevallen? Ik hoor wel of dit een idee is! Heel veel sterkte en een dikke knuf voor de jongens!!!
Hai, mijn zoontje (8 maanden) is nu ook ziek. Mijn dochter heeft pas buikgriep gehad. En begin van deze avond...vlak na zijn fles begon mijn zoontje alles hevig uittespugen. Daarna ging het wel maar hij wou niets hebben. Mijn man heeft hem in z'n bedje gelegd en er was niets aan de hand. Een uurtje later begon m'n zoontje te huilen en mijn man vond hem terwijl hij aan het overgeven was. M'n man heeft 'm meteen ondersteboven gehangen aangezien hij zelfs niet goed meer kon slikken. Mee naar beneden genomen en ik nam hem over zittend op de bank. Probeerde hem toch nog wat te laten drinken maar hij wou niet. Nog geen 5 min. later...jahoor...weer spugen...niet zoveel maar wat wil je...hij heeft niets meer in zich. Het is voor mij de eerste keer dat ik een baby thuis heb die ziek is. En ik vind het zo erg...ik krijg hem niet aan het drinken. Heb ook net meteen de huisartsen post gebeld. Die rade me aan om meteen zetpilletjes te halen voor tegen de misselijkheid om hem weer te laten drinken. Als dat aan het eind van morgen middag nog niet is gelukt moet ik meteen weer terug bellen. Hij had vanmiddag al een behoorlijke volle luier met veel te zachte ontlasting. Durf niet te zeggen of het diaree was of niet. Ze vroeg me of hij nog wel allert was en niet suf enzo. Tja moeilijk te zeggen nu want hij is natuurlijk ook hartstikke moe. Ik ga nu even die zetpillen halen en hopelijk slaat het aan. Sorry dat ik nu ook hier mijn verhaal kom doen hoor. Maar ik schrok er zo van toen ik dit topic las. Ik wens je heel veel sterkte met Lorenzo Anita!! En hoop dat je hem snel weer bij je hebt. Heeeeeel erg bedankt voor de waarschuwing...zonder dat had ik misschien niet 1 2 3 actie ondernomen. Liefs Linda *jullie horen nog van me*