Daar is ie weer, jaarlijks terugkomende vraag.

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    De jaarlijks terugkomende vraag:
    "wat wil je voor je verjaardag?"

Ik ben over twee weken jarig en ik heb werkelijk geen idee wat te vragen...
    Toen mijn man het vroeg zei ik "ach, doe maar een nieuwe pannenset, deze zijn eigenlijk echt af en te klein"
    Vervolgens verkondigd dochterlief aan iedereen dat ze voor mama een pan gaat kopen ;), schattig!

Van mijn man en dochter heb ik inmiddels wel een idee wat ik zou kunnenvragen. Ik heb een ketting liggen die ik nooit om heb. Er zit een steentje in en nu zit ik te denken om aan de edelsmid van onze trouwring te vragen of hij dit steentje in een hangertje kan verwerken wat past bij mijn trouwring. En dan de naam en geboortedatum van mijn dochter erin gegraveerd.

Maar verder weet ik het dus echt niet.
    Ik zeg altijd tegen vrienden en familie dat ik niks hoef, dat bij ons komen al genoeg is. Maar ja, dan willen ze toch echt wat weten...
    Dus vraag ik jullie.... hebben jullie tips? (buiten sokken en doucheschuim om dan ;))

2. rums

rums Niet meer actief

Altijd lastig... Ik maak op mijn mobiele telefoon een lijstje en die houdt ik het gehele jaar bij.
    Staat nu op:
    Le Creuset braadpan
    Tuinlandbonnen
    dvd box

En ik wil graag een klein kweekkastje.

3. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog zo iemand die nooit weet wat ze vragen moet! Ik ben over een maand jarig en de eerste mensen begonnen er van de week ook al over...

Ik lees even mee ;)

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ik wou zeggen iets lekkers voor onder de douche. Dat heb je toch altijd wel nodig :)

Ik vind het ook altijd heeeeel erg moeilijk.

Maar als je niet echt iets nodig hebt, dan kun je toch best dingen vragen die je altijd wel een keer nodig hebt of gebruikt?
    Dus iets lekkers voor de badkamer. Chocolade of wijn? Wat leuks voor in de tuin? Bosje bloemen?

5. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vraag aan iedereen etos bonnen.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Cadeaubon van Douglas of Ici Paris ofzo :)

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    ik vraag babysit diensten van de familie.
    Mij kan je geen groter plezier doen dan een dagje te komen babysitten of de kinderen een dagje mee te nemen.
    Kunnen ik en manlief eens iets samen doen

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja ik vraag eigenlijk altijd geld, of een sauna bon, bioscoop bon. :)

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    herkenbaar, ik heb daarom ook het liefste kadobonnen :)

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Geen idee, een bon voor parfum is altijd leuk.
    Verder krijg ik graag speelgoed enz,...voor mn zoontje

11. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik vraag of geld (voor mijn manga's die wil ik dan zelf bestellen) of bepaalde video spellen :p Ben niet zo heel moeilijk :D

12. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben over 3 weken jarig... En ik weet het ook nooit. En eigenlijk hoef ik van anderen ook geen cadeautjes. Ik heb een hekel aan het vieren van mijn verjaardag, ik word bloednerveus van cadeautjes uitpakken :D.
    Maar ieder jaar komen ze weer langs... MET cadeautjes.

Nu zijn we net verhuisd en kan ik er wel een draai aan geven... centjes voor stoffen, zodat ik kussens en dekens kan maken. Maar meestal hebben ze ook lak aan mijn wensen en geven ze wat ze leuk vinden.

Mijn vriend pakt meestal wel uit. Die koopt een duur ding wat ik al lang op mijn verlanglijstje heb staan. Dit jaar heb ik een tweedehands bakfiets gevraagd ( waar ik dan zelf wel aan meebetaal hoor ). Maar wat ik al zei... net verhuisd, dus ook veel geld uitgegeven... dus wat mij betreft mag die bakfiets ook gewoon een bosje bloemen worden :D.

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vooral quality time kadootjes voor mezelf. Een lekkere badgeur, een bon voor kleding of magazines, boeken etc.

afgelopen jaar vind iedereen het maar irritant dat ik dingen voor de babykamer vroeg, want dat was een apart feestje haha! Maar ik kon echt niks anders bedenken. Nu heb ik soms zo'n behoefte aan rust, dat ik mijn volgende lijstje er dus volledig egoistisch uit komt te zien :D

14. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik vind het ook een heel vervelende vraag.. dit jaar heb ik het ook niet gevierd.. geen zin in.. en vriend vraagt, wat wil je.. ehhh niks??? (En vervolgens halen we het (soms maanden later) of samen of ik koop zelf wel wat ooit als ik dat wil.)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bonnen van je favo kleding winkel. Altijdhandig.
    Hou je van chocola? Verwijs ze naar chocstar. De gelijknamige site.
    Scheur of verjaardagskalender? Nieuwe agenda voor het nieuwe (school) jaar.
    Bon voor weekeind weg of high tea?
    Pluimcheck of tijdschriften?

16. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Mijn man en ik geven elkaar nooit cadeautjes, daar zijn we mee gestopt. Van familie en vrienden vragen we vaak geld. Manlief en ik vieren het altijd samen dus dan kopen we altijd iets groots ervan. Dit jaar hebben we een hometrainer gekocht en het jaar daarvoor een barbecue.

17. singa

singa Niet meer actief

Beken probleem. Ik ben over 2 weken jarig. Ik vraag altijd boeken voor mijn verjaardag. Er zijn er altijd genoeg die ik wil hebben en we gaan na mijn verjaardag vaak nog op vakantie.
    Dit jaar is het heel makkelijk want ik vier mijn verjaardag niet. Alleen mijn ouders, broer en een goede vriendin komen waarschijnlijk wel even langs.

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja hier ook over 2 weken jarig. Vraag dit jaar maar gewoon bonnen van mijn favo winkels denk ik. Denk aan hema, ici paris, prenatal (nu wel erg handig), mediamarkt (voor dvd's), h&m!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Jee zeg... ik ben even weg, kom terug,kijk hier en... wat een reacties!! Super :-D!

Langzaamaan komen er nu wel ideeen boven borrelen ja, zoals bonnen van Rituals, wat iemand ook zei, bad-of doucheschuim heb je op een gegeven moment weer nodig.
    En precies, quality voor mijzelf. Ik dacht eerst, ach, ik vraag een foodprocessor/keukenmachine van man en kind, waarop het even stil valt en dochter lief zegt: "ja, dan kan je lekker koken voor ons mama, want jij kookt altijd, papa niet!"
    ehm.... ;)

Kreeg van de week ook de vraag of ik het vier, wanneer ik het vier en wanneer...? O nou, eh... geen idee eigenlijk. Ik ben de 26e jarig, maar daar waar anderen er al mee bezig zijn (overigens wel heel lief!), daar ben ik er totaal niet mee bezig. Nog maar even niet nadenken over de drukte in huis, de boodschappen, enz enz ;)

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ben ik echt de enige persoon die een a4tje of drie op kan stellen van leuke cadeautjes voor mijzelf in elke prijscategorie die er bestaat????? :(:(:(

Ik voel me net een klein kind, maar ik heb écht zulke lijstjes :)

Deel Deze Pagina