We zijn bezig voor nummer 4! maar dit wil ook zeggen dat we langzaamaan moeten kijken voor een leuke 7 persoons auto. Iemand tips?
Nissan hebben wij nu onze vorige auto had geen 3 volwaardige zitplaatsen achterin en nr 1 zat zo gigantisch klem tussen 2 autostoelen in dat wij voor 7 zits zijn gegaan
Alles behalve een bankje in de kofferbak, asjeblieft doe dat niet. (Niet aan jou maar algemeen bedoeld he?) Ze zijn er, ze bestaan, maar een achterklep houdt niks tegen. De collega's die ik ken met de grotere gezinnen hebben een renault. Vooralsnog kunnen ze nog met 1 auto weg, geen idee wanneer t allemaal maatje puber heeft.
Jij bedoelt die enge dingen die je vroegah ook wel eens zag. Zit je omgekeerd in de auto. Die later zijn toegevoegd en niet origineel zijn. Dat je benen de kreukelzone zijn Wij hebben 2 opklapbare stoelen daar. Maar die horen bij het model en heb je ook een ruime kreukelzone nog.
Exact die, nou zo vroeguh is dat helaas niet. Mn zwager had m iets van 8 jaar geleden nog laten monteren... Inderdaad niet origineel hopelijk inmiddels streng verboden want die kofferbak is daar niet op berekend als in kreukelzone.
Wij hebben de Toyota verso 7 zitter. We rijden graag Toyota. 3 volwaardige stoelen achterbank (was een voorwaarde voor ons ivm zitjes van de kinderen. Passen er 3 naast elkaar). En dan 2 stoelen achter die uit te klappen zijn. Kofferruimte is dan minimaal als alles uitgeklapt is.
Brrr Nee dank je (hoewel t je als kind niet boeide, leuke herinneringen aan aan kinderfeestjes van ouders die zo'n bankje des doods hadden ). Dan maar minder beenruimte zoals onze oudste heeft. Maar wél een veilige stoel op de 3e rij. Moet ook zeggen we hebben deze auto ook mede genomen zodat mam ook mee kan zonder 1 van ons achter te laten. Was gewoon lastig; als we naar haar zus gingen, moest ik thuisblijven want mam ging dan mee. Dus miste ik het gezellige bezoek. Nu kunnen we ook als gezin (of we willen of niet, we zijn dusdanig verweven dat we 1 gezin zijn) ook naar mijn zus.
Wij hebben net een Citroën grand spacetourer gekocht. Ook 3 volwaardige achterstoelen. We kunnen hem volgende week ophalen, dus kan nog niet vertellen hoe die bevalt.
Met 3 stoelen is er nog niet genoeg plek haha. We hebben nu een Peugeot 2008 met ook een ruime bank met 3 zittingen. Het moeten er alleen 4 worden, dus echt een 7-zitter
Degene die ze deelt heeft 2 rijen van 3 stoelen achteraan dus is zeker geschikt. Bij zo een wagen hou ke ook nog flink wat koffer over. Wij hebben een ford grand tourneo. 1 zetel staat recht en de 2de ligt plat waardoor er nog koffer ruimte is.
Wij hebben een Dacia Jogger aangeschaft toen nummer 4 zich aandiende. Fijne ruime auto, op de rij met 3 plek zat. En de 2 stoelen achterin zijn ook ruim. Wij hebben momenteel 1 vd 2 achterste eruit, zodat de kofferbak wat vergroot wordt. Fijne (nieuwe) auto, voor een prima bedrag.
De Citroën Grand Spacetourer die wij hebben gekocht heeft geen 2 rijen van 3 stoelen, maar 1 rij van 3 stoelen en dan nog 2 stoelen daarachter, dus is wel een 7-zitter. Ik bedoelde ook meer dat hij 3 volwaardige stoelen op de 2e rij heeft.
Wij hebben nu omdat we een 3e krijgen een Skoda Kodiaq aangeschaft. Kunnen eventueel nog stoelen in de kofferbak gezet worden, hele ruime auto!