Naar aanleiding van het topic over de mode, ben ik wel benieuwd wat jullie kinderen dragen. Dus daarom dit topic…wat dragen jullie kinderen vandaag? Ik trap af; Noah draagt een shirt van Dirkje en een broek van Z8 Mia draagt een jurk van 4president (volgens mij)
Dat was altijd een leuk topic! Van vandaag geen foto, maar zal er weer eens om proberen te denken. Al denk ik dat de oudste van 9 niet meer steeds gaat poseren.
Inmiddels ziet ze eruit alsof ze is opgevoed door de wolven na het buitenspelen dus foto laten we achterwegen. Ze had vandaag aan een spijkerbroek van de H&M met een tshirt van de Zara (beide zacht oud blauw) met een witte hoge Nike sneaker eronder.
De oudste 2 ongeveer dit : Geen ketting en alle 2 wel op de borst ene logo. De jongste: Het volgende setje maar dan met gewone sneakers en geen hoedje. Nude of beige tinten ga je bij hem niet vinden ( of ik het setje mooi vind, is nog wat anders )
De oudste 2 hebben vandaag handbal wedstrijd, dus die dragen hun onesie vandaag. De 3e loopt nog in een t-shirt en legging van miraculous, die ze als pyjama heeft gedragen. De 4e draagt een jurkje van Billy & Lilly en de jongste draagt een setje van Dirkje. Helaas nog geen foto vandaag.
Hier loopt de jongste (nog) in een turnpakje met een grijze spijkerbroek (Raizzed Chelsea, denk ik) en een effen zwart shirt met Jordans. Ik hoop dat ze zo bedenkt dat het toch wat warm is en ze een korte broek aantrekt. De oudste ligt lekker puberaal nog te chillen in bed. Vanavond heeft ze een feestje, dus dan trekt ze vast wat anders aan.
Derde in zijn sportkleding, die is net thuis van sporten Jongste in een zomerjurk met flamingo van H&M en als we straks naar een verjaardag gaan een zwart glitterrokje van de WE, zwart shirtje van Hema en een roze giletje, ooit eens gekregen van ern vriendin
Leuk topic! De jongste draagt een shirt van feetje en een broekje van flinq De oudste 2 zijn bij hun vader, dus geen idee wat ze aanhebben
Dit had de jongste aan. Morgen gaat hij als skater door het leven en zal hij een baggy jeans aanhebben en een oversized tshirt.
Hier allebei de eeuwige grijze jeans plus t-shirt en Nike air force 1. Als het straks kouder wordt dan ruilen ze het t-shirt om voor een trui