Vaak hoor ik van mensen die n bad hebben dat ze m nooit vullen... Mensen die m wel vaak gebruiken: is het echt lekker ontspannend en hoevaak maak je er gebruik van?
Mijn dochter gaat altijd in het bad. En ik zelf twee keer in de week, heerlijk! Mijn man ongeveer een keer in de twee weken. Hier wordt ie goed gebruikt!
Vriend een keer in de week denk ik, Toen ik zwanger was bijna elke dag. Heerlijk voor de gekneusde ribben. Momenteel ga ik te weinig. Kleine slaapt soms zo slecht. Dan zit ik net en huilt hij weer. Vriend zit in ploegen dus is er niet altijd om hem dan te troosten voordat men daar over begint
Hier wordt er ook veel gebruik van gemaakt. Ik ga eigenlijk iedere dag wel even, lekker ontspannen. Vriend gaat iedere dag samen met dochter in bad.
Wij gebruiken het bad minimaal. Soms in de vakantie een keertje. Ik vind het wel ontspannend, maar begin me na 10 minuten te vervelen. Ik denk wel dat mijn zoontje er regelmatig in gaat als hij wat ouder is.
Ontspannend is het zeker, maar de laatste keer dat ik er in lag, was tijdens de zwangerschap van Finley. Nu douche ik liever. De kinderen gaan echter wel 1x per week in het bad. Voor de rest douchen ze.
Gisteren nog! Sowieso gaan de kinderen zo'n 3x per week in bad. Zelf ga ik soms hele perioden niet, en dan weer elke week. Gemiddeld denk ik 2x per maand. Ik vind het heerlijk ontspannend, vooral voor mijn lichaam. Alleen verveel ik me snel (heb ik met alles), dus ik kan er geen uren in blijven liggen. Meestal gaat een boekje mee, of de tablet, dan kijk ik tv of zo. Maar echt gaan liggen en níks doen is niets voor mij.
Onze dichter ging altijd in bad ipv douchen tot ze een jaar of 3 was, nu doucht ze altijd. 1 x per half jaar ofzo gaat ze samen met m'n man een hele poos in bad. En verder wordt hij nauwelijks gebruikt. Ik ga me er vervelen en krijg het koud na 10 min. En dat vind ik dan zonde van al dat water.
Hoi, Wij gebruiken dagelijks ons bad, heerlijk!!! Zou hem niet meer willen missen, Ideaal met de kindjes, en zelf vind ik het ook fijn, Liefs.
Ik ga gemiddeld 2x per maand ofzo, en mijn dochter 2-3x per week. Hij wordt bij ons dus wel gebruikt! Dochter heeft intense haat jegens de douche, dus ze gaat in het babybadje (dat past nog nét) wat we in het grote bad zetten (makkelijk met spetteren en leeggooien).
Zelf ga ik te weinig, ik kan er de rust bijna nooit voor vinden. Maar vooral mijn dochter vind het heerlijk om in bad te gaan. Die gaat zo'n 2 à 3 keer per week. Zoontje soms ook, maar die doucht liever. Ik ben in ieder geval erg blij dat we voor een bad hebben gekozen in de nieuwe badkamer.
Ik ga 2X per week in bad zitten, dat is echt mijn ontspanmoment. Ik zit er dan ook 1,5uur in vaak met een boek, kaarsje aan, kopje thee of een glas wijn erbij mm mm Kinderen gaan ook 2-3x per week met zn drieën in bad spelen. Man blijft erbij zitten en ik ruim dan altijd de was op en maak de badkamerkast schoon ed
Kinderen gaan om de dag in bad, tenzij dat ze heel vies zijn geworden van het spelen, want dan gaan ze elke dag. Man en ik gaan beide gemiddeld 2x in de week in bad en soms samen. Dus hier wordt er goed gebruik van gemaakt
Ik ga 2/3 keer per week in bad. Heerlijk! Voor het bad hebben we het toilet staan. Doe de deksel dicht. Leg er een stapel boekjes op. Ipad daarop. Netflix of net gemist opzetten en dan lekker tv kijken in bad Zoontje vind het ook geweldig in bad.
Ooooo wat mis ik een bad! Had bij mijn ouders altijd een bad, sinds ik op mezelf woon helaas niet meer, badkamer te klein, maar ik vind het erg jammer! Zit soms bij mijn ouders nog in bad en twijfel zelfs om de wastafel weg te halen en een bad te plaatsen., maar weet niet of ik douchen in bad wat vind.
Dochter zit er elke week een paar uur in. De jongens ook in een klein laagje. Ik minimaal een keer per week en mijn man zo om de week. Hier wordt hij dus goed gebruikt! Heerlijk even tijd voor mezelf met een boek of een film op de tablet en wat lekkers Toen ik zwanger was zat ik er iedere dag in.
Ik gebruik 'm een a twee keer per week, de rest van de dagen hou ik zittend de douchekop boven m'n hoofd (we hebben niet zo'n stang waarmee je 'm vast kunt zetten). Ik vind er echt niets aan, het is OF koud OF ik word duizelig, ik krijg buikpijn en ik hoor de hele tijd de buren naar elkaar schreeuwen, dus ontspannen is er ook niet bij. Maar het lijkt me dat dat niet gewoonlijk is.