Aliexpress

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Iemand ervaring met die website?
    Alles is er stukken goedkoper, of toch het meeste.

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja, heb er vaak besteld, is betrouwbaar en de kwaliteit was prima. Wat wil je weten?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Of het betrouwbaar is :D

Sommige dingen zijn er echt goedkoop!
    Ik zie bjvoorbeeld de samsung galaxy tab 3 kids staan voor 100 euro, kost hier 200 (uit mijn hoofd, dit zag ik enkele dagen geleden)

Maar ik rook ook elektronisch, is al veel goedkoper als gewone sigaretten maar op aliexspress nog goedkoper.
    Batterijen zijn ook goedkoper.
    Kinetic sand niet

Heb nog niks besteld maar ben me dat allemaal eens aan het bekijken :)

4. Cathelijne1986

Ik heb er voornamelijk kleding en speelgoed besteld en dat was goed. Het werd ook allemaal op tijd geleverd enzo.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wat heb jij zoal besteld? Ook grote dingen?
    Kinderfiets lijkt me ook leuk. Een unieke fiets in Nederland haha

6. Cathelijne1986

Nee niet zo groot, maar je brengt me op ideeën :)

7. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Houd er bij de tablet dan wel rekening mee dat je kans hebt dat hij in beslag word genomen want het is geen echt Samsung tablet al lijkt het wel zo. Ook is de kwaliteit ervan slechter, van alles eigenlijk uit China.
    Kleine dingen kun je er nog wel bestellen grote aankopen zou ik niet doen zoals tablets electronica etc

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hoe groter en zwaarder het pakket, des te meer kans dat ze het er bijbde douane eruit vissen..

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bedankt. Ga ook geen tablet kopen, als ik iets koop eerst iets kleins van max 20 euro ofzo :p
    Maar al die dingen zijn dus nep?
    Mag je er niet bestellen? Dat iemand iets zegt over de douane?

10. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Je mag er wel bestellen, maar er kunnen nog import kosten bijkomen. Dus het is niet altijd goedkoper.
    Soms krijg je ineens een rekening van 30 euro, soms geen rekening, terwijl je bijvoorbeeld hetzelfde hebt besteld.

En inderdaad bijna alles is fake:)
    Maar wel goed fake hoor!

Oh en er zitten wel oplichters bij.
    Soms krijg je niks geleverd, of soms krijg je een heel ander product dan besteld. Maar dan kun je een dispute openen bij Alieexpress:)

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oke dan ga ik alleen nog maar de kleine dingen bekijken :)
    Ik damp elektrisch en daar heb je coils voor nodig. Ik betaal voor 5 coils 11 euro, bij aliexpress zie ik ze ook staan. 10 coils voor 6 euro.
    Oke, ik gebruik 1 coil 2 weken maar is toch leuk om op kleine dingen te besparen.
    Ga dat eens bestellen en batterijen ga ik ook bestellen voor heel het vtech spul hier in huis :p

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb een aantal keer bij DHGate besteld. Hetzelfde idee. Maar ook alleen kleding tot 20 euro voor de kinderen (eigenlijk tot 12 euro zo'n beetje ;) ) . Kwaliteit verschild. Van heel matig , tot netjes!

Ik houd er altijd rekening mee dat een pakje niet aankomt. Maar tot nu toe is het goed gegaan.

13. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Voor kleine bedragen is het wel fijn. Grote en dure aankopen minder.
    Je moet dan rekening houden met extra belastingen enzovoort. Hierdoor kom je soms alsnog duurder uit.

Ik zou het gewoon houden op kleding en speelgoed. Geen telefoons enzovoort (slechte kwaliteit). Ik hoor er vaak negatieve reacties over.

14. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik heb er een keer besteld, maar dat doe ik niet meer.
    Ik kreeg 1 pakje nooit binnen, verzender zegt dat hij het opgestuurd heeft, maar heb het echt nooit gehad. Maar dat was nog niet eens zo erg.
    Ik had ook iets van Adidas besteld, maar dat was dus hartstikke nep. En ik had net de pech dat het erbij de douane uitgepikt werd. Kreeg dus een brief daarover, dat het strafbaar is, en dat het, aangezien het de 1e keer was, door de vingers gezien werd. Maar een volgende keer niet meer. Schrok me rot!
    Ik ben er dus wel even klaar mee! Betel voortaan wel weer in Nederland. Vond trouwens de kleertjes ook echt klein vallen, hou daar ook rekening mee.

15. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    Zag ook wel leuke kleertjes, maar zag toen dat er geen Adidas op stond maar Abidas :D

HTB1fxnqGVXXXXbUXVXXq6xXFXXXB.jpg

16. JNS25

JNS25 Niet meer actief

:d:d:d

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Maar hoe betalen jullie hier?

Want via ideale of PayPal kan het niet. Alleen via credit card geloof ik, en dit heb ik niet...

Geloof dat je boven de 20 euro wel grote kans heb om invoer rechten te betalen,en dit is dan een percentage van het geschatte aankoop bedrag

18. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Waarom kijken jullie niet op Ebay.com? Daar kan je via PayPal betalen en krijg je het niet geleverd of verkeerd dan mail je de afzender en meestal krijg je dan een full refund! Hier zelf nog nooit problemen mee gehad! Bestel er aardig veel!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Op eBay en dhgate en al die andere sites hadden ze net niet dat telefoon hoesje wat ik zo graag wil haha alleen Ali express. Maja heen credit card en ga er ook geen aanschaffen.

20. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Je hebt debit creditcards stort je zelf geld op dan kun je hem gebruiken

Deel Deze Pagina