De kinderen zitten er heel vaak in, ideaal! Zelf heb ik er tot nu toe misschien 6 keer ingezeten sinds we hier wonen (we wonen hier 8 jaar hahaha). Hooguit als ik het mega koud heb of niet fit ben...
Haha, dat was bij het kopen van een huis ook een voorwaarde van mij, het huis moet een bad hebben of evt. Eenvoudig erbij te plaatsen zijn. Ik zit gemiddeld 2 x per week in bad, de kinderen 1 keer per week. Ze zouden wel vaker willen, maar ze zijn vaak zo wild dat de halve badkamer drijfnat is.
Ik lig er +/- 1x in de week in. Vind het heerlijk ontspannen. Wijntje, goed boek en nootjes erbij heerlijk relaxed. Dochter gaat het vaakst +/- 3× in de week. Ze vind bad ook heerlijk kan ze lekker spelen douchen vind ze minder leuk want dan kan ze niet spelen. Vriend ligt er misschien 1 a 2x per jaar in die vind het helemaal niets.
Hier wordt het bad alleen voor de kids gebruikt. Man gaat misschien 1x per jaar erin en ik nooit. Ik hou er niet van, ik douche liever!
Ik ga altijd in bad, dochter ook. Manlief gebruikt alleen de douche. Ook als ik haast heb ga ik in bad. En als ik echt wil ontspannen pak ik er lekker een tijdschrift bij
De kinderen gaan om de dag in bad (zeker geen volle laag gewoon voldoende) En doen dan de cabine dicht (stoomcabine + bubbelbad enzovoort) zodat t warm genoeg blijft binnen. Ik zelf ook zeker 1 x per maand. Heeerlijk ! Hebben amper nog ruimte in de badkamer maar had dit er echt voor over.
Toen wij nog een bad hadden zat ik er zo'n 1 keer per 2 weken in en manlief elke week. Variërend van een uur tot 2 uur. Ik mis het wel en het zou nu ook handiger zijn met onze zoon.
Hier ook goed gebruikt. Vriend gaat altijd samen met de kindjes (minimaal 3x pw). Ik zo nu en dan. In de zwangerschappem vaak, in de winter als het koud is of als ik ziek ben ofzo. Zou hem niet willen missen!
Ik ga er normaal toch wel 2 keer per week in ongeveer. Nu even wat minder met de zwangerschap, ik kom er gewoon haast niet meer in/uit met mijn buik Kindjes gaan sowieso om de dag ook in bad.
Heerlijk een bad! Ik ga normaal gesproken zo'n 2x per week in bad en mijn vriend 1-2 keer. Lekkere badolie erbij en een goed boek en genieten maar! Nu op het eind van mijn zwangerschap ga ik bijna dagelijks in bad..
Dat lijkt mijn nu zo lekker een bad... Lekker heerlijk warm water. Wel eens in een bad gelegen vind alleen dat het water dan zo snel weer afkoelt. dus leuk ja snel koud ja. Lijkt mij lekker boekje tablet en dan lekker in bad... Ach ja neem wel een douche haha.
Ik ongeveer 1 x per maand. Dochter ong 1 x per week. Man nooit. Ik zou ons bad niet willen missen. Maar ik heb er toen ook jets en bubbels in besteld, die gebruik ik dan weer nooit! Duur grapje trouwens.. Voor iets wat je nooit gebruikt. Dus bij een volgend huis alleen een bad zonder bubbels en poes pas.
Wij hebben sinds 1,5 jaar een bad, ik ga zéker 1x per week, soms vaker. VL gaat ongeveer 1x per week, soms iets minder vaak. Nu ik zwanger ben ga ik veel vaker tegen de pijntjes... Zéker geen spijt van de beslissing!
Onze dochter gaat elke week in bad en vaak gaat 1 van ons gezellig mee. Ben 2 keer alleen in bad geweest maar moet daarna nog douchen (haren wassen) dus vind het zonde van het water en ga dus ook niet vaak.
5x per week met jetstreams en bubbels en de hele rituals lijn! Mijn favoriete ek in huis Wij hebben een 'gezinsbad', kunnen er met zijn drieen in, heerlijk.
Ga niet vaak in bad (1x 2-3 weken) maar vind t zalig. Ging tijdens m'n zwangerschap wel wat vaker in bad, heerlijk ontspannen.