Mensen met oogkleppen op??

Discussie in 'De lounge' gestart door Myrthe, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit zou mijn verhaal kunnen zijn...

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    `
    Nou dat maakt 2 van ons en zijn we een clubje:p:D

Nee alle gekheid opzij, het is soms erg moeilijk om zo een relatie te hebben, maar als ik me de vraag stel of ik gelukkiger met of zonder hem ben kom ik uit op gelukkiger met hem ondanks dat dat betekend dat het lang niet altijd leuk of gemakkelijk is. We praten gelukkig veel en weten wat de struikelpunten zijn en dat is wel goed. Alleen het erkennen van een probleem is makkelijker dan het daadwerkelijk veranderen ervan.
    Maar over het grote geheel ben ik gewoon happy met hem en zou niet zonder hem willen. Daarbij, als het 2weken lekker loopt kriebelt het alweer om ruzie's en irritaties op te zoeken:p Zit denk gewoon in ons.
    Zo af en toe plannen we wat voor ons samen (weekendje weg,uit eten etc) en dan kunnen we weer echt even tot elkaar komen.
    Er is ook een hoop gebeurd in de tijd dat we samen zijn en daarbij ben ik op een heel ongustig moment zwanger geraakt, inprincipe ongewenst want ik wilde geen kids. Voeg daarbij onze opvliegende en eigenwijze karakters en je hebt een pittige relatie:D

Deel Deze Pagina