Heeej cindy! Hoe gat het met je? nog erg last van hoofd en nek pijn? je werkt dus nog wel gewoon? wat goed zeg.... heb je dan geen last van paniek! ik moet er niet aan deeken elke dag naar mijn werk te gaan! Nou ik ben vandaag bij de vk geweest! en alles was goed en mag nu lekker thuis bevallen en bv geven! heerlijk vooruitzicht! voel me weer helemaal happy vandaag ook de babykamer is zo goed als af! maar dat had ik al gezegt volgens mij kussie
heeeeeeeey! super joh dat je borstvoeding mag geven! en THUIS bevallen! ik werk alleen op ma ochtend 3 uurtjes en dan vaak za en zo ochtend 3 uurtjes en das opzich goed te doen! ben wel vaak bang als ik na men werk rij alleen sochtends het is 5min van men huis maar dan denk ik gewoon als ik onderweg iets krijg bel ik men bazin op en die komt dan en dat maakt me wel rustig en dan kom ik zonder paniek aan! ik heb een hele lieve bazin en kan er heel goed meepraten! en dat scheeld heel veel anders had ik denk ik niet meer gewerkt en het is ook wel fijn wanmt je bent er tog n paar dagen per week uit even andere praat als thuis etc... en als het op het werk niet gaat kan ik altijd even rusten en er over praten met mijn bazin ik heb het daar echt super goed! fijn dat je de babykamer zo goed als klaar hebt! heb je daar geen stres meer van! en hoe staat het verder met het huis? xxxxx
Heej dat is zeker fijn dat je goed kan op schieten met je bazin.. en dat ze ook weet waar je last van hebt dat stelt je da vast gerust! wel goed van je dat je dat zo an blijven doen! en indd. beter dan de hele dag thuis zitten! ikzelf heb 2 schoonmaak adresjes.. maar daar is dan verder niemand thuis.. dus dat lukt me ook nog wel! met t huis staat t heel goed! alles is zo goed als klaar! moeten nog een paar dingetjes gebeuren.. maar dat zijn kleinigheden! nu alleen nog alle baby was wassen en strijken.. en de baby kamer goed soppen e.d. en dan is het echt klaar en mag de kleine man komen vind het nu toch wel heel erg spannend worden! ook wel heel erg leuk! heb vooral savonds al ik in bed lig dat ik me zorgen maak over de bevalling e.d. maar zoals nu heb ik echt zoiets van kom maar op! en hoe is het met jou kleintje in je buik.. voel je al is wat bewegen? en hoe is het met de kwaaltjes? kussie!
heeey meis ik doe ook gewoon poetsen hoor! en das ook wel fijn dat je 2 adresjes hebt heb je tog iets.... ik voel nog niks.. of jah dat denk ik dan haha ik heb soms wel eens savonds dat ik denk van is ie dat nou maar dan denk ik weer nee het zal wel niet haha wanneer voelde jij arjan voor het eerste ? en idd laat de bevalling maar komen dna ben ej er vanaf! hoe heb jij het eigenlijk met kleertjes gedaan hoeveel broekjes etc heb jij en welke maten en hoeveel rompertjes heb jij? voor in het begin dan.... en heb je ook sokjes etc? de kwaaltjes gaat wle savonds moe en duizelig ow jah en men nek gaat wel nu en de hoofdpijn k was pas bij haptonomie en die vrouw heeft men nek gemasseerd en nu is het een heel stuk minder ze zei wel dat het heel erg gespannen was en dat ik met men schouders te veel omhoog liep van spanning en zow dat het daardoor vast zit.... nu moek maandag weer terug xxxxx
hoi hoi, het zou goed kunnen dat je nu de baby voelt.. maar dat je nog niet goed weet of dat ook echt de baby is dat had ik ook.. pas rond de 20 weken wist ik zeker dat het de baby was. arjen voelde ik voor het eerst met 19 weken geloof ik.. en deze ook Rompertjes heb je er best veel van nodig.. ik had er een stuk of 6 in maat 56 en 1 of 2 in maatje 50.. want dat is heel snel te klein. en ze gaan ook al vrij snel naar maatje 62. broekjes en truitjes moet je een beetje denken aan hoeveel kraamvisite je krijgt.. de meeste nemen namelijk een pakje mee... als je veel mensen verwacht heb je niet veel nodig.. zou in ieder geval 4 setjes in huis halen! en sokjes.. ja neem altijd wat mee als ik leue tegenkom! hha kun je er ook hast niet te veel van hebben alvast succes met winkelen! das toch het leukste haha! hmm veel stress dus aan je hoofd! doe het lekker rustig aan he! heb je echt nodig! veel stress is ook niet goed voor de baby! weet dat t makkelijker gezegt is dan gedaan! ik ga ff eten koken! ben al weer veel te laat
nou ga maar es lekker koken haha ik heb echt al veel pakjes stuk of 10 hahahaha alles is zooooooo leuk! en rompertjes heb ik 1 in maat 50 en 6 in 56 en de rest 62 dus dan komt het wel goed en ik wil nog zo veel meer kleertjes maar kleine kleertjes kan ik beter niet meer kopen men moeder zegt ook dat ze daar zo uitgegroeid zijn! waar kun je echt leuke jongens kleertjes kopen? ik ben zoveel met een meid bezig geweest dat ik nu bijna geen mooie kleertjes voor n jongetje kan vinden of jah vind het moeilijk! xxxxx
haha ja dat is wel een nadeel aan een jongetje... overal kun je leuke meisjes kleren krijgen en de jongens kleding is maar weinig. de meeste kleertjes heb ik bij de h&m , c&a, V&D en prenatal gekocht.. en ook daar zijn de roze kleertjes erg in de meerderheid. bij ons in de stad heb je nog 2 baby winkels die ook erg leuke kleertjes verkoopt.. maar zijn van die eenmanszaakjes.. en zijn ook heel erg duur! maar je hebt al aardig wat kleertjes bij elkaar zo te zien! ik blijf ook aan het kopen hoor.. zo leuk al die kleine kleertjes.. en ja wel jammer dat ze daar zo snel uitgroeien. bij maatje 62/68 blijven ze meestal wel ff hangen... bah ben heel erg moe maar akn niet slapen! zit echt vol met stress... bah hopelijk word t zometeen wat beter! jij in ieder geval een fijne n8rust! kussie....
okey! ja ik wil binnenkort ook na prenetal lijkt me zon leuke winkel haha je was nog laat op gisternacht! ik heb ook een klote nacht ghad niet goed geslapen en paniek steeds bah heb vanacht maar n oxapam gepakt de helft van de helft.... toen werd ik om 10 uur wakker heb ik gegeten etc en ben ik weer in slaap gevallen tot kwart voor 2 pfffffffff en als je dna wakker word heb je spijt dat je weer bent gaan slapen dan voel je je eigen pas rot ! maja ben ney alweer even boodschappen wezen doen en zow met men zusje dus nu gaat het wel weer en me vriend komt over n uurtje weer thuis en dan is het eten en dan is het alweer avond het is gelukkig wel super lekker weer! dan voel ik me eigen altijd wat beter gelukkig! wat doe jij zoal overdag een beedje? xxxx
ja dat heb ik ook als de zon schijnt voel ik me een stuk beter! al voelde ik me vandaag ook niet erg fijn echt een beetje oververmoeid! ben nog veel te druk in huis.. en spullen voor in huis kopen! en inrichten... en dan snachts kan ik niet slapen omdat ik dan ect ga liggen denken wat we nog nodig hebben enzo... pff word soms gek van mijzelf haha dus ja daar ben ik overdag dus druk mee normaal doe ik niet zo veel haha... beetje t huishouden... voor arjen zorgen.. boodschapjes doen.. eten koken e.d. en in de tussentijd computeren! wat doe jij meestal overdag? wel fijn dat je zoveel uren geslapen hebt! kan ik ook wel gebruiken! is indd. raar als je zo laat smiddags pas op staat.. maar als je dan weer een beetje in t dagritme zit dan gaat t meestal wel weer! prenatal is ook indd. een leuke winkel! had je eerder gewoon bij ons in t centrum.. en nog een groot warenhuis.. maar zijn vorig jaar allebij uit de stad verdwenen was wel balen! ik ga ff op bed liggen! heb arjen net in bad gedaan die ligt nu lekker in bed... had ie in t bad gepoept.. bah dus daar had ik een beste klus aan kussie!
heeey ik doe ook niet zoveel ook een beedje thuis of soms naar de winkel als het gaat en soms werken verder niet veel maja kan ik ook niet ben meteen moe en zow en dan krijg ik weer paniek en zow als ik te veel doe. gister toen ik smiddags wakker werd voelde ik me zwaar klote daarna voelde ik me kiplekker ben boodschappe en zow wezen doen en voelde me zow goed ging lekker poetsen en zow en ineens rond half 6 kreeg ik paniek best wel erge men benen weer trillen etc... de echte/lange rot paniekaanval zeg maar en dat heeft wel n uur geduurd maar heb mezelf eruit geholpen! maar dan blijf ik er onbewust weer aan denken en komt het weer iets terug en savonds lag ik op bed en kwam het weer ma niet zow erg dus kon ik niet goed slapen en vanacht weeer wakker bah en nu gaat het wle ben wel weer bang dat het weer komt das altijd he als je een gewone hebt ghad da ben je gewend zeg maar ebn als je een hele erge hebt dan duurd het weer n paar dagen voor je niet meer er aan denkt en niet bang bent en zow.... heb jij dat ook? xxxx
ja dat ken ik heel goed! hier was t gister avond ook raak! halve avond in de paniek gezeten! echt klote! en dan vandaag gaat t gelukkig ietsje beter.. maar je blijft t in je hoofd houden bij mij kwam het ook echt omdat ik de hele dag echt superdruk was.. en maar aper 4 uurtjes geslapen die nacht... en dan alleen die gedachte al.. zorgen bij mij al voor een paniekaanval! klote is dat! heb jij ook verschillende soorten pa's ? de ene keer heb ik bijv. t gevoel dat ik dood ga... en de andere keer t gevoel dat ik gek word.. heb echt 2 verschillende soorten pa's. elke keer als ik er eentje heb denk ik hmm heb liever die andere daar kan ik beter tegen! maar t komt op t zelfde neer allebij echt klote!
jaaaah dat klopt helemaal! dat ik dood ga heb ik heel veel ghad maar dat heb ik bijna nooit meer! gister had ik echt dat ik d8 dat ik gek word en dat is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo kut! en daar blijf je dan weer n paar dagen in hanger zoooo kut! kutlichaam he! ik heb wel dagelijk dat ik te ver in de winkel ben en in paniek raak maar dan snel naar de auto loop en dan zakt het een eind dan wor ik heel duizelig en zow en dan ren ik geowon tegen mensen aan dan boeit me niks als ik maar in de autow zit dan is het goed dan klopt men hart zoooo hart pff of als ik bv ionder de douche sta en ik zie dat de spiegel is beslagen dan denk ik oe het is te vochtig hier en dan ben ik bang dat ik ga flauwvallen en heb ik weer een paniekaanval maar als ik dan de deur open zet en het trekt weg dan zakt het weer doe pa heb ik dagelijk om veel dingen! maar dat ik denk dat ik gek word zoals gisteren heb ik gelukkig niet zow super veel meer dat zijn tijden bij mijn maar meestal als ik het 1keer heb dan blijft het weer n paar wqeken zow maar ik heb het vandaag gelukkig niet ghad wel steeds een beedje omdat ik er dan aand8 maar niet als gisteren zow eng is dat he! dan heb ik bv wel dat als ik ineens een steek krijg waarvan ik denk dat het mijn hart is bv ik ook heel bang word! of pas was er hier in het dorp een man die iets met zn hart kreeg en ineens dood was en pas was men moeders beste vriendin ook ineens dood ook met het hart en als zoiets dan gebeurd ben ik zo bang dat ik het ook krijg en zie ik me eigen bij wijze van al in de kist liggen en dna krijg je daar weer paniek van morgen weer werken geen zin in haha meis je moet echt proberen te slapen ik zou zeggen pak een half oxazepammetje maar dat wil je niet en das ook heel goed! en van die thee of zow ik weet niet als het helpt hoor? of van die homeopatische pilletjes voor nachtrust of zow iets? wat ik altijd doe is de tv aan en dan zet ik hem op de timer anders kan ik niet slapen als het doodstil is! en ik moet iets leuks op hebben staan ik heb de series van flodder en die zijn zow leuk die heb ik elke avond in bed aan dat ik maar niet aan men problemen etc denk..... xxxxxxxxxxxxxxxx
ja afleiding zoeken werkt indd. t best! ik herken heel veel dingen van wat jij zegt! de gedachte dat ik gek werd heb ik ook een lange tijd niet meer gehad maar nu ik aan t stoppen ben met de mediactie komt alles langzaam weer terug ik let de hele dag overal ook zo erg op... alsof ik bewijzen aan het zoeken ben dat ik echt gek word.. als ik bijv. het gasfornhuis een keer vergeet uit te zetten denk ik gelijk whaa jaa ik word echt gek... en zo ga ik overal op letten en als ik een keer wat fouts doe is dat voor mij weer een bewijs dat ik gek word grrr... t gevoel van doodgaan heb ik gelukkig ook niet veel meer... maar ben wel bang dat ik dat dadelijk na de bevalling weer heel erg ga krijgen. haha wel grappig hoe je verteld hoe je dan de supermarkt uitloopt.. die mensen zullen wel denken haha... maar kan me goed voorstellen dat je dat op dat moment niks intereseert... ik heb die neiging altijd als ik bij de kassa sta... daar kan ik echt niet tegen.. en daar heb ik ook altijd het gevoel dat ik t niet kan maken om weg te lopen... dus dan sta ik daar te draaien en te zweten bah! afgelopen nacht gelukkig weer erg goed geslapen! maar ga indd. iets in huis halen wat een beetje kalmerend werkt. helaas bestaan er geen homeopatische middeltjes die net zo goed als oxazepam werken... maar ik ben bang als ik 1x een halve oxazepam neem ik dat de volgende dag weer doe... dus dan maar beter helemaal niks.. en gewoon doorgaan! werkse vandaag! kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt! succes!
hallo ik ben mariekje ben n zwanger van mijn derde kindje ik kreeg na de bevalling van mijn tweede zoontje ook dezelfde klachten ik durfte geen winkel meer in had las van een snelle hartslag hogebloedruk wist niet waar het vandaan kwam maar de dokter zei dat het stress was ik geloofde hem eigelijk niet zo ik dacht dat ik dood ging had steeds pijn in mijn hart een onrustig gevoel na 2 jaar wist ik er mee om tegaan ben toen heel veel gaan sporten 24 kilo afgevallen en voelde me weer goed toen ik weer zwanger raakte bengon het na een week og 10 zwanger zijn weer nu heb ik steeds een laagsiker gehalte dus dan voel ik me daardoor ook niet goed maar denkook dat er een hoop tuseen mijn oren zit ik kan nu geen winkels meer in laat mijn spullen halen door mijn man en fam terwijl ik echt graag ging shoppen ook dat kan ik niet meer als ik een winkel in loop krijg ik al paniek een snellehartslag het gevoel flauwtevallen zweten ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet ik hoop dat het na mijn bevalling weer over is vind dit echt niet leuk het beheerst mijn leven op dit moment zo dat ik er gek van word ik werk nu nog wel steeds 3 dagen op een kinderdagverblijf maar ook hier ben ik regelematig duizelig puur omdat ik bang ben om flauw tevallen ben blij dat ik hier mijn verhaal even kwijt kon en ook telezen dat ik het niet aleen heb heel veel sterkte iedreen groetjes mariekje
hoi mariekje nee je bent zeker niet alleen! hoeveel weken ben je nu zwanger? ik kreeg in het begin van de zwangerschap ook erg veel klachten.. later in de zwangerschap gaat het met mij gelukkig wel weer beter. knoop goed in je oren dat je door de suiker tekort waarschijnlijk zo duizelig word.. bij mij is het ijzer tekort wara ik zo duizelig van word.. en elke keer als ik er last van heb raak ik ook indd. in paniek.. dan neem ik een staaltabletje en hou ik mijzelf voor dat dit echt helpt.. en dan helpt het ook! het is indd. heel erg klote bij mij beheerst het ook mijn hele leven! t is zoiets naars... en iemand die het niet kent die snapt ook echt niet hoe het voelt. hopelijk gaat t snel wat beter met je..
hoi hoi deentje bedankt voor je reaktie en erg blij telezen dat ik het niet aleen heb ik ben nu 24 weken zwanger ik had de eerste 10 weken nergens last van tot dat ik in de supermarkt niet goed werd door echt suiker tekort maar dat wst ik niet ik heb toen met 15weken door mijn collega suiker laten prikken als ik zon aanval had bleek dat ik dan onder de 3 zat en je moet tussen de 4 en 6 zitten en na wat eten zat ik na een uur weer ondr de 3 dus er komt ook een hoop van mijn suiker maar het maakt me soms zo bang ben blij om telezen dat het nu beter gaat bij jou en dat er bij jou nu gelukkig wat beter gaat groetjes mariekje
kan me voorstellen dat het je bang maakt.. door die stomme paniekaanvallen is alles veel enger dan dat t eigenlijk is... krijg je geen een of ander voedingssupliment dat t netjes op pijl houd de suiker?
Heej cindy! waar was je gebleven? hier gaat t best wel goed had t niet verwacht dat t zo goed zou gaan zonder medicatie.... 's avonds als ik op de bank lig nog weleens een paniekaanval.. en maak me ook nog wel erg druk om dingen als ik ergens heen moet.. maar verder mag ik niet klagen! zwangerschap word wel een beetje zwaar nu... erg veel last van kortademigheid.. en dat bezorgt dan weer een paniekaanval.. soms loop ik echt naar lucht te happen! maarja hoort er allemaal bij! en heerlijk van dit mooie weer aan het genieten! vanmiddag ff met mijn moeder de stad in geweest lekker op een terasje gezeten! Heerlijk! en hoe is het met jou? kussie!
heeey jah k was even niet op de pc geen zin in voelde me zow moe het weekend (had ook gewerkt zo zo en ma) en die klote paniek steeds bah ben weer zooo bang van huis te gaan dus ben gister wezen oefenen weer van hier naar de stad met de auto eerst met men vriend toen ging het niet en omgedraaid en daarna men moeder mee toen ging het beter! en vandaag weer even naar de winkel met men vriend en paniek daarna ging het beter word er zo naar van dat ik weeer nergens alleen heen durf! nu moek morgen weer werken en dan pas weer maandag gelukkig! maja dan word morgen avond men autow weg gebracht naar zon vent. want hij moet onderhouds beurd en dan heb ik hem pas donderdag avond weer terug dus dan ben ik morge avond weer bang want ik MOET altijd de auto bij me hebben! en dan donderdag overdag ben ik alleen de hele dag dus das ook alweer niks! pfff en vanacht zo veel wakker en vanmorgen om 7 uur en toen ben ik weer in slaap gevallen en werd ik om half 11 wakker maar ik had zo vast gedroomd en het leek zooo echt dat ik wakker werd al in paniek en het haaft wel 2 uur geduurd voor het overging ik kon niet wakker worden men droom was zo echt dat toen ik wakker werd het nog zo leek! en dan elke keer over men vriend dat ie bij me weg gaat etc echt klote! heb jij dat ook inh je zwangerschap dat je van de hele echte rare dromen hebt en dan wakker word en je er niet goed uit komt? ik vond het zooo eng! echt super dat het zo lekker met je gaat ben trots op je meis! en kortademig is dat niet eng? en hoe voelt dat precies en als je anders licht of zit of zow gaat het dan niet over? nog heeeel even he en je heb je kleine mannetje! ben er ook zo benieuwd na k wil wel fotows zien he! xxxxx