hey meis goed zo he laat de bevalling maar komen willen jullie nog meer kinderen? pff heb zon last van de warmte word steeds zo zuidelig bah! maar is dat gek ik vroeg het net aan andere sept mamas en die hebben geen last ik ben binnen gaan zitten met de airco aan als ik iets doe en ik krijg het te warm lijkt het net of ik neer val bah! en dan moet ik het weekend nog werken ook zie daar wel tegen op dat ik daar ook zo duizelig word want als dat is kan ik nie veel doen :S xxxxx
heej! leuke echo foto! is toch best een duidelijke foto! ik weet nog niet of ik nog meer kinderen wil! heb t zowieso wel even gehad met zwanger zijn en wil eerst kijken hoe het met mijn paniek gaat en mijn leven een beetje oppakken en wennen aan ons nieuwe ventje.. vind aan de ene kant t zo wel genoeg... maar aan de andere kant zou ik er nog wel graag een meisje bij willen en jij? Hier ook veel last van duizeligheid.. vooral als ik opsta heb ik soms echt t gevoel tegen de vlakte te gaan.. veel drinken en gezond eten is wel belangrijk met dit warme weer! als je het toch een beteje eng vind kun je bij de volgende controle even vragen of ze je hb prikken.. misschien heb je ijzer tekort? als je er maar niet van in paniek raakt! nergens voor nodig! duizeligheid hoort echt bij deze temperaturen! doe t lekker rustig aan.. en als je niet kan werken meld je dangewoon ziek! je moet ook om je kindje denken! te veel stress en paniek is natuurlijk niet goed! kussie!
hey meis lief van je ik wil ook heeeel graag een meisje haha me vriend gaat morgen met me mee werken dus als het niet gaat benk niet alleen en kan hij me een beedje helpen k ben al de hele dag binnen ik denk dat ik het maar vraag ja of ze daar op prikken mjaar wat je zegt dat je maar niet in paniek raakt van dat duizelige haha da doe ik dan weer wel! je kent wel de duizeligheid die je krijgt met een hyperventilatie die duizelig heb ik steeds en die is eng dan wil je recht lopen maar in je hoofd ga je scheef en dat heb ik nu nog niet ghad maar vroeger dan viel ik op de grond pffff dan ben ik altijd zo bang dat het niet weggaat! bah en jij ook veel binnen? keb wel het zwembad opgezet gister maar heb er nog nie ingezeten haha me vriend is echt lief nu hij wilt niet dat ik iets doe nu en als ik wel iets doe dat ik het heel rustig doe haha nog een weekje jij he en dan ben je uitgerekend! ik hoop dat het met je bevalling niet zo heet is want das ook niks xx
heej.... Ik probeer zo veel mogelijk bezig te blijven anders schieten de dagen echt niet op en blijf ik maar zitten wachten op de bevalling.. hoop indd dat t tijdens de bevalling wat koeler is! en anders maar snachts bevallen! hier helaas geen tuin.. anders was ik wel ff lekker in n zwembadje gaan zitten denk ik gister wel een badje bij mijn ouers in de tuin opgezet voor arjen.. maar daar ga ik ook niet in.. dan ziet iemand mijn blote buik haha.... duizeligheid is heel erg klote.. ik raak er ook altijd gelijk van in paniek.. vooral als ik dan niet thuis ebn en in de supermarkt ofzo ben dat is echt klote dan! maar hoe moeilijk het ook is probeer te beseffen dat het ALTIJD over gaat. je blijft niet altijd duizelig al lijkt t wel zo. fijn dat je vriend morgen mee gaat werken! dat geeft toch een hoop steun! als ik je niet meer spreek werkse alvast! en as je duizelig word op je werk lekker naar huis gaan hoor! kussie!
hey meis pfff heb de airco aan ma voel me nog nie zow lekker voel me slap ben n taart aan het maken en het wil maar niet lukken morgen word het nog warmer! arjen vond het zeker wle lekker in het badje me petekindje was gister avond ook nog in het badje maar ze was wel verbrand k was net ook in de supermarkt men men vriend en k werd ook weer duizelig dan begin ik meteen te trillen en alles en nu nog n beedje maja we moeten doorgaan en idd zoveel mogelijk doen dan kunnen we ook niet nadenken haha xxxx
heeej ja het is echt superwarm! pfff is echt niet leuk meer! ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen verveel me de hele dag dood.. zit eigenlijk maar een beetje te wachten op de bevalling.. lopen gaat haast niet meer.. na 100 meter ben ik bek af. en fietsen gaat al helemaal niet meer! dan zit je stom aan huis gekluisterd en dat is helemaal niks! hoop echt dat t weer snel wat minder heet word.. graadje of 21 vind ik heerlijk.. maar gelijk 27 graden neej dankje! dat is me iets te....
haha jah idd pffffffffffffff maja das nederland weer he k ben net lekker in de schaduw gaan zitten en lekker met men voeten in het water watermeloen erbij mmmm da was lekker maar de zon kwam nu op me en dan word het weer te warm! en n jonge van n paar deuren verder zit te blowen hier voor dus ik denk ga maar ff na binnen da stinkt zow pff aircotje lekker aan xxxx
haha lekker he van die blowende mensen! mijn vriend die blowt ook.. maar gelukkig sinds we arjen hebben niet meer in huis.. dus heb ike r geen last meer van in de schaduw is het indd. nog wle lekker vol te houden! maar heb helaas geen tuin.. aleen een balkon waar tot 2 uur smiddags de zon opstaat.. dus moet nog maar ff binnen zitten! pff vandaag reuze gezellige dag! ruzie met mijn vriend.. pff.. gelukkig is ie nu weg gegaan anders hadden we nog wel een fikse ruzie gekregen denk ik! hij heeft arjen mee genomen dus ik heb wel ff lekker rust! heerlijk! zo is even een beetje t huishouden doen... moet helaas ook gebeuren en dan lekker als de zon weg is op t balkon zitten emt een boekje ofzo... lekker hoor airco in je huis! hier is t altijd veel te warm binnen!
heeeey jah mijn vriend ook maar al n heel lang nie meer binnen hij moet ma buiten gaan staan hoor baba! heb je een leuke moederdag? gezellie ja idd die ruzies ma komt gewoon van de hormonen joh! wij gaan straks lekker bbqen! mmmmm vink zow lekker bij men ouders thuis hoop dta het te doen is met die zon en zow.... en dan komen vanavond men schoonouders ow men moeder heeft5 zon grote aardbeijen taart daar benk zo gek op die eet ik zo alleen op als het moet hahahhahah erg he! wat heb je van je kleintje met moederdag gekregen? en ga je ook wat leuks doen vandaag? woon je in een flatje dan? dat je egen tuin hebt? ik heb gewoon zon airco met zon buis naar buiten is echt iddeaal! en vooal als het dalijk snachts ook zo warm is! dan zet ik hem op men kamer kan ik tenminste wel slapen k sliep thuis bij me ouders altijd op de zolder en lag altijd wakker in die klote zomer vandaar dat ik de airco ook gekocht heb toen op de zolder is het echt niet te doen baba xxxx
heerlijk lijkt me dat zo'n airco! hier zet ik savonds alles open! woon indd in een appartementje.. helaas.... vorige huis was ook veel leuker toen had ik een grote tuin enzo... maarja dat werd gesloopt.. hoop over een jaar of 4 wel weer een huis met een tuin te hebben. dat klinkt lekker bbqen daar heb ik ook wel zin in vanavond ga ik pannenkoeken bakken! heb niks gekregen met meoderdag.. maar arjen is ook nog wel te klein om te weten dat ie lief moet zijn voor zijn moeder komt vast nog wel! dan ga ik van die mooie tekeingen krijgen enzo haha hier hele dag thuis... geen plannen! mijn ouders gaan naar mijn oma's dus daar hoef ik ook niet heen... vandaag maar eens actief bezig geweest met de laatste dingetjes klaarmaken voor de kleine... ff de bekleding van de kinderwagen en maxicosi gewassen en flessen en speentjes uitgekookt enzo.. nu ben ik er helemaal klaar voor nu dat kleine ventje daarbinnen nog aardbeien taart.. waar? haha dat lust ik ook wel! gekke zwangerschapshormonnen he.. de hele dag zin in zoetigheid.. heb jij dat ook zo erg? he veel plezier met bbqen en met je schoonouders vanavond! kussie!
jawel hoor k heb vanacht de 1e keer weer eens gewoon doorgeslapen zonder wakker te worden snachts keb wel barstende hoofdpijn denk te vast geslapen wel van die kutdromen ghad :S en paniek toenk wakker werd majaaaa van mij mag het weer nu echt minder worden ben gewoon bang na buiten te gaan dan krijg ik het benauwd en vlekken en zow bah hoest met jou? en de beeb? nog niks? xxxxxxx
vannacht wakker geworden met behoorlijke pijn in de buik.. ik dacht jaa daar gaan we.. maar helaas... was na 5 min. alweer over vandaag erg slap en misselijk en duizelig.. en aj als ik me zo voel komt daar dus gelijk paniek bij morgen naar de vk.. dan maar eens even aan horen of de kleine al klaar ligt om te komen. gelukkig word t over een paar daagjes iets minder warm! mag ook wel.. heb er echt genoeg van! bah! wat iritant dat je van die kut dromen hebt gehad! maar dat hoort echt bij de zwangerschap! en heeft dus niks met je paniek te maken! probeer t je niet te veel aan te trekken als je wakker word.... is ook wel weer makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk... ik heb net ff een kort slaapje gedaan en voel me gelukkig weer wat beter! zometeen maar eens even gezond gaan koken! voel ik me morgen weer goed hoop ik maar de baby houd zich weer heel stilletjes... ik zie het maar als een stilte voor de storm haha... vraag me alleen af wanneer die storm gaat beginnen
hey meis hier ook duizelig en misselijk en daardoor paniek ik voel de baby constant en het borreld steeds in men buik net of ik ga kotsen en heel erge honger heb terwijl ik gegeten heb had jij da ook wel eens? is niet leuk! ik moet morgen ook naar de vk jij kleintje komt heeeeeeeeeeel snel! k wil wel ruilen xxxxxxxx
heeej! vanmorgen bij de vk geweest.. alles was prima! alleen kleintje is nog steeds niet ingedaalt volgende week weer komen.. ze verwacht ook wel dat ie dan nog veilig bij mams in de buik zit heel iritant dat ie nog niet s infgedaalt.. hele dag misselijke duizelig maagzuur kortademigheid! bah! en hoe was jou controle? het geveol van misselijk en honger hebben ken ik heel goed haha.... leuk he dat getrappel in je uik! kan daar nog steeds van genieten! al zijn t soms al best pijnlijke beuken wat ik van hem krijg haha.... ik ga eens even wat te eten maken ! Kussie!
hey meis bij mijn was het niet zo goed ik had verteld dat ik gister zo hoofdpijn had en steeds duizelig en met men adfem niet goed en men maag en zow en toen had ze men bloeddruk gedaan die was te hoog toen moest ik plasse en dan doen ze zon staafje erin.... was niet goed ze d8 dat ik tegen zwangerschaps vergiftiging aan zat dus ik moest acuut naar het ziekehuis 3 hoog! ik werd gek ik zeg moek weeeer na die kut ziekehuis en dalijk krijg ik paniek en zow ik pakte men sleutels al en k zeg k moet boodschappe doen en zow ik ga morgen of zow wel want dan zou ik wel onder kunnen maar ik moest nu boven omdat het kei vol was overal en ik er met spoet tussen moest en ze zei al als het dalijk 5 uur vanavond is bij wijze van en je bent niet gegaan kan het al te laat zijn.... als er iets zou zijn dan.... ineens k weet nie hoe kreeg ik kracht en wilde ik erheen na het zh en me moeder was erbij dus die had men vader gebeld die had ons voor de deur afgezet ik zeg tegen me moeder van wil je zon rolstoel pakken dan hoef ik tenminste niet te lopen dan kan ik niet terug en dat ging heel goed ik was wle bang maar het moest en vrijwel geen paniek toen 3e verdieping helemaal achterin naar de verlos kamer zon stomme trien die stage liep ging men bloeddruk weer opmeten nu was ie goed toen kwam ze daarna weer toen was ie te hoog toen moest ik in een potje plasse en kwam da vrouwke weer bloed prikke 2 buisjes en toen kwam die andere weer bloeddruk opmeten was weer te hoog en daarna was hij goed toen kregen ze na anderhalf uu de uitslag en bleek het goed te zijn GELUKKIG! maar k ben nu wle bang want wat is het dan waarom ik zo hoofdpijn heb t was ook niet ijzer tekort..... ma die vk zei allemaal als je niet gaat kan het als je het wle hebt je kindje dood gaan etc ma k ben nu zo bang dat dta als nog gebeurd ik denk da heb ik weer maar met de paniek is het super gegaan ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel minder bang ban voor de bavalling! nu ik het daar gezien heb en de nooduitgang zit erbij dus ik weet dat ik zo weg kan! k was ook zo bang dat ik daar moest blijven ik denk neeee dan wor ik echt kei gek joh! maar da was gelukkig niet! ma keb nu weer die erge hoofdpijn.... maja wat klote dat je kleine nog niet is ingedaald hee maja wat niet is kan zo komen he! xxxxx
hoi ben weer terug was op vakantie ik lees net jou verhaal echt heftig hoor cindy gelukkig toch alles goed ik moet morgen naar de vk en donderdag naar het ziekenhuis omdat mijn bloedruk tehoog was de laaste controle nu ik jou verhaal gelezen heb weet ik een beetje wat ze gaan doen. thuis was mijn bloedruk gister erg laag voelde me zo duizelig dus ff gemetem 100 om 50 erg laag dus ben benieuwd morgen bij vk door de stress waarschijnlijk hoog laat het wel ff weten heel veel sterkte damens groetjes mariekje
heej cindy.. jeetje wat een dag voor jou zeg! daar word je echt niet vrolijk van! maar wat goed dat je niet in paniek geraakt bent! en dat je het gewoon allemaal gedaan hebt! gelukkig was alles goed.. maar daar komt indd. waarschijnlijk die hoofdpijn en duizeligheid vandaan klote man! want daar is ook niet zo snel wat tegen te doen.. hou het goed in de gaten.. want zwangerschapsvergiftiging is niet niks en dan wil ik je niet bang maken.. maar je kan beter te vaak naar de gyn bellen en klagen dat je je niet goed voelt dan te weinig. krijg je nu extra controle's? en heb je verteld dat je paniekaanvallen hebt? zodat ze daar rekening mee kunnen houden en je gerust kunnen stellen... doe rustig aan nu! en probeer je niet te druk te maken! en heel veel rust houden! sterkte meid! kussie!