he deen het was niks zeiden ze ma ik maak me nog wel druk om die rot hoofdpijn die ik nu nog heb k moet over 2 weken weer naar de vk toe keb nu nog n beedje hoofdpijn k ga zo ma probere te slapen ben zo bang nog steeds! maja we zien wel ga morge denk ik lekker winkelen of zow heb me vak. geld gebeurd! k was nu echt aan het beseffen dat we echt een kleine krijgen maar k denk dat ik nu weer een beedje van dag na dag ga leven net als in het begin als je het net weet dat je zo bang bent dat het verkeerd gaat..... k heb zon ding om het hardje te luisteren dat ga ik echt vaak doen nu denk ik ze zei ook dat als het verkeerd zou zijn de baby zou kunnen sterven! nu ben ik zo bang dat het nu niks is want dat zeiden ze dat het er morgen ofz ow wel is en me kleine dood gaat maar zo moet ik niet denken maar toch komt denk ik door de schrik van vandaag! de kleine was weer zo druk! haha k moest er om lachen ik zge met de 20w echo ook al maar ik zei dat het van de paniek kwam toen zegt ze dat kan helemaal niet dat je baby heel druk is als jij in paniek bent maar dat lijkt mijn juist wel als ik een hele erge paniek aanval heb van 2 uur dan word de baby toch wakker neem ik aan,.,,,,, maja madam zal het wel weten haha mag haar niet meer zo maja ze doet ook maar dr werk.... xxxxxxxxxx
heej.. wat een stomme vk die zegt dat je baby kan sterven.. logisch dat je in paniek raakt belachelijk hoor... indd. wel fijn dat je zo'n doptone hebt! die hebb ik ook gehad vond t indd. wel makkelijk! maar niet gelijk in paniekraken als je t hartje een keer niet kan vinden he! ik weet ook niet hoe de baby reageert als je een paniekaanval hebt.. maar is toch best logisch dat als jij gestressd bent dat de baby daar druk van word.. lijkt mij.... ik hoop dat je een beetje normaal geslapen hebt vannacht! en vanmiddag lekker baby shoppen leuk toch! probeer er niet aan te dnekend at je baby kan sterven... t kan altijd gebeuren bij iedreeen... maar daar moet je helemaal niet aan denken! zolang jij hem nog lekker voelt trappelen zit t allemaal echt wel goed daarbinnnen!
hey meis lief berichtje van je! ben net wakker heb vamacht weer 2 uur wakker gelegen bah! elke keer als ik met die doppler het hartje wil luisteren dan is ie altijd wakker haha ik hoor dan meteen dat ie wakker is en dan pas het hartje haha volgensmij komt mijn hoofdpijn echt gewoon omdat men nek en men schouders vast zitten want als ik ze span dan doen ze kei pijn en voel ik het meteen in men hoofd en n beedje duizelig dus ik gooi het daar maar op! vandaag gelukkig minder warm zag ik heerlijk! kunnen we weer leven haha hoest met jou meis? xxxx
haha ja heerlijk he dat die temp. eindelijk naar beneden gaat! ideaal bevallingsweer leuk is dat he om de baby te horen.. haha voel je hem nu al goed trappelen? vooral leuk als je dan je buik ziet bewegen.. kan er altijd uren naar kijken haha. probeer toch wat meer te ontspannen als je spieren allemaal zo vast zit.. of vraag je vrien om een lekkere massage! die heb e wel verdient dacht ik zo! na al die stress. hier gaat t wel redelijk! beetje last van paniek.. vooral savonds erg vervelend.. de psychiater belde mij gister nog om te vragen hoe het ging.. en als t niet meer ging moest ik maar gauw contact opnemen dan krijg ik weer medicatie.. daar ben ik wel blij om en stelt me ook wel gerust! kleintje zit nog steeds in mama's buik.. en heeft er ook nog geen zin in wel jammer... maar we wachten rustig af heb wel vaak ineens harde buiken.. denk een soort van voorween ook vooral savonds.. en nu is t achten tot t door gaat zetten! kussie! en kalm aan he
heeey t was vanmiddag nog wel benauwd geworden bah! nu is het wel lekker die regen! idd ja lekker bevallingsweer je kleine manneke vind het veel te fijn nog bij jou k heb de halve dag paniek ghad denk dat ik me onbewust tog druk maak om gisteren nog bah! wel fijn joh dat je psychiater het zo zij dat je meteen weer aan de medicatie kunt als het niet lukt! dan heb je iets achter de hand! mag je dan wel weer de medicatie die je voor je zwangerschap had? want die was beter toch? xxxx
nee die medicatie raden ze mij af omdat t niet geholpen heeft. ik denk dat ik dan weer wat nieuws krijg... en dan hoop ik dat dat t wondermiddel word wat mij er echt vanaf helpt want opzich heb ik met alle mediactie nog wel last gehad.. was niet paniekvrij.. en hoop stiekem dat dat middel wel bestaat wat echt helpt.. waardoor ik alles weer zelf kan en geen paniekaanvallen meer krijg. wat je gister hebt meegemaakt is ook niet niks.. en wij paniekers gaan dara dan indd. wel even last van hebben hopelijk voel je je morgen wat beter! ik ga weer ff voor de tv.. heb net visite gehad.. zat er erg tegenop.. door die stomme paniek vind ik nog steeds de dingen als visite en weggaan erg moeilijk.. en t gekke is je went er aan om geen visite meer te krijgen en niet alleen nar buiten te gaan.. maar best iritant zo beperkt te leven! dus ben blij dat t vanavond goed is gegaan.. want zie ook al zo op tegen de kraamvisite straks.. hoop dat ik dat ga trekken!
hoi ik ben nu bijna 28 weken zwanger van mijn derde kindje vandaag bij de vk geweest nu was mijn bloedruk goed 140 om 70 morgen moet ik naar het ziiekhuis dus ben benieuwd zal daar wel super hoog zijn door mijn paniek en jou verhaal van duizzelig en hoofdpijn ik heb dat ook steeds word er gek van en deentje heel veel sterkte met de laaste lootjes groetjes mariekje
hey meid! gelukkig dat ie vandaag goed was! k was vanmorgen ook weer zo duizelig op men werk! en trillerig en krijg daar weer paniek van dan. heb jij dat ook? waarvoor moet je naar het zh morgen? en neem iemand mee ik heb men moeder meegenomen en die heeft me in een rolstoel naar boven geduwd want als ik loop krijg ik meteen paniek en dna stop ik weer en dan weer n stukje verder en dan ren ik weer na de ingang etc en die rolstoel ging goed! en ik zei al tegen men moeder praat aub door over leuke dingen etc zodat ik er zo min mogelijk aan kon denken grtjes
hey deentje jij gaat je kraam visite wel redden hoor! en gaat het niet dan ga je gewoon op bed liggen en laat je ze opvangen door je vriend! ik hoop voor jou ook dat je dan een goede medicatie krijgt! pff heb net gewerkt k ben er echt moe van baba! xxxx
Dankjewel mariekje jij veel succes in t ziekenhuis! hopelijk raak je niet in paniek! klote ziekenhuizen ook.... Cindy wel rustig aan doen met t werken he! vooral als je bloeddruk al vrij hoog is moet je veel rust nemen! als ik geen zin heb ik kraamvisite doe ik gewoon de deur niet los haha. moeten ze maar eerst bellen
whahhaha jah idd whahahha zou ik ook willen hoor dat ze eerst bellen bah! heb ik nu al ik moet da altijd van te voren weten als er iemand komt anders heb ik daar echt geen zin in als er iemand voor men vriend komt geef ik er niks om want dan doek tog wat ik zelf wil maar als ze voor mij komen bah das niks hahaha xxxx
haha ja precies dat heb ik nou ook! als ze voor mijn vriend komen heb ik er echt geen moeite mee.. maar ik hoef nooit visite haha! stom he !
ja hij mag zeker wel komen nu maar helaas... hij laat nog even lekker op zich wachten! heb wel veel last van harde buiken en krampen.. nog geen weeen helaas.. maar t rommelt al wel een beetje nu moet t nog over gaan in echte weeen!
hoi deentje spannend zeg je bent al uitgerekend nog even en jij heb je kleine in je armen ik ben van de week naar het ziekhuis geweest toen ik binnen kwam kreeg ik al paniek duizelig zweten gelukkig was mijn zus mee en had ik wat afleiding ik keeg eerst een groei echo en een dopleronderzoek daarna een gesprek met de gyn gelukkig was de echo helemaal goed mijn bloedruk was wel weer wat hoog 150/80 maar niet heel erg hoog vond hij ik legde hem ook uit dat hij thuis lager is en dat ik zo zenuwchtig ben dat hij omhoog gaat ik hoef nu niet meer terug bj hem aleen als mijn onderdruk hoger word dan 95 maar dat verwachte hij niet omdat mijn vorgie twee zwangerschappen ook goed verlopen waren en zelf door gelopen tot 41 weken en grote kids waren dus gelukkkig even geen ziekhuis en ik mag tot nu toe gewoon thuis bevallen dat wil ik graag weer deentje denk aan je sterkte kom hier regelmatig even kijken hoor cindy hoe gaat het met jou groetjes mariekje
Hier nog een panieker. Ik heb al drie jaar last van paniekaanvallen. Gemiddeld zo'n twee per week.......fijn. Ik heb hiervoor in therapie gezeten en dat heeft de scherpste kantjes er wel vanaf gehaald. Ik slik sinds een jaar cypramil 5mg per dag ( da's niets) en dat slaat erg goed aan. Mijn grootste paniek is zeg maar hypochondrie. Bang voor alles wat met ziekte te maken heeft. Bij mij is mijn grootste angst: mijn hart....en alles wat daarmee te maken heeft. Ik heb dus een panische angst voor het meten van bloeddruk. Niet voor het meten zelf, maar de uitslag en alles wat daar mee te maken heeft ( en wat ik in mijn hoofd dus veel erger maak dan het is) Ik heb werkelijk alles gedaan om hier altijd onderuit te komenn ( ben geopereerd aan een PAP3a, die normaal onder narcose behandeld wordt, maar ik heb me plaatselijk laten verdoven ( ahh) om onder het bloeddruk meten uit te komen.......best triest. Ik heb sins mijn (korte) zwangerschap geen last meer van paniek aanvallen, maar die bloeddruk......wat een drama......Ik heb het vorige week voor het eerst laten meten. Het was te lachwekkend. Mijn hartslag was gigantisch hoog en de rest ook aan de hoge kant, maar ze noemden het witte boorden bloeddruk, omdat ik zo zat te zweten en te piepen. Ik moet er dus nu echt aan gaan geloven. Ik ben zwanger van een tweeling en zal dus regelmatig het ziekenhuis moeten bezoeken en die bloeddruk, ja........ik ben gewoon aan de beurt. Ik vind het wel heel apart dat die paniek weg is nu, maar het geeft zo'n rust. Ik kan weer lachen en heb niet steeds achter in mijn hoofd zo'n stemmetje die mij van alles influistert....Zou het toch iets met hormonen te maken hebben>? Wie heeft hier ervaring mee?
Mariekje wat fijn dat alles goed is met je kleintje! ik ken het gevoel helemaal ik ben ook helemaal panisch als het gaat om ziekenhuizen doktoren.. zelfs tandartsen vind ik doodeng moet bij mij ook altijd iemand mee... overal heen eigenlijk.. ik ga nergens alleen heen.. en t stomme is ik raak er nog aan gewend ook om nergens heen te durven! maar wil dadelijk na de bevalling er toch echt wel mee bezig gaan om de straat weer op te kunnen... ik ga ook voor een thuis bevalling.. t ziekenhuis i niks voor mij.. daarom ben ik ook gestopt met de mediactie.. heb het nu makkelijker zonder mediactie en de gedachte dat ik gewoon thuis kan bevallen.. dan met mediciatie en de gedachte dat ik in t ziekenhuis moet bevallen. jaa kan nu elk moment bevalen! vind t heel spannend! al gaan deze dagen echt zoooow langzaam voorbij hoop echt dat ie snel wil komen! kussie!
Heej evepientje Van harte gefelicitered met je zwangerschap! wat gaaf een tweeling! t kan indd. goed kloppen dat je hormonnen jouw paniekaanvallen weg halen.. dat hoor je vaker! Ik ben nu ook gestopt met medicatie en het gaat best goed.. al denk ik dat t na de bevalling wel weer helemaal mis zal gaan. wat vervelend dat je zo bang bent voor t bloeddruk meten.. in de zwangerschap word ie heel vaak gemeten.. t klinkt misschien een beetje raar.. maar na de zwangerschap is jouw bloeddruk zo vaak gemeten dat je dan misschien wel helemaal over je angst heen bent! ik hoop t voor je! veel sterkte!
mariekje 29 ja het gaat wel met mijn ben veel duizelig..... fijn dat alles goed is verder! evepientje dat komt denk ik door de hormonen dat je geen last hebt ben maar blij! wil wel ruilen haha deentje hey meis shit he dat de dagen nu zo langzaam gaan maar je weet wel dat je binnen nu en 2 weken jou kleine bij je hebt dat kunnen wij nog niet zeggen voel me paniekerig vandaag :S en duizelig dus k ga maar weer even liggen xxxx en n fijn weekend!