mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow jah deen
    ik wil men banner op men site veranderen op de beebiesite
    hoe doe ik dat?
    en hoe doe je plaatjes op de voorpagina erbij?

xx

2. gatver wat een klote dag vandaag!
    3 hele nare paniekaanvallen gehad.. bij mijn ouders... echt niet leuk :(:( heb t echt ff helemaal gehad! zie ineens ook heel erg tegen de bevalling op :( terwijl ik t wachten ook echt zat ben.. lekker dubbel zo :(
    sorry moest t ff kwijt!

Cindy ik zal ff kijken op de site.. hoeik t t beste kan uitleggen ;)

als je inlogt.. zie je in het menu webspace staan. daar blader je in je computre naar plaatjes die je op je beebiesite wil zetten. dan kies je dus wat leuks uit.. en zet je in je webspace.
    daar klik je met de rechtermuisknop op de bestandsnaam en doe je eigenschappen aanklikken.
    dan sellecteer je die link die je zet staan en kopieer je.
    dan ga je naar home.. en in dat tekst gedeelte waar je ook je home verhaaltje typt typ je het volgende [​IMG] en klaar!

hoop dat t wil lukken!

hoe je je banner verandert weet ik zo ook niet meer eigenlijk...

succes ;)

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    doe rustig ik heb ook steeds paniek!
    we kunnen het beste me zn 2e in 1 ruimte gaan zitten 2 paniekers bijelkaar haha ;)

k ga het ff proberen op de site!

bedankt!
    en doe rustig de bevalling komt toch en je moet erdoor heen
    je kan je drukmaken maar dat heeft geen zin
    probeer je rustig te houden dan is alles sneller voorbij
    voor mij makkelijk gezegt hoor ;)
    weet je sinds ik na het zh vandeweek ben geweest ben ik veel minder bang ervoor!

op tv en al ziet het er ook veel enger uit
    nu heb ik het gezien en het steld niks voor in het ziekehuis!
    lekker rustig daarboven
    onder bij de echos maken en zow is het altijd kei druk en buiten met mensen en daar boven lekker rustig!

kop op meis de laatste loodjes!
    ga iets leuks kijken op tv! of n leuke lachfilm!

of lekker op bed liggen en fantaseren over je kleine:p
    vink ook zow heerlijk!

heb jij eigenlijk zwangerschapsgym gedaan?
    ik heb me ervoor opgegeven maar zit nu echt te denken van zal ik ma nie doen
    t begint bijna want k kreeg vandeweek n brief....

xxxxxxxxxx

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    evepientje@
    lees je angst om de bloeddruk en ook ik heb daar grote angst voor.
    een niet normale angst vind ik het zelf ben als de dood dat ie te hoog is en als ze m opneemt kan ik niet eens ademen waardoor ie al hoger word.
    ik heb het de verloskundige wel verteld en ik moet er zelf ook om lachen hoor maar eigenlijk is het om te huilen.(vroeger veel hyperventilatie gehad en vaak gedacht een rare ziekte te hebben maar niet naar de dokter durfen)
    ik wou er nooit omhuilen wand huilen maakt het in mijn ogen alleen maar erger (maar eigenlijk lucht het op!)

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    huilen lucht op en is goed

6. hahaha vraag me af hoe dat zou gaan met z'n 2e in 1 ruimte... volgens mij maken we elkaar helemaal gek haha.

ik had me er ook gewoon helemaal op ingesteld rustig te blijven bij de bevalling.. niet bang te zijn enzo.. maar nu omdat ik overtjd loop denk ik.. en ik eigenlijk vanaf 38 weken al zoiets had van de baby kan nu elk moment komen.. ga je lopen wachten en vooral dan heb je heeel veel tijd om na te denken en rare dingen te bedenken :(
    dus als ik je een tip mag geven.. stel je in op een zwangerschap van 42 weken dan kan t alleen maar meevallen ;)

ook mijn medicijnen zijn vanaf nu pas helemaal uit mijn bloed verdwenen... en dat idee zorgt ook alweer voor paniek :( denk dat ik morgen de huisarts maar is ga bellen.. of na de bevalling.. is misschien beter.. om te kijken of er ergens een andere therapeut zit ipv. t riag en dan kijken of die mij misschien kan helpen.. want t zit allemaal tussen de oren.. dan moet er toch ook iemand zijn die dat eruit kan praten ?

is t trouwens gelukt met je plaatjes?

kussie..

Mirel huilen lucht zeker op! vaak als mijn paniekaanval zo erg is dat ik echt moet huilen erom.. gaat ie vaak wel daarna helemaal weg ;)
    gelukkig ben ik niet bang voor de bloeddruk meters.. maar kan me het wel heel goed voorstellen.. ik voel me er juist heel prettig bij als ze mijn bloeddruk meten.. en als t te lang duurt voordat ze het weer gaan meten ga ik mij juist zorgen maken.. dan heb ik in mijn hoofd alw een hele zwangerschapsvergiftiging te pakken.

7. cindy helemaal vergeten je vraag ;)
    zwangerschapsgym heb ik niet gedaan.. aangezien ik ook niet alleen de deur uit durf :)
    ik vind t ook niet echt nodig... t komt er zonder die puflessen ook wel uit ;)

pff vandaag alweer 3 dagen overtijd.. maar heb de hele zwangerschap geroepen dat ie de 20 komt.. dus ik ben benieuwd... dat schiet nu toch wel erg op :)

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    haha das morgen :p:p
    ik hoo0p het voor je meid!
    pff net gewerkt:S
    morgen weer:S

k ben er moe van en misselijk baba

ik denk dat ik tog wel die gym ga doen want das meteen ook een oefening dak de deur uit moet!
    drom wilde ik het eigenlijk ook al afzeggen haha ma ik ben de baas en niet men lijf!

fijne dag he meis!
    de laatste loodjes zijn ook wle het zwaarst denk ik!

xxx

9. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    oe jah en me plaatjes haha k probeerde er 1 ma ik zie hem er niet opstaan ma heb me er ook nog verder niet in verdiept ik zal straks es kijken als ik me beter voel....

xx

10. knap van je als je dat gaat doen hoor! is indd. een hele goede oefenning voor je! ik zou dat echt niet trekken...

laatste loodjes zijn best zwaar... vooral t stomme wachten... heb veel harde buiken vandaag.. en komen ong om het kwartier.. dus word tochwel spannend nu! nu maar hopen dat ze vanavond krachtiger gaan worden ;) en gebeurd in ieder geval al wel wat ;)

ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.. heb je ff lekker geslapen of gelegen?

vriend gaat eten koken :):) scheelt mij weer mooi!

succes met de plaatjes.. als je nog ragen hebt dan hoor ik t wel ;)

11. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeeeeeeeeeeey!

hoe is het met je?
    iets begonnen of nog niet?

xxxx

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    deeeeeeeen?

ik hoor niks meer ben je begonnen?

xxxxx

13. Heeej...

nee nog steeds niet.... krijg wel steeds meer krampjes.. heb wel t idee dat ie nu toch wel snel gaat komen... vanaf 4 uur om de 10 minuten een wee.. nog niet erg sterk maar t is een begin.. nu ben ik aan het hopen dat t door gaat zetten!

want die dikke buik end at wachten ben ik nu zoooow zat ;)

hoe is t met jou?

als ik ben bevallen laat ik t zsm weten ;) hoop dat ik ook snel beval haha...

ik ga gtst kijken!

Kussie!

14. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey
    ja laat maar iets weten dan
    meschien vanacht:p
    ik duim voor je echt waar!
    hoop echt voor je dat je kleine er snel is!

met mij gaat het wle redelijk

xxxxxxx en succes he als het begint!

15. ja ik mag nog niet echt zeggen dat t begonnen is.. maar heb al wel weeen t moet alleen nog ff goed gaan doorzetten...
    op beebiesite typ ik elke keer hoe het gaat enzo.. dus als je t leuk vind kun je daar alles volgen ;)

kussie!

16. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    oke meis
    dan zal het nu niet lang meer duren
    ik kijk op je site
    n paar keer per dag!
    succes he en je kunt het meid! je bent sterk!

xxxxx

17. Heeej cindy!

bedankt voor je felicitatie!
    bevalling achter de rug en een heel mooi ventje! :) ben echt superblij! alles is goed! weinig last van paniek gelukkig. savonds wil het nog wel eens op komen zetten... maar verder mag ik niet klagen. de kraamhulp weet ervan dat ik er last van heb.. ze is heel aardig.. heeft zelf ook zoiets gehad vroeger.. dus ze kan mij wel goed op andere gedachtes brengen :)

bevalling is me reuze mee gevallen! veel beter als de bevalling van arjen! dit ging dubbel zo snel.. en was ook veel minder zwaar. ben nu eigenlijk al best fit.. kom al veel uit bed enzo...

hoe is het met jou? nog veel last van paniek? en merk je al dat je nu je wat verder in de zwangerschap bent minder last krijgt van paniek?

ik ga weer even voeden! ben echt blij dat ik gestopt ben met de medicatie en ik bv kan geven! trouwens mijn kraamhulp zei dat je met veel medicijnen gewoon bv mag geven... dus misschien mag jij ook wel gewoon bv geven?

18. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

echt super joh!
    zou mei een makkelijke bevallingsmaand zijn:p
    ik ken 2 mensen die ook bevallen zijn deze maand en die hadden ook al een hele snelle!
    ben echt heel blij voor je dat je zon super bevalling hebt gehad zo wil je er nog wel 10 he ;)
    en daar heb je je zo druk omgemaakt ;)

hoe ging het met paniek toen de weeen begonnen?
    en met bevallen?
    en nu na de bevalling want ze zeggen tog dat je het dna juist weer meer hebt? of hoeft dat helemaal niet?

keb regelmatig op je site gekeken!

k denk niet dat ik bv mag geven ook met die oxa.
    tegen mij evrtelde de vk dat ik het niet mocht maar ik moet ook eerlijk zeggen het lijkt me ook echt niks haha....

en met mijn paniek is het nog nie veel een beedje hetzelfde....
    ben wel heel snel duizelig vooral op het werk!
    enb heel snel warm
    en die vlekken in men ogen die blijven maar.
    maar k moet woensdag weer naar de vk....
    dus we zien wel hoe en wat

xxxxxxxxxxx

19. hoi hoi...

bevalling ging echt super.. heb geen moment aan paniek gedacht.. ja toen ik 8cm ontluiting had en ik dacht dat t er pas 1 was.. raakte ik even in paniek.. maar toen de vk vertelde dat de baby bijna kwam was ik weer helemaal gerustgestelt.

en vandaag was de paniek weer aanwezig :( bah zit mijzelf weer helemaal gek te maken op t moment.. ben zo bang dat alles weer terug komt.. en net zo erg word als toen ik net van arjen was bevallen... en doordat ik daar zo bang voor ben gaat t waarschijnlijk nog gebeuren ook :( ik hoop dat ta llemaal mee gaat vallen.. maar vandaag een beste rot dag gehad..

wat gek van die vlekken.. dan zou je indd. zeggen dat je bloeddruk te hoog is... of t is de paniek? als ik ergns bang voor ben dan gebeurd t juist altijd.. bijv. als ik bang ben om duizelig te worden.. dan word ik duizelig... beter dat je woensdag weer naar de vk moet.. dan weet je in ieder geval of je bleoddruk in orde is.. word je weer even gerustgestelt..

aah heeft er eentje honger ;)

kussie!

20. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey moeder! :p

k ben gister bij de vk geweest ze heeft alles negekeken ijzer,suiker,urine op 2 dinge...
    gevoelt hartje geluisterd maar er kwam niks uit!
    baarmoeder groeit goed baby's hartje klopt heel goed
    het blijkt tog een combinatie te zijn van verkeerd ademen (dat komt doordat alles wat krapper gaat zitten van binnen)
    en daardoor de vlekken en de rest vd klachten.
    moest meer rusten..

de paniek die jij hebt komt nu echt omdat je beng bent dat het terug komt en das ook normaal!
    zou ik ook hebben!
    probeer er niet te veel aan te denken ook al is dat moeilijk!
    kijk na je kleintje heo goed je het gedaan hebt!
    je moet trots zijn op je zelf hoor!
    de medicatie gestopt!
    een super bevalling!
    doe rustig aan meis!

xxxx

Deel Deze Pagina