mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    wat is congnetieve gedrags therapie?

wanneer wil je weer aan de medicatie?

ik krijg ook de schijt van die psychiaters en al die mogolen allemaal ze zijn zelf veel gekker bah!
    ik ga er ook nie meer heen hoor echt niet!
    maja soms moet het!

xxxx

2. cognetieve gedrags therapie is echt loze therapie.. elke keer even langsgaan en zeggen hoe het gaat.. en dan stapje voor stapje steeds meer dingen zelf doen.. maar dat helpt niet.. als ik me goed voel doe ik genoeg digen zelf..e n als ik me klote voel niet.. en daar helpt die therapie echt niet bij...

t liefst wil ik helemaal geen medicijnen meer gebruiken! wil zowieso eerst 6 maanden bv geven.. en als t dan nog heel erg klote gaat moet ik wel weer aan de medicijnen maar liever niet ;)

Heej zie dat die kleine van jou al levensvatbaar is! gefeliciteerd! is toch weer een mijlpaal in je zwangerschap :)
    hoe gaat t verder met jou en je kleintje?

kussie!

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

als je die therapie niks vind moet je het niet doen!
    ik vind ook dat er voor mensen zoals wij vrijwel niks is alleen medicatie en maar (lekker) verder leven :s
    ze doen gewoon helemaal niks voor ons want er is niks!
    echt stom

met mijn en kleine gaat het goed!
    nog even he!

xxxx

4. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey deen

pff ben zo zenuw8tig
    me vriend is vanmorgen om half 7 al gegaan die moet vandaag geopereerd worden aan zn kruisband en miniskes of zow iets,,,,, is bij de knie,,,
    hij moest er om kwart over 7 zijn
    maar hij zou bellen als ie weer wakker was ma heeft nog nie gebeld en ik zit men eigen helemaal gek te maken
    ik weet natuurlijk ook helemaal niet hoelang het duurd om uit de narcose te zijn en zow ma k heb er net ook al over gedroomd haha ben ik weer en nu ben ik echt bang
    de operatie duurde nooit langer als een uur dus dan is ie om kwart over 8 weer klaar dan is ie nu tog wel wakker na anderhalf uur verder?
    ik baal ook zo dat ik niet mee kan maja ik denk dat ik daar kei gekl word en das een hele grote veel groter als hier!
    k moest het ff kwijt haha

xxxx

5. heeej..

ik kan me voorstellen dat je dat eng vind.. hoe is t nu? nu zal die toch wel wakker zijn ;)

ja echt stom dat er niks is voor ons waar we echt wat aan hebben... die klote medicijnen word je ook niet vrolijk van bah :( moet toch gewoon ent als ieder ander normaal kunnen leven.. baal er echt van dat ik dan weer iets raars heb waardoor t niet kan :(

we gaan maar hopen dat we er ooit vanaf komen en een normaal leven kunnen leiden ;) sommige mensne hebben t al 25 jaar ofzo :( nou moet er echt niet aan denken....

vandaag bij de tandarts geweest.. liep met tranen in mij ogen naar binnen.. wou ook al weg rennen uit de w8kamer.. maar ben blijven zitten ;) en uiteindelijk viel t best mee :) zoals altijd :)

zoow ga ff eten maken!

6. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!
    ja hij is nu wel bij haha
    we hebben vanmiddag ruzie ghad eigenlijk best lullig kwam door mijn eigenlijk komt gewoon omdat ik grijnzig was dat ik er niet heen kan etc
    k slaap nu bij men ouders dan benk niej alleen haha

me auto is net weggebracht dus volgendeweek weer terug hoop dat het dan weer goed is;)

k was vergeten dat je naar de tandarts moest je had het wle verteld ja vandeweek
    ik lig ook altijd al te janken voor ik in de stoel lig is echt kut vorgeweek ook met men kies trekken k moest smorgens toen ben ik weggegaan k was zo bang ma was smiddags nog zo ziek van die pijn dus het moest wel benk ma terug gegaan en dan valt het best mee haha
    ma k ben altijd zo bang dat ik flauw val in die stoel en ik wil altijd wat hoger liggen want als ik te laag lig met men hoofd dan denk ik weer dat als ik omhoog kom ik heel duizelig ben en dan neerval allemaal van die kutpaniek dingen!
    maja zoals je al zegt het valt daarna altijd mee!
    en je bent er weer lekker vanaf!

xxxxx

7. heej,

wat balen zeg dat je ruzie hebt met je vriend! hoop dat t snel weer goed komt!

ja ben zeker blij dat ik voorlopig van de tandarts af ben ;)

bah hier gaat t echt klote met de paniek.. weer de hele dag t idee dat ik gek word.. bah... durf al neit eens meer naar m'n moeder toe :( zo erg is t alweer... als t over een paar dagen nog zo is moet ik toch maar stoppen met de bv en weer aan de medicijnen gaan :( ik wil t niet.. maar je zo voelen is helemaal niks bah! zit ik weer opgesloten in mijn eigen huis... en zelfs thuis voel ik me niet prettig bah!

zo maf t gevoel dat je gek word... t is ook niet e omschrijven ofzo wat je dan voelt.. t is alleen echt heel erg naar.. :(

bah hoop dat ik er over een paar daagjes weer anders tegenaan kijk ;)

zo weer ff lekker gekaagd.. lucht ook altijd wel ff op :)

kussie!

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis
    wat balen dat het zo kut gaat met je paniek!
    maar meis als het niet anders kan moet je echt weer aan de medicijnen
    zijn er geen medicijnen waar je wel bv bij mag geven?

xxxx

9. nee helaas alle medicijnen komen in de bv terrecht :(

bah zit nu weer thuis opgesloten omdat ik nergens heen durf :( bah! had echt gehoopt dat t over zou waaien :(

baal er echt van! er moet toch wel iets zijn wat wel werkt ipv medicijnen? ga maar is op internet zoeken, want aan dat riag heb ik echt niks....

10. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

als je op internet gaat zoeken wor je alleen maar gekker probeer erdoor heen te gaan!
    ook al is het moeilijk!

k had ook al de hele ochtend paniek en ben tog ff naar de winkels geweest vanmiddag!
    en dan voel ik me daarna weer beter!

xxxx

11. wat goed dat je naar de winkels bent geweest! alleen of...?

ik ben vanmiddag nog even bij mijn moeder geweest en naar de albertheijn.. en moet zeggen voel me ook beter nu ik dat gedaan heb.. ben niet alleen gegaan hoor ;) want alleen ga ik de deur niet uit.

hie is t met jou en je vriend? is t al weer goed?

kussie!

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

ja das al lang weer goed;)
    ik ben ook met men vriend gegaan naar de winkels
    ik ga niet alleen nee
    da durf ik nog steeds niet!
    k had n anderhalf jaar dat ik het wel durfde maja nu niet :S:S

xxxxxxxxxxxx

13. ja balen he dat nergens alleen heen durven :( lijkt me zo fijn om overal weer gewoon naar toe te kunnen gaan als je er zin in hebt.. nahja ik blijf gewoon oefennen.. en kijken hoe t gaat.. en als t me te lang duurt dan moet medicatie mij maar gaan helpen ;)

gelukkig dat t weer goed is tussen jou en je vriend!

bah vannacht een klote nacht gehad! zelf veel wakker gelegen.. en als ik siep dan kwam brian :( en als ik slecht geslapen heb heb ik gelijk wer meer last van paniek! :( hoop dat ik vanmiddag ff een uurtje kan slapen.

14. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heey
    ja das logisch dat je dna meer paniek hebt dan ben je moe en alles da heb ik ook k moest vanmorgen werken eigenlijk maar ben niet gegaan k lag al vanaf 5 uur wakker baba
    en dan heb ik smorgens al paniek en ben ik duf en zow bah das zow klote!

maja oefenen oefenen oefenen

komt brian nog steeds elke nacht?

grtjessssssssss

15. ja dat is zoo iritant! stom wakker liggen en niet kunnen slapen.. en dan weet je al dat je de volgende dag last van paineik gaat hebben :( vannacht gelukkig heerlijk geslapen! brian heeft van half 11 savonds tot half 6 sochtends doorgeslapen! dat is zijn nieuwe record :) heerlijk zo'n nacht!
    normaal kont ie daar tussen door om een uur of 2 ook nog een keer...

jaa ben druk aan t oefennen... vandaag al werkhuisje gepoetst alleen :) ja arjenw as mee... :) .. boodschappen gedaan.. met chris uieraard ;) en straks met mijn moeder mee naar haar werk :) en dan vind ik t wel weer geboeg voor vandaag ;)

ga nu ff een badje maken voor arjen.. kan hij lekker op t balkon met water kliederen ;)

morgen maar is even een zwembad opzoeken.. al durf ik nu echt niet in bikini.. doe maar een tshirt erover heen ;)

kussie!

16. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

en nog wezen zwemmen gister?
    ik ben de hele dag binnen gebleven iig smiddags pff wat was het warm!
    je moet gewoon n bikinie aan doen joh schijt aan!
    tis tog zo warm!

keb di avond weer paniekavond ghad
    k ben steeds zo duizelig die duizelig die ineens komt net als met de hyperventilatie dan zit je stil en dan lijkt het net of je ineens naar links of rechts getrokken word in je hoofd zo gek!
    ken jij dat?
    is zoooo irri! en eng!
    heb ik elke dag nouw!
    ben al de hele week niet weze werken ik durf niet meer bang dat ik zo duizelig word daar!
    en k merk als ik iets doe ik meteen bek af ben!
    en slapen gaat ook kut nouw ik kan nu echt alleen nog maar op men zij ligge haha
    en keb vandaag echt een heel zwaar gevoel in men buik echt drukkend of de baby onderop licht te drukken en zwaar maja zal erwel bij horen haha

hoe ist met jou?
    keb me autow nog niet terug nu blijkt het iets met het blok te zijn en het zit er dik in dat ik een andere auto moet kopen kutzooi das weer minimaal 1000 euro!
    k kocht 3jaar terug een auto voor 3000 euro ander half jaar meegereden en toen ging het blok ineens kapot heb ik hem kunnen verkopen voor 300 euro meer kreeg ik er niet meer voor baal er nog van!
    toen n autow van 1000 gekocht die ik nu heb en blijkt ook het blok te zijn ik heb echt altijd peck en terwijl ik als een oudwijf rij k ben er zo zuinig op omdat ik gewoon afhankelijk ben van de auto omdat ik anders nergens heen kan!
    dus ben gewoon zuinig op men autow en dan weer dit ik snap er niks van en als ik geld zat had maar ik heb nu nog geen eens 1000 euro dus moete we maar lenen word er echt naar van die rotautows altijd!
    zow ff geklaagt haha

xxxxx

17. heej meis!

wat iritant zeg dat je auto naar de klote is! dat kost indd. veel geld! vooral klote omdat je zo afhankelijk van je auto bent! :(

dat drukkende gevoel in je buik waar je het over hebt is waarschijnlijk dat je kleintje aan t indalen is.. je bent nu toch al aardig naar de 30 weken aan t gaan? kan je banner momenteel niet zien.. zal wel weer wat mis zijn met mijn pc.. soms geeft ie die niet weer :(

ik ben indd. nog wezen wemmen.. en in mijn bikini ;) ik schaamde me dood.. maarja moest maar... t was indd. heel erg warm niet lekker meer.

bah die klote paniek.... praat me er niet van... ik ben ook zo duidelig de laatste tijd.. komt door t weer denk ik.. mijn moeder klaagt er ook over.. en hoor er nog wle meer mensen over.. dus t hoort niet bij de paniek! alleen krijg je er wel paniek van! bah... dan draait alles weg.. en word t zo onwerkelijk allemaal en das niet fijn.

dat geveo, van dat naar links en rechts getrokken word ken ik wel.. ik noem dat altijd t gevoel van onwerkelijkheid.. je staat er wel.. maar t is net of je er niet bij bent ofzo.. heel vaag uit te leggen maar echt een kut gevoel. en dat is altijd t begin van een paniekaanval.

bah krijg zo visite.. daar heb ik helemaaaaaaal geen zin in.. en dan straks nog werken met mijn moeder :( pfff en dan met klote paniek! maarja ga maar gewoon met verstand op nul de dag door zien te komen ;)

he ik ga nog ff een beetje opruimen hier ;)

kussie!

18. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

keb net te hore gekregen dat de auto iets met het blok kapot is vraag me niet wat haha
    maar we konden kiezen of een nieuw blok of een andere auto
    dan doen we tog maar n nieuw blok dan zijn we rond de 1000 kwijt uiterst en keb al veel op marktplaats gekeken en zow maar als je een andere auto koopt ben je meteen tussen de 1500 en de 2000 euro kwijt
    voor iets normaals dus dan maar het blok dan weet ik wel zeker dat ie goed is als ik hem terug heb...
    je hebt ook wel autows van rond de 500 euro maja dan rij je even en kun je weer n andere kopen of je moet geluk hebben!
    hebben jullie een autow?

k moet donderdag naar de gemeente toe :S
    omdat ik over mijn therapie kosten zit van de vgz en dan moet ik daar naar een arts toe en die keurt mijn en dan krijg ik mijn therapie van hun vergoed als ik geluk heb maar das altijd kei druk daar en das helemaal achterin het gebouw!
    ben nu al bang:s

wat lekker dat je bent wezen zwemmen!
    had je brian ook meegenomen?

en duizelig kan ook goed van het weer zijn jah!

gezellig he werken:s pfff k vin het vort zo zwaar bah!

k denk niet dat men kleine al aan het indalen is want k ben maandag pas 29 weken....
    of kan dat al wel? haha k weet het niet hoor!

xxxxxxxxxxxxxxx

19. heej..

ik hou t ff kort want ga slapen! maar het kan best dat je kleintje aan t indalen is! gemiddelt bij een 1e kindje dalen ze met 30 in. betekend dat je nog vaker moet plassen haha! maar dan ben je wel van je kortademigheid af! dat is wel weer erg prettig!

he ik ga morgen ff wat langer typen!
    weltrusten

20. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

lekker geslapen haha :p
    pff ikke niej weer tandpijn!:mad::mad::mad::mad:
    keb helemaal dikke vingers joh kl pas geen ring meer aan k had altijd 18,5 en nu had ik pas n grotere gekocht 19 en die pas ik nie eens over men knokkels meer
    k voel me echt zon vies dik varken joh hahaha
    als ik kleren aan pas ook dan denk ik baba ik lijk wel zon ma flodder haha echt erg hoop echt dat het er weer af gaat naar de bevalling

xxxx

Deel Deze Pagina