hoi hoi nou hier echt klote geslapen.. zeg maar rustig niet geslapen klote paniek heeft me de hele n8 lope terroriseren hopelijk vanavond een betere n8 dan voel ik me morgen hopelijk weer beter! en die kilo's gaan er echt wel weer af! zo te horen hou jij aardig wat vocht vast.. en dan ben je gelijk na de bevalling al weer kwijt. wat wel helpt is zoutloos eten en veel water drinken. klote dat je last van je tand hebt.. moet je nu weer naar de tandarts? ze zeggen ook wel elke zwangerschap kost je 1 tand. kussie!
heey ja maar heb pas al een tand laten trekken haha k ga niet weer hoor of de pijn moet niet te doen zijn! wanneer moet je weer naar de psych? ga zo naar bed hier begint het ook weer te panieken :S:S kutkutkutpaniek! xx
heej, kan me voorstellen dat je niet naar de tandarts wil! ik ben nog steeds blij dat ik t achter de rug heb! ik heb geen nieuwe afspraak bij de spych.. moet pas een afspraak maken als ik medicijnen wil hebben maar moet wel een afspraak maken met mijn therapuet heb ik nog steeds niet gedaan.. maar zie dat ook helemaal niet zitten.
aaaaaaaaaaa wat een lekker bol toetje he! ik wil oooooooooook! haha alweer anderhalve maand joh! gaat snel he! wat voor therapeut? gewoon om gesprekken mee te hebbe? xx
haha ja een bolle toet heeft ie zeker nog ff gedult! en dan heb jij ook zo'n kleintje! cognitieve gedragstherapie is dat.. oftewel onzin therapie waar je niks aan hebt zit nog steeds te twijfelen of ik nou wel of niet moet bellen om een afspraak te maken... lastig... tijd gaat zeker snel.. voor je t weet lopen ze rond te rennen haha... kussie
als je nu al weet dat je er niks aan hebt moet je het niet doen! ik weet zeker dat jij het zelf al een heel eind kan zonder iets moet je zien hoever je bent geen medicatie en naar n winkelcentrum gaan of naar de ah! ik vind da knap zonder medicatie! meschien als je dadelijk weer medicatie kan slikken dat je het alleen kunt! weet je is zow gek he keb zo het gevoel dat de baby eerder komt dan 22sept.... gister schrok ik wel ik lag op de bank en ineens kwam er best wel veel afscheiding da heb ik nooit dat ik het eruit voel lopen ik denk nee he maar da was niks denk ik haha maar heb wel de laatste dagen zon zwaar gevoel in men onderbuik en meer afscheiding en me tiete beginnen weer meer pijn te doen had jij dat ook deze tijd? kussieeeeeeee
hoi hoi, ja dat hoort er allemaal bij.. vooral veel afscheiding bah! ranzig is dat.. ik heb ook wel is gedacht van ohjee volgens mij zijn me vliezen gebroken.. maar was dus gewoon afscheiding. dat je tiete meer pijn beginnen te doen komt omdat die zich aan t voorbereiden zijn op de voeding.. zo kun je ook wel een keer krijgen dat ze beginnen te lekken. en dat zware gevoel in je onderbuik komt omdat je baby aan t zakken is. dus nergens druk om maken t hoort er allemaal bij pff vannacht heb ik echt panisch in me bed gelegen! pff word echt weer overvallen door veeel paniek.... zag t echt niet meer zitten.. durf dan helemaal niks meer.. dan vind ik t zielig om voor mijn kinderen te zorgen omdat ze zo'n achtelijke meoder hebben... en dan word ik daar weer helemaal gek van! echt al die stomme gedachtes bah! heb vanmorgen toch maar een afspraak gemaakt met mijn therapeut.. ga wel aan haar vragen of er ook andere soorten therapie zijn.. wat vor soort therapien heb jij gevolgt? en volg je nu ook nog een therapie ofzo? ik wil er graag vanaf maar ik weet niet hoe kussie!
hey meis JE BENT NIET ACHTERLIJK! je bent juist hardstikke knap hoe je alles doet en gedaan hebt! ik vind jou echt sterk dat jij al kei lang van de medicijnen afbent! en dat doe je ook voor je kinderen dat je borstvoeding kunt geven ik kan het niet stoppen anders had ik dat ook gekunt! is wel beter als je toch therapie gaat volgen en anders echt medicatie ook al wil je niet ik denk dat het tog wel beter is voor je! dalijk val je weer helemaal in een gat en dan moet je er weeeer helemaal uit en dat duurd zo lang! en de fles is toch ook tegenwoordig heel goed! ik heb in dagbehandeling gezeten.... maar toen was ik 19 dus viel ik onder de jeugdzorg nog.... dan moet je 4halve dagen naar de ggz in een groep dat heb ik 3kwart jaar gedaan heb er wel geleerd sterker te zijn en zow maar niet echt met de paniek! en je zit met andere mensen in een groep en al die problemen ook van anderen daar werd ik gek van dat trok ik mezelf zow aan k ging mezelf vort zitte snijden en zow werd er gek van! pff vandeweek werd ik ook weer zo gek van alles en iedereen en k was zo bang voor alles ineens de bevalling en zow omdat het nu zo kort bij komt en dan denk ik k moet nog di en da en zus en zow doen en kan ik het wel bla bla bla en toen werd ik ook weer zo boos op mezelf toen d8 ik ook weer aan de kutsnijden maar heb niks gedaan je hebt er niks aan je krijgt er littekens van en iedereen kijkt je aan! doe rustig aan he! xxxxxxxx
hoi hoi mijn moeder heeft een boek gekocht over je angsten overwinnen.. daar staan ook allemaal opdrachten in.. en mijn moeder kent iemand die heeft heel erg veel aan dat boek gehad.. dus mijn moeder is nu ff mijn persoonlijke therapeut haha! ben benieuwd! moet er niet aan denken om nu in een groep te zitten ahah.. met mijn mensen vrees van tegenwoordig. achja ik zie wel hoe t allemaal gaat! ik probeer wel raak.. en hopelijk vind ik nog is t juiste wat mij er echt vanaf helpt. je bevalling komt nu indd. dichterbij.. en ik denk dat iedereen wel bang is voor een bevalling.. t is natuurlijk niet niks! maar als t moment echt daar is dat je gaat bevallen maakt je lichaam echt een stofje aan waardoor je je helemaal niet angstig of gespannen voelt.. juist heel relaxt.. tuurlijk blijft t wel spannend! t is tch ook spannend om dadelijk je kleintje te mogen zien... over dat snijden kan ik verder niet met je meepraten.. dat heb ik nog nooit gedaan of aan gedacht om dat te doen! maar in ieder geval goed van je dat je t niet gedaan hebt.. want als je je klote voelt dat zien de mensne niet aan je maar als je litekens hebt wel! en dat is zo sonde van je lichaam! he meid kop op! er komt een dag dan zijn we allebij helemaal genezen! en dan gaan we samen een keertje stappen kussie!
hey meis hou me op de hoogte van het boek! morgen weer werken :s pfff dan gaan we zeker stappen ergens waar het super druk is haha of met koniginnedag op zon plein en dan gaan we helemaal vooraan staan haha k zou er nu niet aan moeten denken whahah k denk dat k gek word! haha hoest met je kleintjes? ben je nu wel weer aan de pil? xxxxxxxxxxx
ow jah k weet n mooie site voor kinder merkkleding echt mooi ook burberry en zow is wel 2de hands maar dat zie je er niet aan af! www.designerbaby.nl moet je je eigen inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je elke week n mailtje als er weer nieuwe kleren op de site staan moet je eens kijken rechtsboven in de hoek bij zoeken burberry intypen en dan op zoeken dan krijg je alle burberry! moet je wel even naar beneden scrollen want de meeste die boven aan staan zijn al verkocht de onderste delen niet moet wel zeggen dat er meer meiden kledeing opstaat maar ook leuke jongens kleding! als je ervan houd dan he! ik vind burberry zoooo leuk ow jah en www.kleertjes.com is ook super van ducky beau! vind ik leuk! of oililly daar is wel alles nieuw en nu volgensmij vrijwel alles 50% xxxxx
hoi hoi! ik ga straks eens kijken op de sites! dankejwel! goedkope merkkleding is altijd welkom en dat er meer meisjes dan jongens kleding is dat ben ik wel gewend das overal zo met de kids gaat t goed! arjen leert met de dag beter praten.. heel leuk om te horen hoe die sommige dingen uitspreekt.. en brian die groeit echt als kool haha... nee ben nog niet aan de pil.. mag niet tijdens bv.. dus we moeten t ff zien op te lossen met rubbers iritant! maarja.. als brian 6 maanden is ben ik wel van de bv af en ga ik weer aan de diane pil! vind dat wel een fijne pil! geen last van puisten daar heb ik altijd veel alst van als ik in de stress zit heb nu allemaal opdrachten van mijn moeder gekregen! moet precies elke angst die ik heb helemaal gaan uitluizen en overdenken.. meestal raak ik al in paniek als ik er aan denk.. maar dat is juist goed.. dus ik ben benieuwd! stond ook in dat je geen medicijnen mag gebruiken bij die opdrachten.. want dan heeft t niet zo veel zin. ik ben beniuwed of t gaat helpen. ja ik ga eens even op die sites kijken werkse meid! ik hoop voor je dat je t een beetje trekt! ik moet zeggen ben deze hele week met mijn moeder mee geweest om te werken en voel me er juist fijn bij als ik aan t werk ben kussie!
heey zow heb weer 1 dagje vrij en dan woensdag nog en dan hoef ik maandag pas weer druk weekend ghad :S hoe ghaat het met je paniekl? en had je nog op de site gekeken? xxxx-
heej, ja heb op de sites gekeken. vond kleertjes.com een beetje duur.. en de andere site had niks leuks in zijn maat.. maar hou die site nu regelmatig even in de gaten. lekker een dagje vrij! geniet er van! Met de paniek gaat t een beetje met ups en downs.. ben gister bij de therapuet geweest en ga toch nog ff verder met de cognitieve gedragstherapie. als er na 10 gesprekken nog geen vorderingen in zitten ga ik aan de medicatie.. dus heb nog ff de tijd! wil t zo graag zonder doen! en hoe gaat t bij jou met de paniek? Kussie
hey meid! wel goed dat je dan toch een therapie volgt meschien helpt het wel! k moest eigenlijk werken maar heb weer zon tandpijn vanaf gisteren avond! moet vanmiddag om half 3 komen heb net gebeld! halve nacht weer wakker gelegen heb vanacht een oxa gepakt om te kunnen slapen en da doe ik nie snel maja.... gister vk geweest de kleine lag nu met het hoofdje omblaag maar dat kon ook weer veranderen! bloeddruk was goed! k kreeg op het eind een brief mee dat ik weer bloed moest prikken in het zh ik denk nou da weer da moest schijnbaar met de 30 weken.... dus ik en me moeder maar meteen door en t ging wel goed! heb ik dat ook weer gehad haha met mijn paniek gaat het wel ook ups en downs.... hoelang moet een baby eigenlijk een mutsje op vanaf de geboorte? xxxxxx
hoi hoi, gelukkig ging het bloedprikken goed! bah als ik dat moet doen schiet ik ook gelijk helemaal in de stress. bij ons deed de vk een vingerprik bij 30 weken. klote dat je weer zo'n pijn in je mond hebt en weer naar die tandarts moet hoop voor je dat t allemaal mee valt en goed gaat! en dat je snel weer buiten staat brian lag met 30 weken ook met zijn hoofdje naar beneden.. en die controle daarna was meneer weer eigenwijs in een stuit haha. t is heel verschillend hoelang je baby een mutsje op moet.. ligt aan t weer en de grote en de gezondheid van de baby. brian is een grote baby en t was mooi weer.. dus had alleen net na de geboorte ff een mutsje op. vandaag bij mijn moeder op t werk paniek gehad verder ging t vandaag best goed! brian huilt weer hongerhals is het.. pff soms word ik er gek van.. vooral snachts wil meneer heel vaak eten.. en die gebrokne nachten brkene me nu behoorlijk op kussie!
hey meis ja ik snap het wel dat je gebroken bent door de nachten pffff en daardoor krijg je ook paniek! net kei erge ruzie ghad met men vriend! zit er nog van te janken hij zit kei veel te sjagrijnen op mijn en daar word ik zo gek van dat ik er nu echt over wilde praten! maar dat kan niet met hem hij denkt dat ie alles beter weer pfffffffff en dan begint ie weer want als ik krietiek geef moet hij me altijd trug pakke maar dan erger! hij zegt ja ik wist voor we iets hadden niet dat jij zo was met je paniek anders was ik er nooit aan begonnen en wat ben jij voor moeder je kunt dadelijk niet eens gaan wandelen of gaan winkelen met je kleine..... je bent gewoon saai bla bla bla ik denk das lekker laag om mijn op men paniek te pakken en toen begon ik over zn hobby die kut wiet! dat ie dat minder moet gaan doen omdat hij voor ong.350pmd wegblowd! ik vin da niet normaal! zegt ie jah jij met je oxapammen en antidepressie das veel erger das voorschut bla bla bla en da vin ik dan zo gemeen van hem he! ik denk hij moet dat eens hebben die kutzak bah doet jij vriend da ook veel? tandarts geweest maar men eigen tandarts was er niet was n jong meisje deed alles kei langzaam:S 2 tanden heb ik ooit wortelkanaalbehandeling gehad en die zijn dus dood dus daar kon ik geen pijn van hebben dan zat er n tand waar n gaatje in zat alleen die tand is niet gevoelig want de gevoelige waar ik zon last van heb is er 1 die eigenlijk dood is nu kon het of een na ontsteking zijn bij die dode tand doordat ik te weinig weerstand zou hebben van de zwangerschap of de last kon ik van het gaatje hebben zegt ze ik vul het gaatje wel even ik zeg hoelang doe je er over zegt ze n half uur ik zeg nee dan wor ik gek als ik n half uur in de stoel lig baba ik zeg k wil men eigen die is super snel die heeft dat in 5 min gedaan! dus daar kan ik morgen heen! en als ik daarna nog last heb dan is het dus die naontsteking en dan gaan ze de wortels schoonmaken :S:S ik zeg hoe wil je da doen dan gingen ze het tandvlees opzei schuiven ik zeg hoe zegt ze dat snijden we dan open en dan maken we het schoon ik denk ja dikke lul me jullie zeg baba nja als het moet dan moet het ma liever niej baba xxxxxxxxxxxx
Heej cindy... wat herkenbaar als ik lees over jou ruzie met je vriend.. ik herken heel veel dingen! hier begint ie ook altijd over mijn paniek! heel gemeen.. ik zeg hem altijd dat als ik paniek heb dat ik zo bang ben dat ik gek word... en altijd als we ruzie hebben gaat ie lopen zijken dat ik echt gek word.. en niet spoor bla bla en dan word ik altijd heel kwaad en val ik hem ook indd. aan over zijn blowen.. en/of bier drinken. mijn vriend mag van mij om de dag 5 euro wiet halen.. en dara moet ie het dan maar mee doen... soms word t wel eens wat vaker... maar elke zomer kweken we zelf ook 5 planten buiten.. en daar komt vaak zoveel wiet vanaf dat ie daar ruim een half jaar van kan roken.. ik vind t niet erg dat hij blowd.. is ie lekker rustig maar vind t alleen zo duur... ja wel heel lullig dat ze ons gaan aanvallen op die paniek.. want dara kunnenwe niks aan doen.. en hun kunnen wel wat aan hun fouten doen dat klinkt lekker je tandvlees opensnijden gatverdamme verdoven ze dat toch wel dan? anders lijtk me dat helemaal geen pretje! kan me goed voorstellen dat je dat niet ziet zitten. hoe is t nu met de pijn? en als je vriend t je kwalijk neemt dat jij niet naar buiten kan gaan om te wandleen.. gaat hij toch lekker met de kleine wandelen! heb jij ff lekker tijd voor jezelf thuis komt allemaal vast wel goed! kussie!
heey mijn vriend die drinkt gelukkig geen bier baba ook al zoiets jah! gister naar de tandarts geweest en hij was binnen 5 min klaar heb nu nog wel n beedje last maar das van die verdoving waar die die heeft gegeven.... en met da tandvlees ja da doen ze gewoon verdoven maar dan wil ik het nog niet haha! ik heb sinds ik medicijnen heb hele slechte tanden gekregen! door die effexor keb nog heel veel gaatjes in men mond die gevult moeten worden maar ik ben zo bang van de tandarts! maar hij zei gister ook je bent echt aan het veranderen en als ik het zo elke keer doe als gister en die keer van pas met die kies trekken dan kwam het allemaal goed! hij wilde me eigenlijk naar zon angst zooi sturen maar daar spuiten ze je plat en dan doen ze je tanden maar da moet ik nie hebben niemand spuit mijn plat! baba en das in zon ziekehuis 5hoog of zow:S nee dankje da doe ik ech niej haha hoest met jou? xxxx