mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nee dat kan ik me voortellen ik zou ook niet platgespoten willen worden bah!

maar fijn dat t verder zogoed gaat!

hier gaat t redelijk.. nog steeds erg wisselvallig! pff vriendin van mij wil binnenkort langskomen en dat zie ik helemaal niet zitten.. ontloop haar al de hele tijd.. zoow iritant.. maar heb geen zin in een paniekaanval waar zei bij is!

en mijn ouders gaan zondag waarschijnlijk op vakantie voor 4 weken :( zie ik ook behoorlijk tegenop.. dat is t enige waar ik nog wel is alleen heen ging...

ik moet weer ff verder hier.. heb er 1 aan de tiet hangen ;)

kussie

2. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey
    hahaha heeft ie weer honger :p

das idd kut als je ouders zo lang weggaan!
    ik heb daar ook altijd een hekel aan!
    dan ebn ik altijd een beedje van het padje af als hun wegzijn dan ben je een beedje de weg kwijt zeg maar is heel gek!
    waar gaan ze heen?

ow net was men hond weggelopen ik d8 dat ik gek werd baba ik menno bellen die ging zoeken en me moeder gebeld ik denk hij is richting hun gelopen maar ik kan nie weg hier da durf ik niet!
    dus me moeder richting mijn kwam ie ineens aangerend haha
    ik alles afgezet hier ik denk nu kan die niet weg ga ik naar de wc kom ik terug was ie weer op straat! en vanmiddag was ie ook al bij men moeder weggelopen!
    doet ie normaal nooooit!
    en dr zit hier een poes voor het huis de hele tijd te miauwen ik denk k geef m wa melk maar nu komt ie steeds na binnen haha maar da wil ik niej haha ma is men eigen schuld ik gaf hem melk haha

ik ken het met vriendinnen die willen komen baba
    das net als n verjaardag
    ik stelde vriendinnen ook altijd uit ik zeg wel dat ik wil afspreken en zow maar dat ik het nu druk heb etc en dat ik ze nog wel bel en dna laat ik egwoon niks m,eer horen heel soms n smsje van hoe gaat het maar verder niks!
    haha stom he!

er is n leuke film op rtl4 keb m al 1000 keer gezien jij kent hem ook wel denk ik dus ik ga m nu maar es kijken!

keb trouwens gister en vandaag echt last van men blaas ghad de kleine schopt er bijna de hele dag op pffffen gister was het helemaal erg!
    k was vanmiddag ook super misselijk ineens en duizelig en zow en de hele tijd honger gevoel maar ik denk omdat de baarmoeder groeit dat die tegen de maag aandrukt of zow maja

xxxxxxxxxxx
    rustig aan doen he!

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis
    hoe gaat het met je?

grtjessss

4. heeej meis!

sorry voor de late reactie... druk druk druk :)
    gister de hele dag in apeldoorn wezen shoppen! voor mijzelf eff een nieuwe spijkerbroek gescoort en een paar nieuwe schoennen! en nog 2 truitjes.. ook voor de kids nog kelren.. vandaag nog een magnetron gekocht en een phillips lamp zo'n living color lamp diemwou ik al een tijdje hebben :) en dan is t geld weer op!

pff das schrikken zeg als je hond pleite is... onze hond gaat altijd vechten.. die kan ook nooit los.. dus als die ontsnapt is t echt feest ;)

nog precies 2 maandjes zie ik! dat schiet al op! spannend hoor! maar klotp alles komt erg klem te zitten.. 1 slokje drinken en je moet plassen... te veel eten en je zit stampvol en misselijk enzo.. maarja t is voor een goed doel ;)

met de paniek gaat t eigenlijk best redelijk... als ik maar genoeg afleiding heb dan gaat t wel.. maar als ik me ga lopen vervelene komt de paniek opzetten.. das altijd zo.

miojn ouders gaan morgen op vakantie.. ze gaan naar duitsland hebben daar de caravan op een vaste plaats staan ze komen er al jaren... is wel een eindje weg want is helemaal aan de tsjechiesche grens.

haha ja dat met vriendinnen ken ik precies.. altijd zeggen dat je druk bent. smsen is bij mij ook t enige contact.. ik zeg ook altijd ooh ikbel je wel NOT! ;)

brian is alweer 2 maandjes vandaag! ga zo ff beebiesite bijwerken.. ff wat fototjes plaatsen :) doe ik veel te weinig.. bij arjen maakte ik overal foto's van.. en nu moet ik er echt af en toe aan denken eens een keer een foto te maken..

zoow eerst arjen ff in bedje stoppen ;)

hoe is t met de babykamer? is die al helemaal klaar? en heb je dat mens van de kraamzorg al op visite gehad?

Kussie!

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeey

is nie erg druk is alleen maar goed haha

pff k ben het weekend helemaal nie lekker geweest en gisteren toen ik al opstond zooo duizelig en dan krijg je daar weer paniek van :S
    en op het werk ging het op gegeven moment echt niet meer k werd zo dol dus ben ik na huis gegaan toen ben ik maar de hele dag op bed en op de bank blijve liggen als ik lag was het goed als ik overeind kwam, kwam het weer terug baba k d8 echt dat ik iets ergs had of zow:S iets dat met de zwschap te maken heeft dus ik vandaag aangekeken maar het was nog niej weg dus ben ik ff naar de ha gegaan en bloeddruk opgemeten en die was 142/85 en keb als ie normaal is 130/80 dus da was gewoon goed
    heb ik tog ma de vk gebeld en nou mag ik morgen avond even komen ze vond er geen spoed bij zitten iig dat het iets ergs zou kunnen zijn maja k voel me er niet lekker bij ik slaap ook super slecht baba! en dan die kutkut maagzuur baba zoooo vies he!
    k denk dat het duizelige tog van de stress is van die ruzie vorgeweek en zow met men vriend! dat het te veel is of zow...

vandeweek men autow terug als t goed is! eindelijk!

k zal es even op je site gaan kijken ;)

keb da mens nog nie hier ghad die komt 22 aug ivm vakantietijd of zow haha

xxxx

6. heej wat klote dat je je zo broerd voelt! tegen de maagzuur mmag je gewoon rennie nemen hoor.. dat helpt wel een beetje.. had ik ook hard nodig ;) maar dan zou je zeggen dat je kleintje nog niet is ingedaalt.. als dat gebeurd ben je wel van die maagzuur enzo af.
    be benieuwd hoe t bij de vk is.. van rzie krijg je indd. veel stress :( dat heb ik ook altijd.. als ik ruzie heb gehad krijg ik later ook altijd paniek... Kalm aan doen! en zeg maar tegen je vriend dat als hij ruzie wil maken hij dat na de zwangerschap moet doen.. want veel stress is niet goed he in de zwangerschap ;)

Kussie

7. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

nee k weet dat stress nie goed is maar t lijkt ook wel of ik niks meer kan hebben pff
    k lig snachts heel veel wakker ook ongiepijn en zow en nu weer n kei harde bui baba had jij da ook rond de 31 weken die ongiepijn?
    het was weg maar nu komt het steeds terug maar dna ook in men benen en men rug...

xx

8. ik denk dat dat indalingsweeen zijn.. want het is nu wel tijd voor je baby om te gaan indalen. en dan krijg je indd. die ongi krampen en zo. bij brian heb ik dat niet gehad.. pas tijdens de bevalling dat hij ging indalen. maar bij arjen heb ik dat ook rond de 30 weken gehad. en die harde buiken zijn een soort oefenweeen... ja zwanger zijn is op t laatst niet zo leuk meer ;) maar als ie eenmaal is ingedaalt dan is dat een hele opluchting hoor! hoop voor je dat ie dat snel gaat doen ;)

kussie

9. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ja ik hoop het ook dat ie snel indaald baba steeds last van men adem en dan krijg ik zooon harde buik en dan wor ik weer misselijk haha maja....
    zo naar de vk
    k zal wel ff laten weten hoe het geweest is!

xx

10. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey

bij de vk was alles goed de kleine groeit goed
    en licht nog steeds naar beneden niet ingedaald maar wel met zn hoofdje naar beneden....
    het duizelige en de rest van de klachten kwam door het verkeerd ademen omdat de bui nu dikker word en het tegen de longen drukt etc....
    dus gelukkig niks ergs
    k had ook de uitslag gekregen van men bloedprikken van het zh vorrige week van het ijzer er hb en dat was ook allemaal goed!
    k hoop dat het moeilijke ademen snel beter word want dis echt niks pfff

xxxxxxxxies

11. heej! gelukkig is alles goed! dat stelt je toch weer evn gerust! hoop voor je dat ie snel indaalt dan kun je weer wat makkelijker ademen.

brian doet mee aan de baby van de maand verkiezing! wil je op hem stemmen?

wat is t weerw arm he... en t word nog warmer de aankomende dagen :( bah gelijk weer zo extreem.. of t regent of t is bloedheet.. bestaat er nou geen lekker weer ;)

ik ga mijn huishouding maar eens doen. ;) t is me hier weer een zootje.

kussie

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis
    ja ik ga stemmen!
    pffff echt kut he dat weer baba
    k word er naar van baba
    en morgen weer en overmorgen bah!

xxxxies

13. Heeej!

bedankt voor je stem!

zullen wij dan maar samen de regendans gaan doen hahaha ;)

nee vind t zonnetje wel erg lekker.. maar t is gelijk zo heel warm! en met een dikke buik is dat zeker geen pretje! Veel drinken.. en niet in de zon!

Kussie!

14. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    idd veel drinken en geen zon haha
    doe mijn maar het weer van de afgelopen weken
    das beter nou haha
    keb alleen wel kei erge hoofdpijn baba!

je moet heel veel mensen vragen om te stemmen want ik zag dat er 1tje al in de 40 stemmen had!
    en daar moet jij dik boven komen :D :D

xxxx

15. haha denk niet dat dat gaat lukken om meer dan die 40 stemmen te halen... heb de meimama's laten stemmen.. en dat zijn er geen 40 helaas :(
    kwam er ook pas gister achter dat brian mee deed haha.. had hem wel opgegeven maa was t al helemaal vergeten.. en nu is de maand ook al bijna om :(

16. paracetamol mag je wel hebben toch? misschien helpt dat tegen de hoofpijn!

17. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    haha
    ow is da nie standaard als je, je kleine opgeeft dat je mee doet?

18. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    keb gister ook n paracetamol gepakt!
    had ik eerder mo9ete doen haha
    pfff keb nu echt last van die kuthitte!

xx

19. ja is ook standaart dat ie dan mee doet.. maar was al vergeten dat ik hem had opgegeven ;)
    gelukkig maar dat de paracetamol helpt!

hier ook wellast van de warmte.. vooral met voeden.. zo lekker plakkerig tegen elkaar aan.

vandaag in de tuin an mijn ouders gezeten.. lekker een badje voor arjen gemaakt.. en brian lekker in de maxi cosi in de schaduw.. mama lekker in de zon met een boek! haha was toch best een lekkere dag :)

heb t toch wel gemist niet in de zon te mogen zitten ;) nu mag t weer ;)

van mij mag t ook wel snel wat koeler worden! dit is toch wel iets te warm.. vooral zo aan t eind van de middag.. rond etenstijd heb ik t ff helemaal gehad!

kussie

20. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis
    jah erg is dat he!
    vandaag was het zowww erg baba!

ow k ben zo bang aan het worden voor de bevalling!
    want ik lees overal dat je hersenen een soort stofje aanmaken of zow n soort drugs noemen ze dat maar wat is dat voel ik me dan helemaal vd wereld? dat wil ik NIET ik wil mezelf blijven!

en dat het kan zijn dat je na de bevalling ineen psychose kan raken of zow omdat je lichaam dan binnen 24 uur ........... k weet het nie meer iets met de hormonen!

en ook dat je n spuit kan krijgen tegen de pijn als het te erg word maar dat je dan je eigen voelt of je hebt gezopen!
    ik vind dat allemaal zow eng ik wil niet me eigen vd wereld af hebben!

en dan weer die klote paniek en alles k vin da zow eng!

xxxx

Deel Deze Pagina