Jeetje meid! dat is wel een avondje zeg! schrikken ofnie! gelukkig is alles goed en ben je weer lekekr thuis! lekker rustig aan doen! en indd. fijn dat ze je nu goed in de gaten houden en je vast kan wennen aan t ziekenhuis.. denk indd. dat je dat ook wel wat geruster maakt voor de bevalling! ben benieuwd hoe t nu verder gaat.. en of t gaat doorzetten en je nu snel gaat bevallen.. spannend hoor! maar je hebt nog geen ontsluiting ofzo dus? slaap lekker! en neem anders een paracetamol tegen de hoofdpijn misschien helpt t en je amg t hebben in de zwangerschap! Kussie!
hey meis k ben alkweer zoooo lang wakker k kan nie meer slapen! heb paniek en ben bang keb steeds ongiepijn harde buiken de ongiepijn word nu ook erger lijkt wel en meer..... of jah langer 8ter elkaar. en nu blijft het van onder vloeien niet super veel maar steeds wel slijm en lichtrose bloed erbij.... t lijkt wel als ik ongie moet worden dan heb ik da ook en moek steeds poepen en das nu ook k had net een sliertje rood bloed:S je wil niet weten hoe bang ik ben heb net me tas in zitten pakken ik zie het al helemaal zitten dat ik vandaag terug moet! en dat wil ik NIET! ik ga nog even op de bank liggen je hoort me wel! xxxxxies!
Heej meis! Volgens mij is je bevalling echt begonnen hoor! dat slijm met rode sliertjes wat eruit komt had ik ook tijdens de bevalling.. dat is je slijmprop.. en peopen hoort er ook bij zodat je alles leeg maakt en je de baby eruit kan persen! kortom je bent gewoon bezig met bevallen volgens mij! je hoeft niet bang te zijn meid! denk aan je kleintje die je waarschijnlijk heel snel in je armen mag houden! dat is toch waar je al die maanden naar toe hebt geleeft! en als je kleintje er eenmaal is kun je er alleen nog maar van genieten! probeer je daar op te focussen... en niet jezelf naar te maken om de bevalling.. t moet er toch uit en t gaat helemaal goed komen hoor! probeer je omgeving lekker ontspannen te maken.. doe bijv. de gordijnen dicht om je goed op de weeen te concentreren.. probeer te relaxen.. dat stimuleert de weeen en gaat t allemaal wat vlotter! jij gaat die 40 weken echt niet meer halen hoor! veel succes! en probeer je zelf niet gek te maken met stomme gedachttes die nergens voor nodig zijn! is je vriend wel bij je? die moet jij maar is even goed gaan afleiden Kussie!
he meis k ben weer gaan slapen even en nu is cde pijn weg gelukkig! k had vanmo0rgen nog wel een keer zon sliertje rood maar nu is het weer doorzichtig met een beedje rose achtige slijm! ik moest meteen bellen als er iets was.... maar ik heb nog niet gebeld als het weer terug komt bel ik wel.... maar het idee dat ik weet dat ik moet blijven dan dat maakt me al zo bang en gisteren zeiden ze ook als je n week verder geweest was, was het5 goed geweest maar nu nog niet! ik denk ja die ene week maakt ook geen fuck meer uit maja k werd ook moe van die wijven heb er wel 5 verschillende gezien! op gegeven moment stonden ze allemaal aan bed! maar k was net aan het googlen en ik toetste in 36weken zwanger en bloedverlies en dan krijg je weer van die enge verhalen en zow. dr was er 1 die met de 36 weken ging bloeden en toen was het kindje ineens dood en alles baba da maakt me dan ook weer zo bang ik voel de kleine nog gewooon goed dus er is niks aan de hand denk ik! je kent het wel als je een nare paniek aanval hebt/ghad en je kijkt naar die dag of avond of zow terug dat je dan denkt aan zon zwarte dag echt zon zwarte nare dag zo kijk ik n u echt terug op gisteren! k was zo bang want je lichtr daar maar en ze weten niks bla bla bla dan komt die en dan weer die de bloed uitslag duurde heeel lang normaal uiterlijk n uurtje maar nu bi9jna 2 uur op moete w8ten en dan die rot ctg k mogt hem eindelijk af na 2 uur.... bleek het dat het laatste stukje weer nie goed was omdat ie mijn hartslag erop had gezet ipv de kleine toen moest ik er weer aan ze zegt wat kijk je tog naar ik zeg k wor gek van de klote ding baba maja k ga nog even proberen te slapen ben nog zow moe dna ben ik vanmiddag tenminste wel uitgerust en niet moe mocht ik weer terug moeten xxxxies
heej, kan me goed voorstellen dat je je daar erg naar bij voelt! Maar geen enge dingen opzoeken op internet hoor! over alles zijn wel nare dingen te vinden op internet.. als je hoofdpijn hebt en je typt t in op internet krijg je ook vast mensne die er aan dood gaan enzo.. dus gewoon niet doen! je kindje gaat niet zomaar dood hoor! en je bent gister in t zh geweest en alles was goed.. en je voelt de nog schoppen.. dus geen zorgen maken! ga lekker slapen! en rustig aan doen! en waarom ze zo moeilijk doen over die ene week weet ik nog niet.. maar ze hebben ergens een grens gezet en die is op 37 weken.. en ja die grens moet ergens getrokken worden.. maar als t nu weer rustig is met de weeen kan t ook zo nog een tijd gaan duren.. slaap lekker! en probeer je geen zorgen te maken! Kussie!
heej meis ik heb zo'n vaag vermoedden dat je nu in t ziekenhuiis ligt! ik hoop dat je je kindje al bij je hebt! zo niet heel veel sterkte! hoop dat je snel dat klote ziekenhuis mag verlaten! en hoop ook snel wat van je te horen! Hele dikke knuffel!
hey meis! k ben niet meer naar het ziekehuis geweest k was gisteren weer in slaap gevallen en daarna was de pijn een heel eind weg.... heb wel de hele dag veel slijm verlies ghad en dat lichtrose en savonds droop er steeds nat uit doorzichtig geen slijm k weet ook niet wat of t was men plas haha maar kan da ook vruchtwater zijn? k heb vanacht goed geslapen wel vaak wakker maar meteen weer verder slapen k was denk ik nog zow moe van dinsdag het zh en die rotnacht thuis. keb nu nergens geen last meer van geen pijn wel hoofdpijn en duf en duizelig.... en de slijm en zow is ook bijna niks meer. k moet morgenvroeg naar het zh bloedprikke en plas inleveren daarna weer aan die ctg en dan naar de gyn toe. dus dan hoor ik wel als het goed is..... ik denk dat het allemaal meschien tog niks geweest is ondanks de pijn en dat bloed en zow..... maar genoeg over mijn hoe gaat het met jou? en met de kleintjes? ik krijg trouwens steeds geen berichtjes als jij of iemand anders iets heeft gereageerd op zwangerschapspagina.... is wel gek.... maja. kussiessss
Heej meis! ik dacht die is al bevallen hahaha! t zou vruchtwater kunnen zijn wat jer verliest.. dan is er misschien een scheurtje in de vliezen gekomen.. als t niet ineens een hele grote plens was.. maar verlies je nu helemaal geen vocht meer of af en toe scheutjes? want als er een scheurtje in de vliezen zit dan blijf je steeds scheutjes vruchtwater verliezen... wel fijnd at je goed geslapen hebt! veel rust is nu ook goed! Succes alvast morgen bij de gyn! Hier gaat alles goed! met de paniek nog steeds een beetje up en down.. maar probeer wel gewoon alles te doen! en dat gaat ook nog wel! met de kleintjes gaat t ook goed! brian zit een beetje in de war met voedingen nu.. dat is wel erg vervelend.. van t cb mag hij nog geen 12 uur doorslapen snachts.. maar als ik hem niet wakker maak slaapt hij zo 14 uur aan een stuk door.. vind t dan zielig om hem wakker te maken.. maar vraag me af of t geen kwaad kan dat hij zolang slaapt.. mijn moeder komt mij halen moet werken geen zin.. maarja kan t geld goed gebruiken! Kussie!
HEY MEIS! men bloed en plas was goed de baby maakt het ook super weegt nu al 6 pond haha ze heeft een kweekje afgenomen omdat ik d8 dat het vruchtwater was dat d8 zei ook maar na onderzoek bleek het5 tog niet zo te zijn. nu gaat ze het even verder onderzoeken wat het dan is.... en dan de bloeddruk was veel te hoog k weet echt niet meer hoe hoog.... k was zo in paniek! ik moest eigenlijk opgenomen worden alleen omdat ik met de pa aanvcallen en zow zat mocht ik na huis als ik wel rust nam en beloofde dat als ik hoofdpijn duizelig etc zou krijgen ik meteen zou bellen en alsnog zou komen ivm zwangerschapsvergiftiging..... en k moet ma terug komen.... en ze heeft contact opgenomen met de ggz waar ik vroeger zat en die bellen haar maandag terug omdat ze vind dat er echt n oplossing moet komen met mijn paniek en de bevalling...... ze wil dat ik voor de bevalling nog wat gesprekken heb ghad met mijn vroegere behandelaar. maar die was er niet vandaag..... hoop zo dat dat kan en dat die mijn zou kan krijgen dat ik veel rustiger word en rustiger tegen de bevalling aankijk! xxxxies
heej meid! wat vervelend allemaal zeg! die stomme onderzoeken steeds! en geeft vast geen prettig gevoel dat je eigenlijk in t ziekenhuis moet liggen hoop indd. dat je wat gata hebben aan de gesprekken met je benhandelaar! en je je wat beter gaat voelen! mag je niet in deze spannende tijd iets meer oxazepam slikken? zodat je je in ieder geval rustig houd de dagen voor de bevalling! want geloof mij die dagen voor de bevalling zijn gewoon naarder dan de bevalling zelf.. maar je weet niet wat je te wachten staat, je ebnt bang dat je in paniek raakt.. en die gedachtes zorgen voor veel stress en paniek! misschien dat je dat met een extra pammetje ee beetje kunt sussen? en mocht je echt in paniek raken kunnen ze je altijd nog onder narcose brengen en de kleine met een ks halen! maar daar moet je niet vanuit gaan.. t komt gewoon bijna nooit voor dat iemand in paniek raakt tijdens de bevalling.. dat vertelde mijn vk ook.. t is echt die spanning voor de bevalling wat nu steeds voor die paniek zorgt! Hoop dat je er met iemand over kan praten en diegene je gerust kan stellen! knuffel!
hey meis ja is echt kut! ik ga er ook een beedje van uit dat ik maandag wle moet blijven als men bloeddruk niet goed is! de kleine was nu wel helemaal ingedaald! hoop een beedje dat de kleine heeel snel komt nu dna ben ik van de stres af want het is niet meer te doen nu k maar me kei gek en onbewust ook voel me niet meer thuis in men eigen huis alles is zow raar en het ziekehuis 1 groot zwart gat! ik hoop dat alles snel voorbij is! toen straks weer hyperventilatie ghad heel erge k werd keii en kei duizelig gewoon van het stressen! pffffffffff keek jij ook zo op de bevalling echt als n zwart gat? xxxxies
Heej meis! Ik keek ook echt niet vrolijk tegen de bevaling aan.. kon me er heel druk om maken en echt nachten wakker van liggen.. maar t meeste van de tijd blokte ik t gewoon.. helemaal niet over na denken.. elke keer als mijn gedachtes na de bevalling toegingen gauw stoppen met overna denken.. en gewoon op me af laten komen! hoop indd. voor je dat t kindje snel komt! en echt niet meer tot 40 weken blijft zitten! die stress is ook niet goed voor jou en de baby. maar denk dat de dokters dat ook wel zien, en dat ze het vast niet gaan lopen rekken! fijn dat ie vanaf maandag al mag komen! wat je laatst had die krampen waren dat nou wel echte weeen dan? en is t vanit zichzelf gestopt of heb je ook nog weeenremmers gehad? en hoe is t nu met de krampen en bloedverlies? ja kan me goed voorstellen dat je je u niet meer prettig voelt.. thuis.. ook omdat je weet dat je naar t zh moet.! daar was ik dus ook heel erg bang voor en mede daardoor heb ik toen ook gekozen om te stoppen met de medicatie zodat ik thuis kon bevallen. thuis zag ik gewoon als een relaxte omgeving.. zonder vreemde mensen om me heen! maar in t zh moet je ook gewoon alles aangeven zoals jij t hebben wilt hoor! t is jou bevalling! wie gaat jou bevalling doen dan? de vk of de gyn? kalm aan he meid! niet te veel stressen! denk aan de leuke kant van t bevallen! je kleintje in je armen nemen! en vol trots aan iedereen laten zien! dat is echt t mooiste wat er is! probeer aan de leuke kanten te dneken.. en niet die stomme bevalling! Dikke knuffel!
hey meis keb geen weeen remmers ghad. wat dat nou geweest is weet ik ook niet en die rode slierten die ik verloor kwam door het inwendig onderzoek zei de gyn. wat die weeen dan geweest zijn weet ik niet? bloedverlies is weg krampen ook een heel eind alleen harde buiken bijna de hele dag! morgen terug naar de gyn en ik hoop stiekem dat ze iets gaan doen want het gaat niet goed met mijn! keb echt het gevoel dat ik depressief wor of zow k weet nie maar k kan nie meer slapen voel me bang en kut en heb kei dikke voeten en handen baba en dan hek were koppijn en tandpijn whahha ik weet niet of het kan en of ze het doen maar van mijn mogen ze me inleiden dan ben ik er van af! zou je zoiets kunnen vragen? met jou kleintjes gaat het goed he zag ik op je site! en brian is al veel gegroeid he en super joh dat ie zo goed doorslaapt! wil je wel weer aan de medicatie? xxxxiessss xxxxies
hoi hoi, Ik snap dat je graag je kleintje wil hebben en dat t met die stress enzo echt niet te doen is.. maar ik wil je niet bang maken ofzo.. maar inleiden schijnt echt geen pretje te zijn.. t beste is gewoon als je natuurlijk bevalt.. en zo hoort t eigenlijk ook! heb van veel emsnen gehoord dat inleiden echt geen pretje is. en dat kan ook wel een paar dagen duren enzo.. maar de keus is aan jou natuurlijk wil je er alleen even voor waarschuwen. en je kan t zeker vragen of ze dat willen doen.. in jou geval heb je ook nog best kans dat ze je indd. gaan inleiden.. die paniek en stress is gewoon waardeloos.. en dan is t misschien maar beter dat ze je kindje halen en alle stress voorbij is! met de kids gaat t echt goed! eten goed slapen goed! heb nu bijna de bv er helemaal af.. voed hem alleen sochtends vroeg nog een keer.. maar er zit echt haast niks meer in.. dus daar stop ik vandaag of morgen ook mee.. kan ook wel merken dat hij nu liever de fles dan de borst heeft. maar ik vind t nog wle gezellig die kleine aan de borst en dan ligt ie je met grote ogen aan te kijken! vond t wel wat moois! Ik denk niet dat ik voorlopig aan de mediactie ga.. moet zeggen dat t eigenlijk best goed gaat de laatste weken.. ga zowat elke dag alleen naar de supermarkt en zo.. ik werk weer wat meer.. durf weer wat meer onder de mensen te zijn.. dus hopen dat t zo door blijft gaan en ik niet weer een tertugval krijg. kussie!
hey meis! wat super dat het beedje bij beedje beter gaat! maar weet je wat het wel is als je nu een terug val krijgt ben je er sneller weer uit omdat het nu zo goed gaat! als dat je al nie goed bent en je valt dan nog verder terug dan duurd het veel langer he! oww keb echt kei dikke voeten haha lijk wel zon dikke boerinnen poten haha en dikke vingers baba ik weet dat inleiden kut is maja dan ma ruggeprik erbij of zow..... en dan weet ik wel dat het aan de gang is en het voorbij is snel en nu weet ik niks.... nu is het maar afw8ten en men eigen met de dag kutter voelen etc.... als men bloeddruk morgen weer boven 100 is dan zal ik moeten bnlijven maar als ik moet blijven en dan nog w8ten tot het een keer komt wor ik kei gek ziekehuis 3 hoog en dan niks wetend dan is het nog erger als ik thuis zit maja we zien wel! k ben moe en duf dus k ga maar weer ff liggen! tis ook weer zo warm pffffff xxxxxiesssssssss
heej meid! hoe laat moet je bij je gyn zijn? hoop echt niet voor je dat je in t ziekenhuis moet blijven! en mocht dat zo zijn dan zou ik wel vragen om een kamer voor jezelf.. en of je vriend bij je mag blijven? maar misschien valt t allemaal mee en mag je gewoon lekker naar huis! ja warm was t zeker gister! ik was gister naar een feest hier in deventer! citymoves.. was wel erg gezellig! alleen een beetje teveel gezopen dus dat beloofd vandaag weer een lekekre dag te worden maarja eigen schuld hoop voor je dat ze je willen inleiden en je dan niet zo lang in t zh moet liggen! Ik ben benieuwd dan of ik je nog spreek vandaag! anders veel sterkte!
he zuipert haha hele middag in dat kut zh geweest weer ctg en bloeddruk steeds meten de ctg was super de baby bewoog heel erg veel en het hartje was weer super dus da was echt goed! en ook ivm medicijne van mij waar de baby eigenlijk tog juist rustig van word.... was ie echt heel druk haha bloeddruk bleef wat hoog en voor het plas en het bloed beld de gyn mijn morgen op en hij zou ook contact opnemen met mijn ha voor eventueel even wat hogere medicatie dat ik de bevalling door ben en daarna ma weer minder maar dat hoor ik morgen wel k mocht na huis omdat de baby het zo goed doet! wel weer n zware dag ghad baba k ben weer helemaal op! en nou zal ik wel weer deze week moeten voor bloeddruk en bloed en urine en ctg pfffffffffffff wor dr helemaal GEK van! k heb het niet over inleiden ghad want ik vond die medicatie idee beter als ik daarmee de dagen door kom want zo is het echt niks meer xxxxxies
Heej zou indd. beter zijn als je medicatie krijgt die je de laatste dagen goed doorhelpen! Wat goed zeg dat de baby het zo goed doet! dat moet je toch wel weer geruststellen! is indd. beter dat je niet hoeft ibngeleid te worden als je meer medicatie krijgt.. een baby hoort toch vanzelf te komen toch! nu lekker rustig aan doen! voorlopig ben je weer ff van t zh af Kussie!