heeey! is idd beter de gyn beld me tussen 12 en 2 uur op van hoe en wat. hoop niet dat ik vandeweek weer naar het zh moet:S:S:S:S ben dat gestress daarom zo zat! en dan elke keer die andere wijven daar! bah ik laat het je straks weten xxxxies aan de kids!
Heej ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen.. Hier vandaag een iets indere dag.. komt denk ik door t bier van afgelopen weekend haha.. had t kunnen verwachten dat ik daar weer ff flink voor moet boeten. maarja hopen dat t over een paar dagen weer over is! en dan voorlopig geen alcoholische versnaperingen voor dena meer ik moet zo ff vast t eten voorbereiden en dan nog werken straks.. enik ben net terug van ander werk pff af en toe iets te drukke dagen maarja voel me er opzich wel prettig bij om gewoon bezig te blijven! Kussie!
heeey! de gyn belde vandaag pas terug want hij h gister n spoed operatie.... bloed en plas was goed! k moet n afspraak maken voor begin volgendeweek bij hem weer en ik ga niet meer terug naar de vk..... dus k blijf nu in het zh onder controle :S:S maar het kutte daaraan is dat men bloeddruk daar altijd te hoog is van de stress en bij de vk was da eigenlijk nooit! dus da houd ookj in dat als die bij de gyn te hoog is ik weer naar 3hoog moet en aan de ctg en al die zooi:S verder heeft ie overlegt met de psych en de ha mijn medicatie mag omhoog! maaar da zal ik wel horen als ik bij hem ben.. en hij hijft met de vk afgesproken in het zh dat wanneer het vandeweek een keertje niet zo druk is daar hun me bellen voor n soort rondleiding van hoe het gaat met bevallen etc.... meschien wel goed maar wel weer eng! en hoe is het met jou zuipert? xxxxies
heej. das goed nieuws! fijn dat ze zoveel rekening houden met je paniek! lijkt me indd wel fijn om om eerst een rondleiding te krijgen! zodat je weet wat je te wachten staat. welke medicijnen ga je extra nemen dan? want die antidepresiva heeft toch nog zijn tijd nodig om dan te gaan werken? hier gaat t prima! voor mij voorlopig geen alcohol meer ben nu geheel van de borstvoeding af.. enm ga vanmiddag de pil weer ophalen. Brian huilt dus ga hem een flesje maken! kussie!
hey deen! hoe ist met jou? met mij gaat wel k moet ma weer naar de psych met de pa gaat het nie zo goed.... tis wat erger geworden. dylano doet het steeds beter dus het zal nu niet lang meer duren k was er zo kapot van dat ik hem niet veel zag! denk ook daardoor meer pa.... xxxxies
heej meis! wat vervelend voor je dat t minder gaat et de pa's! heel herkenbaar hoor zo na de bevalling.. moet zeggen ik heb ook echt dagen dat t echt heel erg is die hormonen doen echt rare dingen nu met je! ik ben nu weer aan de pil gegaan en daar kan ik dus ook slecht tegen.. mag dylano nou al bijna naar huis? kan me goed voorstellen hoe klote dit vor je is! moet er niet aan denken dat mijn amnentje in t ziekenhuis ligt en ik er niet heen durf.. dat is echt heel verdrieteig hoop dat hij nu echt snel mee naar huis mag en jij je dan ook weer wat beter gaat voelen! eet ie nou nog steeds zo slecht dan? en hoe is t met je ijzer enzo? nog steeds zo duizelig steeds? Dikke knuffel!
hey meis! de voedingen gaat wat beter eerst dronk die alles slecht maar het gaat langzamerhand beter! hij drinkt sommige flesjes nu goed leeg! en hij krijgt ook niet veel sondevoeding meer bij maar is gewoon zow kut k was er vandeweek helemaal kapot van toen ik hem 3 dagen niet had gezien! nu mag ik lekker beneden zitten met de kleine niert zow lang maar dan zie ik hem tenminste! ik ben het daar helemaal zat alles volgens het boekje alles is daar streng! maja ik had juist met pil dat ik me beter voelde als ik ongie werd als toen ik geen pil had! wat merk je dan als ej aan de pil bent? en keb nog steeds ijzer jah k moet zeggen dat het vorgeweek echt heel slecht ging want k ben nu wel wat minder duizelig maja keb van alles ervoor en ze werken pas na 3 a 4 weken die pillen en vandeweek heb ik ze 3 weken dus k hoop dat ze dan goed gaan werken! ik wil men kleine gewoon echt thuis hebben en genieten van alles nu zie ik vrijwel niks hoe die is en wat ie doet etc.... vanmorgen was ik er dna houd ie heel etevig men handen vast en kijkt ie mijn heel lang aan en dan geniet ik zo van m ik wil dat altijd kunnen gewoon lekker thuis en dan die bewegingen met die mondjes haha zo leuk! echt super! hij had eerst heel donker haar en dan nu al aan het veranderen is lichter aan het worden en zen oogjes waren heel donker en worden nu blauw zo mooi maar ik wil het thuis gewoon kunnen zien allemaal vandeweek had ik m dan n poaar dagen nie gezien en dan zie je hem gewoon veranderd en da doet zo veel pijn! xxxxies!
ja kan me heel goed voorstellen dat dat echt veel pijn doet als je je baby niet kan zien! veranderen doen ze indd. heel erg veel in de eerste weken... brian was na de geboorte heel erg donker met donker haar.. leek wel een buitelander haha.. maar naarmate hij ouder word word hij ook lichter en lichter.. brian had na de geboorte ook best veel haar.. niet zoveel als dylano maar hij had wle haar.. en nu is ie helemaal kaal vind dat wel zonde.. maarja.. was arjen ook en t groeit vanzelf wel weer aan. sinds ik aan de pil ben is dat nare gevoel van er komt een paneikaanval aan weer erg veel aanwezig.. ik denk dat je dat gevoel wel kent.. heb t soms hele dagen maar gelukkig zitten er ook wel weer goede dagen tussen fijn te horen dat dylano beter gaat eten. en wel fijn dat je dylano mee naar beneden mag nemen.. t is wel niet veel maar beter dan hem helemaal niet zien.. dan herken je dadelijk je eigen kindje niet eens ga echt hard voor je duimen dat hij heel snel mee naar huis mag! wat zul je je nu ontzettend klote voelen als je thuis zit.. terwijl je kleintje ook bij jou hoort te zijn! Veel sterkte meis!
hey deentje k ben blij dylano mag 99%morge naar huis! wat klote van de pil joh de ha was vandaag bij mijn en ik mag ook weer beginnen van hem alleen k ben m nu alweer vergeten! haha k begin morgen wel of zow of maandag of zow in de nieuwe week.... gister psyche geweest :S ik hoef daar niet meer heen k krijg gewoon hulp thuis ma k denk das 1x per 2weken of zow ma de ha zei vandaag dat da n paar keer per week is.... ik dnek pfffff maja is meschien wel beter! pff k ben zo zenuw8tig voor morgen ben helemaal opgewonden van heel druk en zow in men hoofd haha hij groeit goed! en drinkt nu bijna alles op hij heeft t weekend n andere speen gekregen n 3punt speen daar zitten 3gaatjes in..... keb nog allemaal nieuwe kleertjes gekocht zo lief! prenatal k laat je morge meer weten xxxxxxxies
ooh spannend meid! ik hoop dat je hem inmidels al thuis hebt! leuk! lekker gaan genieten van dat mannetje! een paar keer per week de psychiater die langskomt.. pff dat is wel veel zeg! maar misschien is t indd. wel goed dat er nu echt iets aan gedaan word.. want met alleen die klote pillen word je ook niet beter! haha nu alwere de pil vergeten ik probeer er aan te dnken elke dag maar moet zeggen is best lastig. maar wil echt niet binnenkort weer zwanger zijn heb nu wel even mijn handen vol aan deze 2 maar ben je al weer ongesteld geweest dan sinds de bevalling? want eerder mag je toch niet beginnen met de pil.. je moet de eerste dag van je menstruatie beginnen met t slikken van de pil anders werkt ie niet meteen. 3 standen speen had ik ook voor brian.. van de dodie flessen maar daar krijgt hij iks uit.. heb nu de bibi spenen.. en die werken prima bij brian! nou meis hoop snel goed nieuws van je te horen dat je manntje lekker thuis bij jou is! dikke knuffel!
HIJ IS THUISSSSSSSSS! hahahaha gelukkig hij mocht na huis toe! we zijn zow blij! nu kan het genieten beginnen! de ha was bij mijn en ik zei ook tegen hem dat de vk me zei dat ik moest w8ten met de pil tot de 1e keer ongie maar hij zei omdat je geen bv geeft mag je gewoon beginnen.... de vk zei me hetzelfde als je zegt jah ma ik denk als hij da zegt dan zal het wel goed zijn haha xxxxies
Heej wat goed! gefeliciteerd! nu lekker gaan genieten! wat handig dat je dan gewoon met de pil kan beginnen! dylano alweer 3 weken wat gaat dat snel he! al zal t voor jou wel ewen eeuwigheid zijn geweest doordat je hem zo weinig zag! heb je nu nog hulp in huis ofzo? of moet je t nu allemaal zelf doen? ben heel blij voor je meid! Kussie!
hey meis! het gaat echt lekker met me! nou de kleine thuis is bijna gaan paniek de nachten gaat echt goed! hij komt maar 1 keer! tot nu toe dan..... en de flesjes drinkt ie zo goed leeg hij moet sowiso 6x per dag 80cc maar hij drinkt 6 a 7keer per dag 95 a 100 cc per dag dus echt super en hij komt goed aan! hoe gaat het met jou? ik heb nog couveuse nazorg ghad 12 uurtjes maar das gelukkig voorbij haha is tog fijner als je smorgens je eigen kan doen ipv dat er iemand is.... xxxxies
Heej meis! wat goed te horen dat t zo lekker gaat bij jullie! fijn dat dylano het zo goed doet! 1x maar snachts! daar heb je geluk mee! toen brian zo oud was kwam meneer elk anderhalf uur.. was dan ook wel erg extreem.. maar moest aan blijve leggen toen om de borstvoeding goed op gang te krijgen. brian zit nu op 5 flessen van 200. en als hij 5 maanden is gaan we beginnen met groentehap word lekker smeren haha kan me voorstellen dat je blij bent dat de kraamhulp weg is haha vond ik ook maar niks echt inbreuk op je privacy hier gaat t verder redelijk.. de paniek is nog wel aanwezig helaas sommige dagen erger dan andere dagen.. moest laatst naar de arboarts toe en die heeft mij voor 100% beter verklaard die achtelijke gek.. wat was ik kwaad... ik zeggen tegen die kerel hoe kun je nou naar je werk als je niet alleen de straat op durft.. ja zegt ie is jou probleem.... pff verder heeft ie mij helemaal niks gevraagt... niet gevraagt hoe t met mij ging.. of dat ik nog onder behandeling was... helemaal niks rare gek... nu hebben ze mijn loon ingehouden.. en moest ik zelf naar t uwv om een 2nd opinion aan te vragen.. kost me ook nog is 50 euro.. en geen loon krap maandje word dat maar daar moet ik dus a.s. donderdag heen.. dus ben benieuwd.. ze kunnen mij toch niet aan t werk schoppen als ik niks durf.. grrr wat ben ik daar kwaad over.. was echt een hele rare kerel.. een of andere vage chinees... maargoed met de kids gaat t gelukkig super goed! moet 14 oktober weer naar t cb. omdat zijn huidje een beetje problematisch is moet ik wat vaker komen.. en moet dus ook langer wachten tot ik met groente en fruit hapje mag beginnen.. op t mei mama forum is iedereen al zowat bezig met groente en fruit.. en fruit mag brian pas als hij 6 maanden is.. dus nog ff geduld! vind ik ook niet erg... is alleen maar een gesmeer en brian heeft een erg gevoelig buikje... dus zal hij ook wle weer veel gaan huilen vanwege de krampjes.. Hoe is het met dylano en krampjes? heeft hij er veel last van? zo das weer een heel verhaal geworden haha! Kussie!
hey meis! wat een kutstreek van hun baba kutzakken he! waarom houden ze je loon in? omda je n grote bek gaf? zo doen ze da hier wel! dylano heeft steeds zen huiluurtjes smiddags vandaag van half 2 tot half 5 ongeveer.... en das iedere middag tot nu toe en verder gaat alles echt super goed! alleen het kutte is als ie huilt krijg ik hem niet stil met een speen.... heb difrax en bibi geprobeerd.... alleen met men pink dan is het goed maja ik ga niet de hele middag met men pink in zn mond zitten haha da word te gek.... hoe deed jij dat? wat hielp bij brian tegen de krampjes? verder is ie zo tevreden! keb nog wel last van men hb ben nog steeds duizelig maja.... me ouders zijn op vakantie k was gister helemaal over de zeik ik vin da echt niks! heb jij ook he als je ouders weggaan.... ik denk dan de gekste dingen zo klote! en als ze dna in de buurd waren maar ze zijn na egypte! fruithapjes zal zeker wle n zooitje worden jah haha wel grappig! xxxxxxxxxies
hoi hoi ja echt een kutstreek van mijn werkgever... nee heb ze geen grote bek gegeven ik heb ze niet eens gesproken de arboarts heeft mij beter verklaard en heeft dat doorgegeven aan mijn werkgever.. die schreef een brief naar mij van je bent weer beter verklaard dus je krijgt geen geld tot je werk aanneemt.. dus moest ik een 2nd opinion aanvragen en die is dus donderdag.. ben benieuwd! Vandaag weer veel paniek gehad bah echt weer een terugval of t komt door de pil. Bij brian hielp t altijd heel goed om hem met een speentje op zijn buikje te leggen.. dan viel die vaak in slaap! hij was ook een echte buikslaper... nu hij geen last meer heeft van krampjes is t ook geen buikslaper meer ooh vervelend dat je ouders op vakantie zijn.. en indd. niet echt in de buurt blijven ze lang weg? ik vind t indd. ook erg naar als ze weg zijn.. ik kom erg vaak bij mijn moeder.. en als ze er niet is zit ik alleen maar thuis.. n dan heb ik erg veel last van paniek. fijn dat dylano zo'n tevreden mannetje is! en die krampjes hoort er bij de eerste tijd.. t loopt op tot dat ze 5 weken zijn.. dan zijn de krampjes het hevigst en daarna word het weer minder.. dus nog fftjes kussie!
heey meiden ik zal me even voorstellen hier ik ben ancie echte naam rianca ben 21 jaar oud en heb al 5 zwangerschappen gehad alleen helaas mis gegaan ik kon niet tegen de pil en ook niet tegen spiraal prik pil en heb zelfs implanon gehad (buisje in mn arm ) helaas kan ik dus niet tegen een bepaald hormoon wat in alle anticonseptie zit vandaar zoveel zwangerschappen en vorige jaar augustus hebben we gezegd we gaan er voor dan hebben we het liever gewenst. nou ben ik heel blij dat ik deze forum tegen kwam want heb al een paar keer een forum geopend met het onderwerp paniek aanval ik weet niet waar het andaan komt maar het komt gewoon ookal weet ik dat ik wel goed ben enz dan heb ik ineens een aanval van zal ik wel goed zijn wat vinden andere van mij enz het is zoraar het begint met kiebels van mn benen tot mn oren en dan breekt het weet me uit en ga ik oppervlakkig ademen en dan komt het alle gedachtes alle enge gedachtes herkennen jullie dit ? en hebben jullie misschien tips om het te kunnen voorkomen? liefs ancie
hallo en je bent nu voor de 6e keer zwanger? ben je er wel mee naar de huisarts gegaan met je paniekaanvallen? heb je medicijnen? ik herken het gevoel heel goed ik heb niet echt tips want dan zou ik het zelf ook wel proberen bij men eigen zodat de paniek minder is het enigste blijf er niet mee zitten en in een aanval probeer rustig te blijven naar je buik te ademen en denk en weet dat het altijd weer weg gaat..... grtjes