ja ben er mee naar de huisarts geweest en die zegt ga gewoon lekker rustig dan op de bank zitten met een bakje thee hij schrijft liever geen medicijnen voor liefs ancie
Heej Cindy haha ja druk he net een kleintje fijn dat je ouders weer terug zijn! ze zullen wel trots zijn op hun kleinzoon.. is dat hun eerste kleinzoon? hier gaat t weer ietsje beter! vandaag weer een redelijk goede dag vanmorgen bij de arboarts geweest hij was t gelukkig met mij eens dat ik neit kan werken! dus kan gewoon in de ziektewet blijven wel een opluchting! zie mijzelf echt nog niet aan t werk gaan.. in mijn eentje naar een bedrijf.. bah! gister was de kinderbijslag binnen gekomen! dus heb ff heerlijk geschopt met mijn moeder! arjen nieuwe schoennen 2 broeken 2 vestjes laarsjes en voor brian ook en set kleertjes heel schattig rompertje 2 winterslaapzakken. ja ben wel weer lekker geslaagd! heb nu voor ze allbij dezelfde setje kleren gegeven! ziet er echt schattig uit als ze allebij t zelfde aan hebben haha! heb er wel foto´s van op zijn site gezet! waar slaapt dylano nu eigenlijk in vind t zo lastig met t koude weer wat ze aan moeten... Aaah word gek hier.. lopen er 2 te janken! moet weer gaan +' Kussie!
hey meis! ow beter da je nie hoeft te werken! kutzakken daar altijd baba! dylano heeft gewoon kleerjes zijn kleertjes aan in bed maar waarom doe je ze geen pyamatje aan.... slaapzak is te warm denk ik of niej? me ouders komen nou woensdag pas terug.... dus nog n weekje.... ik ga ff op je site kijken naar de kleetjes! lekker he shoppen voor de kids xxxx
nou dan denk ik dat jou ha je niet serieus neemt want als het zo erg is kun je echt niet meer zonder medicatie...
eerder deed ik hem ook een pyama aan en dan onder de dekens.. maar hij trapt de dekens steeds los en gaat boven in zijn bed liggen dus moet wle een slaapzakje.. maar dan zonder dekentje erover heen denk ik.. en als t dan echt gaat vriezen er maar een deken bij doen...
had brian vannacht in een zomerslaapzakje met alleen een dekentje maar vanmorgen had hij wel hele koude handjes.. dus vanavond maar iets warmer aankleden! de nachten zijn ook al wel erg koud. hoe is het met dylano? op hoeveel voedingen zit hij nu? en meot je er snachts nog vaak uit? hier gelukkig er al heel lang niet meer snachts uitgemoette! dat klop ik maar ff af anders zul je zien dat ie vanacht gaat lopen donderen haha hij doet t nog steeds prima op alleen flesvoeding.. ik geef wel is als ik een toetje aan t eten ben hem een heel klein hapje mee.. maar hij weet helemaal iet wat ie ermee moet doen.. zit ie me zo aan te kijken met slagroom in zijn mondje haha. wel een heel grappig gezicht! dat gaat straks nog wat worden als ik met de groente hapjes mag beginnen gefeliciteerd he! zie net dat dylano 1 maand is! gaat snel he! Kussie!
heeeeey! ik moet er 1keer uit snachts nooit vaker gelukkig! dylano zit nu op 6 voedingen.... gaat echt snel he alweer n maand pffff ik zou als k jou was een heel dun dekentje erover heen leggen.... of alleen n lakentje.... vanaf wanneer mogen ze fruithapje? xxxxies
heeej! brian mag pas fruithapje met 6 maanden.. maar dat is omdat hij een moeilijke huid heeft en t cb vermoed dat als ik er te vroeg mee begin hij allergische reactie krijgt. maar denk dat jij wel ong. met 4 maanden mag beginnen... als brian 5 maanden is ga ik beginnen met groente! 6 voedingen dat doet ie netjes en er maar 1x uit heb je geluk mee! dat is wel een voordeel van flesvoeding.. bij borstvoeding hebben ze altijd honger haha.. teminste brian wel.. nu zit hij op flessen.. hij mag eigenlijk al een hele tijd naar 4 flessen maar das te weinig voor meneertje en met 5 flessen zo gaat t prima.. dus hou t lekker zo! Ben je al een keer bij t cb geweest? en heeft ie zijn 1ste prikjes al gehad? kussie!
hey nee ben er nog nie geweest noet volgendeweek of zow.... prikjes heeft ie nog nie ghad. ow jij hebt een kleine vreetzakkie xxxx
haha ja heb zeker een vreetzakkie hij heeft na zijn fles alweer honger maar nog ffies en dan komt de groentehap erbij succes termee bij t cb.. hoop dat je er makkelijekr heen gaat dan ik ik heb er echt een gruwelijke hekel aan! en helemaal aan die prikjes kussie!
ja das echt zielig! dan voel ik me zo schuldig voor die tijd.. dan ligt ie zo vrolijk te lachen en te doen.. en dan denk ik alleen maar van ja je meost is weten en dan op t moment zelf springen mij de tranen in de ogen maarja t is voor een goed doel probeer ik dan altijd maar te bedenken! hoe is t nu met jou en de paniek? ik moet morgen ochtend weer naar mijn therapeut.. een nieuwe.. en volgens mij een hele rare en moet er al om 9 uur zijn bah heb echt geen zin.. want t gaat best redelijk de laatste tijd.. ik heb nog steeds wel last van paniek enzo.. maar niet meer zo heel erg als vroeger dat ik echt alles vermijdde.. nu vermijd ik nog wel veel maar niet alles meer Vanmorgen bij de rechtbank geweest in zwolle.. t einde van mijn schuldsanering.. nu moet ik nog een maand wachten op de uitslag! maar evrmoed dat ie wel positief is en dat we dus over een maand uit de schuldsaniering zijn.. en dan zijn we helemaal schuldenvrij kussie
hey meis! ow das wel beter schuldenvrij hou je weer meer over he kunnen jullie lekker aan een derde kindje beginnen haha t gaat wel met de pa ik krijg iemand aan huis waar ik gesprekken mee krijg.... hoe ga jij naar dat gesprek? fiets of auto? ik heb ook altijd zon hekel aan die gesprekken! welk merk babyvoeding heb jij? wij moesten vanmiddag naar het zh na de babyarts alles was goed en we hoeven niet meer terug xxxxiessss
Heej wat fijn dat alles goed was bij de babyarts! goed om te horen! Pfff het gesprek gister was echt een drama! na t gesorek in janken uitgebartsten bij me vriend en heb nu nog steeds een heel naar geveol erg down en veel paniek finjne hulp kreeg een neiuw mens ister.. eentje die net zo oud is als ik.. had gelijk al zoiets van geloof er geen reet van dat jij me kan helpen en dan allemaal kut vragen.. en heeft ze mij er ff lekker ingevreven dat t zielig is voor mijn kids dat ik niet alleen naar buiten durf enzo.. grrr ! ging echt weg daar met een echt klote gevoel bah! ze stelde mij voor om een soort groepsles te gaan doen.. nou dat zie ik echt helemaal niet zitten he nu gaat ze mijn dossier in de vergadering gooien en gaat ze mij maandag bellen over wat ze van plan zijn met me bah... had beter niet kennen gaan t ging net een beetje de goeie kant op met mij... we zijn met z'n alle op de fiets gegaan we hebben nog geen auto.. mijn vriend is momenteel bezig met zijn rijbewijs dus hopelijk duurt t niet zo lang meer voor we een auto hebben maar ik ben alleen naar binnen gegaan.. toen voelde ik me nog goed heb brian wel meegenomen.. die zorgt toch wel fijn voor wat afleiding.. en verstoord verder niet t gesprek.. maar de volegnde keer ga ik niet meer alleen. ik gebruik de baby voeding van de alberthein gewoon eigen merk.. vind die nutrilon toch wele rg duur.. en volgens mij maakt t weinig uit welke voeding je gebruikt is toch allemaal t zelfde.. t scheelt in ieder geval veel euro's 3e kindje zijn we druk over aan t overleggen.. t lijkt me heel erg leuk.. maar ook wel heel erg druk.. als er nog een 3e komt ga ik waarschijnlijk in januarie stoppen met de pil.. maar nog maar ff afwachten.en dan ga ik proberen om een meisje te kweken hahahaha. en jij al gedacht over een 2e? kussie!
hey meis nou lekkere kutzakken dan daar! ik durf ook niet naar buiten maar ik heb n vriend die na buiten kan! en jij ook! en wa moet je me zon weer buiten? jij maakt zelf uit hoe ne wat je met je kids doet en als jij je er goed bij voelt doe je dat en laat je nie gekmaken door zon strontkut! nou ik heb ook n groep gedaan alleen da was dan 4halve dagen maar wil er nie meer terug heb er bijna n jaar gezeten maar die mensen hebben depressies etc en geen 1tje pa dus die snapte mijn echt niet van dat ik de auto bij de deur wilde etc... en van die mogolen die aan de wiet zitten en paddos en al en die er nie af kunnen blijven en dan zitten ze daar zielig te doen da kan ik niet hebben zitten ze te janken da ze da nie willen ja pak het dan nie mogolen baba en zon mensen zaten bij mijn keb er heel veel geleerd! maar niks over pa maar k weet nie hoe het bij jullie gaat.... maar als jij iets niet wilt daar dan doe je dat niet! dat hoeft niet je zit daar vrijwillig! en als da mens wat zegt wat jou niet zint moet je dat ook zeggen en anders zeg je gewoon dat je een ander wilt dat je niet met die kan opschieten! heb ik ook een keer ghad was ook n jonger wijf da was niks! je moet zon oudere iemand hebben! en anders vraag je een bij ons heet dat zo pit verpleegkundige die komt aan huis die krijg ik ook! komt elke week of vaker da weet ik niej.... ik heb nutrilon hypoallergeen 16 euro! echt niet normaal he! en dr gaat n pak in de week doorheen haha dus da tikt lekker aan! doe rustig aan meis! xxxies
hoi, ja ik heb tegen dat mens ook gezget dat mijn vriend altijd thuis is en dat ik met hem wel gewoon naar buiten durf.. pff stom wijf.. begon ze erover dat dat wel erg weinig mensen zijn waar ik mee omga..a lelen mijn vriend en mijn moeder... ja vriendinnen zie ik al 2 jaar niet meer ofzo en moet eerlijk zeggen kan niet zeggen dat ik ze mis haha. pff nee zo'n groep klinkt niet erg gezellig.. als ze nou allemaal dezelfde klachten hebben dan is t wat anders.. dat zei dat wijf ook al ze zegt zitten emnsen met borderline enzo.. pff das toch niet met paniekaanvallen te vergelijken... nee lijkt me echt niks zo'n groepstherapie. ja bij een ouder iemand voel ik me toch wel een stuk prettiger bij hoor.. ze wist ook helemala niks.. ik uitleggen hoe voor mij een paniekaanval vloet.. zei de hele tijd hmm ja vreemd pffff... ze kent t niet eens hoe kan ze mij dan helpe denk dat ik naar de huisarts ga om te vragen om wat anders.. dat riag heb ik nu wel gezien! en die stappen die ik vooruit ben gegaan met 2 jaar geleden heb ik niet aan hun te danken dat heb ik echt zelf gedaan! jeeej das wel duur zeg die hypoallergeen! pff nee gelukkig heeft brian dat niet nodig.. maar hij heeft wel een moeilijke huid dus t zal me niks verbazen als t cb mij ook gaat vragen dat te gaan gebruitken.. maar dat zullen we wel zien.. moet de 14e weer naar t cb. ja ik ga eens ff met vriend en kids naar de stad! kussie!
hey meis! ik moet ook de 14e naar het cb haha lekker wijf dan als ze het niet eens weet! baba da schiet nie op en als er mensen zitten met zon dingen moet je nie gaan das echt niks vind ik dan! daar wor je alleen maar gekker van want dan vertellen hun wat ze hebben en dan ga jij ook weer zitten denken oe dalijk krijg ik da ook en bla bla dan zit je je eigen gek te maken zo had ik da ook! ik heb ook alleen men vriend en men moeder! en men kleintje haha en verder niemand ja wel fam en zow maar echte vrienden niemand en ik wil ze ook niet! want met zo iets leer je wie je vrienden zijn! mijn moeder is echt mijn beste vriendin en men vriend gewoon men vriend en ik ga wel regelmatig naar men peetekindje toe en men neefjes komen hier ook wel es slapen en zow maar verder kom ik nergens en ik zit er ook echt niet mee! lekker rustig haha vandaag is die vrouw die mijn gaat behandelen geweest die pit verpleegkundige! echt een hele leuke vrouw echt zon gezelligheids mens haha is wel leuk! en fijn ook ze is 37 maar weet heel veel ze heeft veel mensen met straatvrees en zow vertelde ze en ze gaat ook met mijn mee oefenen naar buiten en zow ze komt vanaf nu 2keer per week n uurtje zo iets moet jij ook krijgen iemand die jou leert na buiten te gaan en die meegaat na buiten aan praten heb je tog niks dan kun je wel zeggen ik ga oefenen etc maar da doe je togt niet dan ik ken dat van me zelf en dan moet je wel is wel zwaar denk ik ma wel beter! dylano is zo huilerig de laatste 2 dagen pfff vanacht tot half 3 opgezeten en toen weer om half 8 wakker en hij is nu nog aan het huilen pfff hij wilt alleen slapen bij mijn in de arm haha maar da doe ik nie de wijk verpleegkundige was net hier en nu moet ik heb gaan inbakeren da heb ik nu gedaan meschien helpt dat.... als brian een moeilijke huid heeft zal ie ook wel naar de hypoallergeen gaan denk ik ma heb je die ook van eigen merk dan? xxxxiesss
hoi hoi, fijn dat je het zo goed kan vinden emt die evrpleegkundige! lijkt mij best eng 2x per week iemand over de vloer visite kan ook echt niet hebben.. vind ik misschien nog wel erger dan naar buiten gaan opzich t alleen naar buiten gaan lukt me wel.. maar ergens heen gaan lukt me niet.. zoals naar de supermarkt toegaan lukt me wel.. maar t naar binnen gan en de kassa enzo vind ik t ergst. klinkt verder best goed ja iemand op huisbezoek.. als t maar klikt met diegene.. dat vind ik wel heel erg belangrijk.. ik ben altijd iemand die alles opkropt en moeilijk praat.. en met dat wijf van t riag lukt me dat dus helemaal niet.. heb ike cht zoeites van gaat je geen reet aan hoe klote ik mij soms voel en dan voel ik bij mijzelf de paniek en de tranen komen.. maar dan vertik ik t echt om daar een potje te gaan janken vriendinnen mis ik ook echt niet! soms heeft mijn vriend een kameraad op bezoek en als ik me goed voel wil ik er nog wle is gezellig bij gaan zitten en dat gaat ook best goed.. en soms ook best gezellig.. maar die oude vriendinnen van mij hoef ik gewoone cht niet meer te zien bah! en ik spreek nog genoeg mesnen ik klets met jou.. en dan nog op t meimama forum.. dus helemaal contactgestoord ben ik ook niet haha en ga nog wel vaak wat gezelligs doen met mijn moeder... die zie ik ook elke dag! voor mij is dat ook echt genoeg! wat zielig dat dylano zo huilerig is.. misschien zit ie in een sprongetje.. die heb je met bepaalde leeftijden.. dan zijn ze een paar dagen lekker dwars.. en gaan ze een ander ritme krijgen enzo.. brian zit nu ook in een sprongetje.. veel huilen en sochtends ineens veel vroeger wakker dan anders.. maar gaat allemaal weer over gelukig hypoallergeen heb je ook wle van andere merken.. d8 ook wel van t alberthijn merk.. scheelt ook zeker weer een paar euro met nutriolon die is echt t duurst! heb ik bij arjen ook altijd gebruikt.. en nu had ik zoiets van t is allemaal t zelfde... ik zla de 14e wel horen wat t cb van zijn huidje vind.. moet hem 2x per dag insmeren met vaseline en opzich gaat t wel ietsje beter.. maar t is alsnog heel snel rood en droog... kussie!