mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

nou ik heb 10000x liever bezoek dan na buiten toe zonder autow en k sta liever bij de kassa dan in de winkel al diie lange rijen:S:S
    zo eng he!

waarom heb je iemand anders gekregen?
    als je dat kutwijf niet wilt moet je het gewoon aangeven en zeg anders tegen haar sorry maar ik voel me niet prettig bij u ik heb het gevoel dat u me niet snapt.....
    kijken hoe ze daar op reageerd hoevaak moet je daarheen?

wat jij zegt over vriendinnen en zow heb ik ook precies het zelfde als menno's vrienden komen geef ik echt niks om vink ook wle leuk ma die gaan ook vaak na buiten je weet wel wat doen haha.....
    doet jou vriend da ook gewoon buiten?
    keb er vort zon hekel aan aan die kutlucht bah!

dylano is nu weer n stuk minder huilerig
    t werd ook echt veel de halve nacht en dan overdag heel veel en das zow zielig en als je hem dan nie stil krijgt heb je echt geen rust
    nu doe ik hem inbakeren en dat helpt echt super goed! k zag je berichtje op de bebiesite;)
    maar daar heb je nu zon speciale doek voor ja moet je maar es kijken op marktplaats en dna inbakerdoek daar heb ik hem ook van gewoon n nieuwe zijn 16 euro volgensmij en hij helpt heel goed!
    hij is heel erg druk ook men zen handjes en daardoor slaat ie zn eigen steeds wakker vandaar ook dat ie bijna niet sliep en veel huilde.

ik keek op de ah webshop maar daar staat geen hypo allergeen bij van de voeding.....
    wil je anders eens kijken bij de ah als je daar komt of ze die hebben en wat die kost?

xxxxiessss

2. hoi hoi,

maf he dat we toch wel hele verschillende dingen van paniek hebben ;) ik heb zelf op internet een andere psychotherapeut gevonden. daar heb ik 3 november een afspraak.. ben beneiwud of ik daar wat meer aan ga hebben.

bij t riag kreeg ik een andere therapeut omdat die andere een andere baan kreeg ofzo.. net zoals mijn therapeut daarvoor ;) dus heb t echt wel gehad met dat stomme riag.
    dat mesn zou mij ook gisteren al bellen.. maar niks van gehoord.. raar mens...
    was meet een intake gesprek dus nog geen plan gemaakt over wat we gaan doen ofzo.. en ook geen evrvolg afspraak ofzo...

mijn vriend rookt savonds als de kids in bed liggen gewoon een jointje in de huiskamer.. ik vidn t niet zo erg.. heb vroegr zelf ook veel geblowd dus heb niet zo'n last van die lucht.. en hij rookt buitenwiet wat ie elk jaar zelf neet zet dus dat stinkt ook niet zo hard gelukkig ;)

fijn dat dat inbakeren zo goed helpt! contstand dat gehuil is voor niemand fijn.. daar kan je als meoder ook zo moedeloos van worden!

je hebt indd gelijk van t ah merk is er geen hypoallergeen.. wel balen dat hij die dure voeding nodig heeft.. moet hij die ook blijven gebruiken of mag je later wel overstappen op de gewone voeding?

net bij t cb geweest.. brian heeft toch exceem maar nog niet zo heel erg gelukkig.. mag vanaf nu een klein potje groente per dag erbij geven.. dus dat word lekker smeren ;) en daar moet t dan ook bij blijven.. hij was weer goed gegroeid.. moet hem 2x per dag in blijven smeren met vaseline-lanette en zo min mogelijk in bad doen.. wel jammer want t badje vind hij zelf zo leuk ;) nu heb ik kans dat als ik hem groente ga geven hij onder de vlekken komt te zitten :( dan mag ik die soort groente niet meer geven... dus ik ben benieuwd!

en hoe was t met dylano bij t cb? eerste prikken gehad? hoop dat ie er niet veel last van krijgt!

Kussie!

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey deentje!

leuk nike pakje wat je voor brian hebt gekocht!
    waar heb je die gehaald? :p

de therapeut die je gevonden hebt is dat ergens anders als waar je normaal heen gaat?
    en krijg je die wel vergoed?
    ik heb ook andere gehad maar dan moest je zelf betalen....

ik weet niet of ik daarna na de gewone voeding mag....
    op het cb was het helemaal goed
    hij was in een week 260gr aangekomen en 2cm gegroeid en hij moet per week 150 aankomen dus da was helemaal goed!
    alleen we hebben druppeltjes gekregen voor 1 oogje die was ontstoken alleen das nu alweer weg :p
    wel klote joh dat je kleintje exeem heeft en je hem nu minder in bad mag doen!
    mijn zusje had het ook maar die zat van onder naar boven helemaal onder vandaar dat ik de hypo allergeen ook heb....
    maar mijn moeder moest haar met olie in bad doen altijd volgensmij van balneum of zow iets....
    ik zal het eens vragen
    maar is dat dna een allergie bij brian?
    en is dat dan voor bepaalde groentes of zow of hoe zit dat?

dylano krijgt zn 1e prikje over 2weken volgensmij da hoorde ik nog want hij was nog maar 5 weken en da moest met de 2mnd

pffff k ben zelf zow veel moe echt niet meer leuk joh ik snap het ook nie hoe het kan meschien nog van dat ijzer te kort ik heb soms echt geen fut meer om nog iets te doen en dna moet ik gaan liggen en slapen anders word ik kei duizelig en zow is echt naar!
    en dan krijg ik daar weer pa van baba
    deze week komt die vrouw weer na mijn 2x per week vorgeweek had ze nog vakantie...
    hoe gaat het met jou?

xxxxies

4. Heeej Cin!

dat nike pakje heb ik bij footlocker in amsterdam gekocht! toen ik hem zag hangen wou ik hem ook gelijk hebben vond hem zo leuk :)

die therapeut is indd. ergens anders dan t Riag.. wil niks meer metd at stomme riag te maken hebben! rare lui daar bah! daar maken ze mij alleen nog maar naarder en onzekrder dan ik al ben ;) en dat zijn ook geen psychologen die daar werken zijn gewoon maatschappelijk werksters die nergens verstand van hebben ;) klinkt een beetje bot misschien maar heb echt niks aan dat hele riag gehad ;)
    en die nieuwe word ook gewoon vergoed door t ziekenfonds geloof ik.. in ieder geval t eerste gesprek.. en ik ben aanvullend verzekerd dus volges mij blijf ik wel verzekerd en anders kost t 10 euro per consult.. dat is mij t wel waard als ik me daar echt beter van ga voelen :)

fijn dat t op t cb allemaal goed was! dylano groeit goed zeg!
    ik doe briasn ook altijd in een balneum badje.. dat deed ik met arjen ook altijd al want die had ook al zo'n droge huid. alleen nu ga ik brian ff een tijdje alleen in water doen zonder iets.. kijken wat dat voor effect heeft :) beetje uitproberen maar wat het beste is. mijn broertjes hadden vroeger ook veel last van eczeem en astma hoop dat mijn kids die ellende bespaart blijft..

vervelend zg dat je nog steeds zo moe bent steeds :( maar je slikt die ijzer pillen al best lang toch.. dan kan t dat toch bijna niet zijn? komt t niet van de hormonen dat je daarvan paniek krijgt? ik heb er na de bevalling toch best veel last van gehad.. en nu weer maar dat komt vanwege de p;il denk ik. en als je veel last hebt van paniek kost dat ook heel veel enrgie! waardoor je dan weer moe kan worden.. misshcien komt t daardoor?

ben benieuwd of die vrouw je goed gaat helpen!

hier gaat t erg wisselvallig! ben van t weekend aardig grieprig geweest en als ik me niet lekker voel heb ik ook gelijk paniek.. laatst een hele nacht niet kunnen slapen van de stress... heb toen de hele nacht met chris liggen praten over wat me allemaal wel niet dwarszit.. en meot zeggen dat t best helpt ff lekker wat opgekorpte gevoelens eruit te gooien ;) vandaag gaat t ebst wel redelijK! heb vanmiddag een nintendo wii gekocht :) met wii fit dus ga ff wat aan mijn overtollige kilootjes doen ;)

hoe is t verder met je paniek? mer je nou nu je bevallen bent dat je meer last hebt van paniek dan voor de zwangerschap? of is dat gewoon hetzelfde?

kussie!

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey!

hele week zow druk ghad haha me de kleine en wasmachine kapot koel/vrieskast kapot haha alles komt altijd in een keer he
    dus moeste weer n nieuwe kopen!

wa koste dat pakje?
    is echt super leuk!

ik hoop dat deze therapeut wel goed is!
    en tientje is niks als het helpt!

ik had deze week die afspraak me die vrouw van het ggz die thuis zou komen maar keb ze al 2keer afgebeld ze zou afgelopen di komen en vandaag.
    ik wil het wle maar ik ben er bang voor of zow k weet nie
    ken je dat, dat je afspraken maakt en dan weer afzegt of als degene wel komt je er je de hele dag klote over voelt en het niet wilt en zow ik heb dat zow vaak de laatste tijd ook me kraam bezoek bah!
    k vind het leuk dat mensen komen maar ik stel het zo lang mogelijk uit en als ze er dan zijn ben ik zenuw8tig en zow bah
    ik wil gewoon elekker mezelf doen en zow .......

dylano heeft een heel droog gezichtje... k had er zwitsal creme opgedaan alleen daar werd het helemaal rood van dus ik ga morge ook maar ff vaseline halen denk ik....

dylano was weer 270 aangekomen in 1week!
    haha hij word echt groter het gaat nu echt snel hij heeft nog steeds maatje 56 maar sommige dingen gaan strakker zitten haha

men ijzer was weer goed... 8.6 of zow iets nu dus da was goed dus k snap nie waarom k veel moe ben en zow meschien nu de kleine er is dat ik me tog onbewust in emn slaap en zow druk maak..... over de kleine en zow

vet he die wii sport.... lijkt me ook super alleen vind hem zo duur!

xxxxxxxxiessss

6. Heeje Cin,

echt zo herkenbaar wat je zegt over visite en afspraken.. elke keer als iemand belt van ik kom langs zeg ik ja gezellig.. en als ik dan de tel. ophang ga ik zitten denken dat ik dat helemaaaal niet wil ;) en bel ik direct weer af ;) dan ga ik me zo druk lopen maken :( dat als mijn visite dan toch komt ik zowat meteen in janken uitbarst :( baal er ook zoo van! daarom kan ik ook niet tegen visite t is echt altijd t zelfde.. terwijl ik t normaal echt gezellig vind als er iemand langskomt. kraamvisite had ik ook echt een hekel aan ;) ik ging me zo druk maken voor die tijd.. dat ik er alleen maar als een berg tegenop zat.

balen van je koelkast en je wasmachine :( dat zijn weer grote uitgaves :( en ja indd. als er 1 ding kapot gaat kun je er vanuit gaan dat er heel snel nog wat kapot gaat :( balen joh!

Dat nike pakje was 40 euro.

als die therapie mij gata helpen is dat zeker wel een 10tje waard haha ;) heb er heel veel voor over om weer van die stomme klote gedachtes af te komen.. eigenlijk is t heel simpel.. wij paneikers denken gewoon veel te veel en veel te moeilijk.. dat moet gewoon uitgeschakeld worden en alle problemen zijn weg.. maarja hoe doen we dat ;)

als je vaseline haalt mag je geen gewone vaseline halen.. dan moet je even naar de apotheek en vragen om vaseline lanette.. kost 4 euro geloof ik zo'n tube.. maar dat is beter dan gewone vaseline..
    zal wel door t koude weer komen dat zijn gezichtje wat droger is.

jaa gaat snel he dat ze groot worden! duurt echt maar zo kort dat ze klein blijven.. moet je bedenken dat als dylano 1 jaar oud is hij waarschijnlijk zijn eerste stapjes al zet en zijn eerste woordjes.. en een jaar is zoow kort... arjen gaat 13 november voor t eerst naar de peuterspeelzaal.. zie er echt als een blok tgenop.. maar ik ken zelf geen ouders metr kinderen van arjen zijn leeftijd.. en t is toch wel belangrijk dat hij leert spelen met andere kinderen.. daarom moet ik wel.. maar lijkt me echt niks om hem daar achter te laten.. vraag me af wie er harder staat te janken dadelijk haha ;)

het meoderschap is gewoon heel erg wennen.. en je moet er snachts nog uit enzo.. en dat is ook hele vermoeiend.. normaal slaap je aan 1 ruk de nacht door.. en als dat onderbreekt word is dat ook heel evrmoeiend.. n die verantwoordelijkheid ookw at je nu hebt kost heel veel energie.. t is ook zo anders ineens met een kind.. en dat heeft echt zijn tijd nodig om overal aan te wennen! maar gaat helemaal goed komen hoor! probeer zoveel mogelijk lekker te rusten als dylano ligt te slapen.

ja wii was zeker veel geld.. maar had geluk kreeg ged van de belastingdienst terug.. en daar kom ik hem mooi van kopen! was in totaal 450 euro kwijt :( vraag me soms wel af of ie zoveel geld waard is ;) maarja eerst maar is kijken of ik ga afvallen ;) ben beneiuwed! t is in ieder geval een leuke manier van sporten.. en ja als ik naar de sportschool ga betaal ik dat ook in een jaar ofzo...

heb een fotoshoot laten maken van mijn kids bij de ah. en donderdag zijn ze klaar! ben zooow nieuwschierig! volgens mij zijn ze echt mooi! :):)

Kussie!

7. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeey!

ik heb de zalf gehaald bij de apotheek heb nu 2 x gesmeerd en alles is bijna weg....

echt duur de wii....
    en idd in de sport school ben je meer kwijt.....

en ben je al bezig met sinterklaas cadeautjes te kopen?
    wij kopen van fisherprice de jumperoo
    is zow leuk moe je maar es kijken op google....
    alleen bes wel duur 150 euro :S
    maja wel super leuk haha

ow leuk joh fotows:p
    bij ons was da pas ook bij de emtee
    alleen dylano was er nog te klein voor hij bewoog of te veel of hij huilde en zn hoofdje viel steeds om was gewoon zielig eigenlijk
    daar kreeg je 1 foto gratis en de rest kon je kopen maar ze waren zooo lelijk echt nie normaal zelfs die gratis was nie mooi
    was kei raar want hij leek er nog nie eens goed op! haha
    ma ben wel benieuwd na jullie fotows:p

jah gek he van die visite!
    da heb ik ook zeg ik ja gezellig en daarna sms ik af met n smoes zow stom!
    in de zwangerschap was mijn smoes altijd dat ik moe was en ging liggen (was ik da ook wel hoor!)
    haha

en gaan jullie in januari weer voor een 3e?
    hoelang hebben jullie over de 1e gedaan en hoelang over de 2e?
    bij mijn was het de 7e ronde raak....
    ik mis het zwanger zijn zow erg he!
    de aand8 en de buik het meest hij zat echt vort in de weg en zow maar ik mis het tog zow erg!
    eigenlijk zow iets moois he!
    de zwangerschap is super zwaar maar ook echt super mooi iets heel bijzonders en nu ik terug denk aan mijn bevalling heb ik echt een super bevalling ghad
    vooral als ik andere mensen hoor en zow dan denk ik van bij mijn was dat allemaal veel minder!

wij willen van die bikkembergs schoentjes kopen of ja meer slofjes maar die zijn ook zow duur volgensmij 60 of 70 euro:S
    welke maat heeft brian nou?
    vanaf wanneer kunnen ze schoentjes/slofjes aan?
    en weet jij toevallig hoe die handjes heten die je om de baby zn handjes doet soort sokjes of zow tegen het krabben in het gezicht....

xxxxxiessss

8. heeeej!

ja is fijn spul he dat vaseline lanette.. ik gebruik het bij brian ook 2x er dag smeer ik hem helemaal in.. en dan ziet zijn huid er weer goed uit :)

ja was zeker duur die wii maar is een goed figuur wel waard ;) hoop dat ik netjes ga trainen ;)

nee heb nog niks gekocht voor sinterklaas.. vor arjen wil ik een nieuwe fiets gaan kopen en dan nog wat kleine dingetjes zodat ie veel heeft uit te pakken.. en voor brian hou ik het lekker goedkoop ;) als t maar wel lijkt alsog ie net zoveel als zijn broer krijgt ;) weet nog niet wat ik voor brian wil hebebn ;)

leuk zeg die jumperoo ziet er echt leuk uit! zat er wel ff aan te denken om hem voor brian te kopen.. maar vind hem er eigenlijk al te oud voor.. dan heeft ie er maar zo kort plezier van.. zit net te bedenken denk dat ik voor brian een kinderstoel ga kopen ;) die van arjen ziet er niet echt meer uit ;)

wat stom zeg dat die foto's van dylano zo mislukt zijn :( maar is ook wel heel moeilijk een aby goed op de foto te krijgen.. maar een proffesionele fotograaf moet dat toch wel lukken zou je zeggen.

ik heb nog geen idee of ik in januarie voor een 3e wil ;) heb toch behoorlijk last van paniek.. en wil eigenlijk dat t eerst beter met mij gaat voor ik aan een 3e begin.. dus stel t zowieso uit.. ha deen paar weken geleden echt de drang om weer zwnager te worden.. leek me zo geweldig weer een dikke buik enzo.. maar de laatste dagen weer zoveel ast van die klote paniek.. was gister alweer helemaal in de stress omdat mijn moeder langs ging komen :( dus ik haar afgezegt.. maar daar trapt ze niet in en kwam toch haha.. nou toen ze er 10 minuten was ging t alweer beter ;) zoals altijd.. maar toch die rottige paniek weerhoud mij ervan om alles te doen :(:( baal er echt zoooo van! snoep ook wel weer regelmatig een oxazepammetje.. maar moet zeggen die hebben wel is beter gewerkt :(

en hoe is het met jou planning voor een 2e? ja fijn he als je zo'n goeie bevalling hebt gehad! dan is t toch ook makkelijker om over een volgende na te dneken dan dat je echt een horror bevalling hebt gehad ;) maar moet zeggen als ik weer zwanger zou zijn zou ik alsnog bang zijn voor d ebevalling haha ;) want ondanks een makkelijke bevalling blijft t niet erg prettig ;)

60 of 70 euro voor een paar slofjes vind ik wel heel veel geld hoor ;) brian heeft nu verschillende slofjes en schoentjes.. maat 19 heeft ie nu. slofjes en schoentjes mag hij wel vroeg al aan.. als t maar een zachte zool heeft.. en geen stevige want dat mag niet voor de voetjes. en ze groeien er heel snel uit hoor.. heb toen arjen geboren was van mij moeder een paar nike schoentjes gekregen.. die heeft rbian ook mooi aan kunnen hebben ;) en toen arjen net kon lopen heb ik dure nike air max classics gekocht ;) en die zijn nog helemaal goed dus die kan brian termee ook mooi aan :) dat vind ik dan wel weer een voordeel..

die handjes waar je t over hebt heten krabwantjes volgens mij ;) brian heeft ze ook.. maar heeft ze nog nooit aangehad.. ondanks dat hij altijd zijn gezichtje loskrabt.. ik leg hem in bed vaak met een mutsje op te slapen.. die krabwantjes vind ik persoonlijk een beetje zielig.. want dan kunnen ze niet echt hun eigen handjes gaan ontdekken.. ze moeten het toch leren dat ze zichzelf geen pijn doen... en als je de nageltjes zo kort mogelijk houd dan valt t best mee denk ik :)

kussie!

9. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey!
    ik heb men jumperoo haha

nou ik wil voorlopig geen 2e of ja nie willen k mis het zwanger zijn zow t was kut maar ook heel bijzonder en al die aand8 haha;):p
    nee we wonen te klein nu om er in dit huis 1 bij te nemen....

hoelang hebben jullie er over gedaan?

keb de krabwantjes gevonden

ow jah en keb ook men bikkembergs schoentjes haha
    zijn kleintjes maatje m is 12 cm....

k ga na dylano hij huilt haha

xx

10. heej wat leuk dat je de jumperoo hebt.. laat je hem nu netjes dichtzitten tot sinterklaas ? ik kan dat dus nooit he ;) had laatst een motor voor arjen gekocht en wou hem met sinterklaas pas geven.. maar gaf hem toch maar gelijk haha ;)

die schoentjes zijn denk ik nog wel erg groot of niet? want brian heeft maat 19 maar dat wil niet zeggen dat die schoentjes dan 19 cm zijn ;) maar ik heb er evrder ook geen evrstand van hoor :)

om zwanger te worden van arjen heb ik geen idee hoelang ik erover gedaan heb.. ben op een gegeven moment gestopt met de pil omdat ik er zo deprie van werd.. en was eigenlijk erg onvoorzichtig bezig die tijd.. en toen was ik ineens zwanger.. had ik totaaal niet verwacht ;) stond er echt heel maf van te kijken toen ik een posi test in mijn hand had ;) zal dat moment nooit meer vergeten.. dacht echt wat moet ik nu! maar was stiekem ook wel heel erg blij hoor :)

en van brian ben ik gestopt met de pil bewust om een 2e te nemen.. en diezelfde maand was ik nog zwanger.. ging dus heeel snel!

ja zwanger zij is zeker leuk! wij wonen eigenlijk ook te klein voor een 3e.. maar we willen ook wel graag verhuizen.. maar hebben nog niet genoeg punten.. maar eventueel zouden arjen en brian dan termee bij elkaar op de kamer kunnen ;) maar ik moet ophouden daar over te fantaseren want wil echt eerst beter in mijn vel zitten... misschien dat ik toch nog wel een paar jaar wacht voor een 3e.. we zijn nog lekker jong.. toch! :)

kussie!

11. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

jah zeker zijn we nog lekker jong
    ik kan niet 2 kleintjes op 1 kamer kwijt
    het is hier echt klein is ma appartement
    met 1 slpkamer en we hebben van de berging n slaapkamer moete maken en n tuinhuisje moete neerzette om de zooi kwijt te kunnen.
    t hele huis staat hier vol en keb bij me moeder nog kei veel kleren en zow wat ik hier gewoon niet kwijt kan nu ook in de woonkamer de maxicosi wandelwagen en de box en wipstoeltje en die jumperoo haha staat gewoon te vol eigenlijk
    ik irriteer me ooit dood aan di huiis omdat alles zon rommeltje lijkt omdat het hier zo klein is!
    mja we w8ten maar af haha

de schoentjes zijn 12cm de zool (is gemeten) ma wel te groot jah!

welke maat heeft brian nou?
    dylano heeft nog steeds maatje 56 me moeder zei daar is die zo uitgegroeit ma hij heet het al vanaf het begin ja toen waren de meeste dingen nog te groot ma wel te doen en nu zitte veel dingen goed! de broekjes zijn nog allemaal te groot haha en de shirtjes gaan sommige strak zitte en worden te kort heb ook al wat dingetjes weggedaan.

dan ben je snel zwanger geworden haha

is wel klote he als arjen naar de peuterspeelzaal moet je das tog al een stukje vrijheid die je hem dan moet geven of jah loslaten, lijkt me ook wel eng jah!
    maar is ook allen maar goed! voor hem zelf
    hij zal het denk ik ook wel leuk vbinden met andere kinderen te spelen!
    ik heb er ook stage gelopen en das zo leuk die kleintjes allemaal met elkaar!-

ik heb de jumperoo ook al uitgepakt en opgezet hahahaha ma hij is er nog te klein voor!
    wel jammer kan haast niet w8ten haha

xxxxiessssssss

12. ja iritant he zo klein wonen :( hier ok hoor heb dan wel 3 slaapkamers.. maar ook maar een klein appartementje.. met een kleine woonkamer 2 hoog dus elke keer met buggy's trappen op en af echt waardeloos.. hopelijk binnenkort een ander huis.. zal dan de 6e keer zijn ofzo dat ik verhuis ;)

ik heb net alle foto's van de ah gekocht.. ook die op linnen.. was eigenlijk niet de bedoeling.. maarja toen ik ze zag kon ik ze toch niet laten liggen ;) weer 220 euro armer :( maar wel hele leuke foto's! heb ze op de site gezet.

brian heeft nu maat 80.. gaat zo supersnel bij he.. is dan ook een reuze baby ;)

ja ga het denk ik wel ff moeilijk krijgen als arjen naar de peuterspeelzala gaat.. maarja t is indd. goed voor hem.. leren spelen met andere kinderen.. en alvast oefennen voor als hij straks naar school moet.. kan ik er ook langzaam aan wennen dat kleine kindjes groot worden ;)

ik ga ff wat te eten maken heb me toch een honger haha ;) ben de hele dag al met de foto's bezig geweest ;)

kussie!

13. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    wooooooow echt super super mooi!
    maar ook kei duur haha
    k zou ze ook nie kunnen laten ligge hoor haha
    is echt mooi!

zometeen komt die vrouw praten bij mijn thuis
    k ben zenuw8tig en n beedje bang... mja is ma beter!

wow maatje 80 da gaat echt hard:p

keb dylanonet in de jumperoo gezet haha zo lief hijvond het wle intressant ma is echt te klein haha
    moest hem wel vasthouden....
    keb ze op de site gezet

xxxxxxiessss

14. Heej!

hoe is je gesprek gegaan? hoop voor je dat t meeviel.. kan me goed voostellen dat je zenuwachtig bent.. dat zou ik ook zijn...

wat een leuke foto's! lief hoor.. en indd. nog zo klein! :) dan zie ik pas goed hoe groot dat mannetje van mij al is.. ;) duurt niet lang meer en hij past prima en de jumperoo dat gata zo snel! ziet er wel heel schattig uit hoe hij er nu in zit :)

kussie!

15. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

pff k kan nog nie slapen haha
    k heb vanmiddag bericht gekregen van de uwv dat ik op men wajong uitekring een toeslag krijg omdat ik nu moeder ben! echt beter!

t gesprek ging wel
    k ben altijd zo doodmoe als ik dan n uur heb gepraat
    vanaf volgendeweek gaan we de straat op:S:S:S:S
    echt eng maja moet er tog een keer doorheen!

k wil nou ook die andere van fisherprice gaan halen ook zo iets ma dan de schommelstoel:

http://www.webgigant.eu/?catalogproduct ... lwieg.aspx

xxxxiessss

16. heej

wat een gaaf ding.. haha echt leuk! maar wel heel erg duur ;)
    beter dat je een toeslag krijgt op je wajong.. dat klopt wel ja dat hebben wij ook! heb je ook al kindertoeslag aangevraagd bij de belastingdienst? is ook weer 85 euro per maand extra ;) en dan krijg je nog kinderbijslag.. ja zo duur zijn kinderen eigenlijk niet he :p word wel anders als ze ouder worden.. ;)

dat is wel snel zeg als je volgende week gelijk al met haar naar buiten gaat.. je kent haar amper... maarja ze zal wel weten wat ze doet ;) wel spannend hoior! ben beniuewd hoe t gata.. ga je nu nog wel gewoon met je vriend en je moeder naar buiten of helemala niet? ik ga dinsdag voor t eerst weer naar een gesprek toe ben benieuwd hoe dat gaat ;)

kussie!

17. heej waarom maak je recalme ;) wil je gratis zwangerschapstesten :p je zou toch even w8en met een 2e :p

haha ging ff kijken wat voor site dat was en zag dat toevalig staan ;)

18. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    whahha
    ja ben benieuwd of je de test ook echt krijgt whahha
    kost tog niks;)

is idd wel snel mja
    ik zie wle of he4t lukt
    nee ik ga nie met men moeder of vriend na buiten;(
    alleen autow haha

hoop voor je dat het helpt wara je nu op gesprek gaat
    is dat bij iemand thuis of dat niet?

xxxx

19. nee is niet bij iemand thuis.. is in een medisch centrum ofzo :( ben wel een beetje bang dat t hetzelfde is als t riag.. maarja ik ga daar gewoon vertellen wat ik wil.. en echt niet weer die stomme zelfde therapie als eerder ;)

ja wel leuk gratis zwangerschapstest.. en ook al 4 dagen voor je ongi testen ;) handig!

kussie!

20. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    jah alleen da 4dagen voor nod testen daar geloof ik niet zow in :S haha
    keb m thuis gekregen vandaag whahah

xxxx

fijn weekend met zn 4tjessss