hey meis! sorry voor de late reactie! heb het druk ghad de hele week en nog:S:S en heb weer geen mail ghad van zw pagina:S deze wk 3x tandarts geweest en nachte wakker gelege van de pijn! bah! hoe gaat het met jou? en hoe heeft brian het gedaan op de speelzaal? moet da al zo vroeg? xxxxiessss
heeej! dacht al dat je heel erg druk zou zijn pff 3x naar de tandarts? bah! ben je nu wel van de pijn af? met mij gaat t gelukkig weer beter! sinds ik gestopt ben met de pil ben ik weer een stuk vrolijker en minder rare gedachtes enzo.. nog steeds wel af en toe paniek.. maar wel een heel stuk minder ben ike cht blij mee! moet nu alleen heel goed opassen dat ik niet zwanger word... wil nu echt kijken of al die klachten van de hormonen komen.. end aar lijtk t wel op! dus t laatste wat ik nu wil is wel weer zwnager zijn ik heb arjen naar de peuterspeelzaal gedaan omdat ik verder geen kennissen heb die kinderen hebben van zijn leeftijd wara hij af en toe mee kan spelen.. en vind t toch wle heel belagrijkl dat hij leert spelen met andere kindjes.. daarom dus gekozen om hem naar de peuterspeelzala te doen.. en t is een goede voorbereiding voor als hij straks echt naar school moet. als ze 4 zijn moeten ze verplicht naar school! maar arjen vond t echt heel erg leuk op school.. had ik echt niet verwacht.. chris heeft hem erhene gebracht en we hebben hem samen weer opgehaald.. ik heb tussendoor nog even zijn juffrouw opgebelt om te varge hoe t ging.. hij heeft niet 1x naar papa of mama gevraagt.. hij heeft niet gehuild toen papa weg ging t was allemaal geen probleem ben er zo blij mee want zag er zo tegenop! toen hij wegging met zijn tasje op zijn rug begon ik toch wle ff te janken maar verder is t me echt 100% meegevallen gelukkig en hoe is het met jou en dylano?
hey meis! ow moest arjen erheen! ja dat snap ik nee je zei in het vorrige berichtje brian daarom d8 ik al haha das wel vroeg! nu snap ik het wel fijn joh dat ie het leuk vond! moet ie nu 1x per week? met dylano gaat het super! hij is helemaal gek op tv kijken whahahha en hij lacht steeds meer zo lief he dat tandloze bekkie! met mij gaat wel ben veel duizelig en moe en zow vandeweek tand getrokken:S:S mijn tanden hebben door de zwangerschap echt veel geleden! k had al kuttanden van de medicijnen.... (zei de ha dat het daardoro kwam... doordat je ander speeksel krijgt of zow:S) maar nu helemaal pfff moet maandag weer terug heb kei veel gaatjes:S dus da word leuk haha zweten in die stoel! ik ben ook nie aan de pil.... en we letten ook heel eerlijk gezegt niet op whahahha k wilde weer beginnen me de pil.... vorgeweek me die lovette wat ik je vertelde..... maar die had ik nog thuis waren ze al n dik half jaar over de datum haha dus ikke naar de apotheek gaven ze me andere omdat de lovette niet meer gratis was die koste vort geld 35 euro0 p half jr..... maar als ik iets anders krijg durf ik da nooit te pakken bang voor verschijnselen.... k heb met de pil ook 4 verschillende ghad.. bvoor ik de goeie had en met die kutantidepressie wel 11 verschillende van de ene werd ik nog gekker dan de andere baba! whahha dalijk zijn we ineens samen zwanger whahaha dan lag ik me dood haha 2 paniekers die allebei niet zwanger willen worden even ivm paniek en dan ineens... whahahhaha ik ben nog steeds niet ongesteld geweest das wel lekker haha die rommel elke maand! en hoe is het met je wii? ben je al hard aan het tyrainen al lekker afgevallen? hoe zit het bij jou met de straie? aaa wel kut he als je kleintje zo lief met zn tasje op de rug weggaat en jij zit thuis te stressen hoe het zal gaan lijkt me ook echt zwaar kut.... is tog n stukje vrijheid wat ej ej kleine dan geeft he... xxxxxxxxxxxxxxxxxxiessssssssss
whaaa ja ik gooi mijn kinderen door elkaar zie ik wel ooh wat erg dacht dat jij een typ fout maakte.. Arjen gaat nu 2x per week naar de psz maandag ochtend en donderdag middag.. en brian hou ik nog lekker thuis tot ie 2,5 is hahaha haha ja hier ook 2 tv verslaafde.. zitten ze zo mooi samen op de bank teletubbies te kijken of tik tak haha ja lief he zo'n tandloos bekkie! hier ook nog steeds tandloos.. maar denk niet lang meer ooh wat naar zeg dat je steeds naar de tandarts moet! ja zwangerschappen zijn echt slecht voor je tanden.. stom eigenlijk he! van die medicijnen wist ik niet aah als je zo vaak erheen moet kom je wel over je angst heen om naar de tandarts te gaan denk ik hoe komt t dat je zo moe bent steeds dan? ijzer was goed toch? of komt t door slaapgeberek vanwege dylano? ja vervelend he! ik vraag me echt af of t niet gewoon allemaal door de hormonenn komt ofzo.. dat we die stomme paniekaanvalle hebben... misschien is die hormoonspiegel gewoon helemaal in de war ofzo.... want door de pil kunnen die verschijnselen echt veel erger worden... ben ook wel benieuwd welke antidepresiva ik nu ga krijgen.. heb nu 2 verschillende gehad.. en allebij was t niet echt super... dus neem geen genoegen als ie me weer dezelfde wil voorschrijven. en de pil.. voorlopig helemala niks.. hmm misschien kunnen we dadelijk samen naar de nieuwe augustus 2009 mama's ofzo haha ja dat zal wat zijn de wii staat nu al 2 dagen stil ben lui! en heb er ook helemaal geen zin in! maar ga mezelf zo toch maar even pushen om te doen.. kan die hardloop oefeningen niet meer doen omdat ik mijn enkel overbelast heb! en dat doet goed zeer.. loop zelfs te hinken over straat de stiae is wel minder geworden.. maar helaas blijft t lelijk maar ze zijn niet meer zo fel paars als toen ik net bevallen was! daar ben ik wel blij mee.. en bij jou? ja toen arjen weg ging kreeg ik echt zo'n gevoel van kleine mannetjes worden groot.. en dan is t niet meer zo lekker mama's eigen maarja mag niet piepen.. was nou 2x 2,5 uur per week kussie!
heeej! nou ben vandaag bij de psych geweest! weer nieuwe antidepresiva gekregen! zoloft ken je dat? ben beneiuwd hoe dat gaat werken! hoe is het met jou? je bent wel erg druk he of ben je zo moe door je nieuwe zwangerschap hahahah nee gekheid! kussie!
heeeeey hahahaha men nieuwe zwschap keb er wel van gehoord maar ken het niet.... wanneer ga je beginne? en jij ook zwanger dat je je kinders door de war haalt gi weer tandarts :s hele weekend pijn ghad:s en hoe was het arjen gi bevallen? k weet niet waarom k zo veel moe ben.... sorry voor t korte bricht ma heb dylano in men armen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hoi hoi. ja ik wou eigenlijk vandaag beginnen.. maar meot eerst even uitgesloten worden dat ik zwnager ben heb namelijk ineens veel kwaaltjes.. en sinds ik gestopt ben met de pil 1x onveilig sex gehad dacht dat ik toen niet vruchtbaar kon zijn.. maar schijnt dus wel te kunnen moet er niet aan dneken.. maar t zit me nu wel weer lekker gek te maken in mijn hoofd wil graag morgen gaan testen maar ben nog niet overtijd.. dus ff kijken of er ook testen zijn die je voor je nod kan gebruiken.. arjen is het wel redelijk goed bevallen weer.. hij wou wel een dat papa bij hem bleef.. maar later was t toch wel goed dat papa weg ging gwelukkig maar! alleen heeft hij vannacht wel 10x lopen huilen hoop niet dat t iets met zijn school te maken had.. we zullen zien hoe t donderdag gaat. kussie!
hey meis! het zal toch niet aan sgool hebben gelegen,,,,, wanneer is je nod? k weret nie me welke testen je kan testen voor je nod.... sensitest wel ma die moe je bestellen k had de kruidvat test toen... k stuur je morge ff een pb dan vertel ik ff van de vrouw die bij mijn komt voor het praten en zow en nog wat dingetjes, hoeft nie iedereen te wete he xxxxxxxxies
hoi hoi.. nou heb een goedkope test van de kruidvat gedaan van 2 voor 5 euro maar was negatief.. maar mijn nod is pa rond de 28e.. dus afwachten maar.. ben vandaag wel metr mijn medicijnen begonnen.. mocht ik alsnog wanger zijn dan stop ik wel weer ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan.. kussie
hey meis we kletse vandeweek wel bij keb zo tandpijn! al de hele dag en nacht vdaag tandarts geweest en nu nog pijn:S ben kei duf van de pnstillers je moet pas op je nod testen dan weet je het pas zeker! k had vandaag wat orange afscheiding bij het plasse meer niks! succces met je medicatie hoop niet dat je er alte veel van merkt.... het begin is altijd even kut en kan het erger zijn! xxxxxxxiessss
Heej meis! kalm aan he! kijk maar wanneer t weer wat beter gaat! balen dat je zo'n pijn hebt hoop dat t snel over gaat! niks is zo pijnlijk en vervelend als kiespijn! mijn nod is pas rond de 28e.. dus moet nog ff gedult hebben! ooh ik hoop zoow van niet he! heb er zelfs nachtmerries van over! pfff die medicatie is echt KUT! heb de hele nacht niet kunnen slapen.. ja eindelijk toen ik 2 oxazepam heb opgegeten.. echt waardeloos.. zo misselijk als wat.... paniek! pfffff hoop dat t snel overwaaid! Kussie!
Hoihoi, Wat een enorme opluchting dat ik dit forum heb gevonden en nu verhalen lees die mij zo ontzettend bekend voorkomen! (paniekaanvallen...enzo) Ik zit namelijk zelf ook een beetje met een groot dilemma. Zo rond mijn 18e begon ik paniek/angstaanvallen te krijgen, vaak een (zware) fase van ongeveer 2 maanden waarin ik slecht sliep, veel afviel en continue angstig en paniekerig was. Zo om de 2 jaar heb ik zo'n fase. Tot zo'n bijna 4 jaar geleden, toen ik net 2 maanden zwanger was van mijn zoontje Jordy en mijn moeder een hersentumor kreeg. Toen ik het nieuws te horen kreeg, had ik echt het gevoel dat alles om heen begon te draaien, ik begon te hyperventileren, was compleet in paniek. Ik heb altijd een enorm goede band met mijn moeder gehad, dus ik kon de gedachte dat ik haar zou gaan verliezen niet verdragen. De volgende twee weken waren weken van huilen, hevige paniekaanvallen, niet/weinig slapen en nachtmerries, niet eten...waarna ik door de verminderde weerstand ook nog een hevige griep en amandelontsteking kreeg. Mijn huisarts wilde absoluut niets voorschrijven, wat ik natuurlijk heel goed begreep en waar ik ook wel achter stond...alleen ik wist werkelijk niet waar ik het zoeken moest! Een aantal maanden later gaf mijn gynaecoloog mij uit zichzelf een recept voor oxazepam, terwijl het toen eigelijk al wel wat beter met mij ging. Maar mijn (toen) vriend en ik zouden gaan trouwen, dus ik was bang dat ik op de dag zelf erg emotioneel zou zijn en misschien niet sterk genoeg en dus gaf hij mij dat recept. Mijn moeder overleed 3 dagen na de geboorte van mijn zoontje...je raad het denk ik al. Ik slikte al snel na de bevalling oxazepam en later ook slaappillen. Ik zat in een depressie en na een aantal gesprekken met een supergoede psycholoog en ook 6 maanden anti-depressiva te hebben geslikt dacht ik dat het wel beter ging. Tot verleden jaar hevige paniekaanvallen terugkwamen. Nu ben ik net 4 weken van de Efexor af, die mij heel erg goed hebben gedaan. Ik had zelfs totaal geen behoefte aan oxazepam of slaappillen in die tijd. Maar nu dus weer wel. Ik slik nu een halve oxa tot 1,5 per dag en ook een halve slaappil 's avonds. Ik heb een enorme hekel aan dit soort medicijnen en wil liever zonder, maar ik lijk niet zonder te kunnen. En mijn man en ik willen supersupersupergraag een tweede kindje! En nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen. Ga wel snel met mijn huisarts erover praten (hele fijne huisarts), dus dan zal ik wel weer een stapje verder zijn. Wat vinden jullie? En wat zijn jullie ervaringen? Wat een verhaal he!... P.s. we zijn al bezig voor een 2e kindje, ben pas een maand geleden met de pil gestopt. Soms denk ik...dan maar stoppen als het echt zo is...maar ik weet uit ervaring dat zo'n paniekaanval echt niet makkelijk is! Vind het echt zoooo moeilijk!
hoi whiske, wat een heftig verhaal zeg! nu je zo weinig medicijnen slikt kan je toch gewoon voor een 2e gaan? als je dat graag wil moet je je niet door die stomme paniekaanvallen laten tegenhouden! na de geboorte van mijn oudste heb ik t gekregen.. en ik had er nog behoorlijk veel last van toen ik toch voor een 2e ging.. t begin van de zwangerschap was dan ook wel heel erg zwaar.. door al die rare hormonen die je dan in je lichaam hebt kan je gewoon meer last hebben van paniekaanvallen.. maar na 3 maanden word dat gelijdelijk aan steeds minder.. dat is mijn ervaring.. t zal bij iedereen ook wel anders zijn denk ik. ja paniekaanval is zeker niet makkelijk! vind t ook echt zo naar he bah! heb je ook last van straatvrees e.d.? groetjes Dena
whiske.... ik heb ook 8efexor en 3oxazepam per dag geslikt de hele zwangerschap en heb een gezonde zoon! ik heb de hele zwangerschap niet meer paniek ghad als ervoor gewoon hetzelfde met ups en downs. hey deen keb in totaal in ander halve week 1tand getrokken 4gaten laten vullen en gi weer wortel kanaalbehandeling nu is het wel even genoeg whahah heb nu nog wel n beedje de nalast ervan zon zeurpijn ma het ergste is gelukkig wle pfffffffff werd er gek van joh! wat kut he dat de medicatie weer moet inwerken! en het duurd n paar weekjes als het echt niet gaat moet je meteen terug gaan he! en echt doen want er zijn genoeg anderen ik heb 11 verschillende ghad k werd van de een nog gekker dan de andere! en de oxa gewoon pakken nu dat word dadelijk tog weer minder! hoe vond arjen het gister? en al bezig voor 5dec? xxxxies en alvast een heel fijn weekend!
Heeej meid, wat fijn dat je er nu een beetje van af bent! wortelkanaalbehandeling en tanden trekken dat is geen pretje! nu maar hopen dat je er voorlopig even van verlost bent! napijn is ook wle vervelend! maar dan weet je dat t beter word! ik moest 3 dagen 1 tablet van 50mg slikken en vandaag voor t eerst 2 dus ff afwachten.. zal nu wel weer 2 dagen helemaal maf zijn.. maar dan word t ook wel weer minder hoop ik heb snachts vooral ook echt oxazepam nodig anders doe ik geen oog dicht.. lig ik maar klaar wakker naar t plafond te staren.. das echt niks... Arjen is niet naar de psz geweest donderdag.. hij was ziek nu nog steeds! arjen en brian zijn momenteel allebij ziek.. echt zielig.. en ik voel me ook niet lekker.. dus dat is weer erg fijn allemaal! gister nacht de hele nacht met brian opgezeten.. zodra ik hemneerlegte was t gillen.. en rechtop was t goed.. want dan zit al dat slijm niet zo in de weg.. net heeft ie wel een liter slijm uitgespuugt ofzo.. en nu ligt ie lekker te slapen! dus dat is ie dan maar mooi kwijt! 5 dec ben ik zeker al mee ebzig hahaha heb de hele kast al vol liggen met kadootjes van chris moet ik nu stoppen.. maar das zo moeilijk.. kom altijd overal wel leuke dingen tegen ik ga even arjen verschonen en een snottebel weg halen kussie! en jij ook een fijn weekend!
Hoi Deentje en Cindy... Superbedankt voor jullie reacties! Ik heb er echt heel veel aan. Dat komt ook doordat niemand in mijn omgeving last heeft van zoiets en ook geen medicijnen slikken. Het is al snel van: "Stop met die troep! Het is echt niet goed voor je". En er was voornamelijk erg veel commentaar op de Efexor. Heel veel mensen hebben echt een verkeerd beeld van anti-depressiva (vind het ook niet zo prettig klinken eerlijk gezegd). Iedereen denkt dat het een happy-pil is ofzoiets en als ik dan probeer uit te leggen hoe het werkt, lijkt het wel hun ene oor in en hun andere oor weer uit te gaan. Mijn huisarts (die verstand heeft van medicijnen ) kan mij wel geruststellen op dat gebied, maarja...als je omgeving er steeds maar anders over denkt... En dan vooral tijdens een zwangerschap...Tja dan kan het HELEMAAL niet he. Maar ik slik ook liever geen medicijnen! Ik doe het ook niet voor de lol. Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik alleen een pil neem (oxazepam) als ik een paniekaanval heb. Als ik me goed voel slik ik niets. En ik zeg er ook niks meer over tegen de mensen in mijn omgeving, alleen natuurlijk mijn man. Maar ik ben echt gerustgesteld door jullie, want als je continue maar denkt: ik wil een 2e kindje, maar hoe ga ik dat doen?! En je mag absoluut niets slikken dan raak in verder in paniek. Begrijpen jullie dat? Alleen al het feit dat het "mag" (met mate natuurlijk), maakt mij al rustiger. Waarschijnlijk zal het ook alleen de 1e 3 á 4 maanden zijn, daarna ga ik me denk ik goed voelen door de zwangerschapshormonen, dat had ik ook toen ik zwanger was van Jordy. Ik ben echt blij dat ik dit forum heb gevonden! Deentje... Nee, ik heb geen last van straatvrees. Ik heb meer angsten voor ernstige ziekten, om mensen te verliezen, dat mijn zoontje iets overkomt en soms blijft dat malen in mijn hoofd. Ook als ik met mijn zoontje buitenloop probeer ik sloten te vermijden, omdat ik bang ben dat hij erin valt. Ook tijdens de vakantie was ik helemaal gespannen met die zwembaden. In winkels gekeken voor een superveilige zwemband.(uiteindelijk waren die simpele zwemvleugeltjes nog het veiligst) Maar het is echt overheersend, het maakt je echt ziek en gestresst. Bah ...Waar heb jij het meest last van? Esther.
Hoi Esther, ik ken ook niemand in mijn omgeving die het heeft. daarom ben ik ook blij dat cindy dit toppic toendertijd heeft geopend.. dan weet je toch dat je iet de enige bent die met die maffe gedachtes in de kop rondloopt. ook op www.paniekaanval.nl lees ik wel is als ik me erg naar voel.. en dat stelt me vaak weer gerust!. ik heb meestal de angst dat ik gek word.. dat ik in een psychose raak of gewoon zo maf dat ik niet meer voor mijn kinderen kan zorgen.. ik let dan ook overal heel erg op.. als ik bijv. een keer wat vergeet.. of iets verkeerds doe is dat voor mij weer een bewijs dat ik gek word.. ook durf ik niet meer alleen de straat op.. bang dat ik de controle verlies over mijzelf als ik alleen buiten ben.. met mijn vriend gaat t wel.. want dan heb ik zoiets van als ik gek word neemt mijn vriend me wel mee naar huis haha... maar wel heel erg naar om zo afhankelijk van mijn vriend te zijn.. want ik ga dus nooit alleen met mijn kidneren naar buiten en ik baal hier dan ook enrom van. daarom ben ik nu sinds 3 dagen weer begonnen met antidepresiva.. en ben beneiwud of dat mij de straat weer op gaat krijgen.. dan ga ik voor mijzelf een plan maken en dan stapje voor stapje de deur weer uit. bij mij is t begonnen met de angst om dood te gaan.. ik was net bevallen van arjen en dacht echt dat ik dood zou gaan.. was dus helemaal in paniek.. en dat herhaalde zich dagelijks en werd van kwaad tot erger.. de gedachte om dood te gaan heb ik zo goed als.. geen last meer van.. ik heb mijzelf wel kunnen bewijzen dat ik niet zomaar dood ga.. en heb me zo vaak naar gevoeld om te weten dat er niks gebeurd.. maar de angst om gek te worden krijg ik er maar niet uit
Deentje, Ja, ik weet echt helemaal wat jij bedoelt. Dat gevoel heb ik ook. In principe is er niks aan de hand met ons, behalve dan dat er een keer iets is gebeurd in ons leven wat we geen plekje hebben kunnen geven, waardoor er waarschijnlijk een dysbalans is ontstaan tussen adrenaline/noradrenaline. Waardoor je weer gaat piekeren en vanalles in je hoofd gaat halen over wat er allemaal wel niet zou kunnen gaan gebeuren en voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel, die doorbroken moet worden. De wortel moet aangepakt worden! Ben jij ook depressief of heb je alleen angst-/paniekaanvallen? En wat gebruik je voor AD? Ik ben nu ruim een maand van de Efexor af en die hebben bij mij heel erg goed geholpen! Echt waar. Ik voelde me gewoon weer mezelf worden, sterk en lekker in mijn vel. Ik hoefde geen oxa en slaappillen meer, sliep gewoon goed 's nachts, geen paniekaanvallen meer enzo. Ik kwam ook wel 5 kilo aan (valt mee, maar ik had het wel nodig ook...) en dat kwam ook omdat ik gewoon lekker kon genieten van iets lekkers bij de koffie 's avonds als ik tv aan het kijken was. Ik voelde me zo ontzettend ontspannen en zo goed. Oxa en slaappillen maken je zo suf en zijn alleen maar symptoombestrijders, maar pakken de wortel niet aan. Ik vind het alleen moeilijk te moeten accepteren dat ik het misschien toch mijn hele leven zal moeten slikken...hoe sta jij daar tegenover? Maar als je van dat gepieker af ben...wat voel je je dan goed he! Sterkte meid! Ik ben heel erg benieuwd hoe de medicijnen werken bij jou! Ik hoop dat ze aanslaan. Ik ga binnenkort een afspraak met mijn huisarts maken en erover praten wat het best is. Groetjes, Esther.
Hoi Esther, ik heb wel een erge stress periode gehad voor ik zwanger werd.. ik was nog best jong en leefde op dat moment erg ongezond was alleen maar bezig met feesten en maf doen. toen ik ineens zwanger was moest ik echt mijn hele leven gaan omgooien.. dat is zo'n grote verandreing geweest dat ik denk dat daar die paniekaanvallen vandaan komen.. of t komt door mijn hormonen, daar denk ik ook vaak ana dat dat een oorzaak is.. ik ben er heel erg mee bezig om een oorzaak te zoeken zodat je het indd. bij de wortel kan aanpakken. depressief ben ik soms.. iet contstant.. ik was na de bevalling dus weer aan d epil gegaan en daar werd ik echt depresief van.. nu ik dara mee gestopt ben gaat t weer een stuk beter met me. ik ben nu begonnen met zoloft.. volgens mij een vrij lichte ad want je mag hem volgens mij ook tijdens de zwangerschap en borstvoeding slikken. en t schijnt dat je dara ook niet van aankomt.. dat hoop ike cht want van de paroxetine die ik ook al een tijd heb gehad ben ik 15 kilo aangekomen. en fluoxetine heb ik ook gehad maar heb ik eigenlijk niks van gemerkt. nee oxazepam enzo is eigenlijk allemaal rommel.. je voelt je eventjes wat beter.. maar t lost niks op! als ik een medicijn krijg waardoor ik echt van mijn klachten af ben heb ik het er wel voor over om die mijn hele leven te slikken.. want alles is beter dan die nare rot paniek... maar heb nog steeds de stille hoop dat t vanzelf een keertje over gaat.. en ik me weer goed voel en lekker in mijn vel zit... dat gepieker maakt me ook zo naar! als ik bijv. ergens heen wil denk ik ja leuk doen we.. ga ik mij bijv even omkleden heb ik de tijd om te bedneken dat t allemaal heel erg eng is en helemaal niet leuk.. en dan ga ik niet..... succes bij de ha.. ben benieuwd wat je krijgt voorgeschreven.. en of je snel in verwachting raakt! Groetjes Dena
hey deen hoe is het? me mij nie zow ben heel veel duizelig en de pa komen weer wat meer k ben nog nie ongesteld het lijkt wle of het niet door wil zette of zow.... k had n poaar dagen licht oranje verlies.... maar das weer weg":S:S en keb zo veel hoofdpijn bah! slaan de medicijnen al n beedje aan? en moet je nog terug na het gesprek bij die ene waar je toen moest betalen? xxxxies