mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heej cindy

ben je al wel weer een keer ongi geweest sinds je bevalling? dat kan een beste tijd duren hoor! niet druk om maken.. komt vanzelf wel weer allemaal op gang.

wat naar dat je steeds zo duizelig bent :( misschien even een afspraak maken met de ha.. die kan je ff op wat dingen testen..

medzijnen slaan nog neit aan helaas... voel me eerlijk gezegt niet zo lekker vooral zit ik erg in de stress omdat ik zo bang ben dat ik zwanger ben.. kan er snachts niet eens van slapen.. maar kan over 5 dagen ong. pas testen :(

waar ik toen moest voor betalen ga ik verder niet meer heen... heb er toch geen vertrouwen in.. die hebben nog minder verstand als die lui van t riag.
    heb een andere terapeut gevraagt bij t riag.. met een beetje geluk word dat wat..

hoe gaan bij jou de gesprekken? is ze al een keer weer bij je geweest?

moet vanmiddag weer met brian naar t cb.. ben benieuwd hoe die weer is gegroeid ;)

kalm aan he meid!

kussie!

2. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

nee ben nie meer ongie geweest....
    pff en keb van die opvliegers ech nie leuk dan heb ik het ineens bloedheet baba is echt klote vooral als je in eenw inkel staat of zow baba
    keb het nu ook super heet!
    terwijl ik het normaal altijd koud heb.....
    en dna zo duizelig bah!
    k ga denk ik morge vroeg ma ff naar de ha ja!

k ben ook benieuwd wat brian weer is aangekomen! wat weegt ie nou?
    dylano moet 9sep weer bah!
    weer die kutspuite!

k hoop voor je dat de medicatie snel aanslaat!

heb jij er ook zo last van net als zondat als het ineebs sneeuwt dan ziet alles er zo raar uit buiten en gisteren ook alles zo somber en al!
    pff daar wor ik zo depri van en paniekerig dat heb ik elk jaar weer rond deze tijd! bah!

xxxxiessss

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow jah de vrouw is nu 2keer geweest we gaan nu do naar buiten toe:$:$

xxxx

4. Heej meis!

die opvliegers komen echt van de hormonen! dit kun je blijven houden tot dylano 1 jaar is.. dna ben je pas ontzwangert.. ik heb er ook veel last van.. erg naar is dat :( dan begin je ineens te zweten en te doen..

de laatste keer woog brian 8,7 kg.. denk dat ie nu ong. 9,3 is.. gok ik! moet er pasd om half 4 zijn.. gelukkig heoft ie geen prik.. dan ga ik er toch wat makkelijker hee.

ik heb gelukkig dat gevoel van dat onwerkelijke al een tijdje niet meer gehad.. maar kan t heel goed begrijpen hoe je je dan voelt met die sneeuw enzo.. ik heb ook zo'n hekel aan die dinkere sombere dagen.. maar die sneeuw vond ik opzich wel weer leuk! even met arjen buiten in de sneeuw gespeeld.

ben benieuwd hoe t gaat donderdag! spannend!

kussie!

5. ben net bij t cb geweest.... en hij weegt maar liefst 9750 en is 74,4 cm lang.. hij blijft echt maar door groeien! dadelijk groeit ie arjen voorbij haha.. verder was alles goed gelukkig :)

6. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey k wilde je net vragen hoe het was gegaan:p
    hij groeit lekker joh hoe groot is arjen?

ey je moet na de kruidvat geaan kei leuke winnie the pooh pyamatjes voor ma 5 euro
    en dan heb je rose en lichtbruin en licht blauw en dan moet je die lichtblauwe pakken is echt super leuk:p
    ik heb m ook gehaald en flessen ook super leuke ik heb een paar van die antilek bekers gepakt met die handvaten
    en mooie rompers dezelefde als de pyama
    moe je maar es kijke op kruidvat.nl de folder!

xxxxiessss

7. ja i ken ze van die winnie the pooh pyama's en drinkbekers.. toen arjen nog klein was verkochten ze die ook.. dus die heeft brian nu aan ;) haha zijn indd. erg leuk!

arjen is nu 95cm en weegt ongeveer 16 kg.. dus nog ff en brian haalt hem in hahaha

vind die slaapzakjes en die boxkleden op de kruidvat site ook wel erg leuk! dnek dat ik die maar ga kopen voor brian als sinterklaas kadootje. dan ben ik voor brian ook klaar! dan vind ik t wel weer prima.. dan heb ik al voor iets van 200 euro aan kadootjes.. dat is dan ook wel genoeg ;)

ho! zie dat ik een typ fout heb gmaakt bij zijn lengte hij is 71,4 cm lang ;)

kussie

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    haha en welke maat heeft ie nou?

xx

9. arjen heeft nu maat 104 en brian truien maat 86 en broeken 80
    en dylano?

kussie

10. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    die heeft broeken 56 en shirtjes 62

ma ik heb ooit gelezen ergens dat de cm de maat is... maar da kan helemala niej want dylano is 60 cm....
    en brian is 71en die heeft 80/86
    ma das echt groot eej maat 80!

hoe gaat het eigenlijk met schoenmaat.....
    wat is de kleinste maat?
    en hoe kun je dat thuis meten?

xxxx

11. ja de lengte maat klopt indd. niet met de maat die hij heeft.. komt omdat ie een dikke buik heeft en truitjes dus vaak te strak zitten.

ik heb geen idee hoe je de schoenmaat moet meten.. ik gok dat dylano nu maat 16/17 nodig heft.. brian heeft 18/19 nu.... maar weet t niet zeker.. vind t ook altijd erg moeilijk met schoentjes.. die koop ik ook nooit zonder ze te passen.. want t is erg verschillend.. arjen heeft bijv. hele brede voeten en past heel veel schoenen niet...

kussie

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    okey nee keb puma schoentjes gekocht maatje 16 daarom....
    ag k zie wel anders verkoop ik ze weer gewoon haha
    ik weet niet of je het nike pakje wat je voor brian hebt gekocht ooit wegdoet..... :$:$
    anders laat het me maar weten...
    omdat je vertelde dat je veel spulle op mp zet ;)
    keb zo veel leuke burberry dingetjes gekocht op mp:p:p:p:p
    k zal morge wle ff fotows van opzette op beebiesite

xxxx

13. als ik t nike pakje weg doe laat ik t je weten.. maar dat duurt nog wel even hoor ;) is een grote maat..

denk dat hij die schoentjes wel moet passen....

ja ik koop ook vaak leuke merk kleding enzo op mp.. en dan t liefst nieuwe kleding.. en soms als ik ene beetje krap zit en ze hebben echt iets nodig dan kun je echt voor een euro een leuke longsleeve kopen op mp haha

dat is wel erg leuk!

ik ga mijn bedje zo opzoeken! moet er morgen weer vroeg uit .

kussie!

14. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    is goed meis
    ik blijf nog even op dylano heeft rond half 11, 11uur zijn laatste voeding
    en ik kijk altijd hart van nederland nog ff ;)

weltrusten!

xxxxies

15. heej!

die laatste voeding ben ik gelukkig al kwijt ;) bij mij gaan ze allebij om kwart over 7 naar bed.. en dan slapen ze lekker door tot 9 uur sochtends :)

heb vandaag toch nog maar een testje gekocht.. was gelukkig negatief.. dus ga er gewoon vanuit dat die test klopt! dus een hele grote zorg minder :):)

ik ga altijd in bed nog ff lekker tv kijken.. meestal ook wel ff hart van nederland en showniews haha ;)

ben vandaag weer eens alleen de deur uitgegaan! ben naar 2 schoonmaak adresjes helemaal alleen hen gegaan.. en op de terug weg zag ik een hele goede aanbieding va huggies.. dus ben zelf de drogist ingelopen en heb luiers gekocht :):) ja weer een mijlpaal bereikt!

ohja als je goedkope huggies wil hebben.. een megapack bij de shlecker voor 5,99.
    zijn mijn favo luiers... die pampers krijgen ze altijd een rode kont en lekt nogal vaak door.. met huggies nooit geen last van! of ikneem ah merk luiers.. die vind ik ook wel fijn.. welke gebruik jij altijd?

kussie!

16. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeey

ow lekker joh dat je kida zo lang doorslapen!
    maar hoe gaat dat dan? is brian de hele dag wakker en daat ie smiddags na bed toe?

echt goed eej dat je alleen bent weggegaan!
    en daarna ook nog na de winkel echt super! is het ver ven je huis af?
    ga jij vaak wandelen met de kids?
    ik wil het zo graag! ma kan nog niet!
    die vrouw komt dalijkw eer om kwart over 4 dan gaan we na buiten :S keb er echt zin in:S

ik heb pampers dat vin ik de fijnste!
    ma heb nu ook huggys die spijker kleur..... die waren in de aanbieding bij de emtee n tijdje terug die heeft me moeder meegenomen heel veel ;)
    en k heb veel pampers gekocht met van die bonnen 3 pakke voor 20 euro ik kan voorlopig wel vooruit haha

dylano heeft nu huggies maar k vin dat alke keer als ie wakker word en hij moet evrschoont worden dat ie na pis ruikt:S komt van de luiers denk ik dan.....
    kruidvat merk is echt goeiekope troep luiers baba heb n pak gekocht en 2 gebruikt das echt niks!

ah merk heb ik nog nooit gebruikt k zal es een keer kijken.... ik kom ere igenlijk nooit hier in het dorp zit alleen de plus.... ik kom alleen bij de aldi en plus haha en kruidvat!
    hoe is het met de kids?
    weer wat beter?

xxxxieessss

17. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    weet je
    ik heb zo zin een een tweede kindje!

18. heej!

ja mijn mannetjes zijn weer beter! arjen is vandaag weer naar de psz geweest en was helemaal door t dolle heen toen ik hem op moest halen.. echt een heel ander kind dan ;)

brian haal ik sochtends rond 9uur uit zijn bedje.. dan gaat hij nog slapen van 1 tot 3 uur.. soms 4 uur.. ligt eraan hoe laat hij wakker word.. en dan om 7 uur weer naar bed..

ben erg benieuwd hoe het gaat buiten.. ik hoop voor je dat t goed bevalt!

hier op t winkelcentrum zit een plusmarkt en een ah.. en ik ga altijd naar de ah.. ook zit er een kruidvat daar kom ik ook wel erg vaak! heb aan mijn meoder allemala winnie tyhe pooh spulletjes voor brian gevraagt :):) want van chrisd mag ik dat niet meer kopen want we hebben al genoeg zegt ie :(

die blauwe spijkerbroek huggies heb ik ook wel is eghad.. die vind ik ook niet fijn.. en die van de kruidvat is ooke cht troep ja. en die van de dirkvan de broek ook.. ;) meeste eigenmerk luiers zijn slecht.. alleen die van de ah bevallen wel goed.

ja die winkel waar ik ben geweest was een vreemde winkel.. nog nooit geweest volgens mij.. maar heb een schoonmaak adresje op een half uur fietsen van mij.. en onderweg kwam ik alngs een paar winkeltjes ;) ja vind t ook een goede vooruitgang :) nu maar hpen dat t zo goed blijft gaan.. maar heb ik wel vaker een hele goede dag.. en dan darana moet ik er weer voor boetten ofzo :(

wanneer wil je voor een 2e kindje gana? wil je er nog een tijd mee wachten of staat t echt al in de planning? een 2e kindje is ook heel erg leuk :):) ook heel fijn is dan dat je alles al een keer hebt meegemaakt en dat t allemaal veel makkelijekr gaat..

ik moet werken :(

Kussie!

19. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey

wat leuk joh dat arjen het zo leuk vind!

k ben n stukje na buiten geweest en de pa kwam en toen moest ik blijven op die plek tot het over was en dan pas teruglopen na binnen.....
    dus niet in de pa snel weggaan wat ik normaal doe maar w8ten op de plek en dan gaan....
    het ging wel ......
    vlgende wk weer

gelukkig geeft menno er niks om wat ik koop
    ik koop echt veel de laatste tijd haha en we hebbe ook zow veel whahha
    ma is tog leuk dat je dat aan je moeder hebt gevraagt kan ie ook niks zeggen whahhahaha

das best een eindje van je huis af n half uur pfff dan vind ik het echt knap dat je daar heen fietst!
    ga je vaak wandelen met de kids?

gek he met de paniek altijd ups en downs bah!

xxxxxxxxxies

20. heej!

wat goed dat je naar buiten bent geweest.. en indd werkt t goed om als je in paniek bent niet snel naar huis te gaan.. de paniek gaat vanzelf weer weg ;)

elke dag ga ik wel met de kids naar buiten.. maar chris gaat altjd mee.. we gaan elke dag even met z'n alle naar t winkelcentrum boodschapjes doen..
    zodat ze elke dag wel buiten komen.

ja ik ben ook veel aan t kopen de laatste tijd.. wil ze lekker verwennen met sinterklaas.. en ze waren ook wel toe aan wat nieuw speelgoed :)

ik zag laatst bij de kruidvat een soort lamp liggen die je op t plafond moet richten en dan zien ze allemaal leuke dingetjes op t plafond.. alleen was die nu dus ineens uitverkocht :(:( balen! die wou ik graag voor brian hebben.. maar ff kijken of ze hem nog bij een andree kruidvat hebben ;)

ben je ver met haar wezen wandelen? en als zei bij jou is gaat t dan wel goed? is ze een beetje aardig en kun je het goed met haar vinden?

kussie!

Deel Deze Pagina