mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey
    das da ding van fisherprice die heeft me moeder voor dylano gekocht
    hier hebben ze ze nog....

ja ze is wel aardig nee k was nie zow ver geweest ma tis n begin ;)

ow keb net n film gezien je lacht je eigen dood echt zow grappig whahhah
    i love dries heet die is nederlandse film die moet je echt kijken t gaat nerges over ma is zow leuk whahhaha

xxxx

2. oke die ga ik dan ff downloaden!

ja zou goed kunnen dat ie van fisherprice was.. koste 15 euro... ja hoop dat ze hier nog ergens liggen anders maar wat andres verzinnen!

ja goed toch een stukje naar buiten! dat is een goed begin! en fijn dat ze wel aardig is! sanders lijkt t me niks.. ;)

kussie

3. ohja ben ongi geworden! en ben helemaal gerustgesteld! :) was zo bang ;)

4. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey

ja die moet je echt downloaden! is zo grappig
    hier kun je al n beedje zien:

http://www.ilovedriesdefilm.nl/

als je hem gedownload hebt ne hebt gekeke moet je meteen vertelle hoe je hem vond:p:p

ow das wle fijn dat je ongie bent geworden!
    hoef je nu helemaal geen pil meer al die tijd?

xxxx

5. nee ik ga nu helemaal niks nemen! dus erg opassen dat ik niet weer zwanger word.. dus van de week maar even een doos rubbers halen ;)

ik ga hem direct ff downloanden! ziet er leuk uit! misschien dat ik hem vanavond wel ga kijken

dan laat ik t je weten ;)

kussie

6. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

bah rubbers haha

ja ga maar kijken whahha
    dan heb je een leuke lach avond!

xxxxies

7. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    en:( gezien?

xxxxxxxxx

8. Heeej,

ja ik heb hem gekeken.. maar halverwege weer uitgezet.. want vond er eigenlijk geen bal aan ;) sorry :)

heb vandaag ff een upgrade setje voor mijn pc gehaald.. dus ben ik weer een beetje up to date ;)

ga nu slapen! spreek je morgen wel weer!

kssie!

9. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

aaaaaaaaaaaa ik vond hem echt lachen whahhahah
    echt zon film die nergens overgaat whhaha

is goed meis trusten!

10. Heeej,

hahaha nee hij gaat indd. nergens over :p

mijn pc is weer supersnel! moest alles er weer opnieuw opzetten.. heb nu bijna alles nieuw.. werd ook wel tijd want dat ding was niet vooruit te branden ;)

net ff kerstkaarten besteld.. anders pb je even je adres dan stuur ik je ook een kaartje.. als je wilt ;)
    zelf gemaakt met paintshop pro ;)

moet je iegenlijk ook eens mee gaan beginnen als je dat leuk lijkt en je er tijd voor hebt.. is echt leuk om te doen.. vooral omdat je een kleine hebt.. en dus veel foto's enzo maakt.. ik wil je bets een keertje helpen ermee dan geef je maar een gil ;)

kussie!

11. heej...

vandaag weer bij de psych geweest.. krijg geen oxazepam meer mee :( is slecht zegt ie :( krijg nu themazepam om in slaap te komen.. maar verder niks meer wat me kalmeert.. heb nog een klein doosje oxazepam gekregen de ik alelen in noodgevallen mag gebruiken.. dus ga heel zuinig zijn ;)

verder wou die me wel in de dagbehandeling hebben.. maar dat zie ik dus niet zitten :( dus ga toch nog maar eerst cognitievegedragstherapie nog ene x proberen.. en dan maar kijken of t gaat.. als t niet vooruit gata dan alsnog de dagbehandeling.. want hij vond t nu toch wel erg lang duren allemaal.. :(

nahja dat was ff mijn update van mijn bezoekje aan de psych ;) wil er zelf nu ook echt hard voor gana knokken om ervan af te komen.. want heb t zelf nu ook wel helemaal gehad met die klote paniek.. t beheerst mijn hele leven.. en ik heb er echt zooow genoeg van.... ik wil graag mijn kids naar school kunnen brengen enz....

kussie!

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

keb weer geen mail ghad.... dus sorry voor de late reactie!

das kut geen oxa meer!
    ik ken ze de slp pille heb ze nooit ghad ma ken ze wel.....
    dagbehandeling is niks voor straatvrees en zow daar zitten mensen met heel andere problemen je hebt iemand nodig die met je na buiten gaat daar kunn je wel praten dat je dat eng vind en alles en ze zeggen dat je oefeningen moet doen maar die doe je 1 of 2 keer en als je dan een dikke pa krijgt op straat doe je het ook weer niet!
    ik vond het iig niks
    ma meschien is het bij jullie anders......

keb pijn aan men tiete haha ma nog steeds geen ongie....

k ben net voor de 1e keer weer onder zonnebank geweest en heb n hele rooie kop en rooie benen haha

deze week druk ma werke di me hele huis leeggemaakt vanmiddsag k0omen ze nieuwe vloer legge dan vanaaf kastje en nog iets ophalen hebben we gekocht.... dan weer alles inladen en dan morge vroeg werke en vrijdsag krijgen we n nieuwe ketel duurd ook weer de halve dag!
    ma dan zijn we weer lekker klaar voorlopig haha

xxxx

13. Heej Cin,

dat is een beste verbouwing waar jullie mee bezig zijn zeg! wel lekker als dadelijk alles nieuw is enzo!

haha hoelang ben je onder de zonnebank geweest dan? ietsje te lang misschien ;)

ohjeee... je bent toch niet zwanger he... ;) misschien een testje doen? maar als je na de zwangerschpa nog niet ongi bent is de kans volgens mij heel klein dat je zwanger bent.. maar toch de kans dat.. zal er zeker zijn... spannend hoor! zou je t leuk vinden?

nee indd. die dagbehandeling zie ik ook niet zo zitten.... maarja.. heb misschienw el de hoop dat er dan echt aan gewerkt word.. maar ga t eerst nog ff zelf proberen! ben vandaga alweer alleen naar mijns choonmaak adresje geweest en ben met de kids naar oma gelopen... wil er nu elke dag mee bezig zijn...

en die late reactie maakt niks uit hoor ;)

kussie!

14. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

k was n uur onder zonnebank geweest ma k moet denk ik eerst weer ff opbouwen is snelbruiner....

k ben ook misselijk nu mja da kun je ook hebben als je ongesteld word....
    en k ben heel veel moe de laatste tijd....
    ma k voel me nie zwanger eigenlijk....
    k zou het super vinden whahhaha
    de vk zei tegen me dat als je net bent bevallen een vrouw heel vruchtbaar is..... mja k weet het ook niej.... k weet nie of ik een eisprong heb ghad en zow k ga zo ff wa testen bestellen op internet en dan ziek wel.....
    is altijd makkelijk testen in huis hebben!

k ben dood moe!
    hele woonkamer veranderd pffff
    n hoop spullen nog bijgehaald bij leen bakker en n hoop weggegooid!
    keb n mooie site met mooie kleertjes www.boysenbinkies.nl
    is van imps en elfs is heel mooi en normaal best een duur merk ma is heel veel afgeprijst keb er ook al wat besteld n maand geleden en de shirtjes zijn echt kei leuk en vallen mooi!

als je het zelf kan en probeerd te blijven oefenen meschien kom je er dna zow overheen en met medicatie hulp.....
    heb je de diazepam al op?
    en hoe gaat het nu met de medicijnen merk je er iets?

ow jah we hebbe vakantie geboekt....
    http://www.landal.nl/template3.aspx?cp= ... rkcode=DBT

dit is het huisje heel luxe haha
    we gaan begin feb met men verjaardag ;)
    en we hebben een jacuzzi bij het huisje ;);););)
    kan ik tog lekker met dylano in het water
    en de auto mag bij het huisje!

xxxxxxxxx

15. heeej!

ja een uur onder de zonnebank dat lijkt me ook wel wat lang ;) ik bene r nog nooit onder geweest dus heb er ook geen evrstand van.. maar ik d8 dat je meost beginnen met 10 minuutjes ofzo ;)

hmm dat klinkt wel als zwangerschaps kwaaltjes... wie weet! wel fijn dat je t zelf ook heel leuk zou vinden als t zo zou zijn! ik moet er eigenlijk echt nog neit aan denken ;)( vind die dikke buik en dat getrappel en die echo's wel helemala geweldig.. en dat gevoel van zwanger zijn vind ik echt heel erg leuk... maar nog een kind erbij.. dat is me op t moment gewoone cht te druk... wil eerst wennen aan t leven wat ik nu heb ;)

leuk hoor je hele huis verbouwd! is t mooi geworden?

indd wel ene leuke site.. ik zal t in de gaten houden.. op t moment zit ik erg krap financieel.. dus meot ff rustig aan doen ;) sinterklaas heeft ook weer veel duurder uitgepakt dan de bedoeling was.

van de midicijnen merk ik helaas nog niks.. moet zeggen sinds gisteravond gaat t ff helemaal fout :( bah voel me nu echt zoow klote :(:(

ik heb de themazepam nog helemaal niet gebruikt... wil ik ook eigenlijk zo houden.. wil eigenlijk alleen de antidepresiva slikken en verder niks.. maar hoelang ik dat ga volhouden dat wete ik nog niet ;)

wat heerlijk lekekr op vakantie! dat kan ik ook wel gebruiken! maar helaas geen euro's voor ;)

kussie!

16. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

k heb weer geen mail ghad kutzooi....

heb je een leuke pakjes avond ghad?
    wat hebben ze allemaal gekregen?
    k krijg straks men testen thuis zal dan ff testen....
    k had gi avond ook weer heel veel maagzuur en kei misselijik.... mja
    k kan me eigen ook zo aanpraten haha

k moet zegge dat n kind hebbe echt niet duur is!
    je k krijg ki bijslag en ki toeslag en van de uwv n groot bedrag meer.....
    hebben jullie denk ik ook of niej?
    hoe gaat dat als je er 2 hebt?

wat klote joh met de medicijnen dat je nog niks merkt
    ,oet je binnekort terug?
    k denk dat ze je medicatie dan iets verhogen....

het huis is mooi geworden nu de keuken nog en de badkamer en onze slp kamer haha nog zat te doen
    de woonkamer was echt nodig de keuken ga ik alles opruimen en weggooien wat iki nie meer nodig heb en alle kasjes schoonmake en zow de badkamer ook en n droger koper voor op de badkamer en nieuwe douchematten en de slp kamer nieuwe vloerf en nieuwe indeling en dan is het wel goed!
    maar daar heb ik geen haast mee haha
    lk ben nie zon poets thuis;)
    op n ander wle ma thuis zoek ik het nooit zow haha

xxxx

17. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!
    keb net n test gedaan en in het begin zag ik niks toen heb ik dylano gevoed en zow en toen keek ik weer kwam er n licht streepje
    toen heb ik men testen erbij gepakt toen ik van dylano zwanger was.... en de streep ston opdezelefde plek.....
    ma ik weet het nu niet want de streep stond er de eerste 10 min nog niet en na het voeden wel ineens whahhaha

xxxx

18. ohjaaaaa je bent dus waarschijnlijk gewoon zwanger!

19. Heej Cin..
    ik las net eerst je onderste berichtje haha zal nu ff op deze reageren! hihi hoop echt dat je zwanger bent! leuk! krijgt dylano een broertje of zusje! spannend joh! kun je niet nog een test gaan doen? want een streep is een streep.. whaaa! leef helemaal met je mee :):)

mijn schoonzus is gister ook bevallen van een dochter :) ga binnenkort op kraamvisite.. kan ik is even gaan vergelijken hoe groot mijn brian al is haha.

pakjes avond was heel erg leuk.. echt heel veel kado's.. echt heel erg leuk! heb zelf ook nog wat dingen van mijn ouders gekregen.. zouden we eigenlijk niet doen maar ze konden het toch nietm laten haha.. heb een oudejaarslot gehad, een treinreis, en een mooie grote digitale fotolijst :) erg leuk!

brian heeft gekregen: die projector voor op plafond, een winnie the pooh boxkleed, een fles, een tuitbeker, spenen, tandenborsteltje, een hele grote knuffelbeer, wat rammelaars, een rompertje.. en dat was t volgens mij wel ;)
    arjen heeft gekregen: een wat kleinere knuffelbeer, een racebaan, een schoolbord, een stofzuigertje haha speciaal voor kinderen ;) een gereedschapsset, vingerverf, en nog veel meer kleinigheidjes ;) haha

als je 2 kinderen hebt word de kinderbijslag verdubbeld, maar de kindertoeslag en je uitkering blijft helaas t zelfde ;) dus met 2 kinderen word t wel ietsje duurder.. maar indd. nu ze nog zo klein zijn kost t je bijna niks.... maar word later wel anders denk ik.. als ze alleen nog maar merk kleding en alles willen hebben ;)

ik hoef in januarie pas weer terug naar de psych. bij de paroxetine duurde het bij mij ook 6 weken voor ze beginnen te werken.. maar meot zeggen lijkt wel of t nu jiist erger word ip[v beter.. maar misschien komt dat nog... ik wacht maar netjes af ;)

ja ik hou ook niet zo van poetsen thuis ;) maar hou ook niet van een rommel om me heen ;) dus ga automatisch wel opruimen ;) een droger is indd. wel erg akkelijk.. helemaal termee met 2 kinderen... die produceren wat wasgoed ;) ik kan dan ook echt niet zonder dat ding.. maar heb ook geen tuin e.d. dus zou niet weten wara ik de was zou moeten ophangen ;)

nou meid.. ik ben heele benieuwd naar je volgende berichtje.. ik neem aan dat je vanmorgen nog een x getest hebt... laat me niet te alng in spannening hahaha

kussie!

20. babs81

babs81 Niet meer actief

weer 1 erbij dus

Deel Deze Pagina