mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeeey deen

    we zullen ma weer hier praten ;)
    k was samen met dylano in de douche gegaan :p:p
    voel me weer wat beter!
    keb nu zoiets van k zie wel.....
    ik hebv een hele mooie zoon en het zou super zijn een beebje erbij maar als het nu niet zo is dan maar niet....
    wel klote van de teste mja.....
    komt vanzelf we zijn nog zow jong!

    morge komt de vrouw weer bij mijn thuis.....
    gaan we weer na buiten pfffff heb er nu al zin in ;) haha

    hoe vond jij het gaan met je toen je weer ging werken na je bevalling?
    ik moet echt wennen tis nog styeeds zo zwaar....
    ben kei veel duizelig...

    xxxxxxxxxxies
     
  2. eej meis...

    had gisteravond een heel evrhala getypt wou ik hem evrzenden kon ik dus neit meer op de site komen :( dus ga nog maar een keertej opnieuw beginnen ;)

    die stesten dat die zo raar doen is echt balen :( maar indd. geniet lekker van dylnao nog tijd genoeg voor een 2e! meeste mensne beginnen teenwoordig pas na hun 30e met kinderne.. dus we hebben nog ff te gaan ;)

    zie je er tegen op dat die vrouw komt en je mee naar buiten gaat? of vind je het wel prettifg?

    weer aan t werk na d ebevallign is heel erg wennen en ook heel erg zwaar,... doordat je bevallen bent moet je weer helemala opnieuw beginnen met een beetje conditie opbouwen! pas 9 maandne na de bevalling be je eigenijk weer helemala de oude... maar ik ahd er vooral de eretse weken na de bevalling zo last van.. dan wil ik van alels doen... en arjen optillen enzo.. en dat mag dan nog niet.. maar als je eht dan toch doet.. merk je zelf ook wel dat je dat beter niet had kunne doen haha ;)

    duizelig ben ik ook steeds.. waardoor t komt geen diee... msishcien vitamine gebrek...

    succes met t naar buiten gana en bij t cb! je bent vast blij als je dat er allemala were op hebt zitten ;)
    succes!

    kussie
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

    vanmorge weer n lichte test ik denk dat het kuttesten zijn!
    anders had ie echt wle donkerder moeten zijn na zaterdag en dat is diej niet.

    die vrouw komt zow keb er geen zin in ben nie lekker wil slapen haha
    ben moe en last van me keel k had vamorge bijna geen stem en me maag en me buik zijn ook van streek
    iedereen is ziek als je het hoord!
    en dan zow die kutspuiten bah!
    ben benieuwd wat ie nun weegt die dikkop ;);) haha
    hij begint nu echt dikker te worden hihj krijgt van da babyvet haha

    sneeuw het bij jullie ook?
    hier wel het is kei glad!

    wa dnek je ston menno vanmorge weer in nijmegen met de auto stil
    weer kapot daarna deed ie het ineens weer ma hij is nie goed!
    we hebbe ook altijd iets me die klote autows!
    en ze zijkn al zo duur bah!

    k laat je strx weten hoe het was

    xxxx
     
  4. babs81

    babs81 Niet meer actief

    cindy

    streepje is een streepje zoals ze het zeggen!
    dus toch raak!
     
  5. Heej cindy..

    ik weet niet hoe t zit met die testen.. misschien zijn die testen van t internet indd., een beetje maf... gewoon wachten tot de kruidvat test positief zegt.. dan weet je het zeker.. die houd je niet voor de gek ;)

    Wij zijn vandaga naar t cbr geweest.. chris had theorie examen.. hij heeft t al 2x eerdre gehaald.. maar steeds laten verlopen.. en deze keer had ie 1 fout tev veel... das echt balen :(:( maarja volgende keer beter...

    balen zeg dat julie auto steeds kapot gaat.. :( dat zijn dure geintjes.

    ja ben ook wel benieuwd wat dylano nu weegt ;)
    als je net zo'n dikzak als mij hebt ;) brian woog toern hij 3,5 maand was 7984en arjen woog bij 3 maanden 5230 haha klein verschillejte ;)

    hier heeft t ook gesneeuwt.. en glad was t ook bah! is alleen leuk als je neit meer weg hoeft ;) maar nu is t allemaal al weer gesmolten.

    ben beneiuwd hoe t was.. met dylano en t bnaar buiten gaan!

    kussie!
     
  6. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey!
    ik dylano weegt nu 6170
    en 62cm
    de dikzak whahha hij zat echt precies op de middenlijn van het gemiddelde echt precies....
    alles was goed!

    buiten gaan k kreeg pa en dan moest ik blijve staan en dan w8ten tot het zakte dan mog ik weer gaan was echt zwaar ma het was gelukt!
    k ben nu ook echt moe van het cb en die rot pa
    das zow inspannend he!

    ja hier ook alweer alles weg van de sneeuw!

    das klote 1fout teveel!
    volgendekeer beter!
    is best pittig he!

    xxxxies
     
  7. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
  8. heb ff je toppic gelezen over die testen.. maar wat een rotzooi is dat dan als ie positief test terwijl je niet zwange rbent :( das echt stom! zou ff een flinke klacht ernaar toe sturen. vind t echt belachelijk.. mensne blij maken met niks....

    dylano groeit goed zeg! dat is wel fijn na zo'n moeilijke start.

    ja blijven staan tijdens een pa is heel erg moeilijk! maar echt goed dat je het gered hebt!

    Ik moet nu gaan kids zijn vervelend... en we gaan ff naar de markt visje halen ;)

    kussie!
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey viswijf ;):p
    was het lekker:p

    k ben ziek heb geen stem meer joh en koorts bah!
    voel me echt verrot overal pijn
    k lig al de hel dag op bed ben er nu pas weer uit bah!
    das ook niks he
    we praten morge wel verder;)

    xxies
     
  10. heej! ja vissie was erg lekker ;)

    wat klote zeg dat je ziek bent! veel beterschap! laat je lekker verwennen door menno!
    en ik spreek je wel als je weer beter bent!

    kussie!
     
  11. Heej meid!

    voel je je alweer wat beter? en heb je inmiddels alweer een test gedaan?

    vanmiddag alleen naar de supermarktgeeest! ja met beide kids dan ;) maar toch... was niet de bedoeling.we waren samen onderweg en chris moest ineens weg.. dus toen ben ik alleen verder gegaan :)

    ik hoop dat jij alweer een beetje bent opeknapt!

    kussie~!
     
  12. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey vissie ;)

    het gaat weer beter geen koorts meer
    k kon gister niet meer praten haha denk n kou op men
    stembanden heb ik nog nooit ghad zo schor haha
    vandaag druk druk lekker gewinkeld!
    ben er moe van

    pff bijna kerst bah!
    wat gaan jullie doen me de kerst?

    goed joh dat je alleen verder bent gegaan na de winkel!

    xxxxxxxxxxies
     
  13. Heej meis!

    ff kort berichtje ben vandaga de hele dag wezen winkelen in utrecht en op kraamvisite geweest bij mijn schoonzus.. wat is zo'n pasgeboren babay dan toch weer kelin he.. kan me dan amper indenken dat brian zo klein was haha gaat ook zooow snel!

    nog geen idee wat ik emt de kerstdagen ga doen.. denk 1 dag thuis en 1 dag naar mijn oma of mijn ouders.. moeten we nog maar ff kijken.. weet ook neit wat die van polan zijn.. word hier altijd op t laatste moment beslist ;)

    wat ga jij doen emt de kerst? en nog wat leuks gewinkelt? ik heb mijzelf ff 2 paar scvhoenen gekocht! had ik wel hard ndoig :) en was 2e paar gratis dus dat scheelt weer ;)

    fijn dat je je weer wat beter voelt!

    heb je al weer een test gedaan of wacht je daar nog maar mee

    kussie~!
     
  14. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    jij ook lekker geshopt:p
    je menno het heel veel kleren gekocht
    voor dylano kleertjes van burberry :D:D
    ow daar heb je zo veel mooie kleertjes van he!
    keb nu ook de slofjes besteld ken je die?
    die zijn zow lief he!:p:p
    keb zelf niks gekocht voor me zelf:( haha
    ja heb nog wel wat getest met die sensitest ma die worde nie donkerder

    wij doen 1e kerst thuis en 2e bij men ouders
    lekker cadeautjes:p:p:p:p:D:D:D:D

    jah leuk he zon babytje:p
    zon lief kleintje!

    en k moet werken me de kerst haha
    poetsen in restaurant.... gaat altijd door he!

    frijn weekend!

    xxxxxxxxxxxiessss
     
  15. hoi hoi,

    ja iritant dat dat werk gewoon doorgaat met de kerst :( ik heb 2 weken vakantie.. alleen mijn 3 werkhuisjes gaan wel door.. maar das niet zo hele veel werk.. en kan ik chris ook nog is een keer laten gaan ;)

    ja burrberry kleren vind ik wel leuk maar is mij echt te duur... en als ik eerlijk ben vind ik diesel mooier ;) daar koop ik nog wle is wat van voor mijn kids.. maar t meeste is merkloo.. ja heb wel veel name it.. en voor arjen een mooie replay winterjas gekocht.. af en toe kan ik t ook niet laten hoor ;)

    die sensitest word dus niet donkerder maar ze blijven wel positief aangeven? misschien binnekort toch maar even weer een kruidvat test halen...

    wij doen geen kadootjes met de kerst.. altijd allene maar met sinterklaas.. maar misschien dat ik ze wel ff een kleinigheidje geef.. moet ik ff kijken hoe we finanvcieel zitten.. want december is al zo'n dure maand.. want chris wil nu al steeds vuurwerk kopen enzo.. net de sinterklaas gehad.. en met de kerst wil ik ook altijd van allerlei lekkers in huis hebnenm... en dat is ook al zo duur....

    burberry slofjes ken ik niet... lijkt me wel schattig :)

    kussie!
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heyyyyy

    gaat je vriend dan poetsen bij de mensen thuis?:p
    hoeveel huisjes heb je in totaal?

    wij doen wel lekker kerst ;) of ja lekker das wler leuk ma de kerst zelf geef er niks om
    mja is dylano's 1e kerst:p van brian ook :p
    als je hier had gewoond dan kwamen dylano en brian bij elkaar in de klas ;)

    kreeg net n kerst pakket van de gemeente haha terwijl ik daar al kei lang nie meer bij zit....

    xxxxxxxies
     
  17. hoi hoi,

    Hier net ziek geweest :( bha bah bah! nu nog steeds neit lekker.. echt zo broerd als een hond :( en brian is ooke cht ziek nu :( houd niks binnen spuugt alles er steeds weer uit :( maar hopen dat t snel over gaat anders toch maar even naar de ha.

    ja mijn vriend is wezen poetsen ;) heb 3 schoonmaak adresjes.. en dan nog eentje samen met mijn moeder, die doen we elke dag. zolang chris niet werkt mag hij mij best helpen.. gelukkig doet ie dat ook wel :) want alles alleen zou ik ook niet redden.. als hij termee aan t werk is ga ik er ook wel een paar schrappen denk ik..

    ja ik weet dat t brian zijn eerste kerst is ;) maar heb arjen ook niks geveen met zijn eerste kerst.. hier is t of sinterklaas of kerst.. en nu gaan die mannetjes nog zo heilig in sinterklaas geloven dat ik dat ook leuker vind om te vieren! misschien als ze niet meer geloven dat ik dan kerst ga vieren.. maar ff zien.. dat duurt nog wel ff ;)

    leuk een kerstpakket van de gemeente :) altijd mooi meegenomen toch? zit er nog wat leuks in?

    ik kreeg laatst ook mijn kerstpakket.. niet echt boeiend ofzo.. lijkt heel wat tot je de doos openmaakt allemaal rommel ;)
    maarja is toch leuk dat je er 1 krijgt ;)

    hoe is t verder met jou? en met de paniek?

    Kussie!
     
  18. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis
    ben je weer helemaal beter?

    met de pa gaat het wel redelijk....
    heb nu 2weken vakantie....

    k heb wel gesprek met de psych.... binnenkort
    omdat iets anders nu niet goed gaat dat pb ik je nog wel ;)

    verder druk me werken nu baba
    mja wel lekker centjes ;)

    mijn kerst pakket was ook niks gewoon eten wak meestal nie lus haha
    van die pasta zooi en zow...
    en vieze ranja haha

    xxxxies
     
  19. hoi hoi!

    nou helemaal beter nog neit helaass :( nog steeds met vlagen elke keer misselijk :( dacht gistermiddag dat we er allemala vanaf waren.. tot arjen savonds ineens alles onder kotste :( en ik snachts ineens broerd wakker werd :(

    vandaag maar ff grote schoonmaak gehouden.. misschien komen we zo van t virus af ;)

    ja ik heb ook 2 weken vakantie.. behalve 3 werkhuisjes die gaan nog wel gewoon door.. maarja.. heb ook geld nodig!

    wat vervelend dat e rnu iets anders niet goed gaat :( hoop dat je eruit kan komen meid! ik zie vanzelf wel een pbtje verschijnen!

    ik kreeg vrijdag ineens 50 eurie gestort van de gemeente :) krijgt iedreeen met een minimum inkomen ofzo.. nou dat kan ik wle gebruiken haha :)

    krijg maandag een oude vriendin op bezoek.. ze wou graag langskomen.. ik wou eerst nee zeggen.. maar dacht lama komen.. misschien is t wel gezellig.. en weer een goede oefenning voor mij ;) ben benieuwd hoe t gaat.... ben gister alleen naar de stad geweest want wou nog wat kerstlampjes bij halen bij de action.. en t was me toch druk daar.. whaa kreeg t wel ff benauwd maar ben toch gebelven! weer een stapje verder ;) als ik 6 januarie weer naar de psych moet heb ik helemaal geen therapie meer nodig ;)
    ben zo blij dat ik met de medicijnen ben begonnen.. t gaat nog steeds neit altijd goed.. maar t gaat echt zoveel beter!

    kussie!
     
  20. grr vanmorgen met beide kids naar de ha geweest.. ze blijven aan t spugen.. helaas kon die niks voor ons doen.. is een virus.. en als ie over 1 a 1,5 week nog neit over is meoten we weer terug komen en gaan ze wat poep op kweek zetten om te kijken wat erin zit.. maar waarschijnlijk zijn we net als vorig jaar elkaar steeds aan het aansteken :( heerlijk :(
     

Deel Deze Pagina