mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

    sorry late reactie weer geen mail!:mad::mad:
    wat verveled dat ze ziek zijn pffff
    hier gelukkig niemand!
    dylano was wel wat verkouden maar is helemaal weg!
    hij doet het zo goed he!
    hij is vort heel veel wakker en zo tevreden hij lacht zo veel haha
    ook naar andere mensen zow leuk he!
    en de tv vind ie helemaal geweldig haha

    keb net n wii gekregen voor kerst van me ventje haha dylano vind het ook helemala geweldig haha
    en dylano het ook zon cumputerding van ond van vteck smile voor baby van winnie the pooh ma is pas vanaf 9mnden haha mja hebbe we m vast ;)

    heeft brian al tandjes?

    ik heb ook 50 van degemeente gekrege gister hahahahahaha

    en was je vriendin geweest ne hoe was het gegaan?

    xxxxxxxxies
    fijne kerst avond! met je gezinnetje!
     
  2. Heej cindy!

    Gelukkig zijn ze weer beter! nu al 2 dagen geen spuug meer gezien.. allebij nog een beetje aan de diaree.. maar dat is niet zo erg als steeds maar spugen..

    haha ja hier ook 2 tv ijker ;) vinden ze allebij geweldig.. gaan ze samen de teletubbies kijken haha.

    wat leuk dat je ook en wii hebt! :) heb je ook de fit erbij?
    Dylano alweer lekker verwend dus met de kerst haha!

    Nee brian heeft nog geen tandjes.. dylano dan?

    nee vriendin is niet geweest :( ze zou eerst bellen maar niks gehoord.. nou dan niet he.....

    kerstavond was erg leuk! we zijn naar de kerk geweest naar de peuter/ gezinnenmis.. word op een hele makkelijke manier t kerstverhaal verteld.. wel grappig.. daarna lekker balkenbrij gegeten en een gluhwijntje erbij! en toen lekekr op de bak kerstfilms gekeken ;) heerlijk :)
    gister bij mijn oma geweest met mijn ouders en broertjes.. ben blij dat t er weer op zit haha.. dat verplichte famailie gebeuren is niks voor mij! maar wel lekker gegeten :)
    vandaag komt een vriend van chris langs.. anders zat ie alleen ;) en ga ik lekekr koken! dus dan word wel een lekker relaxt dagje.. net ff een nieuwe vloer voor bij arjen op de kamer gekocht.. hij had tapijt maar dat had ie helemaal onder gespuugt en gepoept :( dus was echt niet meer schoon te krijgen wle zonde lag er nog geen jaar in :( maarja.. nu vinyl erin gekleget! dat is mooi schoon te maken teminste ;)

    nou ik ga ff naar mijn eieren toe.. ga gevulde eieren maken ;)

    en wat staat er bij jou nog allemala op de planning deze dagne?

    kussie! en nog een hele fijne dag!
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeey!

    wij hebbe gister bij mij thuis gegeten en nu benk bij me ouders en gi avond bij men ouders cadeautjes:D:D digi gekregen :D:D mooie!
    9.1 pixels..... rose :p:p
    en wat kleren en parfum en van die dikke warme sokken ;)
    en nog meeeeeeer....
    en dylano kei veel!
    da ding van de kruidvat wat licht geeft en muziek maakt van fisherprice watr jij ook wilde hale ma wat op was
    is echt mooi ding!

    doe strx ff verder schrijve xx
     
  4. Heej!

    jij bent lekker verwend zeg! dat ding van fisherprice heb ik ook :) in de stad bij een andere kruidvat hadden ze hem nog wle gelukkig :)

    Ben nu eten aan t koken ;) maar dat duurt nog meer dan 80 minuten voor dat dat klaar is ;)

    kussie!
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

    lekker uitgebreid gegeten jij:p
    pfff heb al n paar dage 8ter elkaar gewerkt k merk het wel
    en dan ook nog ongesteld gworde 1e kerstdag haha
    k was bijna vergeten hoe lekker gezellig het is ongesteld te zijn gadverdamme zeg
    zon hekel aan en dan da stink bloed en die buikpijn bah! haha
    k ben het precies een jaar niet geweest ;);)

    ken je da liedje van Glennis Grace?
    van als jij slaapt
    k vin hem, mooi gaat over n babytje haar zoontje daar het ze da voor geschreve

    k ben vandeweek weze winkelen alleen ;)
    wel de auto in de buurd ma dan 8ter in de winkel en niet de auto recht ervoor ;) en t ging goed!
    zonder man en kind haha
    weet je bij de zeeman hebben ze kei vaak dingen van disney en het kost echt geen kut
    k had n placemet en zon viltje erbij van plastic dan waar je n beker of zow op kan zette voor 1.30 samen....
    en ze hadde cars dinge en slabbetjes van snoopy en mickey mouse kei leuk!
    en als je op kraam moet of zow setjes voor ma 4 euro
    en k had van die glow in the dark plaatjes van winnie the pooh voor n euro n doosje....
    en n truitje voor de vakantie dadelijk voor drbij 2.29 haha
    echt goedkoop

    xxxxiessss
     
  6. hoi hoi!

    ja heb lekker gekookt ;) een lekkere winterrolade met kaneel en rozijnen enzo.. asperges en aardappelgratin! was wle erg lekker! :)

    ooh vervelend zeg dat je moest werken emt deze dagen.. dan is thuis zijn toch wel veel fijner.. maar als je weer mooi wat euries in de zak hebt is natuurlijk ook wel weer leuk ;)
    en ongi geworden dus :( jammer meis! een jaar lang niet ongi geweest haha heerlijk!
    ik ben vandaag ook weer ongi geworden :( joepie :(

    dat leidje dat ken ik niet.. ga hem zo ff opzoeken en luisteren ;)

    wat goed dat je alleen bent wezen winkelen! gaat dus echt de goede kant op met jou! ja bij de zeeman hebben ze indd. wel vaak leuke baby kleertjes.. haal er wel vaak rompertjes enzo... e sokken en dat soort dingen.. of bij de wibra.. laatst een hele leuke spijkerbroek voor arjen gekocht.. 3,99 haha en was echt leuk ;)

    kussie!
     
  7. ja mooi nummer! heb hem net ff geluisterd!
    vind dat nummer van marco borsato ook zo mooi dochters.. maar heb geen dochter.. dus spreekt mij niet zo heel erg aan! ;)
     
  8. HAPPY NEWYEAR!

    een heel goed en gezond 2009!

    ik heb een kater dat wil je niet weten :( bah! wel hele leuke avond gehad.. lag er pas om 6 uur in vannochtend! maar 1x per jaar mag dat ;)

    wat heb jij gedaan met oud & nieuw?

    kussie!
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

    sorry voor de late reactie
    ben zo druk geweest en nog pff werken en thuis en vele geslapen en gewinkeld;) nu kan het weer wat meer he haha

    jij ook een heel gezond en gelukkig en vruchtbaar hahahaha jaar! en heel veel geluk met je gezinnetje!

    hoe gaat het met je?
    ik heb niks gedaan me oud en nieuw ben gaan slapen om 10 uur k was nie lekker kei hoofdpijn en toen ben ik om 12 uu ff wakker geworden n uurtje en toen ben ik weer gaan slapen smorgens moest ik werken pffff en smiddags hadden we gourmet gedaan bij men oom en tante was kei leuk!

    verder niks;)



    xxxxiesssss
     
  10. hoi hoi!

    ben je zoveel aan t werk ineens? en hoe gaat dat? veel last van paniek of valt dat mee?
    en nog leuke dingen gekocht tijdens t winkelen?
    wij zijn 2 januarie lekker wezen shoppen en de hele kinderbijslag uitgegeven an nieuwe kleren voor de mannetjes! arjen een paar stoere nikies en een paar puma's schoennen ;) en nog broeken en shirts.. en voor brian ook allemaal kleding.. geen schoentjes nog.. daar is ie nog wat te klein voor ;)

    maar aan jou banner te zien ga je voor een 2e?

    met mij gaat t verder erg wisselvallig.. ben vandaag voor t eerst naar mijn nieuwe therpeut gegaan.. erg aardige vrouw.. en we gaan nu ooke cht aan mijn gedachtes werken.. eerder was t alleen maar stapje voor stapje naar buiten gaan.... dus ben heel erg benieuwd hoe dat gaat!

    komt die vrouw nog vaak bij je langs? en hoe gaat dat?

    ik moet zo met arjen naar de tandarts.. hij is gister heel hard met zijn gezichtje op de tafel gevallen :( en heeft nu een hele dikke lip en tandvlees.. dus toch maar even laten nakijken!


    kussie!
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    ow das kut dat ie is gevallen hoe is het afgelopen?:O

    k ga niet echt bewust voor een kleintje is ook om het een beedje bij te houden haha wanneer ik weer ongie word en zow als het zo is dan is het zo;) zou het niet erg vinden maar ben er niet bewust mee bezig....

    k had met winkelen kleertjes gekocht etc....
    keb net n kei mooie jas gekocht van daite was wel super duur!
    w8 ik zoek even een plaatje.....

    met de pa gaat het wel er komen alleen n hoop nieuwe dingen bij zoals angsten en zow over mensen etc,,,,, en keb weer handelingen.... snap je wat ik daar mee bedoel?
    k mail je vande2week wel ff prive....

    leuk joh nieuwe kleertjes voor je kleine schatjes
    hoe gaat het op de creche?
    fijn dat je een nieuwe therapeut hebt! die wel iets doet! de meeste doen geen zak!
    cdie van mij is ook heel fijn ze was er gisteren!
    maar ze vroeg aan me wat ik ervan vind weer terug in de groep maar da zie ik nie zow zitten nu gaat ze me de psyche overleggen....
    k moest even veel werke in de kerstvakantie omdat een andere vrij was.... maar is nu weer terug;)
    maar had wel n hoop overuren! dus da was wel weer fijn!

    xxxxxxxxxxies
     
  12. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    http://www.daite.nl/index02.html
    deze site en dan op collectie winter 2008/2009 klikken en dan
    van de 2de rij en dan de 1na laatste foto die jas maar dan de kleuren van de foto die erna komt;) snap je het haha


    xxies
     
  13. Heej meis!

    wat een gave jas! en dan zeker in die kleuren van die jurk die ertna komt? lijkt me wel heel gaaf!

    ben gister eventjes met arjen naar de tandarts gegaan ze vond zijn lip wel heel erg dik en toen kwam er nog een andere tandarts bij kijken.. maar ze vermeoden neit dat er een stukje tand in de lip zit.. maar de kans is er werl.. dus meot t even goed ind e gaten houden.. als de lip dikker word moet ik weer bellen.

    ik dek dat ik wel weet wat je bedoelt met die extra angsten.. dat heeft vast allemala te maken met een klein mannetje ;) maar ik hoor t wel van je in een prive berizht.. ik denkd at ik wel heel goed begrijp wat je bedoelt.

    op de psz vind arjen t heel erg leuk! hij had laatts 2 weken vakantie en heeft wel 100x gevraagt wanneer hij weer naar school mocht haha! maandag is ie weer voor t eerst geweest.. en heb hem zelf gebracht :):) en hij vond t heel erg leuk!

    ja overuren draaien is wel lekekr voor de euries! :) en dan kan je mooie dure kleding kopen haha ;)
    ik ben maandag weer begonnen met poetsen vakantie weer voorbij :( gaat altidj veel te snel! maarja kan ik weer euro's verdienen he ;)

    chris heeft dinsdag zijn theorie gehaald.. en heeft een aanvraag voor zijn praktijk examen aangevraagt.. dus met een beetje gelukkig kan die over 6 tot 8 weken afrijden.. zijn dure geintjes.. maar zou wel fijn zijn als ie eindelijk zijn rijbewijs heeft!

    kussie!
     
  14. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    oe ik ga net bij de cavia kijke isz die dood pff is echt eng om te zien
    ga hem zo naar de dierenarts brengen want k ga m niet in de container of zow doen bah en das ook zielig!

    keb weekend:D:D:D:D

    je super mooie jas he!
    was ook echt heeeeel duur 240 euro
    ma keb m van menno gekregen omdat we gi 2jaar hadden haha
    of ja k had m al gekregen en k zeg ineens ej we hebben 2 jaar vandaag zegt ie ow dan is die jas daarvoor hahahaha

    hoest met je medicatie...?
    had jij dat ook na de bevalling met die gedachtes en zow van die kut en gekke gedachtens?

    xxxxxxxxxxx
     
  15. heej meis,

    ja die gedachtes heb ik heel erg veel last van, daar komt bij mij ook de paniek vandaan, en t is allemaal in de zwangerschap begonnen. je leven verandert dan ook zo enorm als je een kind krijgt..
    en die gedachtes zijn bij mij helaas niet weg gegaan.. maar nu eindelijk een therapeut die door heeft dat t geen zin hefet om mij stapje voor stapje naar buiten te sturen.. maar gewoon met mij die gedachtes gaan proberen te veranderen. als ik heel even geen volledige afleiding heb dan komen de meest idiote gedachtes in me op.. en die gedachtes maken mij weer heel bang.. en dan ga ik mij heel angstig voelen.. en dan durf ik niet naar buiten.. en als we op een of andere manier die gedachtes ana kunnen pakken.. komt dat nare gevoel ook niet en komt er hoogst waarschijnlijk ook geen paniek.. en durven we ook were gewoon naar buiten en overal heen...

    met mijn medicatie gata t echt super.. ik ga overal weer alleen heen... ben gister alleen met arjen naar de tandarts geweest.. heb hem net weer alleen naars chool gebracht.. ik ga alleen boodschappen doen.. al kost me dat nog wle is vbeel moeiite om ind e supermarkt te lopen.. maar verder gaat t echt goed... alleen die gedachtes die gaan maar door he :(:(

    wat zielig voor je cavia :( dan schrik je wel even als ie ineens dood in zijn hok ligt.. waarom begraaf je hem niet in de tuin? mijn beesten begraaf ik ook bij mijn moeder in de tuin als er een dood gaat.. er liggen inmiddels al heel wat katten :(:(

    wow 240 euro voor een jas... wat een gek zeg! nee dat kan ik echt niet betalen.... ik koop haast nooit meer wat voor mizjelf.. altijd alleen maar voor de kids ;) heb zelf mijn winterjas van 2 jaar geleden aan.. vorig jaar heb ik een hele goedkope achtelijk jas gekocht.. vanwege mijn dikke buik.. en dat jaar daarvoor had ik aan t eind van de winter wel een dure lere jas gekocht en die had ik maar weinig ana dus die heb ik nu aan ;)

    fijn dat je al wekeend hebt! ik moet nog 2 dagen :(

    kussie!
     
  16. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik ben op dit moment niet zwanger maar heb wel en kleine van anderhalf. Is het goed als ik hier mee lees en mee praat? Meer dan 10 jaar geleden kreeg ik agorafobie met paniekaanvallen. Op een gegeven moment ben ik er "vanaf gekomen" maar door een heftige gebeurtenis in mijn leven heb ik een kleine terugval gehad. Ik heb gelijk hulp gevraagd en krijg nu cognitive therapie. Ik probeer zo vaak mogelijk naar buiten te gaan ect, maar maar moeilijk is het wel.

    Gr,
    Danielle
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey deen!

    het gaat slechter hier
    bah morgen komt die vrouw weer dna weet ik meer van de groep en zow....
    vandaag wezen werken pff zo duizelig en trillerig weer en pa kutzooi altijd!
    en we gaan bijna op vakantie:s
    hoop dat het dan weer beter gaat!
    vorrig jaar heb ik de vakantie ook al afgezegt door die kut pa!

    wat goed zeg dat het zo veel beter met je gaat! met de medicatie!

    welke spelle heb jij allemaal bij je wii?

    hoe gaat het met arjen?
    fijn hee dat ie het zo goed doet op de psz

    morgen weer na het bureau
    dylano krijg nu echt da babyvet haha
    dikzak ;)
    ik denk zo dat ie nu wel 7 kilo weegt.....
    ow en hij krijgt ook echt een dikke kop nu haha
    en zn haren die zijn super lang!
    er moet echt een stuk af haha
    en dna 8ter op zn hoofd het ie n kale plek van het ligge haha tis echt zon blij kind haha altijd lachen en nu vind ie geluidjes maken helemaal geweldig haha zo leuk!

    xxxxxxxxies
     
  18. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    waar zijn btw al je fotows van je beebiesite?

    xxxx
     
  19. heej meis,

    Wat balen dat t slechter gaan :( misschien doet vakantie juist wonderen! er ff lekker tussenuit.. je vriend is dan toch bij je... lekker die frisse buitenlucht.. dnekd at t je wel goed doet! hoe is t gesprek met die vrouw afgelopen? lijtk me echt niks zo'n groep.. begin al te zweten als ik eraan denk ;)

    mijn medicatie doet echt wonderen :) moest zaterdag met arjen naar de huisartsenpost omdat hij zo benauwd was.. moest aan een venevel ding.. en heeft ventolin mee gekregen. t gaat nu wel iets beter met hem gelukkig.. alleen maandag werd brian ook heel erg benauwd :( ook ventolin mee gekrgeen van de huisarts. en moest vandaag weer terug komen bij de huisarts.. die heeft ons weer doorgestuurd naar de kinderarts.. maar uiteindelijk is er waarschijnlijk niet veel ana d ehand.. brian heeft nu neusdruppels en ventolin.. en als t echt te erg word moet ik weer aan de bel trekken.

    brian meost andaga ook naar t cb.. volgens mij lopen we gelijk ;)hij weegt nu 10480 gram en is 72,8 cm lang.. de grote beer ;) hoe is t met dylano gegaan? moest ie weer van die rotprikken?

    mijn wii is omgebouwd.. dus kan alle spellen downloaden die ik hebben wil ;) vind weekend miljonairs wel leuk en de wii fit :)

    wat fijn dat dylano zo'n vrolijk baby is! :) brian ook al! gezellig he van die lachebekkies! en 7 kilo al! dat gaat indd erg hard zeg!

    brian heeft nog bijna helemala geen haar ;) die is echt zo goed als helemala kaal haha.

    mijn abonement op beebiesite is verlopen.. en had ook geen zin meer om hem nog te verlengen.. want vind t toch leuker om een plakboek bij te houden... en er komen toch haast nooit emnsen op de site..

    kussie!
     
  20. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    ow wat eng dat ie het zo benauwd heeft.....
    wat is ventolin? zon pompje?

    dylano weegt nu 69 en nog iets....
    en is 64cm....
    dus nog net geen 7kilo ik had verw8 van wel;)
    ja de laatste keer die rotprikke nu pas weer me de 11mn of zow.....
    gelukkig!

    keb de vrouw vandaag af gesmst k heb last van me keel ben nie lekker en vanmorge kwam er om 8u al iemand voor de ketel die lekt:S
    en vanmiddag essent de meter was kapot en toen het bureau.... dus ik vond het te veel worden en nu benk moe baba

    ken je het gevoel van als je met de medicatie stopt?
    zon heel raar kriebeltje in je lichaam in je hoofd of zow een heel gek gevoel?
    ik kan het niet zo goed uitlegge dat heb ik steeds vandaag terwijl ik me medicatie gewoon pak!
    zo'n gek gevoel!
    ik ken het van het afbouwen....
    is echt kut!
    als hjet niet weggaat ga ik tog ma na de huisarts ermee
    is zow gek en eng gevoel.... heel naar!

    xxxxxxxies
     

Deel Deze Pagina