mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hij weegt nu precies 6810 haha heb ff gekeken;)
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow jah en ze zeiden dat zn tandjes al omhoog aan het komen zijn haha al kei snel
    ze zei dat ze als ie 5 en halve maand is ongeveer ze er wel uitkomen.... snel he haha

    xx
     
  3. heej meid!

    Dadelijk heeft Dylano nog eerder tandjes dan brian ;) aah denk dat t bij brian niet meer lang gaat duren.. je kan al duidelijk een bult voelen zitten.. maar ook dat roep ik al maanden haha.


    wel grappig bij groeigrafiek kun je onze mannetjes met elkaar vergelijken.. hoe ze groeien.. krijg je die grafieken bij ekaar in te zien.. mijn mannetje is t dikste hahaha

    maar dylano is wel weer goed gegroeid! toch altijd weer fijn om te horen. heeft dylano nog veel last gehad van die prikken? wel fijn he dat je er nu ff vanaf bent! brian moet over 3 maandjes alweer prikken :( maar hij meot eerst nog 24 februarie weer.. samen met zijn broer. ;)

    jij ook al last van je keerl :( ik zou vandaag ook visite krijgen en heb ook maar afgebelt omdat ik niet lekker was :( heerst echt weer een grote griep epidimie. :( bah!

    ventolin is indd. met zo'n pompje.. gelukkig gaat t nu met beide kids wat beter.. ze slapen wel heel veel.. maar dat is alleen maar goed! behalve snachts dan is brian lekekr aan t spoken.

    dat gevoel van stoppen met de medicatie ken ik wel ja :( das echt een naar rot gevoel :( wel maf dta je daar nu last van hebt.. heb je nog een psych? dan zou ik daar ff contact mee opnemen... ik mag de 20e weer naar de pscy en de 21e naar de therapeut.. maar ik heb echt de goede medicatie gevonden! voel me echt zoveel beter nu! ben er zo blij mee!

    mag dylano eigenlijk al bijvoeding hebben? of krijgt hij alleen nog flessen?

    kussie!
     
  4. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    die vrouw die bij me thuiskomt zou contact opnemen me d epsych.... am die heb ik nie meer gezien want k was vorgeweek ziek:s

    haha die tandjes agjah we zien wel;)
    dylano heeft niet echt last ghad van de prikken!
    k geef m van te voren ook n zetpil altijd!
    kut prikken bah!

    k wil gaan baby zwe4mme ma k zit een zwe4mbad te zoeke die nie zow groot is en waar ik de auto bij de deur ken zette haha
    is nog een gezoek joh!

    heb jij dat ook wel es gedaan?

    hoe gaat het met je?

    xxiesssss
     
  5. heej!

    Ja babyzwemmen wil ik ook heel graag gaan doen! maar ik durf niet alleen naar t zwembad :(:( t gaat nu wel wat betrer met me.. dus misshien dat ik t eens een keer ga proberen! ik ben van de zomer een keer naar een buitenbad geweest met z'n alle dan.. en heb ik we heel ff met brian in t pierebadje gezeten.. maar das niet eht leuk.. en toen was ie ook nog wel heel erg klein!

    ben vandaag alleen naar de psych geweest... vond ie wel een hele grote vooruitgang! en morgen begint mijn therapie... heb nog wel last van paniek.. maar ik ga wel weer alleen de deur uit! daar ben ik wel blij mee.. vaak wel met zweethandjes en een naar gevoel.. maar ik doe t wel ;)

    hier nog steeds geen tandjes ;) dacht dat t met brian beter ging.. maar vanmorgen heeft ie ineens veel gespuugt.. dus maar ff kijken hoe dat verder gaat.

    kussie!
     
  6. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

    wat voor therapie?

    xxies
     
  7. weer cognitieve gedragstherapie.. maar heb al een keer een intake gesprekje met haar gehad.. en heb er wel een goed gevoel bij.. denk dat ik emt haar een stuk verder ga komen dan met die andree terapuiten.. maar moet niet te voreg juichen! eerst maar is zien hoe t gaat!

    kussie!
     
  8. Bumba2009

    Bumba2009 Actief lid

    6 dec 2008
    103
    0
    0
    Hey er zijn dus meer zwangeren met paniekaanvallen.
    Ik heb er ook nogal veel last van en wordt erg snel duizelig en misselijk en gevoel dat ik dan flauw ga vallen.
    Zelfs op mijn werk heb ik er haast elke dag last van omdat ik me gewoon niet op mijn gemak voel als ik niet veilig thuis ben.
     
  9. Emma21

    Emma21 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bumba2009, heb je een pbtje gestuurd naar aanleiding van je topic, kon het even neit meer vinden haha
     
  10. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey deen hoe was het gegaan
    je moet eens bij h&m kijken echt leuke kleertjes ook voor ons;)

    xxies
     
  11. Heej Cin

    haha mijn kinderbijslag gaat altijd al helemaal nara de h&m zowat haha.
    Mijn therapie was heel erg heftig... t was een heel moeilijk gesprek.. en waarschijnlijk ook een nieuwe diagnose.. ik heb een sociaalfobie.. en daar heb ik heel veel dingen over opgezocht.. en daar herken ik me wel heel erg in.. nu gaan we daar mee aan t werk.. vind t echt allemaal doodeng.. ook omdat ik daar alleen heen moet.. en dan emt hara dara gaan praten.. maar ze is heel erg aardig.. en kan nog neit zeggen dat ik me op mijn gemak voel bij haar.. maar dat voel ik me bij niemand ;) maar heb er wel een heel goed geveol bij!

    he ik zag laatst iemand in de albertheijn lopen die had dezelfde jas als jou aan.. ook blond haar enzo.. dacht eerst dat jij t was haha maar dat lijtk me niet ;)

    hoe is t nu emt jou en de paniekaanvallen?

    kussie
     
  12. Heej!

    Wij zijn inmidels niet meer zwanger.. maar begrijpen wel heel goed hoe je je voelt! had je deze klachten ook al voor je zwanger werd of is t echt iets nieuws?
     
  13. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey

    ik was daar niet nee haha
    k kom nie zow ver;)
    sociaal fobie dat heb ik ook een beedje denk ik ;)
    maar hoevaak moet je daar nu heen?
    ik denk dat het wel goed is dat je daar alleen heen moet en dan met haar praten!
    allemaal oefeningen!
    menno is vandaag jarig ;)
    ga zo ff taarte ophalen....

    ik zag op h&m site zon leuk pakje van tijgertje moe je eens kijke zon blauwe!
    echt leuk joggingpakje

    xxxxiesssss
     
  14. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    op mijn banner staat dat ik morge ongeveer ongie ga worden haha maar men lichaam is denk ik nog van de leg want k voel niks dat ik het ga worden haha

    heb jij iets voor tandjes die doorkomen?
    ik zat te denken aan die jel van de appotheek...

    hoe is het met brian zn exceem?
    heeft ie nog die lanette?
    dylano wel die krijg je vergoed he via ha!

    xx
     
  15. Heej Cindy!

    ik moet nu 1x in de week daarheen.. moet zeggen zit er behoorlijk tegen op hoor.. maar indd. t is allemaal oefenning...
    gefeliciteerd nog met menno! leuke verjaardag gehad?

    en bedoel je dit pakje [[​IMG]op de achterkant staat tijgertje.. is nu niet zo duidelijk te zien.. maar heb zo gauw ff geen andere foto;)

    ik heb verder niks gekocht voor doorkomende tandjes.. denk dat er wel heel snel een tandje gaat doorkomen hier.. merk wel dat hij nu wat huilerig is en af en toe last van zijn mondje heeft..

    exceem gaat hier een stuk beter! doe nog alleen na het badderen ff vaseline erop smeren.. en t ziet er goed uit! brian krabt alleen zoveel in zijn gezicht :( daardoor ziet zijn gezichtje er niet gaaf meer uit :( maar kan er zo weìnig aan doen.. zijn nageltjes elke keer kortknippen is eigenlijk t enige!

    Brian kan omrollen haha! gister is ie voor t eerst van rug naar buik gedraait.. arjen deed t al met 5 manaden.... maargoed brian is niet zo vlot.. maar maakt me ook niet uit.. zo blijft ie langer baby haha.

    en al ongi geworden? ik moet vandaag ook ongi worden.. ben t ook nog niet.. heb er ook geen zin in haha.. de chagerijnigheid is al; wel aanwezig haha

    kussie!
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey

    ja dat pakje!
    hoe valt het pakje?
    ik heb een 74 gekocht want 62 en 68 heeft ie al zo veel!
    en keb ook het truitje en de slofjes/sokjes erbij gekocht van tijgertje
    lief he!
    keb m online besteld....
    k had 2 kortijgscodes erbij;)
    alleen k weet nie wanneer ik het dna thuis heb ik heb nog
    nooit bij hun besteld....
    volgendeweek maandag lekker n weekje weg ;)
    ben er zo aan toe lekker niks!

    leuk joh da omrollen!
    dylano nog nie en die licht nog steeds in de inbakendoek!
    hij rolt niet anders mag ie daar niet emer in....
    ben echt blij me die doek anders zat ik met een huilbaby bah!

    xxxxxxxxxies
     
  17. hoi hoi,

    t pakje valt wel goed.. brian heeft nu maat 86 en hij past t pakje prima! leuk joh dat je ook t truitje en de slofjes erbij hebt besteld.. ik heb verder niks gezien bij de h&m wat erbij hoort... duurt wel vaak lang voor de h&m bezorgt.. meestal duurt dat 2 weken ongeveer..

    ooh lekker joh een weekje weg! dat doet je vast goed! lekker veel in de buitenlucht... en ff helemaal weg van alle dagelijkse dingen ;)

    fijn dat die inbakerdoek je zo goed bevalt! ik heb er nooit een gehad dus kan er iet over mee praten ;)

    Brian heeft nu eindelijk weer 2 nachten doorgeslapen.. echt van voor de kerst kwam hij snachts wel 2x.. en nu zijn we eindelijk weer op de goede weg!

    ooh dat liedje van glennis met als je slaapt heb ik nu wel heel vaak opstaan ;) vond hem in t begin niet zo.. maar nu wel haha :) ik moet altijd eerst ff wennen aan leidjes ;)

    kussie!
     
  18. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey

    das wel lang dan van h&m
    wow heeft ie almaatje 86 pfff da gaat snel haha
    dylano heeft nu 62.... en sommige truitjes 68 en broekjes 56-62
    ma ik heb zo veel in die maten daarom heb ik ma 74 gepakt in die tijgertje
    lief he:p

    ma op hm.com kan je nu ook de catalogus bestelle da zag ik bij men zusje
    das fijner als de site kijken.... vind ik k vin die site nie zow fijn!

    http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S
    dan op 2 drukke en dan slofjes schoentjes achtige....
    ma nu ik goed kijk weet ik nie of ze wel zo mooi zijn whahha
    mja als het niks is ken je het gewoon terug sturen

    http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S
    dan nummertje 4drukken en dan de 1e foto en dan niet die maar de andere met tijgertje die zie je als je er op drukt


    en voor me eigen nog wa dinge
    ze hebbe ook al mooie zwangerschapsdinge

    k had weer sensitest egdaan en k ben alweer zwanger volgens die test :S whgahhahahhaa
    ma keb ook nog andere ligge wel sensitest ma dan de wat duurdere eens kijke straks hoe die reageren
    echt stomme zooi he:S ;)

    ow das echt kut he als je kleine snachts niet slaapt pfff da breekt zo!
    dan ben je zelf ook helemaal niet fit bah!
    ik ben savonds vaak banga ls ie overdag wa huilerig is dat ie snachts ook wakker word en zow ow da lijkt me zow erg!
    maar gelukkig doet ie dat nooit!
    hij krijgt rond half 8 de laatste fles en komt dan bijna altijd pas rond 7 uur smorgens dan geef ik de fles en dan leg ik m ff in die fisherprice ding... en dan doe ik ff opruimen en wa eten zelf en me pille pakke en dna leg ik hem terug en als ik kan ga ik ook nog terug haha
    mja da kan jij nie meer denk ik he?
    want arjen gaat niet emer na bed dan

    hoe doe jij het nu met de voedingen?
    da wijf van het bureau komt volgende mnd hier voor de voeding ze zat uit te legge van eerst 3 dagen bv worteltjes en kijke hoe zn huidje reageerd en dna 3 dage wa anders ik zeg da onthou ik nie hoor k zeg dna bel ik wel ma ze zegt dan komk wel ff langs ik zeg doe maar....
    ik kan da ech nie onthouden hoor haha

    ja mooi liedje he!

    ik wilde da liedje bij dylano op de doop laten draaie of zo ma da week nog niej haha

    laten jullie de kids dopen?

    ik weet het ook nog nie zeker hoor ma denk het wel....

    xxxxxxxxxxxies
     
  19. Heej wat een leuke slofjes en een leuk truitje! staat vast heel schattig!
    hier heb ik ook de catalogus van de h&m maar meestal ga ik er gewoon heen.. vind dat toch makkelijker...

    pff wat een rare testen zeg.. :( daar word je echt nie vrolijk van! ben benieuwd na wat die andere zegt... maar kan best zijn dat je de eerste tijd niet regelmatig ongi word vanwege de zwangerschap.

    brian gaat nu ook rond half 8 naar bed savonds.. en komt dan normaal gesproken tegen half 9 sochtends.. dan ga ik er ook uti en neit meer slapen want dan is iedreen hier wakker.. soms gaat chris eruit en mag ik blijven liggen das dan ook wle ene keer fijn :)

    ik heb nu t volgende voedingsschema

    08:30 fles
    11.00 fruithapje boterham en roosvicee
    15:00 fles
    17:00 groente hap en yoghurt
    17.00 fles

    maar om te beginnen zou ik als ik jou was gewoon ergens ene p;aar hapjes wortels bijv. proberen te geven.. en dan indd. 4 dagen achter elkaar en dan zoek je weer een andree groente uit.. ik ben begonnen met gewoon potjes hoor.. vers maken in t begin is me veel te veel werk voor die 3 hapjes dat je erin krijgt.. als hij dan wat meer gaat eten is t goedkper om t vers te gaan maken!

    ooh ik ga nu eten! kussie!
     
  20. nee ik laat mijn kinderen niet dopen.. wij zijn niet gelovig. wij gaan wel 1x per jaar naar de ker.. das met kerstmis.. wel leuk om t kerstverhaal nog een keer te horen.. en we gaan dan naar de peutermis.. is wel heel leuk gedaan!
     

Deel Deze Pagina