mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

    ik ben ook niet echt gelovig maar ben wel gedoopt en alles ma k wete nie denk dat ik het toch doe haha
    ach we zien wel;)

    hoelaat heeft ie de laatste fles want er staat om 5 uu ma da denk ik dat je 7 of 8 uur bedoelde hah
    maar ik d8 dat ze altijd met fruithapjes begonne en dan pas groente....

    xxxxies
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hier hebben ze alleen een h&m in nijmegen en als ik daarheen moet in de stad da week ook nie haha dan krijg ik dikke paniek dus ik moet wel via internet.... en als ik erheen zou rijden en parkeergeld ben meer kwijt dan die 5 euro verzendkosten haha en scheeld me n hoop stress
     
  3. Heej,
    ja stom ik bedoelde 19.00 uur de laatste fles ;)
    Vroeger begon je wel eerst met fruit geven.. maar bij groente heb je minder kans op een allergishe reactie.. ik moest ook met groente beginnen!
    ja dat is wel balen dat je de h&m zover weg hebt zitten.. hier is de stad niet ver weg gelukkig! maar parkeergeld is altijd duur ik weet t.. das dan toch t voordeel van op de fiets gaan haha.

    Brian zijn 1ste tandje is door! hebben we vanmorgen ontdekt! :):)

    kussie!
     
  4. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeey

    ow wat leuk zeg zn 1e tandje haha heeft ie er wel last van?

    gi de andere test gedaan van sensitest en die gaaft ook zwanger aan
    wat moet ik met die testen mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben
    die kleintjes bleek zooi te zijn ma zijn die grotere ook zooi?
    zou ik weer na de kruidvat of zow moete gaan voor wat teste haha k weet het niet.
    k had nu die casette van hun gedaan met da hartje weet je wel....

    xxxxies
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nou ik ga beginnen mety de slaapkamer baba zit er al weeeeeeeeken tegen ana te hikken ba ba ba ba bahhhhhhhhhhh mja moet ook een keer gedaan worden

    k heb mezelf voorgenomen het nu te gaan doenb en niet eerder te stoppen tot ik ermee klaar ben vandaag;)

    heb ook een kast erbij die moet ook in elkaar gezet worden haha en n hoop opbergboxen gekocht vandeweek me kamer lijkt wel een opbergruimte haha

    xxxx
     
  6. heej,

    ja van zijn tandje had ie wel last.. als ze eenmaal door zijn doet t geen pijn meer.

    heb helemaal geen verstand van die sensitesten. heb nog nooit zo'n test gedaan allen altijd vasn de kruitvat. maar wel weer spannend hoor! maar ook wel erg frustrerend van die rot testen die atijd positief geven.. snap niet dat ze die dan nog mogen verkopen.. als ik jou was zou ik een klachtenbrief sturen naar die lui.. misschien krijg je wel een vergoeding.. ;)

    hier vandaag de slaapkamer ook maar is een flinke beurt gegeven.. was ook hard nodig ;)

    kussie!
     
  7. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

    das wel kloote he die tandjes!
    keb vanmorge gewerkt pff dylano kwam vanacht normaal nooit!
    en dna net als ik moet werke haha daarna winkel boodschappe gedaan en nu net pas gedouchd bah!
    k ben nu super moe

    heb je al ghoord die nieuwe testen van clearblue die geven ook aan hoelang je al zwanger bent haha hoe kan da nouw?
    staan in de nieuwe kruidvat folder
    dus als je zon test doet je bent 30 w zwanger geeft ie da aan:S
    da kan toch nooit:S
    haha

    xxxxiessss
     
  8. heej,

    nee die nieue test geloof ik ook niet.. de een heeft ook veel meer hcg in zijn lichaam als een ander.. sna ook niet hoe ze dat zo willne meten.. geloof er ook niks van..
    Heb je al een kruidvat test gedaan?

    ooh vervelend zeg dat dylano juist komt als je moet werken.. zul je altijd zien...

    werk je veel uur dan? en waar gaat dylano dan heen want menno werkt toch ook?

    kussie!
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeey

    ik werk ma 30 u per mnd
    dus das niks en das alleen de maandag en de donderdag en de weekend soms
    en menno werkt alleen de di en de woe en dan van half 10 tot 12 uur haha
    dus dylano is nooit alleen
    ik wil ook niet dat ie bij iemand anders is of zow hij is heel soms bij me moeder en soms men zusje ma die is aan het leren voor iets me kinderen en die werkt ook op kinderdagverblijf ma verder echt niemand ja en menno dan ma da heeft ook even geduurd voordat ik die vertrouwde haha k ben zo bang he dat iemand iets verkeerd doet of zow haha
    ik doe het liefste alles zelf badderen mag echt niemand ook menno niet haha

    ow keb geen kruidvat test gedaan
    k ben steeds duizelig en alles k denk dat ik gewoon ongie ga worden ....
    k kijk wel even aan tot over 2 weken of zow;)

    xxxxies
     
  10. Heej!

    ik d8 dat menno gewoon full time werkte ;) maar wel fijn dat hij meestal dan gewoon thuis is! haha en herkenbaar hoor dat je alles zelf wil doen en hem nergens heen wilt doen.. zo ben ik ook! duurde bij mij ook heel lang voor ikz e ene keer bij mijn ouders achter leit.. en dan was t nog met tranen in mijn ogen ;) mijn schoonzus liep altijd te zeuren dat ze een x op wou passe.. maar ik durfde dat echt niet.. niet dat ik haar net vertrouw ofzo.. maar hebe cht zoiets van mijn kind en meot bij mij zijn haha... had er ook veel moeite mee toen arjen naar de psz ging.. maar nu gaat t prima.. ook omdat ik weet dat hij t daar naar zijn zin heeft en dat vind ik t belangrijkste.

    badderen de ik ook altijd zelf.. kan chris zelf geen water laten maken ;() laatst wou ik brian verschonen.. zat ie ineens helemaal onder de poep.. ik chris roepen van maak ff snel een badje.. komt ie terug met echt veel te koud en veel te weinig water.. grrr... kan dan zo boos worden he ;)

    gvd! me moeder belde net :( dat we ons baantje per vrijdag kwijt zijn :( pff dat word weer zwaar bezuinigen :(

    kussie!
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeey

    nee die is bijna altijd thuis ;)

    kutzooi auto weer na de garage! en net voor we op vakantie gaan klotekutding!

    zal wel 2weer duur worden baba

    hoe komt het dat het huisje afvalt?
    is ook klote dan!
    kun hje niet proberen wat anders te zoeken?

    xxxxxxxxiessss
     
  12. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ben jij al ongie?
    ikke niet!

    xxxxies
     
  13. Heeej!

    Hier gelukkig gister ongi geworden :) ben er wel weer blij mee..
    balen dat de auto weer naar de garage is :( dat zijn dure geintjes!
    misschien al tijd voor een kruidvat test?
    dat was geen werkhuisje maar ene bedrijf.. en dat gaat me dus 70 euro per week minder worden :( ben ook hard op zoek naar wat anders..

    kussie!
     
  14. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey
    wow da scheeld nogal!
    moet je es kijke in de maand pfff baba
    maar hopen dat je snel wat anders vind!
    k zoek het nie een kruidvat test te doen!
    k ben toch niet zwanger zo voelt het is tog elke keer geld weggooien die rottesten!
    k denk dat ik nog gewoon heel onregelmatig ongie ben door de zwangerschap.
    heb de auto vanmorge weggebracht dus kijke wat het geintje gaat koste


    xxxxies
     
  15. ja dat kan ik me wel voorstellen.. die testen elke keer dat kost indd. veel te veel geld... en indd door de zwangerschap kan t heel lang duren voor je weer een normale cyclus hebt.

    vandaag weer naar mijn therapeut geweest... moet nu g schema gaan maken.. ken je dat? heb er wel een goed geveol bij.. ik heb t allemaal al eerder gedaan.. maar moet nu de gedachtes al aanpakken die voor de paneikaanval komen.. dus niet opschrijven van ik raak n paniek enzo.. maar echt meer de ahcterliggende gedachtte.. bene rg benieuwd hoe dat gaat! en overal van alle negatieve gedachtes positieve proberen te maken..
    zxat echt heele rg tegen t gesprek op.. maar toen ik er was ging t best goed :)

    ja moet indd snel wat anders zien te vinden.. zit te dneken dat ik maar uit de ziektewet ga.. en dan hopen dat ze mij ergens samen emt mijn meoder kunnen plaatsen... heb ik in ieder egval wat emer dan dat ik nu heb... maarja .. of ze dat ook willen en of er ook werk is voor 2 personen das maar de vraag natuurlijk...

    hoop dat t meevalt met je outo!

    kussie
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey

    ja ik ken het wel zo'n schema
    die van mij komt vandaag ;)

    pff keb tandpijn weeeeeeeeeeeeeeeeer baba

    werkte je weer gewoon wit?
    dat wist ik niet;)
    d8 dat het5 zwart was.....

    xxxxies
     
  17. ja is ook zwart ;)
    veel succes vandaag met die vrouw.. hoop dat ze je goed kan helpen!

    vervelend die tandpijn :(:( moet je weer naar de tandarts?

    kussie!
     
  18. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey:D

    auto gemaakt:p:p:D:D
    wel weer 90 euro lichter haha ma das nie erg nu is ie weer goed!;)
    ben nie naar de tandarts geweest!
    t ging nie zow me de vrouw die is geweest:S

    gadverdamme morge vroeg en zo ochtend werken en ik zoek het echt niet! bah
    en dna ma op vakantie;)
    lekker weg van alles vind het van de ene kant echt eng met de pa en zow mja van de ene kant heb ik er echt zin in!
    en keb men ventjes bij dus gelukkig genoeg afleiding!

    fijbn weekend!

    xxxxiesssssssssss
     
  19. Kelltje

    Kelltje Lid

    18 jan 2009
    11
    0
    0
    blehh ja echt erge paniekaanvallen en nu ik zwanger ben kan ik mezelf helemaal gek maken met het idee dat ik een bbz heb of dat het misgaat...
    Ik vraag me af wanneer het een keer ophoudt ik word er zoooo gek van!
    Maargoed! Denk dat na de echo dat wel minder zal worden..
    Wel krijg ik al ee lichtelijke hyperventilatie als ik denk aan de verantwoordelijkheid dat het met zich meebrengt ik ben zo bang dat ik een slechte moeder zal worden...

    :rolleyes: we gaan 't redden ;)
     
  20. Heeej Cin!

    vandaag ga je lekker op vakantie.. dus voorlopig zal je dit wel niet lezen ;) ik hoop dat je t erg leuk gaat hebben! en gene last van die rot paniek gaat hebben!


    kussie! hele fijne vakantie!

    en fijn dat je auto weer gemaakt is!
     

Deel Deze Pagina