mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Kelltje,

    de kans op een bbz is heel erg klein.. daar heof je echt niet bang voor te zijn.. dat komt maar zooow weinig voor.. en een miskraam daar is echt iedreen bang voor.. en t is indd. in spanning naar die 12 weken toeleven.. en daarna word t allemaal een stuk relaxter.. de eretse 12 weken zijn je hormonen ook helemaal op hol aan t slaan.. en daardoor kan je ook veel meer last van paniek hebben... na de 12 weken word dat geleidlijk minder...
    wanneer heb je je echo? als daarin alles goed is zal je wel erg gerustgesteld zijn! ik ken t...

    ook de angst voor die verantwoordelijkheid en de gedachtte of je het wel goed zal doen.. is juist een teken dat je een hele goede moeder gaat zijn.. t zou juist niet goed zijn als je die gedachtte niet zou hebben.. en t je allemaal maar niks intereseert! maar t gaat echt helemaal goed komen hoor!
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis dankjewel tot vrijdag wij rijden dadelijk aan rond half 2
    k ga lekker genieten hihi :p

    xxxxxxxxxxxxxxxx :thumup:
     
  3. veel plezier! :):):)

    tot vrijdag! ben erg benieuwd naar hoe je het hebt gehad!
     
  4. Heej meis!

    Heb je de vakantie overleefd? ;)
    ben erg benieuwd hoe t is gegaan!

    hier gaat t allemaal nog z'n gangetje.. chris zou maandag al beginnen met werk maar is uitgesteld.. weet nu niet precies wanneer hij moet beginnen maar zla wel zeeer binnenkort zijn... hij gaat aan t werk als leerling intalatiemonteur.. dus ben beneiwud! dan is hij dus elke dag van huis en meot ik alels helemala zelf doen.. paniek of geen paniek.. er meoten boodschappen worden gedaan en kinderen meoten naars chool.. vind t best wel eng :(

    dikke knuffel!
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey lievert

    sorry voor de late reactie ma k was do jarig en had het weekend men verjaardag en me peetekindje sliep hier die druktemaker haha en daarom schoot het er n beedje bij in

    keb wat fotows op de site gezet

    maar tis opzich allemaal goed gegaan alleen k was wel even bang toen we er net waren alles zo vreemd en zow ma verder wel goed!
    alleen dylano sliep er zo slecht gadverdamme! elke nacht kwam die ook mja komt door da bedje daar zon kampingbedje:S
    dylano licht hier thuis ook strak onder de dekens en dat kon ik bijna niet daar en hij sliep bij ons op de kamer dus dan weet jij het wle pff weinig slape haha

    ja het is ook eng als je vriend moet gaan werken!
    had ik hier ook maar het is ook wel fijn en geeft je meer rust en je word zelfstandiger!

    nog nie ongie:S
    de laatste keer me kerst.....
    vanacht werd ik wakker van de heel erge buikpijn net als de bevalling ma dan nog veel erger pfff hebv het gewoon weggepuft haha toen me n bruffen bruis gepakt en kruik erop en het zakte snel en het is weer weg haha
    had het weekend wel getest of ja vrijdag ma er was niks....


    xxxxxxxxiessssssss
     
  6. Heeeej meis!

    nog gefeliciteerd met je verjaardag! wist helemaal niet dat je jarig was.. of k was t alweer vergeten! ;)

    leuke foto's zeg! en wat word dylano ook al groot zeg! gaat snel he...

    jammer dat dylano zo slecht heeft geslapen.. maar ozpich ook wel begrijpelijk.. vreemde omgeving.. vreemd bed.. is toch altijd heel erg wennen... helemaal voor zo'n kleintje die niks anders is gewent dan zijn eigen bedje.

    jvind echt eng als hij gaat werken.. kan n nog zo heerlijk op hem terug vallen als me iets niet lukt.. maar denk dat t ook wel beter voor mij is.. want dan MOET ik wel.. en misschien dat ik dan is over die angsten heen kom...

    ooh das wel lang geleden die ongi van jou.... maar met de kerst was de eerste x na de bevalling toch... dat kan ebst lang duren voor je cyclus weer normaal is.. en als de test negatief is zou ik die maar geloven... voor je weer valse hoop krijgt.. en dat is alelen maar vervelend.. en geen sensi testen meer doen he haha ;)

    kussie!
     
  7. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeeeeeeey

    dylano zn 1e tandje is door haha
    voelde het vandaag haha zo leuk he!
    en vroeg haha

    net n pa ghad bah!
    ben ongie geworden eindelijk baba kuttroep he!

    nu zit daylano op 6 uur sochtends ipv 7 uur half 8 haha is wel klote mja.....


    en wanneer gaat je ventje werken? weet je al iets meer en jij? heb je al iets nieuws gevonden?
    maar als je ventje werken is en jij ook breng je de kids dan naar je moeder?

    xxxxxies
     
  8. Heej,,

    wat leuk zijn ste tandje! en wat snel al zeg! brian heeft nu 2 tandjes.. die 2e komt er meestal heel vlot achteraan! dus zullen ze straks wel gelijk lopen met de taNDJES.. ;)

    wel iritant dat hij nu eerdre komt.. misschien een sprongetje of last van d etandjes dat ie wat eerder komt? brian is nadat ie ziek is geweest ineens snachts elke keer wakker.. en nu nog steeds elke nacht wel een keer :( wel iritant.. maarja doe je niks aan...

    Chris gaat morgen beginnen met werken! moet vroeg op! haha dus dat zal wel wennen worden!
    Ik denk dat ik lekker thuis blijf mama blijf..heb nog 3 schoonmaakadresjes.. waar ik met de kids naartoe moet.. dus vind dat al wel druk genoeg ;) en dan nog 1 per week therapie..en dan past mijn meoder op.

    ik heb zelf een wia aangevraagt want loop nu al ruim 2 jaar in de ziektewet.. dus dan kunnenw e t allemaal wel weer redden.. helemaal nu chris fulltime aan de slag gaat zullen we t weel een stukje betre gaan krijgen! want hij kan t nu ook niet uitgven door de weeks.. dus dat scheelt ook een hoop hahaha ;)

    heb je ook al van dat spul gehaald voorop zijn tandvlees detonix.. dat verdoofd de boel een beetje misschien dat hij er dan minder last van heeft....

    Kussie!
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey!

    nou hij heeft volgensmij helemaal geen last van zn tandjes en k merk ook niks aan zn poep en zow alleen dat ie wat meer kwijlde de laatste tijd en zn vingers in zn mond en dan erop buiten maar verder niks!
    hoelang duurd het voor het tandje er heelmaal uit is?
    het is nu echt een heel klein stukje haha
    k was zo trots op m gisterb toen ik het tandje ineens zag haha

    ja me slapen is wle kut keb liever dat ie om 7 uur komt als om 6 uur en vanacht kwart voor 5 baba
    zou dat aan zn tandjes kunnen ligge?
    keb er geen spul voor gehaald.....
    dylano heeft nu n half groentenpotje per dag haha

    hoe zat jij met zn voeding rond de 5mn
    ik zo:

    6.00 melkfles 200 cc
    10.00 melkfles 200cc
    14.00 melkfles 200cc
    rond 16.00 groentepotje halve
    en dna als ie het haalt 18.00 papfles 200 cc

    maar als ik savonds zo vroeg zit dan geef ik hem een 5e voeding dus dan weer rond 10 uur ma daar was ie vanaf
    ma ik kan hem moeilijk om 6uur savonds de laatste geven of niej?
    vandaag zit ie op 5 uur savonds al de laatste fles:S
    dus da word weer n extra voeding vandaag
    is sinds de vakantie!
    ma ik heb ook het gevoel dat ie meer nodig heeft want er zit meestal 4 uur tussen n fles in wat eigenlijk 4 1/2 moest zijn maar dat haald ie vaak al nie meer:S

    dus morgen gaat je mannetje beginnen lekker rust in huis hahahaha
    zo denk ik altijd vink fgijn lekker men eigen doen
    en geloof me je word nu veel minder aanhankelijk of hoe heet da... afhankelijk? aanhankelijk? je weet wel wak bedoel haha dat je emer zelf gaat doen zonder dat je iemand nodig hebt zeg maar.... das echt fijn dan wor je sterker

    gi avond een pa ghad heb m weggegeten met oxazepam:S:S stom he eigenlijk.

    k moet nu ook gedachtens gaan opschrijven maar heb nog niks opgeschreven
    elke keer als da vrouwke hier is zit men hoofd zo vol met van alles en dan wil ik zo veel zeggen maar ik kom er egwoon niet uit bah!

    wat is een wia?
    heb je geen wajong?

    kussies
     
  10. Heeej!

    Bij brian merkte ik ook niks aan de poepluiers dat hij tandjes ging krijgen.. en kwijlene deed ie altijd al veel haha ;) merkte alleen dat hij wel duidelijk pijn had in zijn mondje.. dus daarom dat spul maar gehaald.
    Hoelang t duurt voor t tandje helemaal eris.. weet ik eigenlijk niet.. hier ook nog maar 2 heeele kleine stukjes ;)

    het zou best aan d etandjes kunnen liggen dat ie nu snachts wakker word.. maar brian komt ook elke nacht weer :( vanmorgen ook weer 5 uur... :( dus t kan er ook gewoon bij horen.. ik weet t ook niet.. is altijd wle lastig te ontdekken wat ze hebben.. wel makkeijk dan als ze kunnen praten haha ;)

    toen brian 5 maandag was zat ik op 5 flessen.. ben met 6 maanden begonnen met een half potje groente.. met 7 maanden een half potje fruit erbij.. en met 8 maanden een boterham erbij.. maar toen brian 6 maanden was kreeg hij alsnog 5 flessen en een half potje fruit. pap heeft brian nog nooit gehad ;) omdat hij al vrij dik is raden ze mij dat af bij t cb.. maar wil binnenkort de 1ste fles een papje van maken!

    mijn schema is nu zo:

    08.00 uur fles 210+7
    11.00 uur half potje fruit.. of 1 stuk fruit vers + boterham + klein flesje roosvicee max 150cc
    15.00 uur fles 210+7
    17.00 uur groente heel potje of zelf gemaakt.. hij eet bijna alles al met de pot mee. + bak volle yoghurt.
    19.00 fles 210+7
    en dan vaak snachts nog ene keer een flesje van 150+4

    maar bij 5 maanden was t dus alleen nog maar 5 flessen ;)

    ik zou gewoon een 5e voeding geven hoor.. misschiend at hij dan snachts niet ook nog een fles wil.. gewoon geven wat dylano wil hebben.. snap dat t soms best iritant is.. maar zo hebben ze mij dat geleerd.. gewoon voeden op verzoek.. en opzich bepaalt t kind dan t ritme.. en jij bepaalt wat je hem dan geeft haha ;)

    ja ik zie het ook echt als iets positiefs nu chris aan t werk is! de dag begon ook al erg goed! ik de kids uit bed gehaald.. want arjen meost naar school.. sta ik voor die school heeft ie vakantie :(:( grrr... stond ik daar mooi voor lul hahaha ;)
    en lekker rustig is t zeker haha! lekker relaxt alles op mijn tijd haha ;) denk ook wel dat t een hele goede oefenning is voor mijn paniekaanvallen.. als ik nu iets niet durf meot ik t gewoon doen.. en eerder liet ik t chris dan doen ;)

    Oh paniekaanvallen moet je niet wegeten met oxazepam.. ik deed t ook altijd,.. maar mijn therapeut heeft ff uitgelegt waarom ik dat dus niet meot doen ;) want dat is t zelfde als dingen vermijden.. zoals de straat op gana.. en je moet juist die paniekaanval laten komen.. das heel goed als je die laat komen.. en dan gewoon ff rustig aan doet.. maar gewoon blijft wara je bent.. schijnt goed te helpen ;) en voordat je een paniekaanval krijgt heb je hoogstwaarschijnlijk ergens aan lopen denken of je ergens druk over gemaakt.. dan moet je dat opschrijven.,.. en gaan nadenken wat nou eigenlijk t positieve ervan is.. dus van al die negatieve gedachten moet je positieve maken! helpt oo wel goed ;)
    haha zie net dat je zelf ook al gedachten op moet schrijven ;) moet ik dus ook haha ;)
    is ook best moeilijk hoor.. of je hebt er geen zin in.. best lastig om jezelf zo te krijgen dat je dfat ook echt doet.

    Wia is een uitkering die je krijgt als je 2 jara in de ziektewet heb gezteen.. dan krijg je 70% van je contracturen uitbetaald.. echt waardeloos want ik heb maar een 5 uren contract ;)
    wajong heb ik niet gekregen.. heb hem al wel is aangevraagt.. maar helaas :(:( ze zeggen dat paniekaanvallen goed te behandleen zijn en ze vinden dat ik gewoon kan werken... rare idioten daaro... maarjaa doe je niks aan :(

    ik ga is even t huios aan kant maken! heb zaterdag een bank en 2 stoelen gekocht op marktplaats.. hele leuke en nog leer ook :)

    kussie!
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeey

    zn 2e tandje is ook al door:p

    zn slaapritme is weer goed en hij zit weer op 4 voedingen!:p

    waarom geef jij brian niet zn laatste fles een papfles dan kan ie de hele nacht doorslapen!
    zo was dat hier ook dylano heeft nu rond half 8 zn laatste fles gewoon 3 schepjes erbij en dan komt ie smorgens weer om 7 uur!

    vandeweek naar de ha geweest k had het hele weekend last van men knieen deden echt pijn
    nu blijk ik te zwaar te zijn en dat belast men knieen
    en daardoor die pijn! ze zijn ook dikker:S
    k heb ma n afspraak bij dieetist gemaakt:S:S
    meschien helpt dat.....

    en staat de bank mooi:p
    hoe gaat het thuis nu je mannetje werkt?
    lekker he:p
    nu kom je nog eens aan iets toe he:p
    als menno weg is en k voel me goed heb ik altijd zin in het huis en zow en als hij er is zoek ik nooit niks haha

    keb vandaag n babyfoon mee camera gekocht is ideaal:p
    vinbk fijner keb vaal dat ik ff wil kijken hoe die licht en zow ma dan word ie soms wakker van de deur nu kan ik m altijd zien!
    en omdat ie nog stteeds ingebakent zit.... moet ik goed op zn veiligheid gaan letten omdat ie niet mag draaien met die doek
    maar dat doet ie gelukkig ook nog niet!
    k had gi contact ghad met de wijk verpleegkindige k moest stoppe me inbakeren ma da kan ik niet heb het geprobeerd en nu heb ze het nagevraagd en mag hij sowiso nog tot de 7 maanden gebakend zijn! als ie niet omdraaid en zow.....
    en dan kijken we wel verder zei ze

    nou k ga na bed ben moe:s heb gewerkt vandaag haha

    xxxxxxxxxiesssss
     
  12. Heej meis!

    als ik bria zijn laatste fles een pap fles geeft heeft ie snachts alsnog zin in ene flesje ;) en binnenkort moet de laatste fles eraf en hoort ie gewoon na zijn warm eten en toetje niks meer te krijgen.. dus dan is t beter als ik geen zware maaltijd geef op t laatst.

    vanmorgen alweer met brian naar de ha geweest :( had vanmorgen alweer 40 graden korts.. echt dat kind is altijd ziek :( zoow zielig he! steeds benauwd enzo..

    wat goed dat dylano al zijn 2e tandje heeft haha dan is ie net zover als brian ;) e fijn dat ie ook weer terug is in zijn goed eritme! brian zijn ritme ligt nu helemaal op zijn kop... ik geef hem maar gewoon wat als hij erom vraagt! hij slaapt nu heel erg veel..

    wat vervelend dat je te zwaar bent zeg en daardoor last van je knieen krijgt :( dacht dat jij helemala niet zo dik was zoals ik je foto's zag!

    ja de bank staat mooi haha chris vind hem ook mooi dus dat scheelt weer ;) is wel ff wennen hoor is hele andere stijl.. wil ook eigenlijk al wel weer een andere.. maar we willen graag gaan sparen voor een mooie wit lere hoekbank.. maarja we willen nog zo veel.. auto nieuwe koelkast verhuizen enzzz... hahaha en arjen is over een maandje jarig dus dara gaat eerst t geld heen! en chris gata 10 maart afrijden en als hij t niet haalt kost dat ook weer een hoop eurie.

    ja heerlijk dat ie aan het werk is ;) lekker die rust en vrijheid! hoop dat hij t vol gata houden ideaal zo haha gemeen he om zo te praten ;) maar vind t wel lekker hoor!

    leuk een babyfoon met camera! als ik bij brie snachts op de kamer ga kijken word ie ook vaak wakker.. dus zou indd wle hadig zijn!

    brian heb ik nooi ongebakerd dus dat hoef ik ook niet af te leren ;) zal best wennen worden voor dylano om ineens zoveel vrijheid te hebben in zijn bed haha.

    kussie!
     
  13. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    hoe is het nu met je kleintje
    gelukkig heeft dylano nog nooit geen koorts gehad!
    volgensmij is er boven ook al n tandje aan het aankomen! erg he hahahaha da zou echt snel zijn of niej....

    is nie erg hoe wer over onze mannen ptate haha is alleen maar fijn lekker je eigen doen!
    word je echt zelfstandiger hoor!
    is echt fijn:p


    nou ik weeg heel veel k weeg vort 100!
    echt klote mja.... je ziet het er niet vanaf hoor dat ik zooo veel weeg maar het is er wel!

    xxxxiessss
     
  14. heej!

    ja bran is weer redelijk opgeknapt.. alleen nog veel last van snot.. erg verkouden en veel hoesten.. arjen is ook alwere ziek geweets en nu gelukkig ook weer beter! die heeft savondsalleen soms nog wat korts.. ja vervelend hoor als ze koorts hebben.. je wilt ook neit direct naar een dokter rennen maar je amakt je dan wel heel veel zorgen :(

    gister zijn ze allebij naar t cb geweest! en ik ben alleen gegaan met de 2 kids.. ik was zenuwachtig... maar heb t mooi gedaan.. brian meost naar de arts en arjen naar de wv.. dus heb echt een ruim uur daar gezteen... brian weegt nu 10810 gram en is 74,6 cm. hij is iets minder hard aangekomen.. maar dat is juist wel goed haha!
    en arjen is 16 kilo en is 98cm.

    boen tanden ooka l bij dynlao? die gaat zeker snel.. heir nog geen boven tanden te bekennen..

    balen dan dat je zoveel weegt! heeft dat neit met je mediicjnen te maken dan dat je veel vocht vast hodu en daarom zo zwaar bent? want dan zou dieten ook neit echt helpen denk ik! moet je vochtafdrijvers nemen.. en veel bewegen en veel water drinken.. misschiend at dat helpt...

    achja af en toe best leuk ff klagen over de mannen haha moet kunnen toch! doen ze vast ook vaak genoeg over ons ;) maar ja t bevalt me eigenlijk heel erg goed.. doe steeds meer dingen zelf.. zoals alleen naar t cb.. als chris thuis was geweest was ik vats neit alleen gegaan.. ;)

    hoe is t verder met jou en de paniekaanvallen....?

    kussie!
     
  15. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    vandaag is dylano heel huilerig er zit een boventandje aan te komen haha zo snel he!
    er is al n stukje uit!

    zijn je kids weer beter?

    hoe kunnen ze dan zien bij mijn of het vocht is?
    k moest afgelopen wk na de dieetist ma k had het verzet
    k had van menno n zonnebank gekregen i9kke blij ben ik er di middag onder gegaan was savonds men hele kont en men achterbenen en n stuk rug verbrand ik gloeide helemaal
    k kon niks meer niet zitten niet lopen allene liggen wow k ben nog nooit zo erg verbrand en de dag erna was het nog erger dus k had da mens ma afgebeld haha k kon de auto bijna nie in en ook bijna nie uit whahha tis nu n stuk minder maar wow k ben vaker verbrand maar dit was echt niet normaal zo erg en pijn baba
    whahha erg he!

    wat deed jij tegen de tandpijn bij je beebjes?
    dylano had net 37.7 dus iets verhoging toch?

    hij past niet meer in zn schommelstoel nu dus nu moet ie steeds in de boks en zow ma da vind ie niks aan!
    wat doet brian altijd?
    ik heb echt geen zin om de halVE DAG MET M OP DE BANK TE GAAN ZITTE HIJ MOET OOK ZN EIGEN KUNNEN BEZIG HOUDEN EN HIJ KAN NOG NIET ALLEEN ZITTEN DUS K KAN M NOG NIET IN N LOOPSTOELTJE DOEN OF DA ANDERE FISHERPRICE DING K VIND HET MOEILIJK!
    oeps heb de caps lock prongelijk aangedrukt haha

    met de pa gaat het wel redelijk
    en bij jouw?
    keb wel weer wat vaker dat ik heel sjagrijnig ben en waarom weet ik dna niet of dat ik in een diepe rot dip zit bah!
    mja..........
    hoe gata het met je mannetje op zn werk?
    houd ie het vol ;)

    zat pas te denken dat we elkaar alweer meer als n jaar kennen
    k weet nog dat je vorrig jaar vertelde dat je geen zin had in de visiete van de verjaardag van arjen;)
    toen liep je ook op het laatst en ik in het begin haha
    gaat snel he!

    heb je al wat gekocht?

    xxxxxies
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow jah en keb net n foto van dylano erop gezet zie je zn 2 ondertandjes haha
    zet jij ook weer eens wat fotow's van je kids erop;)
    kan ik ze weer een keer zien:p

    xxxxies
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow jah en keb zon speelkleed gekocht maar dat vind ie ook maar even leuk.....

    xx
     
  18. Heeeej meis!

    ja alweer langer dan een jaar.. t eerste bericht typte ik in dit toppic op 30 januarie ;) ja de tijd gaat snel! inmiddels hebebn we allebnij een geweldig ventje :)

    haha dylano loopt voor op brian met de tandjes.. hij is echt snel! heb de foto gezien! leuk joh! dat speelkleed is ook gaaf! wat een dure kleertjes koop je toch altijd voor dylano.. heeft ie ook merkloze kleertjes ;)? wat leuk ook dat hij het zo goed met je nichtje kan vinden :)

    mijn kids zijn gelukkig weer beter! zijn nog wat verkouden en nog wat last van slijm ophoesten.. maar verder gaat t goed geen koorts meer gelukkig. Brian heeft veel last van eczeem in zijn gezicht.. dus ik belde de huisarts voor een afspraak kan er woensdag ochtend terrecht.. is t nu ineens bijna weg.. dat heb ik nou altijd ;) wel fijn natuurlijk dat t weg is.. hij had er zoveel last van.. huilen steeds.. en maar krabben :(

    als je veel vochtvasthoud heb je vaak opgezwolle voeten en bijv. je broekrand en sokken zie je dan heel goed op je huid..

    wat een duur kado dat jij krijgt van menno zeg! fgf een zonnebank haha! wel gaaf hoor! alleen neit gelijk een half uur eronder he hahaha das niet zo handig nee ;) dus nu ben je een kreeft ;)

    voor brian heb ik detinox gehaald.. als ik t zo goed schrijf ;) dan ene beetje op een watje doen en aanstipp[en op zijn tandvlees waar t tandje door gata komen. 37,7 is hele iets verhoging.. zal indd van de tandjes komen..

    brian leg ik op een kleed op de grond of in de box.. hij heeft t maar leuk te vinden haha ;) of in een wipstoel voor de tv.. soms zet ik hem ook wel gewopn op de bank voor de tv.. maar dan meot ik hem wel in de gate houden dat ie er niet af valt.. brian kan eindelijk los zitten dus dat is ook wel makkelijk kan hem nu overal nerzetten ;) en hij blijft ook al staan aan de tafel als ik hem neer zet :) en hij kan eindelijk rollen.. hij is niet de snelste.. maar maakt nu een flinke inhaalslag!

    hier gata t met de pa aanvallen echt goed! ben alleen naar t cb geweest enzo.. dat is een hele grote stap geweest! sinds chris aan t werk is gaat t alleen maar heel erg goed :) soms wel vermoeiend hoor alles doen overal de kids mee naartoe nemen.. naar die schoonmaak adresjes enzo...

    t is voor chris erg wennen ineens hele dagen te werken.. maar hij houd t vol en heeft er ook wel plezier in! zijn werk vind ie leuk de school een stuk minder leuk ;)

    ja arjen is alweer bijna jarig! ben al zo goed als klaar met kadootjes kopen voor hem.. hij krijgt een neiuwe fiets, en dan nog allemaal kleine dingetjes.. auto's en puzzels enzo.. en ga denk ik nog een keukentje voor hem kopen.. als we ergens zijn en ze heben een keukentje vind ie dat wel erg leuk...

    ik heb geen abonement meer op babysite.. maar ik zal hier op t forum wel is wat foto's zetten!

    kussie!
     
  19. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

    tandje 4 is in aantocht whahhahaha
    de andere boventand hij heeft en nu een bobbel zitten!
    vandaar gister zo veel huilen en zow
    nou ik heb engiegel of iets das nieuw ma da helpt volgensmij geen kut!
    die jij had wel?

    ja hij heb alleen maar dure dinge haha net weer n burberry jasje gehaald ;)
    zn winterjas zit nog maar net goed... heb nu een tussen jas kan voor nu en voor de lente
    mja als het heel warm is doe je hem tog geen jas aan denk ik....

    goed zo dat hyet goed gaat met je pa! echt fijn!

    nou k ben nu aan het vervellen haha het verbrande is een heel einbd voorbij gelukkig pff wat had ik een pijn haha

    maar als de exeem weg is zou ik toch gaan!
    wel even zeggen want het kan zo weer terug komen mijn zusje zat als baby van boven tot onder helemaal vol en das echt geen pretje!
    je moet echt gaan!

    ik snap dat je mannetje school niks vind vond ik ook nooit haha!

    fijn weekend!

    xxxxxiesssssssss
     
  20. Heeej meis!

    Nummer 4 al... soowhee.... dat gaat echt snel! haha.. ik weet niet of dat detinox goed helpt.. heb t maar 1 x gebruikt.. en volgens mij had ie toen krampjes ipv last an de tandjes haha..

    ik ben blij als die jassen uit kunnen zal een hoop gemartel schelen haha! leker in een vestje naar buiten.. heerlijk! maar wat leuk weer een burberry jasje gekocht.. zijn jullie rijk ofzo ;) nee ik vind dat echt te duur allemaal kan dat echt niet betalen zoveel dure kleding.. merkkleertjes koop ik op marktplaats.. maar meestal komen de kleren van de h&m en soms van ene baby winkel bij ons in de stad.. dan is t wel vrij prijzig.. dan dragen ze noppies en name-it enzo.

    ja ik ben ook echt blij dat t beter gaat met de paniekaanvallen... en vooral dat ik t allemala zo kan redden in mijn eentje ben ik echt blij mee!

    ja dat kan ik me goed voorstellen dat dat pijn doet als je kats verbrand bent! heb t wel is gehad dat ik aan t strand lag en in slap viel en wakker werd als een kreeft :( dat is ook geen pretje...

    brian gister avond alweer spugen en diaree.. ben blij dat ik woensdag ochtend die afspraak heb staan.. de eczeem was vanmorgen ook weer behoorlijk aanwezig.. dus ik vermoed dat hij ergens allergiasch voor is.. maar waarvoor... dat ga ik maar is even proberen uit te zoeken.,. ga hem nu is een weekje geen fruit egvene.. kijken of t dat is..w ant chrs heeft een keer ene allergische reactie op fruit gehad.. was maar eenmalig maar zat helemala onder de uitslag.

    haha nee school was ook niks voor mij.. was op mijn 14e al aan t werk in de vleesfabriek haha ;) best veel gezijk ook mee ghad toen.. leerplicht ambtenaar moest ik voor de rechter komen enzo... heel loos allemaal... maar hoefde daarna niet meer naars chool hahaha

    kussie! en jij ook nog een fijne zondag!

    Wij gaan zo even naar de stad het is koop zondag.. maar brian ligt net te slapen.. dus straks pas ;)

    doei!

    ohja zal nog ff wat foto's plaatsen ;)
     

Deel Deze Pagina