mensen met paniekaanvallen die zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cindy21, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]
     
  2. [​IMG]
     
  3. [​IMG]
     
  4. [​IMG]
     
  5. [​IMG]
     
  6. [​IMG]
     
  7. [​IMG]
     
  8. [​IMG]
     
  9. [​IMG]
     
  10. [​IMG]
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis

    owwww kei leuk die foto's!
    echt zo lief en dat tijgertje pak haha leuk joh!

    nou ik heb men sgool wel afgemaakt
    ma verder niks meer gedaan
    was ook men examenjaar kreeg ik die pa en zow dus ging toen wle minder na sgool en zow en daarna werken steeds een beedje maar ik kon het niet waar ik nu werk, werk ik alweer 5 jaar en daar heb ik het goed mja is ook minimaal uren maar ik merk als ik meer werk het n stuk slechter gaat met me k had afgelopen vrijdag ff een dip had deze week wat meer gemerkt is zo gek elke keer heb ik dat dan:S

    nee wij zijn niet rijk haha heb maar n wajong en me vriend ook.....
    maar ik koop en dan verkoop ik ook weer veel dus krijg er weer voor terug en dan kan ik weer nieuwe dinge kopen en af en toe hebben we wat extra's;)

    wel zielig dat ie zon uitslag heeft!
    zag het op de 1e foto

    wat ga je allemaal kopen:p:p
    wanneer krijg je altijd kinderbijslag?

    das idd wle het proberen waard ja want het kan aan de fruit liggen!
    maar je moet wel naar de ha gaan!

    xxxxxxxxxxxies
     
  12. Heeej meis!

    Hier ook ff een dip hoor :( soms zit alles ff tegen en zie ik t ff allemaal niet meer zitten ;) maargoed zal ook wel met slaapgebrek te maken hebben denk ik... brian is echt zo'n nachtbraker!

    ooh jullie hebben allebij een wajong uitkering! das wel een lekker inkomen dan! wij meosten t met 1 wajong doen ;)

    ooh heb niet zoveel gekocht in de stad hoor.. wat keline dingetjes.. en nog een spel voor arjen zijn verjaardag! heb nu wel genoeg kadootjes dnek ik.. wil eigenlijk nog een keukentje erbij hebben... maar weet neit of ie daar echt zoet mee te hoduen is.

    1 april komt de kinderbijslag weer :):) nog ff gedult.. en dan mogen we weer kleertjes shoppen ;)

    ja morgen naar de ha.. om 9 uur geloof ik dat ik dara meot zijn ;)geef hem nu toch maar gewoon fruit.. want hij ahd die eczeem al voor ik uberhaupt met fruit begon... dus dat zal toch ook de boosoenner neit zijn.. ben alleen bang dat t me beesten zijn en dat ik ze weg meot doen :(

    bleegh zometeen weer therapie... zie er altijd tegen op om erheen te gaan.. maar meestal ga ik toch mt een goed gevoel weer naar buiten ;) hoe gaat t met jou therapie komt die vrouw nog wel is bij je alngs?

    Kussie
     
  13. nou ben bij de ha geweest. heb nu hydrocortison mee gekregen.. en hormoon zalf.. mat ik 2x per dag heel dunnetjes aanbrengen.. en moet ff bloedprikken emt hem om te kijken of hij allergisch is voor mijn beesten of huisstofmijd o.i.d. en heb nu ook vaseline cetomacrolog op recept gekregen.. dus kost mij ook niks meer ;) en meot daarmee heel vaak en veel smeren. ook in bad balneum tegen jeuk halen.. balneum had ik altijd alw el.. maars chijnt er ook te zijn tegen jeuk.. was vanmiddag al bij de etos maar was uitverkocht :( en de kruidvat had t niet... dus morgen maar ff bij de DA kijekn.
     
  14. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meisy!

    sorry weer geen mail gehad!:S

    hoe gaat het nu met brian? werkt de zalf al?
    hormoon zalf werkt meestal heel goed ik heb het ook!

    keb net het nieuwe h&m boek thuis gekregen echt super mooie kleertjes voor de zomer!
    heb je hem ook al gezien?
    ook van cars he kei leuke dinge!
    en had je nog een keukentje gehaald?
    arjen is toch fan van cars?
    bij de zeeman hebbe ze leuke slingers en zow van cars leuk voor zn verjaardag of meschien om iets leuks mee te maken voor op de speelzaal om te trakteren?

    mijn therapie komt nog steeds maar nhu even minder ze kan niet met me verder zegt ze
    omdat ze als ze met mijn op straat is mijn niet kan motiveren om als ik pa krijg tog door te lopen of te blijven staan en dat kan ze normaal wel bij mensen... dus nu moet ik in april naar de psychiater voor andere medicatie of zow:S
    die met wat sterkre kunnen maken in een pa zodat ik er wel doorheen kan of zow

    we hebbe n nieuwe kinderwage gehaald quinny buzz
    ow dies echt super fijn
    keb m op men site gezet een foto ervan....
    hoe gaat het met chris zn werk menno is vandaag voor het eerst 20 uur werken in de week haha
    2hele dagen en 1 halve dag is wel wennen pfff


    xxxxxxxxxxxxiessssss
     
  15. Heej Cindy!

    Maakt niet uit.. ik ben zelf ook erg druk nu chris de hele dag werkt ;) en ook erg weinig tijd..

    De hormoonzalf van brian gaat heel erg goed.. ik heb het 3 dagen gebruikt, en het is nu allemaal weg... na die 3 dagen ben ik overgegaan op vaseline cetomacrogol.. e tot nu toe is ie redelijk eczeem vrij.. t begint wle een beetje weer te komen bij zijn wangen.. maar kan ook door de tandjes komen.. denk dat binnen een paar dagen t eerste boven tandje ook wel door komt.

    ik heb de h&m gidsen in de brievenbus laten liggen ;) anders geef ik vele te veel geld uit haha ze zitten dus nog in plastic ;) arjen vind indd cars wel erg leuk! zal straks is even op de site gaan spieken.. maar komt dan toch neit meer binnen voor zijn verjaardag... maar kinderbijslag komt weer bijna :) hmmm ga zo ff spieken ;)

    he goed idee cars slingers! ga van de week wel ff naar de zeeman dat gata ie vast wel leuk vinden.. heb nog geen idee wat ik wil gaan trakteren op de psz... moet ik nog ff bedenken...

    ooh wat balen dat je therapeut niet verder emt je kan :( maar misschien wel beter dat je andere emdicijnen gata krijgen.. want misshcien kom je de juiste nog is tegen die je echt van die rot paniek afhelpt! ik ben nog steeds erg tevreden met mijn therapeut en mijn medicijnen.. t gaat hardstikke goed, al is wel wel heel erg druk nu elke dag en soms is me dat wel eventjes te veel.

    heb je nieuwe kinderwagen gezien! mooi hoor! hier een hele oude quinny freestijl.. maar rijd lekker dus ben tevreden ;)

    met chris zijn werk gata t erg goed! hij heeft t steeds meer naar z'n zin! op school ook enzo!
    wat goed dat menno ook meer aan t werk is.. wat doet hij voor werk? en hoe is dat voor jou? red je het de dagen dat je alleen bent.?

    kussie
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey meis!

    wel fijn dat de zalf goed werkt!

    je kan ook met tracteren bij de zeeman van die plastice bekertjes of volgensmij zijn ze daar van papier.... voor de jongens cars en de meiden princessen.... en dan dropveter met van die nibbit ships ringetjes eraan maken en dna in zon bekertje doen of zow is lekker! haha
    ow ja en dna n klein gaatje in het bekertje maken en dan n li9ntje erdoor heen met n briefje erop iets van hoera arjen 3jaar zo iets haha
    of iets me krentjes of zow.....

    ik vermaak me wel de hele dag zow het is idd zwaar alleen he!
    helemaal met 2
    maak dat boek open van h&m echt super leukkkkkkkkkkkkkkkk
    ook leuke shirtjes he!
    haal anders in de stad n shirtje voor arjen voor zn verjaardag..... kan ie die mooi aan!

    menno doet iets me onderhoud of zow

    xxxies
     
  17. hoi hoi,

    ik ben indd. op zoek naar van die kartonnen cars bekertjes.. en dan wil ik daar snoepjes in doen en dan doe ik ze in dat doorschijnende folie en dan een leuk lintje eraan.. en misschien nog een kaartje ofzo.. moet ik nog maar ff kijken!

    jaa nog 2 nachtjes slapen haha dan is meneertje alweer 3 jaar!

    heb me vandaag lekker uitgeleefd in de stad.. heerlijk! voor arjen de halve WE leeggekocht en voor brian de h&m haha :) bepakt en bezakt weer naar huis... kids lopen vrijdag in ieder geval er leuk bij ;) had voor brian ook nog 2 leuke shirtjes van LIEF! op mp gekocht.. en voor arjen nog een pakket merkkleding van mp.. weer genoeg keuze in de kast in ieder geval! heb ook voor hun allebij een ciske de rat pet gekocht.. zo schattig haha :)

    nu wil ik voor brian nog nieuwe schoentjes hebben.. bij de h&m hele leuke gezien.. die had een pop aan maar waren verder niet voor de verkoop :( dat is wle balen.. waren bruine met lichtblauwe klittebandjes.. heel leuk! maar helaas... ben nu dus op zoek naar zoiets gelijks.

    indd. soms best vermoeiend de hele dag voor 2 kinderen zorgen.. maar aan d eandere kant vind ik t heerlijk hoor... lekker rustig... en als de kids smiddags ff slapen ff lekker alle tijd voor mezelf...

    chris heeft inmiddels ook zijn rijbewijs gehaald :):) daar zijn we wel heel blij mee.. en de planning is om over een half jaartje ofzo een auto te kopen.. eerst ff goed weten wat nu ons inkomen is en wat we kwijt zijn aan alle rekeingen en wat er dan overblijft voor een auto... dus word nog ff berekenen allemaal!

    chris is nu met mijn pc naar de winkel.. emt een beetje geluk valt ie toch nog onder de garantie.. dus dat scheelt me weer een hoop centjes :) en kan ik eindelijk weer fatsoenlijk compuetren.. want deze trage pc is niet vooruit te branden.. en wil graag weer een keer pspen :)

    ik ga is ff eten koken!

    kussie!
     
  18. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heeeeeeeeeey

    lekker joh je kleintje alweer 3jaar pfffff wat gaat het snel:p:p
    komen er veel mensen?

    wij hebben ook een nieuwe pc wij hadden zon sloom ding en nu n snelle

    goed joh dat chris zn rijbewijs heeft gehaald!
    en dadelijk lekker een autotje!
    en dan kom je lekker hierheen gereden;)

    lekker weer he vandaag:p
    k moet nu ineens denken aan vorrig jaar wat we tegen elkaar lagen te klagen haha over het weer met onze baby's nog in de buik hahahaha

    leuk nieuwe kleertjes:p
    hier ook vorrige week ma nie zow veel had n witte zomerbroekje van armani en 2korte burberry broekjes en n iceberg shirt en n zwarte armani shirt was al 200 en nog iets bij elkaar haha erg he!
    ben wel een hoop kleren van dylano op internet aan het zetten
    mja mensen bieden zo laag vort is echt erg!

    xxxxxxxxxxxies
     
  19. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    owja hoe gaat het nu met brian zn exzeem?
    en zn tandje alweer door?
     
  20. Heeej!

    ja 3 jaar geleden liep ik nu met weeen haha wel grappig om daar eventjes aan terug te denken... wat een dag was dat zeg....
    geen idee eigenlijk of er veel mensen komen.. hoop t neit want dat past hier neit eens haha maar geloof dat mijn oma en mijn moeder smiddags komen.. dan savonds mijn vader met mijn broertjes mijn schoonzus met vriend en kleine en nog 2 vrienden... en dan zit t ook wel helemaal vol!

    ja ben benieuwd wanneer ik mijn pc weer kan ophalen.. hoop snel.. maar soms duurt t wel 2 weken ofzow :(

    ja als we een auto hebben kunnen we best een keertje langskomen! kunnen dylano en brian mooi samen spelen haha ;)

    ja t weer is echt heerlijk! haha ja vorig jaar waren we lekker aan t klagen over de bevalling waar we zo tegenop zaten enzo...
    en visite op arjens verjaardag wat ik niet zag zitten ;)

    ja nieuwe kleertjes kopen is echt leuk! vooral veel kleren voor weinig geld haha ;) heb voor brian bij de h&m 3 broeken 1 vest, 1 zomerjas.. staat op dat ie voor meiden is zie ik net haha maar vind hem leuk en staat brian ook goed :) zit geen roze in dus.. ;) dan nog 2 longsleeves 2 polo's een ciske de rat petje, en een trui.. en was totaal 92 euro kwijt ;)

    ja op mp zitten allemaal mensen die weinig te besteden hebben en dus merkkleding voor een prikkie willen kopen.. hoop dat je het nog een beetje goed kan verkopen.. kan je weer nieuwe halen haha ;)

    brian zijn eczeem komt toch wel een beetje weer terug.. maar nog niet erg genoeg om weer met de hormoonzalf te beginnen.. die wil ik zo min mogelijk gebruiken.. en hij krabt ook niet.. dus heeft er ook neit zoveel last van!
    brian heeft nu 3 tandjes.. 1 boventandje is nu door.. die andere ook wel vandaag of morgen denk ik zie al een duidelijke streep zitten.
    hoe is het met dylano zijn tandjes?

    kussie!
     

Deel Deze Pagina