ja maar tog blijft het eng! je bent bang voor de paniek eigenlijk he maar in zon aanval is alles eng en zow me vriend gaat mee.... jah en als de 1e 48 uur de hormonen raar zijn hoop ik maar dat die snel voorbij zijn en wij mogen toch medicatie slikken dus dan zal het wel loslopen allemaal! ik schrok er echt van, wat acire zei! nou ben ik helemaal bang k denk dat ik daardoor ook paniek heb nu dat ik me daar druk om ga maken maar ik denk nu maar zo wij hebben de medicatie dus het zal wel loslopen! hoest me jou vandaag? xxxx
bij mij zijn de paniekaanvallen begonen toen ik zwanger was van arjen.. en toen ik net bevallen was werd het indd. veel erger... maar toen mocht ik ook geen medicatie.. en nu wel dus dat stelt mij indd. gerust! en zo moet jij ook proberen te denken! met mij gaathet vandaag gelukkig wat beter.. net ff lekker naar buiten geweest in t zonnetje! dat doet me wel goed! dat regenachtige weer en dan zo belabbert thuis zitten is niks... helaas is t mooie weer maar weer voor korte duur maar heb besloten om maar niet af te bouwen mer met de oxazepam.. want daardoor word t veel erger.. dat heb ik wel gemerkt.. dus zit nu weer op 1tje per dag..
Mijn paniek begon toen mijn dochter geboren was....ik was panisch dat zij hetzelfde zou meemaken als ik en toen ben ik helemaal ingestort en in therapie gegaan en meds gaan gebruiken.
en ik alsnog dood zou gaan echt zo klote gevoel... vooral toen de kraamverzorgster tegen mij zei dat mijn hartslag een beetje aan de hoge kant was.. toen werd ik helemaal gek.. en werd toen steeds erger tot ik na maanden lang eindelijk medicatie en hulp kreeg... maar heb er veel te lang op meten wachten!
raar bericht.. mis de helft er stond dus dat t bij mij na de bevalling helemaal erg werd en dacht dat is alsnog dood zou gaan
ik bedoel niet dat het bij iedereen zo is, maar als je ervan uit gaat dat het na je bevalling zo weer weg is, zou het je weleens flink kunnen tegenvallen
oke haha nee ik weet ook wel dat het echt NIET weg is naar de bevalling dat zou mooi zijn haha maar dat is echt niet! maar ik was heel bang dat het dan even veel erger zou worden maar dat zal wel niet sorry! grtjessss
ja dat moet ik zeker.. alleen t idee al dat ik dat niet eer slik maakt me al gek! dat blijkt dan wel weer dat t echt in je hoofd zit! ik kan er soms nog steeds niet overuit dan denk ik echt van mens denk toch is normaal haha... acire hoe is het nu met je? en gebruik je medicatie?
ja idd want het zit allemaal tussen je oren eigenlijk maja pfff ben de hele dag al zow loom heb vanmorgen gewerkt van 7 tot 10 en alleen ik sliep pas rond 1 uur vanacht en ben na men werk na bed terug gegaan om half 12 en tot half 2 lekker nog ff geslapen alleen dan ben je de hele dag zowwwww loom bah k ben al de hele dag op de bank aan het hangen en met men nintendo ds aan het spelen k had een nieuw spel besteld lauras babysitten ik denk ow das kei leuk maar er is echt NIKS aan haha had me er zo op verheugd! majaaaaaaaa xxxxx
hoi hoi ik ben mariek ben 29 jaar ben nu zwanger van mijn derde kindje na mijn 2 de zwagerschap kreeg ik rare klachten van angst bang dood tegaan als ik iets voelde aan me zelf kreeg last van een hogebloeddruk waar ik med voor kreeg maar daar werd ik nog beroerde van in winkels in eens niet goed worden toen mijn jongste 2jaar was ging het redelijk goed voor mijn gevoel had ik het overwonnen wat het ook was nu ben ik zwanger en met 10 weken weer problemen in winkels nu heb ik regelmatig last van een laag suikergehlte ben ik achter gekomen soms net 3 dus dan voel ik mijn ook niet goed maar ik kan op dit moment gaan winkel in of ik word duizelig krijg het warm en dan wil ik naar buiten dus kan helemaal niet meer shoppen terwijl dat echt mijn hobby was hiihi op mijn werk gaat het nu weer iets beter moet ook om de ander halve uur eten anders val ik flauw bij de vk was mijn bloeddruk hoog maar thuis weer niet ik ben al zenuwachtig asl ik daar heen moet omdat ik dan denk hij is weer hoog wat denken zijn dit paniekanvallen ik weet het niet meer als vast bedankt groetjes marieke
hahaha cindy ik heb ook een ds gehad.. en dacht ook ind. dat dat een leuk spel was.. maar dat is indd. niks aan!
hoi marieke Ik denk dat het indd. wel iets van paniekaanvallen zijn.. mar dat t niet alleen tussen je ren zit.. waarschijnlijk als jij niet meer dat duizelige gevoel hebt.. heb je ook geen paniekaanvallen meer.. ben je wel echt duizelig.. door een te hoge bloeddruk of suiker.. of duizelig van de paniekaanval. ik voel me ook altijd duizelig worden in supermarkten en andere winkels.. maar dat komt omdat ik dan een paniekaanval krijg.. en dan stijgt mijn bloeddruk waardoor het onmogelijk word om flauw te vallen maar toch voelt het zo. ik zu als ik jou was met een huisarts gaan praten.. die kan je vast meer vertellen of je last hebt van paniekaanvallen of dat je gewoon echt elke keer zo duidezlig bent.. dan krijg je er vast medicijnen voor waardoor je je beter voelt. Sterkte
cind ik moet smiddags ook niet gaan slapen hoor.. want dan voer ik ook de rest van de dag niks uit! en dan savonds kan je weer niet slapen.. iritant is dat altijd!
eh.. ff denken.. van die laura spelletjes heb je geloof ik ook modeshow ofzo.. die vond ik wel leuk! is wel vrij moeilijk.
hoi hoi hoe gaat het hier? met mijn nietb zo goed de paniek word met de dag erger lijkt wel ik heb ook steeds zon raar gevoel in men keel zon stikkend is gewoon van het verkeerd ademen. denk ik ik heb net de huisarts gebeld en kan er zo terecht k was vanmorgen de bevalling of zow aan het kijken op tv en ineens kwam het heel erg en ging het even niet weg k werd zoooo bang ik denk nu is het weer genoeg en heb ik de ha gebeld xx
he meis wat vervelend nou hopelijk helpt de huisarts je goed! en je moet ook helemaal niet van die prograama's kijken! laat die bevalling gewoon op je af komen als het zo ver is.. en probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. ik ben ook heel erg beinvloedbaar door de tv. als ik iets raars zie.. bijv. iemand die een psychose heeft ofzo maak ik mijzelf helemaal naar want misschien kom ik daar ook wel in.. enz... ik moet ook geen ziekenhuisseries enzo kijekn want alles wat die mensne hebben heb ik ook... veel sterkte! als het goed is gaat het hcg hormoon nu dalen.. zodat je je dadelijk weer beter voelt! de eerste 13 weken zijn klote! daarna ga je je langzaam beter voelen! laat je me even weten wat de huisarts gaat doen? kussie!
he lieve schat ik zag net op je site dat je zoontje gister 2 is geworden nog proficiat! wat had je gekocht? en heb je de sleutel van het huis al? en was het meegevallen met de visiete? ik mag van de dokter weer 1 pilletje omhoog de effexor.... ik mag er morgevroeg mee beginnen. dus daar focus ik me nu weer op ik hoop dat het helpt want het lijkt nu wel als het steeds erger word ben ook echt gister en vandaag zoooo moe! en gister avond lag ik op de bank gewoon lekker met kruik erbij en toen ineens zat ik constant op men hartslag te letten werd er gek van en kreeg paniek omdat ik van alles ging denken dalijk krijg ik het aan men hart blablabla ik zag mezelf al in de ambulance zitten ik heb het ook jah met die rotpragrammas jah van psychose etc... dan denk ik mezelf al helemaal in dat ik het ook heb jah echt klote! zow gek want de ene keer kan ik die bevalling verhalen goed zien en vind ik het echt leuk en vanmorgen pfffffffffffff ik zag mezelf al liggen puffe met men paniek! beter niet meer kijken nee maar hoest met jou? xx