Rug, been en buikpijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 30 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    2 weken geleden schoot het in mijn rug na een drukke dag. Mijn buik deed ook wat zeer dus dacht dat ik misschien niet goed gedronken had. De dagen daarna bleef het een zeurderige pijn en sinds 1 week voelt mijn bovenbeen een beetje knellend. Mijn arm en hand soms ook. Alleen rechts. In de avond is het het meeste aanwezig. Heb inmiddels een stopweek met de pil gehouden omdat ik dacht dat de pijn misschien daar van kwam, die had ik al 3 maanden doorgeslikt. Paar dagen geleden vooral mijn buik maar dat was de volgende dag over.

Ik zou de huisarts kunnen bellen, maar die man ziet me aankomen.. :) heb namelijk altijd wel iets en schaam me gewoon om het te zeggen tegen bekenden of mijn man.
    Ik heb last van chronische hyperventilatie dus link de pijn zelf daar aan. Maar stel dat het toch wat anders is?! Wie heeft er toevallig ervaring met rugpijn wat naar de buik en bovenbenen trekt?

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Helemaal niemand ervaring mee?
    Toch morgen maar eens overleggen met de assistent en dan mag zij beslissen of ik langs moet komen.
    Kleine aanvulling op de last; rechtsonder in buik heb ik een beetje een branderig gevoel. Lijkt van mijn eierstok af te komen. Ik kijk het nu 2 weken aan dus dat moet wel lang genoeg zijn

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    kan eventueel van je darmen af komen. dat kan naar je rug trekken en je benen en kan voelen alsof t van je baarmoeder/eierstok af komt.

ben je inmiddels bij de huisarts geweest?

Deel Deze Pagina