Mensen met schulden / te weinig inkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yvon1893, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Wat super van je! Echt mijn hoed af voor je! Dit zie je niet vaak!
    Ook ik zou willen sponsoren met spulletjes maar met een man die nog studeert en dus geen inkomen heeft heb ik eigenlijk niets teveel.
    Ook ik ken niet direct iemand maar ik zie dat je al voldoende reactie hebt :)

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    *offtopic*
    hmm giro 555 en dan? Gaat 3kwart naar de hoge piefen en dan pas naar afrika? Ik kan het nooit aanzien wat daar allemaal gebeurd maar als ik zie uiteindelijk wat er terecht komt dan vraag ik me echt af waar ik het dan voor doe. Geef het liever aan kleine goede doelen waarvan ik zeker weet dat het daar terecht komt.

*ontopic*
    Wat een geweldig mooi initiatief zeg! mocht je nog wat nodig hebben ook hier heb ik speelgoed liggen waar niks meer mee gebeurd, of kleertjes enz dus mocht je nog wat nodig hebben ik help graag!

3. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meen je dit serieus?! Waarom in Afrika wel en hier niet? Ik kan het niet geloven dat ik dit echt lees.een van de rijkste landen en dan Jaloers op die mensen in Afrika?! Mis ik iets?

On topic: leuk initiatief verder. De nn deed ik het altijd via, die hebben adressen. Ik ben alleen gestopt en het gaat nu dus naar Afrika. Echt een ramp wat daar zich nu voltrekt.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ne
    niet jaloers
    ik bedoel er mee te zeggen
    we geven allemaal weleens wat aan arme landen ofzo !
    en mensen die het hier niet breed hebben mogen toch ook wel iets extra's

5. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Wat een prachtig gebaar! Wat zul je veel mensen blij maken! Ik ben gewoon ontroerd....

Over Afrika: ja, is echt verschrikkelijk wat daar gebeurt, maar dat wil niet zeggen dat je je ogen moet sluiten voor de het leed en de noden in Nederland....Tuurlijk de honger en gebrek aan veel, is niet te vergelijken met de situatie in ons rijke land. Maar ook hier vallen mensen tussen wal en schip. Dan is het toch prachtig dat iemand als ts een "groots klein verschil" weet te maken....

Ik vergelijk het maar met een steen die je in het water gooit: de kring wordt steeds groter....een "klein" gebaar kan een heel groot effect hebben!

Deel Deze Pagina