hallo allemaal.Ik ben nieuw hier en heb vijandig slijm kreeg ik te horen. we gaan met iui beginnen en bm foto. zijn er hier mensen met vijandig slijm? zijn er ook mensen die misschien ondanks vijandig slijm op de natuurlijkwe weg zwanger zijn geworden? Of mensen met bv een negatieve samenlevingstest met geen levende zaadjes en een positieve samenlevingstest? ik ben benieuwd.
Gillian, één van de meiden uit het SMEP-topic (Julita) is via IUI zwanger geworden, zij had ook vijandig slijm. Ze is alleen niet zo veel meer online... druk met haar dochter . Bij hun was het de eerste poging gelijk raak, helaas MK, en ik geloof gelijk de IUI daarna weer raak. Succes!
Zo wat een geluk zeg dat het toch raak is. Schijnt niet zo snel te gaan met iui geloof ik. ik zal eens kijken waar dat topic is.
Je kan dan denk ik beter Julita even pb-en ... IUIs zijn inmiddels 1,5 jaar geleden ofzo en Julita is niet vaak meer online (dus kan ook even duren voor je reactie hebt). SMEP-topic is inmiddels 2,5 jaar oud met zo'n 10 pagina's per dag, dus dat is wat lastig zoeken, haha.
Hej Gillian, Misschien een idee om je aan te sluiten bij de topic; IUI. Hier zitten vele meiden net als ik in het zelfde schuitje. Zo kun je ervaringen onderling uitwisselen.... Liefs Duivinnetje
hoii Ik ben door middel van de 4de IUI-behandeling zwanger geraakt en had ook vijandig slijm Heel veel sterkte met de behandelingen groetjes sjolie
Hoi! Bij ons is ook vijandig slijm vastgesteld (neg. samenlevingstest --> "mogelijke cervixfactor"). Verder alles goed bij bij, manlief zwak zaad. Weet iemand toevallig of vijandig slijm altijd aan de vrouw ligt of dat het ook kan zijn dat de zaadcellen niet sterk genoeg zijn om erin te overleven? Liefs, B.