Hapje bekendmaken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samba, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Wij willen onze zwangerschap graag bekend maken met een hapje.. Bijvoorbeeld koekjes.

Nu heb ik paar ideetjes( lange vingers gedoopt in chocola en muisjes. Negezoenen met muisjes, soesjes met muisjes enz enz.)

Heeft iemand nog meer leuke ideeen en eventueel een leuke foto van de creatie;)

Brand los!

2. sas77

sas77 Actief lid

18 sep 2014
    183
    0
    0
    Hai, vriendin van mij heeft cupcakes gebakken en versierd met roze/witte en blauw/witte muisjes. Heb helaas geen foto.....

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Een vriendin had cupcakes gemaakt en versierd met van die suikerpasta/icing in roze en blauw en er figuurtjes zoals baby's, kinderwagens, bedjes, ... van gemaakt.

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Een doosje bonbons maar dan gevuld met chocolade en muisjes in blauw en roze :)

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik had een cake gemaakt :)

6. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Cupcake maken, als die klaar zijn een rondje eruit halen, vullen met roze en blauwe muisjes, weer dicht maken, iets leuks van marsepein erop en dan laten eten

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mini one!!! Wat een leuk idee! En het blijft een verrassing tot ze erin bijten. Die onthoud ik.

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik had negerzoenen met muisjes. Topje smelten en dippen in muisjes. Makkelijker kan niet

9. jetje83

jetje83 Lid

25 jun 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb soesjes met muisjes gemaakt. Kreeg veel leuke reacties en is simpel om te maken. Witte chocolade smelten, roze en blauwe muisjes in bakje en dan de soesjes eerst in de chocolade en daarna in de muisjes dopen. Succes!

Deel Deze Pagina