Denk dat je er niks van aan moet trekken. Andere mensen blijken het altijd beter te weten (vooral mensen met meerdere kids dan jijzelf OF juist die mensen HELEMAAL zonder enkele kids!!?) Maar ik snap wel hoe je je voelt. Mensen hebben altijd wel wat om naar te kijken :/ en dan voel ik mij er heel ongemakkelijk over, terwijl ik denk. Het is mijn kind, mijn manier van dingen doen en bemoei je er niet mee of juist van : "zie je het goed!?" bah (bloos) Zo weet ik nog toen ik boodschappen ging doen met mijn vriendin, die al een kindje had, en toen liet ze hem rondtollen op de grond (want hij kreeg z'n zin niet, maar zij wou verder haar dingen doen) Wordt je dus ook zo aso aangekeken van: "Omygod..kijk hoe die moeder haar kind schreeuwend op de grond laat en hem/haar zo achterlaat" Euhm ja, mensen "denken" blijkbaar niet ffe verder dat het kind van die moeder misschien die moeder al een hele tijd het bloed onder de nagels heeft gehaald? Het is inderdaad een komisch gezicht bijvoorbeeld, maar als mijn dochtertje zoiets flikt zal ik haar ook lekker laten liggen en zeggen: "Mama ziet je wel bij de kassa hé...doei" (En meestal rent je kindje wel vlug weer achter je aan, snap je) Maar bemoeials en vies-kijkers heb je overal
Ik ken die hele winkel niet, dus ik kan er niet over oordelen. Maar ik persoonlijk zou mijn zoontje van net 2 jr niet alleen laten spelen, omdat hij echt niet op 1 plek blijft zitten/staan. Maar mensen kijken toch wel, wat je ook doet. Als je je kind in een kar zet, en hij krijst de boel bij elkaar omdat ie niet wil zitten, zijn er ook mensen geïrriteerd. Je doet het toch nooit goed in de ogen van vreemden, is mijn ervaring.
Mensen zullen vaker dit soort gezichten trekken, er is toch nooit wat goed in de ogen van een ander . Jij weet dat je een prima moeder bent, laat anderen denken wat ze willen denken. Ga je daar niet onzeker door voelen. Persoonlijk vind ik 2 minuten wel iets te lang, want zoals iemand net al schreef; hij kan zo de winkel uitlopen. Maar als je vanuit de verte je ventje ziet zitten, dan is het prima toch? Ik zou zeggen; laat het los, jij weet dat je een goede moeder bent, wat anderen daarvan denken; daar moet je maling aan hebben .