hahaha ik moet wel lachen..Bunkers bouwen en daar van alles in stoppen. Maar als de wereld vergaat en de aarde dus kapot gaat wat hebbie dan aan die bunker? Nou dames we zijn er nog. Ik ga lekker de thee opzetten, serious request en avondje met me zusje spenderen. Fijn weekend haha xxx
Hahahahah oo dames ik kom niet meer bij hoor. Triest natuurlijk van de echte gekken. Maar ik zou werkelijk waar, een verborgen camera in de grootste van al die bunkers willen hebben, met veel mensen erin. En dan kijken hoe ze met elkaar aftellen naar 0, dat het zeg maar hét moment is. Om vervolgens bij 3 hun ogen stijf dicht te knijpen, en na 0 voorzichtig 1 oogje open gooien. En zien dat er ................. werkelijk niets gebeurd is.
Iedereen die mee doet en gelooft in deze onzin is idioot! Alsof de wereld zomaar vergaat. Echt ik snap niet dat er (volwassen ) mensen zijn die dit echt überhaupt geloven. Moet je kijken wat zulke onzin weer teweeg brengt.
Tjsah, de aarde is toch ook 'zomaar' geschapen door één of andere God. En hoeveel geloven daar in ... ?
Nee de aarde kwam zomaar het universum in net als jou met al zijn perfectie Is het onstaan, uit wat? Als een er machine voor je word gezet en je weet absoluut niet hoe die werkt bij wie ga je dan vragen hoe hij werkt? Bij de maker/bedenker ervan toch Maarja on topic. Erg hoor dat zulke gestoorden zulke excusen gebruiken om te kunnen moorden! Pleeg dan zelfmoord ofzo maar laat onschuldige mensen/kinderen erbuiten! En het is tegenwoordig erg genoeg dat je scholen uberhaubt moet beveiligen, in zo een zieke wereld leven we! Bij onze school is het totaal niet beveiligd zou er dus niet aan moeten denken dat er iets zou gebeuren daar, dan word ik gek
Dames, Ik wijs een ieder op het feit dat discussies m.b.t. religie niet zijn toegestaan op zwangerschapspagina. Laat het dus niet uit de hand lopen. Groet, Babii