Mensen terecht boos/teleurgesteld?

Discussie in 'De lounge' gestart door Siren84, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd;)

2. Oh trouwens.. Als ik het had moeten doen had het nog even geduurd..
    Mijn hoofd stond er niet naar haha!
    Dus degene die toen waren ingelicht hadden geluk....

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.257
    1.019
    113
    Zuid-Holland
    ik denk dat het heel erg verschilt per familie of je het wel of niet kunt maken! wij hebben bij beide meiden zeker niet alle ooms en tantes zelf opgebeld, Ik heb er al 16 echtparen van mijn kant van de familie!
    Wel heb ik hen allemaal een geboortekaartje gestuurd. En mn ouders hebben een aantal ingelicht per telefoon, maar ook een aantal wisten het via de post, internet. Was bij ons geen probleem.

maar goed, zowieso snap ik mensen niet zo goed die van zoiets als niet gebeld zijn zo op hun teentjes getrapt kunnen zijn en dan met opzet helemaal niets van zich laten horen. inderdaad jou hoofd staat na een bevalling wel ergens anders naar!!!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik snap er helemaal niks van.... Je tantes hadden toch ook je moeder kunnen bellen toen ze het op Hyves zagen om haar te feliciteren? Ga een beetje lopen mokken dat je niet persoonlijk gebeld bent...wat kinderachtig! Ik heb smsjes gestuurd naar vrienden en wat familie maar de rest heeft gewoon een kaartje gehad hoor. Zou denk ik met mijn mond vol tanden staan als er een tante zo reageerde. En zou er bovendien ook helemaal geen behoefte aan hebben dat mijn tantes de eerste dag al op bezoek kwamen. Vind dat meer voor directe familie en erg goede vrienden, maar dat is maar net hoe je band met ze is.

Geniet van je meissie! (Leuke naam trouwens;))

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bah vervelend zeg... Zit je er toch weer middenin. Ik zou proberen het te laten rusten voor jezelf, laat de rest van de familie het maar samen uitzoeken...

hier worden alleen onze ouders gebeld en mijn vader mailt dat dan weer naar de rest van de familie, zou wat zijn als ie iedereen op de hoogte moet stellen per telefoon... hij heeft 7 broers en zussen... oom en tante aan mijn moeders kant krijgen een geboortekaartje, die zien dat dan wel en bij de familie van mijn man net zo... mijn sm heeft ook 5 broers en zussen (inmiddels 1 overleden) en mijn sv heeft er 3... Het is wel goed... ze krijgen ook niet allemaal een geboortekaartje, normaal horen we ook niks van ze... Maar bij ons wordt daar ook niet moeilijk om gedaan dat scheelt natuurlijk ook...

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vond dat de taak van mijn ouders om hun broers/zussen en ouders op de hoogte te stellen. En de taak van mijn ooms en tantes om hun kinderen op de hoogte te stellen.

Als we ze allemaal hadden moeten bellen, waren we een paar uur bezig geweest. ;)

7. Yuk precies!!
    Ik zeg net ook. Mijn hoofd stond er niet naar.. Er zijn maar een paar mensen die gebeld moesten worden van mij en de rest had toch echt pech als dat niet was gedaan .
    En hadden ze boos geworden. Jammer dan!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Ja, hier net zo hoor, we hebben alleen directe familie (zus, ouders en een (overgroot)oma gebeld, plus beste vrienden. De rest heeft gewoon weer verdere familie opgebeld. Lijkt me toch normaal dat je niet iedereen gaat bellen.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gelukkig zijn jullie het met me eens! Ik kreeg net een sms van die ene neef, de toon in het bericht was nog vrij boos moet ik zeggen, ach ze zoeken het ook maar uit inderdaad. Het wordt tijd dat ik eens lekker ga genieten!!! :D

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dit is inderdaad een goede, het zou andersom moeten zijn!!!!

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja is hier ook zo, mijn oma zal nooit uit haar zelf bellen ofzo of excuses aanbieden. Mijn oma woont bij mijn tante in dus ze zal wel op hetzelfde moment erachter zijn gekomen dat ik bevallen ben dan zij.

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij hebben na de bevalling onze ouders gebeld, onze opa en oma's en 3 hele naaste vrienden.

Onze oma's en ouders hebben het langzaamaan doorgegeven aan de familie dat Julia geboren is. Ik heb echt niet alle ooms en tantes gebeld! Dat zijn er van mijn vaders kant al 10!! We hadden wel hele andere dingen aan ons hoofd dan de hele familie opbellen.

Ik vind dat je tante nogal overdreven reageert richting jou. Het is redelijk normaal dat jij niet hebt gebeld. Dat ze zo reageer richting je moeder is wel enigsinds te rechtvaardigen.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, nou idd.... Hier aan mijn kant alleen al bijna 20 oom-tante-paren, en gisteren bij mijn ouders eens zitten tellen, maar ik heb 45 neven en nichten dus ook.... Die gaan we echt niet zelf bellen! (En die krijgen ook lang niet allemaal een geboortekaartje!).

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik heb ook niet meteen de hele fam gebeld hoor!!! had wel wat anders aan mn hoofd!
    enne daar zijn de geboorte kaartjes voo toch!

weet nog wel dat ik de dag na de bevalling eerst bij mn ouders was waar mn oom kwam aanlopen die opeens doorhad dat mn bolle buik weg was... daarna kreeg die een beschuitje in zn handen geduwd hihi

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nou we hebben iets gehoord hoor van de ene tante, ze belde boos naar ons op net! :$ Mijn man nam de telefoon. Die heeft even goed zijn mening mede gedeeld, mijn tante hing halverwege gewoon op, nou ja zeg! Ze zoeken het maar uit. Wij gaan lekker gelukkig zijn met ons gezinnetje!!!!!

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

voor dit soort fam zijn de geboortekaartjes toch? ik vind het een nogal overdreven reactie van je fam. ja, dat de pc tegenwoordig sneller is dan de kaartjes met de post is natuurlijk voor sommige mensen een irritante bijkomstigheid. maar niet jullie probleem. laat je niet gek maken hoor.

17. Alita

Alita Niet meer actief

en wat is dan de reden hiervan he dat zij niet kunnen bellen..

enfin heb ik geleerd het dan maar op te geven...deze mensen willen niet hun eigen fouten inzien dus je zult dan nooit iets bereiken;)

Wat ik dan nog erger vindt ik dat jouw`n familie je nu ook nog gaat lastigvallen met sms`en? Wat stond er dan in als ik vragen mag?

18. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje wat een gedoe zeg....

Wel goed dat je man het ze nu heeft duidelijk gemaakt....jij hebt nu rust verdient en ik hoop dat je niet nu je kraamtijd laat verpesten door zo`n mensen want ze zijn het blijkbaar echt niet waard..

Ik vindt het echt grof om een vrouw die net is bevallen zo lastig te vallen zeg...

Sterkte hiermee!

19. Wat een asos....

20. liebrando

liebrando Niet meer actief

Dat op hyves snap ik dat ze niet leuk vinden. Maar voor de rest wij hebben ook alleen maar onze ouders en zussen gebeld verder niemand. Had ik ook helemaal geen behoefte aan, ze kijken anders ook niet na me om dus hoeven ze dan ook niet te komen. Maar was de band anders geweest dan had ik ze ook niet gebeld hoor. Daar hebben we onze geboortekaartjes voor!

Deel Deze Pagina