spannend wachten op ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vvh, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    Ik vind het verschrikkelijk dat wachten. Ik zou vandaag normaal :evil: :evil: moeten krijgen. Omdat mijn man geopereerd moet worden, stoppen wij er nu eventjes mee. hij moet vier maanden revalideren, dus dan lijkt het mij toch onmogelijk om er mee bezig te zijn.

Nu was ik deze maand zeker dat ik niet zwanger was. Maar mijn :evil: :evil: zijn nog niet doorgebroken, ik heb geen voortekenen. Zelfs geen pijn in mijn onderbuik.

Ik ben deze week wel al heel de week moe. gisteren kon ik zelfs niks doen. Het kostte me ontzettend veel moeite om vooruit te geraken. Mijn tepels juiken en ik vind (maar dat kan in mijn hoofdje zitten) dat mijn borsten en mijn onderbuik opgezwollen zitten. Ook heb ik al heel de week last van mijn darmen. Terwijl ik normaal niet kan gaan tijdens :evil: .

Ik snap er dus niks meer van. Het wachten op een antwoord duurt zo lang. Ik durf nu nog geen test te doen, gewoon uit schrik dat het toch niets is. en dat ik me weer heb laten meeslepen.

wie kent dit gevoel nog?

2. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    oja ik vergeet het nog te zeggen. Ik voel rond mijn navel precies of mijn vel tegentrekt. Ook jeukt mijn buik regelmatig. het is een raar gevoel. Ik kan het absoluut niet plaatsen

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik ben ook aan het wachten,durf niet goed te testen omdat ik helemaal geen tekens heb!Dus heb niet precies hetzelfde als jij..Iig sterkte ermee!En ik weet het,dat wachten is k*t..

4. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    veel succes gewenst! Langs de ene kant wil ik testen, maar langs de andere kant durf ik niet voor het slechte nieuws.

verschrikkelijk hoe de natuur toch zo met ons voeten kan spelen hé.

5. Niet meer actief

hoi meiden ik zou gewoon testen.
    ik weet dat het moerlijk is.
    maar dan heb je wel zekker heid.

groetjes missie

6. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik beloof bij deze:Morgenvroeg zal ik gelijk testen!En dan horen jullie het wel hier ;)

7. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    ik zal duimen voor jou. Ik ga proberen te wachten tot dinsdag. als ik ze dan niet heb, ga ik ook testen.

veel succes morgen en hopelijk goed nieuws hé. ik duim tot morgen

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Haha ja dankje!Dan zal ik voor jou duimen dinsdag!En dat we samen een positieve test mogen hebben!

9. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    Beide succes en hopen op een positieve test....

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Ook ik kan morgen testen. Ik heb wel wat kwaaltjes:

Rommelige darmen
    Spierpijn in buik
    Ongi-gevoel
    Veel plassen
    Beetje troebel vlokkerige urine
    Donderdag en deze ochtend rosige afscheiding
    Veel honger

Succes allemaal.

11. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    veel succes morgen! hopelijk test je positief. Ik herken een aantal van die kwaaltjes. Maar soms denk ik dat het gewoon mijn hersenen zijn die met mijn voeten aan het spelen is. Ik denk altijd dat ik het zelf verzin en dat ik voel wat ik wil voelen.

Klinkt dit raar?

12. sterre27

sterre27 Lid

31 jan 2007
    48
    0
    0

Hey ik herken hier ook wat van ik heb ook kwaaltjes haha
    rommelige darmen heb ik ook
    ongi gevoel veel plassen ook mijn urine is troebel heb wel wat meer trek en mijn ongi moet 8 februari komen dus ben benieuwd

ik heb ook gehad duizeligheid bij het opstaan van de wc. moe heel erg.

13. Niet meer actief

hoi meiden ik duim voor jullie.

groetjes missie

14. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Hey dames,

Wil jullie geen valse hoop geven, testen is het enige wat uiteindelijk duidelijkheid geeft (en dan nog kun je het 3 keer moeten herhalen voor je het gelooft ;)) maar ik had deze maand ook het gevoel dat het niet kon (maar 2 keer geklust, 3 dagen voor en 4 dagen na mijn verwachte eisprong) EN ik had ook nergens last van.

Ik houd in ieder geval mijn vingers gekruisd voor jullie!

15. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey vvh,

Ik denk dat men zichzelf ook wel dingen kan aan praten.
    Het is alleen zo moeilijk om te weten wat nou ongi-kwaaltjes en wat zwangerschaps-kwaaltjes zijn. Het lijkt gewoon zoveel op elkaar.
    Ik ga in de loop van aanstaande week pas testen. Dan weet ik ook zeker dat ik echt overtijd ben.
    Ik ga niet met 1 of 2 dagen overtijd testen.
    Ik ben benieuwd.

16. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    Ik kon het dus niet laten en heb getest. Negatief natuurlijk.

Maar het kan zijn dat ik te vroeg getest heb. Mijn vorige cyclus duurde 32 dagen (dit was een uitzondering). dus heb ik deze cyclus weer uitgerekend op 28 dagen. Nu las ik dat ik eigenlijk mijn cyclus had moeten berekenen op 32 dagen en dat betekent dan dat ik pas dinsdag ongi moet worden.

Yvetje1982 heb je al getest? Ik ben benieuwd hoor.

dus het blijft nog ff afwachten. Ofwel heb ik te vroeg getest ofwel komen ze dinsdag gewoon door.

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    he wat jammer! maar geef het nog niet op.

ik zit met dezelfde kwaaltjes. ik dacht dat het misschien ongi klachten zijn maar hoe lang duren die normaal? ik heb nu al 8 dagen last van deze klachten, als het ongi klachten waren had ik toch al ongi moeten zijn denk ik?

18. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    Peetje24, hoe lang ben je al overtijd?

19. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    ik blijf dus last hebben van mijn darmen. Ik moet ook voortdurend naar wc (sorry) met diarree. Normaal als ik :evil: moet worden, kan ik niet gaan. dan zit alles verstopt zal ik maar zeggen.

Ik heb ook geen last van ongi-krampjes wat ik normaal wel heb. Wij zijn deze namiddag gaan wandelen en ik voelde wel krampen in mijn buik, meer bepaald onder mijn ribben. Een soort van spierpijn in mijn buik.

Ik kan het echt niet beschrijven.

Ik heb vanmorgen getest met predictor. ik ga proberen te wachten tot woensdag morgen en dan test ik terug.

Is predictor een goede test? Ik was hiernaar opzoek maar vond over deze test niet veel uitleg.

20. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    De :evil: :evil: waren er vanochtend :cry: toch weer jammer he?@x getest deze week en 2 x negatief(duh anders was ik niet ongesteld..haha)Bedankt dat je aan me hebt gedacht!Echt lief!

Deel Deze Pagina