http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= wie dit topic heeft gevolg en alle anderen wou ik even laten weten dat we in augustus dit jaar alsnog gaan trouwen. Welliswaar zonder schoonmoeder We hebben de datum samen met schoonvader en broertje geprikt dat maakt het dan wel speciaal. bedankt allemaal voor jullie steun dit wou ik jullie toch nog even laten weten!
Meid ik wil je alvast een supermooie dag toewensen in augustus.. Ik ben gisteren in ondertrouw gegaan en wij trouwen 26 maart a.s. helaas ook zonder mijn vader. Dat is ook een van de reden geweest dat wij besloten hebben het heel intiem te houden. Moet zeggen dat ik het gisteren al heel zwaar had, iedereen feliciteer je..en dan mis je toch die ene dierbare persoon Wens jullie al het geluk en liefde van de wereld toe, en dat jullie nog superlang bij elkaar blijven!
super! gefeliciteerd en hopen dat alles nu helemaal goed gaat en het een hele mooie dag wordt! Zal helemaal lache zijn als je kleine meid een beetje stapjes zet tegen die tijd! kus miek
Super meid! Ik wens je een fantastische dag toe en veel plezier met de voorbereidingen. Ik weet zeker dat je schoonmoeder toekijkt en ook zal genieten van jullie dag. Gaan jullie nog iets speciaals regelen ter nagedachtenis aan haar tijdens de trouwdag?
Meid! Proficiat! Das erg fijn nieuws na de afgelopen periode. Hopelijk kun je er in augustus dadelijk goed van genieten.......!
ken je verhaal niet , maar wat ik zo begrijp zal het heel moeilijk voor je worden op die dag. toch hoop ik dat je een hele mooie dag zult hebben en ervan kunt genieten, want degen die je mist is nooit ver weg.
Wat fijn meid! Geniet van de voorbereidingen en de voorpret! Trouwen doe je als het goed is maar 1x en daar moet je echt van genieten!
He hoi, Ik heb het vervolg helemaal gemist van je trouw-dilemma.... Zo te zien niet best... Ik hoop dat jullie een prachtige huwelijksdag zullen hebben! Elmo
Een fijne dag toegewenst meid! Zeker weten dat ze er bij zal zijn. Al is het jammer genoeg niet lijfelijk. Liefs Femke