Mathijs Maaltijdbox

Discussie in 'De lounge' gestart door Niicci, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi Dames,

Zijn er hier mensen bekend met de Mathijs Maaltijdbox?
    Ze zijn hier aan de deur geweest zo'n 1,5 week geleden vanuit HotNetworkz voor Mathijs Maaltijdbox, en nu ben ik wel benieuwd wat ervaringen zijn.
    Ik vind het persoonlijk nogal prijzig, gezien ik voor 7 dagen boodschappen doe voor 3 personen (incl voeding voor de kleinste) voor nog geen €50.
    Maar deel jullie ervaringen!

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Nooit van gehoord
    Vind wel knap dat je voor 50 euro boodschappen doet voor een week voor en heel gezin
    Wij zijn met zijn 2 en ik zit zomaar op 100 euro voor wat vlees groente en fruit drinken wat lekkers en ga gewoon naar de lidl

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik heb geen ervaring met deze box. Hoor wel andere over bijv HelloFresh en die zijn erg tevreden. Zelf vind ik het gewoonweg veel te duur. Ook al zullen er hele leuke/nieuw recepten bij zitten: nu 70 euro per week voor 5 man en 2 huisdieren, nee dan ga ik dat bedrag niet zo ophogen voor eens wat leuke maaltijden die thuis met recept worden aangeleverd.

4. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

wow 100 euro is best veel voor 2 personen:$

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja vindt het nu ook veel, we doen nu met 3 personen voor 50-60 euro in de week.

Toen we allebei nog werkten ging er ook makkelijk 100 per week aan boodschappen uit en waren we met z'n 2en. Gewoon niet op de prijzen letten en eten waar je zin in hebt :p Dan gaat het echt hard... belande toen ook veel meer in de kliko dan nu.

Ontopic; vindt het inderdaad erg prijzig! 3 maaltijden voor 39,-
    Komt dan nog de andere 4 dagen bij en je moet de rest van de wekelijkste spul nog hebben. Nee... niks voor ons :p

6. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Ja herkenbaar, wij gooien nu nauwelijks weg!

7. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ja ik vind het persoonlijk ook erg duur.. Maar ben niet de enige die er dus zo over denkt haha.
    En dan zou het voor ons ook nog niet voldoende zijn...

Wat betreft mijn boodschappen, doe veel bij de Lidl, wat ik daar niet krijg haal ik bij de AH en kijk veel naar de Bonus (groente en vlees) en koop veel van AH Basic.

Dan is het na een paar keer best te doen.
    Kijk als ik luiers nodig heb dan valt het ook duurder uit natuurlijk, of wasmiddel.

Deel Deze Pagina