Guusje dan heb ik jou zo juist gezien hihihi dat dacht ik al .. Ik was voor jou aan de beurt.. Had dat kleine meisje bij me in de roze buggy (en me vriend haha). Wat een heerlijk ventje heb je! Zo mooi hoe jou ventje en mijn oppaskindje naar elkaar aan het kijken waren haha. Werd je niet gek van die irritante beren en dat geluid? Inderdaad dus net bij van der Sijde geweest, bah bal gehakt! Lekker nors weer zoals altijd, en ik nog wel hopen dat hij vandaag geen dienst had omdat ik hem eerder altijd op maandag had. Nou helaas.. Wederom heeft hij weer als enigste gyn PCO opgeschreven bij mij, dus dat heeft me weer mooi onzeker gemaakt. Ben nu al aan het mailen met Duitsland waar we dus deels onze behandeling doen, en ben benieuwd of het hun eerder is opgevallen. Ook was hij weer veeeeelste laat zoals altijd. Dus me vriend kan nu weer aardig wat tijd inhalen op het werk. Vrijdag mag ik gelukkig naar dr Vos en laat ik dat nou helemaal niet erg vinden.
Haha Shanti, ja dat was ik. Ik vond die beren wel grappig eigenlijk, mijn zoontje zat later de hele tijd die geluidjes na te doen. Van de Sijde is echt een hork, hij heeft werkelijk helemaal niks gezegt tegen mij. Alleen dat ik doormoet gaan met deze dosis spuiten en dat ik vrijdag terug moet komen. Gelukkig mag ik vrijdag bij dr. Vos, dan kan ik weer wat dingen laten ophelderen en bespreken. Bij haar vind ik het nooit erg als ze uitloopt, omdat je gewoon de aandacht krijgt die je verdient. Ik moet er alleen wel al om 8.20 uur zijn. Zijn jullie eigenlijk gelijk begonnen met ICSI of hebben jullie eerst een paar keer IUI gedaan?
Hebben die gyn's op vaste dagen spreekuur ofzo? Een vriendin van mij had laatst eigenlijk een afspraak met van der seijde maar bleek toen iemand anders te hebben. En nu ik al deze verhalen lees hoop ik toch echt dat dr neve heb en dan niet stiekem iemand anders heb..... Hoe is het met jullie gegaan?
Ze zijn allemaal goed te doen hoor! Alleen van der sijde is een beetje een oude knorrepot. de rest is super aardig! Over het algemeen hebben ze wel vaste dagen, maar nu is het ook vakantietijd, dus dan wisselt er nogal wat. Ik heb ook wel een aantal keer gehad dat ik een afspraak met iemand had, en er gewoon een andere gyn was. Ik heb ook veel anderen gehad omdat dokter Neve met zwangerschapsverlof was.
Haha dan zie ik je vrijdag waarschijnlijk weer. Wij moeten namelijk om 08:35 en zijn altijd wel op tijd aanwezig. Ja had al door dat je zoontje de geluidjes na deed hahaha, en mijn oppaskindje maar fluisteren, baby baby haha. Ja tegen ons zei die ook amper wat. En moest me eigen dossier inleveren bij de balie, terwijl dat normaal altijd gedaan word. Probeerde er snel doorheen te lezen haha maar lukte niet zo lopend en al. Normaal word je ook geroepen en geeft de gyn je een hand, hij loopt altijd zo weg. Vreemde vogel. Oppaskindje kreeg ook geen woord van hem, en dat vind ik toch best onbeschoft. Vraag me af of die man wel lol in zn vak heeft, hij zou toch moeten begrijpen hoe pijnlijk de hele mmm is. Mag die wel eens wat vriendelijker worden. Wij zijn meteen begonnen met ICSI omdat het zaad zo slecht is dat spontaan of iui gewoon bijna niet mogelijk is helaas. En misschien heb ik dus ook nog PCO dus dan kunnen we het spontaan wel helemaal vergeten. Ladym83, normaal gesproken weet ik dat maandag van der Sijde er is, dinsdag alhafidh ofzoiets en vrijdag dr Vos en ik dacht donderdags die vrouw Veenstra-Nieuwhoven ofzo. Maar pin me er niet op vast, want volgensmij wil het soms nog wel eens wisselen. Guusje tot vrijdag haha.
hoi dames, zat te zoeken naar de maart 2011 club toen ik jullie tegen kwam. Balen dat jullie in de mmm zitten, veel succes daarmee. Wel grappig dat je elkaar dan hier en daar tegen komt. Bij mijn miskraam in januari ben ik bij halbesma geweest, toen ik daar alles wat eruit was gekomen op tafel zetten leek het net of hij het nog nooit gezien had.. Nu ben ik gelukkig weer zwanger, alhoewel nog onzeker maar hopelijk over twee weken een goede echo bij natal. Ik hoop dat het jullie ook snel gegund is dames, succes!!!!
Hoi, Wat leuk om hier bekende verhalen te lezen, ik woon namelijk ook in Hengelo en loop ook in het ziekenhuis voor een kinderwens voor een brusje voor mijn zoontje Luca. Mijn gyn is dr Vos en ik vind haar ook erg prettig. Inmiddels zit ik al bijna weer een jaar in de MMM en heb nu 4 mislukte IUI's achter de rug. Mijn linker eileider is verkleeft en als daar mijn eitje groeit dan doen we geen IUI om de kansen die je hebt zo goed mogelijk te benutten. Alle gyns zijn het daar over eens en zeggen ook iedere keer we hopen dat het nu rechts zit maar van der Sijde niet. Die snapt niet waarom we niet gewoon IUI doen als mijn eitje links groeit. Hij zegt dat de rechtereileider het gewoon kan overnemen, dat kan maar die kans is heeeeeeeeeeeeeeel klein en dan heb je een IUI weggegooit. De laatse keer dat ik bij hem was heb ik tegen hem gezegd dat als hij het er niet mee eens is hij maar moet gaan praten met mijn gyn dr Vos want zo liggen de afspraken. Een toen was hij stil :x:x:x. De laatste 4 maanden heb ik helaas iedere keer mijn eisprong aan de linkerkant gehad. 7 september heb ik mijn vervolg gesprek met dr Vos of we doorgaan voor IVF omdat we dan weer precies een jaar in de MMM zitten. Het is nog geen 7 september en hopelijk ben ik voor die tijd zwanger. De topic starter ken ik persoonlijk, ik heb met haar op zwangerschapsqym gezeten. Leuk dat je dit hebt opgestart. We zijn elkaar hier, en op hyves, wel eens vaker tegen gekomen. Gaat het weer wat beter met de oortjes van Julian? Veel succes jullie allemaal en veel liefs, Nataly
Wat een bekend verhaal! Ik heb aan de rechterkant geen eileider, en ik mis daar een stuk baarmoeder. Bij mij deden ze dus ook alleen IUI als het eitje links zat, tot ik bij van der Sijde kwam. Hij vond het ook belachelijk, want als je geen IUI deed dan werd je zeker niet zwanger. We hebben toen op zijn aanraden 1x IUI gedaan bij een ei aan de rechterkant. (volgens hem konden we extra pogingen krijgen als we het ook rechts deden, hij wilde dan wel in plaats van 6, 8 pogingen toestaan) Nou ja, wat moet ik er over zeggen, 1x geprobeerd, en ik was zwanger! Na 3 jaar proberen, en bijna op mijn kop staan was het gewoon raak! De andere gyn's vonden het ook prachtig, toen ik voor de 1e x kwam toen ik dus zwanger was werd meteen rond gebeld om te melden dat ik dus toch zwanger was geworden ondanks dat zij dachten dat het niet mogelijk was! Dus, misschien iets om over na te denken! Heel veel succes in elk geval verder!
Wat een mooi verhaal en dit zet mij dus wel aan het denken, en ik maar denken dat je van een IUI terwijl de eitje groeit aan de verkleefde kant NIET zwanger kunt worden. Jij bewijst dus het tegendeel. Ik zal het de volgende keer maar eens goed bespreken en over nadenken en eventueel toch een IUI doen als mijn eitje weer links zit. Ik ga toch in september door naar de IVF als ik nog niet zwanger ben, heb dus niks te verliezen. Bedankt dat je me dit verteld. Ik weet dat van der Sijde tegen mij vertelde dat hij in ieder geval van 1 vrouw wist die zo zwanger was geworden,misschien was jij dat wel die hij bedoelde ,en ik maar denken ja ja dat zal wel! Veel liefs Nataly
De kans is echt heel klein, maar zeker wel aanwezig, het schijnt dat je lichaam op de een of andere manier het eitje wel kan "onderscheppen" en dat het dan dus kan lukken, zo is het bij ons ook gegaan. En wat grappig dat hij dat vertelde, de kans is groot dat hij het over mij had inderdaad, want het was toen nogal een sensatie. Alle gynaecologen hadden zoiets van het is de moeite niet waard, en hij stapte daar zo overheen en hup gewoon doen. Voor ons was het daarom ook extra extra bijzonder, er waren die maand zoveel tegenslagen dat het ons compleet onmogelijk leek, en verdraaid was ik toch zwanger!! In ieder geval iets over na te denken, en als je toch al niets meer te verliezen hebt, is het de gok best waard misschien!! Heel veel succes in ieder geval, duimen dat het toch nog zo mag zijn de volgende IUI!!
Wat grappig dat er toch nog zoveel dames hier uit de buurt komen. Ik had altijd het idee dat ik 1 van de weinigen was.
Nou het is wel dun bezaaid inderdaad, dat zie je altijd bij die "oproepjes" topics, iedereen komt uit het zuiden of westen. Maar als je goed zoekt zijn er wel wat, moet ook wel met 30.000 leden
Ze zijn er wel maar vast niet hier.. Ik klets ook mee op een andere site en daar kom ik regelmatig mensen uit de regio tegen. wel gezellig zo. Maar ben ik de enige die hier zwanger is??
heey meiden, hier een mama uit haaksbergen haha was het vorige topic ineens kwijt maar die was dus gesloten haha liefsz