haha welkom het is hier inderdaad wel heel stilletjes hoop dat er snel verandering in komt na mate er meer mensen komen liefsz
Hey meiden, Ik heb even een vraagje voor jullie. Hebben jullie leuke ideetjes die ik in de omgeving van Hengelo kan doen met mijn kleine mannetje van 14 maand? Wij zijn eigenlijk altijd met z'n tweetjes en ik wil wat meer met hem gaan ondernemen, omdat ik merk dat hij dit heel leuk vind. Maar ik weet niet zo goed wat ik kan gaan doen.
Wij gaan elke week al het mooi weer is naar de kinderboerderij, het verveelt hem nooit. Hij is iedere keer heel erg blij dat we weer gaan. Ik ga ook veel met hem fietsen (in de buurt van de houtmaat en het Lonnekermeer).
hier zijn de eendjes en de kinderboerderij ook favoriet en hij vind het ook super om mee te gaan shoppen liefsz
De kinderboerderij is hier ook favoriet en we wonen er nu ook lekker dichtbij. Zwemmen hebben we toevallig vanmorgen gedaan en hij vond het echt super.
naar het omgebouwde zwembad in borne maar dan is het leuker om samen met een andere moeder te gaan.. welkom nieuwe meiden!! gezellig.
Hoi allemaal, Ik wil me hier ook aanmelden! Ik kom uit Bathmen, niet zo ver uit de buurt. Ik heb een tweeling van bijna 8 maand. Zal af en toe even om de hoek kijken hier, prive altijd bereikbaar!
Hai, Ik kijk hier ook nog wel eens maar ik schrijf ook nog mee in 2 andere topics namelijk het IUI topic en het 2e kindje topic. Even een update van mijn kant. Ik heb de 5e IUI achter de rug en zit nu op de 10e dag na de IUI. Dinsdag 7 sept is mijn NOD en tevens de dag dat we ons IVF gesprek. Mocht deze ronde niet gelukt zijn, wat ik wel verwacht want ik heb vandaag hoofdpijn en dat is bij mij geen goed teken, dan gaan officieel het IVF traject in. @Penelopea, ik heb toch de IUI door laten gaan ook groeide mijn eitje aan mijn verkleefde linkerkant, jij bent het succesverhaal dat het toch goed kan gaan. Van de Sijde heeft de IUI gedaan, was super zakelijk en ik mocht na afloop NIET blijven liggen, had geen nut volgens hem. Ik ben toch blijven liggen en uiteindelijk liep hij weg en liet ons liggen. Ben na 15 minuten opgestaan en ben weg gegaan . Het is inderdaad een vreselijke man. @guusje44, hoe is het nu dan, hoe gaat met jou in de MMM? Misschien zijn we elkaar wel eens in het ziekenhuis tegen gekomen? Veel liefs Nataly
Hee wat goed dat je hem toch gedaan hebt, niet geschoten is altijd mis toch! Ik ben de eerste IUI ook niet blijven liggen, de tweede vroegen ze of ik dat wilde en heb ik niet gedaan, maar het was toch raak En ja die vent is een echte hork, ik heb nog niemand gehoord die hem aardig vind, je hoort alleen maar slechte verhalen! Ik zal nog voor je duimen de laatste daagjes! Maar wat jammer dat je denkt dat het toch niet gelukt is, zou toch mooi zijn als je de laatste IUI nog zwanger zou zijn he!
@ Nataly, wat een man is die van de Sijde toch ook. Hopenlijk is de IUI gelukt en hoef je hem niet weer te zien. Bij mij zit er nog niet veel schot in. Ik reageerde alweer niet op de hormonen en dr. Neve heeft ons doorgestuurd naar Enschede om daar onder behandeling te gaan. Waarschijnlijk wordt het IVF.
Mocht deze IUI niet lukken dan gaan wij ook naar Enschede voor IVF, zitten we helemaal in hetzelfde schuitje!
Dat is toevallig. Wij hebben 8 september ons eerste gesprek in Enschede, dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze nog eerst iets anders gaan proberen en niet gelijk IVF.