Zijn die hier nog meer? Zag al een topic staan maar die was gesloten na 30 pagina's Ik woon in Swifterbant 8)
zou ik ook doen, als ik je was Maarreh de animo is niet echt groot he voor de flevolandse dames. Er zijn er absoluut meer hier, dat weet ik nl zeker
Mag ik ook meedoen... wij willen graag die kant op... Dronten... Swifterband... Biddinghuizen... Wat kunnen jullie ons aanraden?
brielle.. ik zou zeker voor Dronten gaan!!!! als ons budget het toe zou laten.. zou ik ala minute verhuizen!!!! dronten is zo veel fijner om te wonen dan lelystad
Oke... Er zijn nu 2... maar beiden zeggen dus Dronten... Grappig... Ik heb nog geen flauw idee hoe lang het gaat duren hoor... Mijn vriend zit hier erg vast met zijn werk en ik weet niet hoe makkelijk het zal zijn voor hem om daar aan de slag te kunnen en of hij daar een leuke werkplek kan vinden... Anders zou hij op en neer moeten en ik weet niet of dat een haalbare situatie is... Maar goed... we willen beiden die kant op... dus komt tijd... komt raad denk ik dan maar... haha
oooh tips zijn altijd welkom!!! Ik denk dat we ons eerst maar eens even gaan inschrijven voor een huurwoning... dan zitten we gewoon niet echt aan een woning vast en kunnen we eerst de "buurt" eens even verkennen... Ik heb informatie opgevraagd en had vanmorgen het woonkrantje en het inschrijfformulier in de bus... Mijn vriend ziet het huren alleen nog niet helemaal zitten geloof ik hahahaha..
En dat gaan we ook wel doen... op den duur... Maar ik wil me gewoon eerst nog even niet binden... Het ligt nogal moeilijk met mijn vriends werk ook... Wat als het allemaal niet is wat we ervan verwachten? Wat als het niet gaat? Wat.. nou ja... je snapt het wel... Dan zit je niet met een koophuis in deze moeilijke tijd. Dus ik ben er echt voorstander van om eerst tijdelijk te huren. Mijn vriend zit gewoon nog met een statuskwestie... Daar moet ie maar even overheen
Wie kent de volgende huizen in Biddinghuizen: - Fruithof - Cultuursingel - Uitloper - Klaversingel Zijn dit leuke huizen? Leuke indeling? Leuke buurt? Rustige straten enzo?
Grappig. Wij denken er ook aan om van Lelystad naar Dronten te verhuizen in de toekomst. Hangt een leuke sfeer in Dronten. Leuk dorp.