Hoi hoi! Ik zit met iets lichamelijks. Ik heb een jaar geleden een koperspiraal laten zetten. Helemaal perfect!Geen last van hormonen omdat ik daar niet tegen kan! Mijn menstruaties werden een stuk heftiger maar dat neem ik op de koop toe. Nu is het sinds 2 maanden wel erg raar. Ik heb een ontzettend onregelmatige ongesteldheid. Zo om de 2.5 week ben ik ongesteld terwijl ik mijn hele leven al een cyclus van 4 weken heb. En ipv dat ik 5 dagen ongesteld ben ben ik het zo'n 8 dagen en verschrikkelijk heftig. (ik moet meerdere keren op een dag douchen) Rond mijn eisprong kreeg ik een verschrikkelijke buikpijn aanval.. Dit heb ik nog nooit gehad. Maar nu heb ik dus ook bloedingen na het vrijen. Ik krijg woensdag uitstrijkjes en inwendig onderzoek, maar ik maak me zo verschrikkelijk veel zorgen. Herkend iemand dit?? Alvast bedankt!
Geen idee,ik heb wel een koperspiraal gehad en ik werd een paar maanden niet meer ongesteld. Bleek dat ik hem verloren had en ik 20 weken zwanger was. Misschien zit hij wel verkeerd? Succes met het onderzoek,ik hoop dat het meevalt...