mensen uit zuid-holland

Discussion in 'Algemene clubs' started by djellybelly, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai ik ben angelique,
    ben 24 jaar, en heb een dochter van 3 jaar.

woon samen met mijn vriend 24 jaar in den haag, vlak bij mariahoeve.
    ik werk in de theresiastraat, ook in den haag.

verder lijkt het me erg leuk om een clubje of een paar mensen op te bouwen.

hobby's heb ik niet echt hoe erg het ook klinkt, ik ken niks verzinnen hahahahaha.

ik zou graag willen wandelen iedere week lijkt me heerlijk, echt lange wandelingen te maken.

ik zit veel op internet, maar toen de site van zp veranderd is werd het ineens minder, dus misschien is dit een idee om vaker op de site te komen.

nou lijkt me leuk als er meerder komen.

en vragen mag altijd :D

xxx

2. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Hai, ik ben MvS (als ik bevallen ben vertel ik wel hoe ik echt heet, oke? Heb nu nog wat 'geheimpjes' die ik geheim wil houden, hahaha).

3. djellybelly

hahahhahaha is goedmeid,spannend hoor allemaal.
    kom je wel gewoon gezellie mee kletsen hier?

gaat alles goed met de kleine?

xxx

4. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Kletsen kan natuurlijk best! :D Ik zal me wel iets verder voorstellen.

Ik ben 27 jaar, woon in de buurt van Den Haag, en ben dus ruim 30 weken zwanger van onze eerste.
    Vorig jaar ben ik getrouwd met de liefde van mijn leven. We hadden ontzettend veel mazzel, want na de huwelijksreis ben ik gestopt met de pil en al de 3e ronde bleek het raak!

Met de kleine gaat alles helemaal perfect! De zwangerschap verloopt gelukkig ook soepel. Het enige minpuntje is dat ik al vanaf het begin erg moe ben, maar ach... Tis voor een goed doel :p

Hobby's heb ik ook niet. Ja, slapen tegenwoordig, hahaha! Verder kan nooit iets lang genoeg mijn aandacht vasthouden, dus nee, hier geen armbanden-maakster of zo. :)

Ik had eigenlijk verwacht dat zich inmiddels wel meer Zuid-Hollandse dames zouden hebben gemeld! Waar blijft iedereen?? :$

5. luuus

luuus Niet meer actief

hey meiden,

hier nog iemand uit den haag :D... echt een super leuk idee om hier elkaar beter te leren kennen!

ik zal me ook even voorstellen,

ik ben lucia 22 jaar en heb een dochter fergie van 19 maanden.
    ik heb zelf altijd in delft gewoond en woon nou sinds 4 jaar in den haag met me vriend.

ik werk in de kinderdagopvang in delft, en eigenlijk al mijn vriendinnen heb ik ook nog in delft. wat soms best vervelend is want ik heb zelf eigenlijk niks met den haag en het is lastiger om dan ff bij iemand die je van dichtbij kent even langs te lopen voor een bakkie koffie ofzo. alles moet je nu afspreken terwijl ik eigenlijk meer van de spontane afspraakjes ben.

ik heb 1 grote hobby en dat is zingen, ik zing sinds mijn 12de in een groep waarmee we vaak optreden en elk jaar naar een ander land gaan om mee te doen met wedstrijden of gewoon om daar op te treden. echt heel leuk dus :D.
    verder schilder ik soms wanneer ik daar zin in heb. of een avondje skaten in het park hier voor de beweging haha.

met mij dochter gaat het harstikke goed we hebben een moeilijke start gehad ze is met 30 weken geboren door het hellpsyndroom en pre-eclampsie. maar daar is gelukkig nu niks meer van te merken het is een gezonde en vrolijke meid, het enige wat je daar nog van merkt is dat ze klein en fijntjes blijft.

ben benieuwd of er nog meer meiden zich heir gaan toevoegen GEZELLIGGGG :d

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Hier nog een Angelique.
    Ik ben 27 jaar. Heb een heerlijke dochter van bijna 11 maanden. Ik heb altijd in den haag gewoond maar woon sinds 2 jaar met mijn man in het westland.(nog wel tegen den haag aan )
    Ik werk 3 dagen op een accountantskantoor, de rest ben ik lekker bij mijn meisje thuis.
    Hobby's........ hmmmmmmmmm..... ik ga 2x per week naar de sportschool maar om dat nou echt mijn hobby te noemen gaat wat ver. Laten we het houden op een verplichting.
    Verder zit ik meer op internet dan goed voor me is :-D
    Kan het gewoon niet laten af en toe even te neuzen.
    En ik winkel heel erg graag en heel erg vaak.
    Ben een bezig bijtje die nooit stil kan zitten. Ga ook nog graag op stap, al is dat wel minder geworden sinds mijn meid er is. Mijn vriendinnen zijn allemaal nog of weer happy single dus ik mis wel erg mede-mama's om me heen.

7. luuus

luuus Niet meer actief

dat herken ik wel wat jij zegt sidmick, ik heb dat ook met vriendinnen die nog geen kinderen hebben. je merkt dat je andere interesses krijgt zelf en andere dingen belangrijker en boeiender vind om over te praten enz. sommigen snappen ook de manier van opvoeden ofzo niet wat logisch is als ze zelf geen kinderen hebben natuurlijk, ik doe nu zelf ook dingen waarvan ik van te voren zie van zo en zo zal ik het noooit gaan doen haha..

echt wel goed van je trouwens dat je nog sport erbij ik neem mijzelf dat ook al heeeel lang voor maar kan mezelf dr nie toe zetten hahah

8. djellybelly

@mvs mooi dat alles goed gaat met de kleine, en de zzwangerschap.
    hier ook geen kralemaker hoor hahahhahaha
    je maakt me wel nieuwsgierig hoor welke geheimpjes je hebt :D

@luuus welkom, leuk dat jeje ook aanmeld.
    zingen geweldig, ik zing heel graag maar ken het niet het klinkt voor geen meter hahahahhaha
    dus ik laat het wel aan jou over.
    wil je melden in welke band je zit?
    skaten heerlijk wil ik ook graag maarkrijg me ventniet mee, en alleen is ook zo saai.
    hoop je nog verder te lezen.

@sidmick heeey nog een angelique :D leuk!!! en niet meer in den haag mis je het niet?
    sportschool is net echt eenhobby voor mij nee hahahahaha.

maar goed ik mis dus ook heel erg een mede mama heb echt niemand om mij heen met kids alleen mijn zus maar die zijn al 8 en 9 :D

tjah verder kom ik oorspronkelijk uit rotterdam, en heb het hier mega naar mijn zin :D

misschien als we wat verder zijn met kletsen leuk om eens misschien wat af te spreken.

xxx

9. djellybelly

@luuus je hebt helemaal gelijk wat betreft dat mensen zonder kinderen er heel anders over kunnen denken.

een vriendin belde me een keer op of we dat weekend mee gingen stappen,maar ik vond het te kortdag, dusik zei ook van ik ken niet zomaar een oppas regelen, zeize ze gaat toch altijd naar je schoonmoeder,ken je die niet ff bellen.
    nou mijn bek viel open pfff

10. luuus

luuus Niet meer actief

@anstefay
    hahah maakt toch niet uit als het niet klinkt zolang jij het maar leuk vind ;)
    ik zing in een koor cantiamo, ik zeg altijd gewoon meidengroep omdat mensen meteen vooroordelen over de benaming koor krijgen haha.. maar het is echt een super leuke jonge meidegroep en we zingen van alles, nu vooral veel musical maar er zit ook wel klassiek tussen en nummers van nu echt heel gevarieerd..

mijn vriend wil indd ook nooit skaten haha ik doe het ook alleen als ik er zin in heb hoor ga dan wel ff alleen meestal vind ik dat niet erg maar je raakt het wel sneller zat en gaat toch minder lang.

zwemmen vind ik trouwens ook heerlijk ik ga wellis naar het sportfondse bad om gewoon lekker banen te trekken en daarna de sauna in te duiken.

@ MVS
    gefeliciteerd met je zwangerschap:D wat vervelend zeg dat je al zo moe ben vanaf het begin, maar wat je zegt je weet waarvoor je het doet he ;) nog ong 10 weekies en je kan genieten van je kleine uk:D

het is wel een leuk idee ja als we hier elkaar beter leren kennen om dan een keer wat af te spreken :D al vind ik dat soort dingen wel spannend hoor afspreken met mensen die je eig amper kent haha

11. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Hahaha! Nou, zo spannend zijn mijn geheimpjes niet, hoor :D
    Tis meer dat ik denk dat hier wat bekenden van me rondzwerven, en ik laatst een topic heb geopend over de naam enz. Dat wil ik graag nog even voor mezelf (en mijn man) houden ;) Das alles.

12. luuus

luuus Niet meer actief

ja precies anstefay dat soort dingen herken ik wel! mensen zonder kinderen snappen dat soort dingen echt niet! ik werd ook weekendje meegevraagd toen ik zei dat ik het heel moeilijk zou vinden een heel weekend zonder fergie te zijn werd ik bijna uitgelache haha. maarja aan de andere kant logisch allemaal toen ik nog geen kleine had zou ik dnek ik ook zo reageren.

ga jij nu nog wel veel uit dan? ik hield ook altijd erg van uitgaan maar sinds onze kleine er is ben ik echt nog maar een paar keer geweest... minder behoefte dr aan en ik moet zeggen dat ik savonds ook echt wel op ben haha ik zou veel redbull nodig hebben denk ik om tot de volgende ochtend te kunnen feesten haha...
    wij gaan nu meer gewoon avondjes naar vrienden of langs familie ofzo of mijn vriend gaat naar een vriend een avondje en andersom..

13. djellybelly

@luuus leuk hoor een koor, dat klinktjuist altijd zo lekker hhahhahaha
    waar woon je in de buurt in den haag als je het wilt zeggen hoor.

en kwa afspreken, we moeten er echt allemaal aan toe zijn, ik heb best een grote mond,maar om af te spreken vind ik eng, ik ben altijdbang dat ik in de maling word genomen hahahaha dat ik ergens in mijn eentje sta :D

xxx

ps dit word verslavend weet het nu al hahahaha

14. luuus

luuus Niet meer actief

@ MVS
    logisch dat je dat nog ff geheim wilt houden geef je groot gelijk :D

@ anstefay
    ik woon in het laakkwartier.

hahahah dat zou wel heeel lullig zijn snap wel wat je bedoeld haha ik ga altijd teveel nadenken van te voren van wat als het niet klikt ofzo zit je daar hahaha

15. djellybelly

@mvs hahahahaha die geheimpjes had ik al in gedachtn jah :D
    nou spannend hoor, hebben we zometeen misschien wel iemand die net bevallen is in ons midden:D

@luuus ehhh ik en uit heel weinig, ben laatst met koninginnenach geweest en koninginnedag zelf en daar voor was ergens in november dus zo vaak ga ik niet hahahahaha
    wij gaan heel veel naar buren van ons dat is een homo stel erg leuk.
    verder heb ik heel weinig vriendinnen, ik weet niet wat ik fout doe, maa vriendinne blijven nooit hangen helaas.

ik hoop echt op 1 of iets meer vriendinnetjes waar ik lekker mee weg ken met ids en zonder kids iets drinken op een terasje ofzo, beetje sex and the city achtig, ik weet het is een verhaal maar dat zou ik graag willen.

xxx

16. djellybelly

@laakkwartier isdat dicht bij betje wolffstraat? hahahhaha ik werk daarop vrijdag ken de buurt niet zo goed!

ja isook heel lullig, maar goed ik denk dan maar zo als het op het internet wel klikt zal het in het echt toch ook wel klikken hahahahaha

misschien leuk in de toekomst bij elkaar thuis af te spreken iedere weekbij een ander of eens in de maand ken ook natuurlijk :D
    maar goed ik loop te hard van stapel hahahahha ik ben veel te enthousiast hahahah

17. luuus

luuus Niet meer actief

dat is hier ong 5 min vandaaan zegt me vriend ken hier zelf ook de buurt nie zo goed hoor.

daar heb je gelijk in indd zou echt wel heel leuk zijn ja maar nog ff afwachten of er meer mensen ook bijkomen en of het wel klikt hahaha ;)

ik ken dat met vriendinnen goeie heb je dr ook echt maar een paar de rest zijn meer kenisse ik heb 2 vriendinnen die ik echt al van kleins af aan ken de ene heeft ook net een kleintje dus dat is heel leuk, en die ander is net naar belgie verhuist echt super jammer want daar rij je ook niet elke week ff heen zeg maar, voor de rest zijn het meer kenissen of mensen waar je soms is ff mee weg gaat enz...

lijkt mij ook echt super leuk hoor gewoon 1 of meerdere meiden met een kindje indd waar je gewoon gezellig mee weg kan enz je leert zo in het dagelijks leven niet echt snel meer nieuwe mense kennen ik tenminste niet hahaha

18. djellybelly

ik heb maar heel weinig vrienden helaas, ik heb mijn buren en een collega vanmij.
    thats it, maar dat zijn dan ook echt hele goeie vrienden.

we zijn heel veel vrienden verloren doordat ik vroeg zwanger was, ik kom uit rotterdam, maar het was zelfsin zon grote stad raar als een meidvan 20 zwanger is.

dus we zijn allemaal uit elaar gegroeid helaas.

we gaan morgen weer lekker naar de buurtjes lekker wat eten en drinken en wateerpijp roken hahahahah he ik heb een hobby, waterpijp roken, niet met iets van drugs ofo hoor :D

verder heb ik mijn dochter maar ik mis gewoon iets voor mezelf, doordat ik geen hobby;s heb, verveel ik me vaak helaas, zou graag kleding willen maken,maar ik wil niet zoveel geld aan een dure naaaimachine uit geven haahahahha geef het liever aan mijn dochter uit!

19. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Boe!
    Ben ik ook...zag dat er een aparte club geopend werd...
    sjee wat kunnen jullie l*llen zeg haha! al 2 pagina's gevuld in een middagje...!moest aardig wat lezen!!:)
    Leuk een zwangere onder ons; is het je eerste MvS? Waar woon je zo ongeveer of had je dat nou al geschreven ?
    Ff kijken hoor; luus en anstefay uit den haag, sidmick uit t westland en ik zoetermeer (binnenkort weer den haag naja leidchenveen; is niet t ECHTE den haag)...
    Zal ook ff wat over mezelf typen; ben 27 jaar woon samen met mijn vent en 2 kindjes; een jongentje van 2 jaar en een meisje van 3 maandjes oud:) , we wonen dus nog ff hier in zoetermeer en gaan binnenkort alweer verhuizen (nog maar 1/1/2 maand en we krijgen de sleutel whoehoooeee)...ben eigenlijk niet echt verlegen haha; maar kan me voorstellen dat t wel lastig is als je mensen niet kent en je ontmoet elkaar; eerst ff lekker hier babbelen niet?!
    Heb wel vriendinnetjes met kindjes; gelukkig hebben die ook vaak begrip ervoor dat je niet alles a la minute kan plannen; en dat ik ook niet altijd precies op tijd ben (uhm voor de kinderen had ik dat eigenlijk ook niet hahaha;))...idd de vrienden zonder kinderen staan vaak niet bij stil dat je niet altijd zin en puf hebt en zomaar oppas hebt; soms best wel frustrerend ...paar weken geleden vroeg een vriendinnetje waarom ik dan zo moe was pfffffff...(kunnen zich ect niks voorstellen bij een bevalling en gebroken nachten )...dus inlevingsvermogen van vrienden zonder kinderen ; uhm niet echt nee...Maar vind altijd leuk om de vriendenkring met kindjes uit te breiden:) gezellig...!
    Hobby's hou erg van hardlopen alleen komt dat er nu nog ff niet van hihi, ga denk ik na de verhuizing er ook weer mee beginnen, als ik nog puf heb...verder vind ik t gewoon leuk om lekker thee te leuten met vriendinnetjes, uit eten te gaan...! Uit gaan doe ik eigenlijk al heeeel lang niet meer; de laatste keer was sensation 2006 haha (toen was ik ook net zwanger van mijn zoontje)..was trouwens erg leuk en wil naar zon feestje zeker nog een keertje gaan, maar echt in een discotheek neuh echt geen behoefte meer aan...(ik word oud geloof ik haha)...
    groetjus!

Share This Page