mensen uit zuid-holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door djellybelly, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

goedenmorgen meiden,
    hoest met jullie?
    hier goed heb eindelijk goed geslapen HEERLIJK!!!

ik sliep heel sleecht omdat ik altijd wel iets hoor buiten of binnen :D
    maar echt zo lekker een kertje goed slapen.
    hoop vnavond ook maar.

vandaag lekker een leuke dag denk ik met fay.
    mijn vriend gaat eerst sporten en ik ga daarna naar de bieb, en dan lekker met fay naar de speeltuin, als het droog blijft.

xxx

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen!

Iedereen lekker geslapen? Mijn ventje kreeg gisteren om 22.30 laatste fles en kwam vanochtend pas om 08.10 !!!! Heerlijk was dat.
    Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen,miss even klein boodschapje maar verder denk ik niet veel.
    Thuis zitten alleen is ook maar niks voor mij, ik heb veeeel te veel tijd om na te denken, maar kan dan tegen niemand mn gedachten weer kwijt heel frustrerend en mijn vriend is geen prater....
    Wat dat betreft ben ik blij dat ik over 1,5 maand weer aan het werk ga.
    Van het weekend bij een vriendin geweest was erg gezellig,jullie nog wat leuks gedaan van het weekend?

@anstefay veel plezier met je dochter vandaag!!

3. djellybelly

@Aaliyah jahooeee lekker man zo door geslapen.
    je bent zeker helemaal uitgerust.
    je mag hier je gedachtes wel uiten hoor :D
    mijn vent is ook geen prater, gelukkig heb ik mijn zus nog.

speeltuin was heerlijk, bieb was geslote ivm vakantie hahahha domme ik.

hebben jullie nog suggesties kwa boeken, ik hou van romans, drama romans en waar gebeurde verhalen.

xxx

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @anstefay nou zijn nogal persoonlijke dingen;) maar wel lief van je.
    Ik heb duizend schitterende zonnen gelezen wat ik erg mooi vond, weet niet of je de boeken van kluun al gelezen hebt ook confessions of a shopaholic zijjn leuke boeken!

5. djellybelly

kluun heb ik gelezen (janken,janken,janken)
    maar ik bgreep wel dat het persoonlijk was hoor maakte maar een geintje ;)

xxx

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahah oke ja is soms lastig te merken he op i-net...;)

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    oh en kluun ik heb wel gejankt niet superveel maar zijn goeie boeken ken je die andere ook die ik als tip gaf?

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi meiden heb jullie een beetje verwaarloosd , moet nog alles terug lezen maar heb de afgelopen 3 dagen veel gewerkt en was laat thuis dus geen trek meer om achter de pc te gaan zitten en en de dagen voor ik moest werken was ik ziek , nou ja ik had enorme hoofdpijn maar gelukkig is die weer vertrokken . Ga mijn best doen binnen kort weer mee te praten .

9. luuus

luuus Niet meer actief

heyyyyy meideenn....:D

sorry ff paar dagen druk gehad moet me echt weer ff bij gaan lezen haha ...:D

kheb net heerlijk gezwommen lekker banen getrokken en de sauna in geweest dus ben nu helemaal op haha... ook zijn we vandaag met de kleine naar berkel en rodenrijs geweest in speeltuin de kieviet.. echt een super leuke speeltuin ze vond het echt geweldig helemaal onder het zand daarna hahaha en in de tuin was het nog lekker warm smiddags dus daarna heb ze hier nog lekker ff in het badje gespeeld :D:D

za ben ik met vriendinnen naar de efteling geweest was echt al lang geleden en heb echt een super dag gehad... en gister zijn we naar het zuiderpark geweest lekker daar in het park rondgelopen en gespeeld met fergie.. en op de treintjes geweest echt zooo leuk... ik weet niet of jullie het kennen daar maar je heb daar van die mini treintjes waar je met de kinderen op kan zitten en zo ga je heel het park door je gaat ook echt langs slagbomen enz echt heel grappig!!!!

morgen begint het normale leventje weer dan is me vakantie voorbij en moet ik weer werken helemaal geen zin in...:( me vriend is deze week nog lekker vrij dus die gaat nog even leuke dingen doen met fergie...:D:D

@ anstefay
    ik hou ook wel van boeken lezen als het echt een goed boek is... welke boeken zijn dat van kluun ben wel benieuwd??? het boek van dat meisje wat ontvoerd was door marc dutroil (of hoe je dat ook schrijft?) vond ik echt heel goe dgeschreven ikw eet niety of je die al gelezen heb? het heet iets van ik was twaalf en fietse op mijn fiets.....

@ aaliyahhh
    hier ook geen prater als vriend... echt vervelend als je dan bij niemand je verhalen kwijt kan dan blijft het maar malen bij je indd...

@qnrm loekiemonster en evamerel1
    welkom op dit topicc...:D gezellig dat jullie mee komt kletsen!!!

@loekiemonster
    spannend zeg dat jullie mannetje al naar school gaat... hij is er zeker wel aan toe al..:D wel fijn voor mn ook dat zn 2 zussen dr al zitten!!!

@ tinkerbell
    jullie zijn al lekker bezig met klussen zeg als ik het zo hoor...:D:D gelukkig word het deze week wat minder warm is wel fijner als je zo bezig ben...!!!
    de wiifit heb ik gehad maar ook weer weggedaan die vond ik al snel saai worden!!! ik die dat soort dingen dan altijd 2 weken heel intensief en daarna komt er een laag stof op omdat ik hem niet meer gebruik haha...

10. djellybelly

@aaliyah
    duizend schitterende zonne stralen heb ii nog niet gelezen, en die reeks van conffecions vind ik niet leuk.

en idd via i-net komt het anders over, maar ik bedoelde het goed :D

@luuus
    de boeken van kluun:
    er komt een vrouw bij de dokter
    de weduwnaar

gaat over een man die zijn vrouw kanker heeft en hij gaat vreemd.
    ik heb onwijs gejankt omdat wij ook zon soort gelijk iets mee hebben gemaakt.
    die van marc dutreaox vond ik niet zo boeiend, ze liet heel veel dingen achter.

nou meiden ik ga vandaag extra werken, collega heeft der voet gebroken dus moet deze weel 3 dagen dus ben er weinig

xxx

11. luuus

luuus Niet meer actief

@anstefay
    het boek er komt een vrouw bij de dokter heb ik gelezen. de weduwenaar nog niet is die net zo goed????

vandaag heb ik lekker gewerkt en ga zo weer even banen zwemmen met een vriendin...:D:D

12. djellybelly

tjah even goed ik vind van niet, maar had wel de behoefte om m te lezen.

xxx

13. djellybelly

meiden wat zijn we stil zeg :D
    ikheb vandaag weer gewerkt, pfff hhet is echt rustig op de zaak.

nou meiden lekker rustige avond vandaag

xxx

14. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi

Hier nog een Zuid Hollander (ZHZ)

Ik ben Lynette 24 jaar jong woon samen met me vriend Martin 27 jaar jong in Arkel Zuid Holland.
    Dit lig vlak bij het knooppunt a15 a 27.
    Ik ben zelf momenteel ruim 7 weken zwanger van ons eerste kindje.
    We zijn niet getrouwd en zijn bezig voor geregistreerd partnerschap.

We hebben 1 hondje Kyra (kruising boerenfox/kooiker) van 1,5 jaar.
    1 kitten van 4 maanden Ze heet fleurtje en ze is muisgrijs met wit.

En een hobbykwekerijtje in valkparkieten. Ik heb er momenteel 16 en maak de jongen zelf tam.

Ook komt er een meyerpapegaaitje bij ons te wonen. Zijn/Haar naam is nog niet bekend maar is vandaag 2 weekjes oud en word bij de kweker met de hand opgevoed. Over 6 weken mogen wij onze kleine pluizenbol verwelkomen in huis.

Groetjes Lynette

15. djellybelly

@lynette84
    leuk dat je je hebt aangemeld :D
    oeehhh wil je eens een foto plaatsen van zon klein vogeltje, die zijn altijd zo schattig.

7 weekjes spannend hoor, voel je je een beetje oedof heb je echt heel erg last van kwaaltjes?

arkel nognooit van gehoord XD

xxx

16. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hey hey

ben dr ook weer ; vandaag eerste werkdag gehad; was wel weer leuk, alleen was t sochtends op de crecheniet zo heel lekker gegaan; mijn meissie had veel gehuild (doet ze dus echt normaal bijan nooit en wilde ook maar 20 cc drinekn, echt heel weinig ...) later op de dag ging t gelukkig wel wat beter :( vond het meteen niet leuk meer mijn werkdag toen ze vertelde dat t sochtends niet zo ging....

las dat jullie lekker aan t lezen zijn; komt een vrouw bij de dokter is idd een supergoed boek; heb er ook echt om moeten huilen...vond die kluun wel meteen een &*T^&T....dat ie zoiets doet maar goed...de weduwnaar vond ik wel stukken minder...maar ook nog wel goed hoor

@anstefay jij gaat onder duizend sterren lezen, heb je de vliegeraar al van hem gelezen, die was zooooo goed (bter dan de film)
    ben je al aan de slaggegaan met de naaimachine?
    balen zeg dat je vandaag ook weer moest werken na je vakantie, hoe was t wel weer leuk?

@aaliyah; ow wat lekker dat je zoontje lekker heeft doorgeslapen! heerlijk! hoop en dat ie dat vanacht ook gaat doen! Gaat jou mannetje uiteindelijk ook naar de creche als je weer gaat werken?

@luus; zo he allemaal leuke dingen gedaan! lachen de eftelingben ik echt zooo lang niet geweest...en vind t altijd zoo leuk ! lekker in de python geweest enzo?
    enwat leuk van die treintjes dat wist ik niet, is dat het hele jaar in t zuiderpark?
    en die speeltuin; is dat een ook een speeltuin met water (diegen met zon kabelbaantje en een zandstrandje of is dat weer een andere?)

@lynette welkom!en gefeliciteerd met je zwangerschap, wanneer ben je precies uitgeteld in maart zon beetje denk ik? gerigstreerd partnerschap hebben we hier ook gedaan, erg handig in ieder geval maar je moet nog wel je kindje laten erkennen (maar dat weet je vast wel)...vind trouwens wel 1 nadeeltje aanzitten; je kan niet echt meer trouwen, niet met officiele praatje; het wordt echt een omgezet in een huewelijk....

nou ik ga ff thee leuten! en tv gluren!
    toedelsssssss

17. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @aaliyah; lees dat je bij de kinderarts geweest bent, was dat vanwege zijn voeding? wel fijn hoor dat alles goed is!moet je nog een keer terug komen?
    Ben je in t Lange land geweest bij uhm....die hele aardige man ben ff zijn naam kwijt;) mohja weet t weer Stam?

18. djellybelly

goedenmorgen iedereen,
    hier ff lekker een dag vrij en dan morgen weer werken.

de vliegeraar heb ik ook nog niet gelezen, dat andere boek heb ik ook nog niet gehaald, nog geen tijd voor gehad hhahaahah

de naaimachine heb ik de daden nog niet van,dus ken er niks mee, ik zie mijn zus niet zo vaak, en ten 2e zijn die het huis aan het verbouwen dus wil ze ook niet storen :D

ik heb vandaag lekker een rustig dagje

xxx

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nieuwling welkom hier:D
    Sorry dat ik alweer niet reageer. Maar op het moment zit mn vriend toch thuis. Hij heeft constant pijn slikt morfine en nog mag hij niet eerder dan 2 sept terecht bij de neuroloog!!
    Daarbij komt dat (sommige hebben mijn topic over mn moeder vast gelezen in de lounge) mijn moeder een brief van mij heeft gehad en hier niet op gereageerd heeft alleen hoorde ikvan mijn vader dat ze van een aantal dingen natuurlijk mij weer de schuld geeft...

@Tinkerbell ja moest gisteren met Jason naar de kinderarts maar alles is goed!! Hoeven pas over 2 mnd terug, we hebben een vrouw, Dr Kremer heel lief is zij. Was idd in het lange land. Nee ik breng Jason niet naar kdv, ik wilde dat niet ik ga avonddiensten draaien en 1x in de 2 weken ook een zaterdag vriend werkt overdag.
    Ik heb niks tegen meiden die het wel doen hoor, maar voor mij zelf peroonlijk heb ik zoiets van als ik thuis kan blijven doe ik dat ik heb er voor gekozen hem op de wereld te zetten. Opa's en oma's mogen van mij ook wel oppassen alleen die kunnen niet omdat ze zelf werken en druk zijn;)

sorry lieve meiden ik kom echt snel weer op iedereen reageren!!!!
    Heel veel liefs van mij

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Leef nog wel hoor meiden, maar heb het heeeeeeeel druk zo voor de vakantie dus weinig tijd om hele verhalen te schrijven hier

Deel Deze Pagina