Hallo Dames, Ook hier eentje uit Zuid-Holland. Ik woon in Vierpolders, gemeente Brielle.. Een klein dorpje vlak bij Hellevoetsluis, spijkenisse, etc. Ben nu 27 jaar en sinds 2 weken getrouwd met mijn vriend Verder zijn we nu 24 weken zwanger van ons eerste kindje. Als hobby hebben we vele dieren, waaronder een aardig aantal kleurmuizen, hamsters en kippen die we fokken. Ook hebben we twee schatten van katten We zijn beide werkzaam in de kassen en dan in de biologische sector, dus geen chemische middelen bij ons. Groetjes, Saskia
Ook zij gijt welkome hier hahah Gefeliciteerd met jullie huwelijk en zwangerschap!! Hoe voel je je? Leuk al die beestjes.
saskia> las net ergens dat het zo slecht gaat in de biologische sector. Behalve in de winkels. Best bizar eigenlijk. Wat verbouwen jullie? (ook een tuinders schoonfam hier maar wel met bestrijdingsmiddelen)
trouwens hier wijk 18 (had even snel terug zitten lezen) zitten jullie kindjes ook bij kern opvang? Hier het kiwinest.
welkom sweetlake en saskia...! sweetlake wat een leuke foto's van je dochtertje! leuk met dat achetrgrondje waar ze op ligt ook! wij k18 uhm welke wijk is dat rokkeveen oost??? saskia gefeliciteerd met jullie huewelijk, mooie dag gehad? waar zijn jullie getrouwd in jullie eigen gemeente??? @sidmick fijne vakantie waar gaat de reis heen @anstefay lekker van je rustige dag genoten? @aaliyah; ow balen nog zolang wachten voor je vriend snap dat echt niet dat ze niet ff een plekje vrij maken voor em als ie zoveel pijn heeft. Ik weet niet wat je in de lounge had geschreven, maar klinkt niet helemaal alsof t lekker gaat met jou en je moeder hopenlijk komen jullie wel samen uit (als dat lukt)...Wel fijn dat je t zo kan oplossen door savonds te werken; hoeveel dagen moet je gaan werken straks??? enhoef je dan helemaal nooit een dagdienst te doen echt superrrrr!!! ik ga lekker bankhangen, morgen gaat de wekker weer vroeg!
uhhhh...geen idee. Kleurenbuurt in rokkenveen. Wij wonen hier pas 3 jaar en kijken gezellig uit op winkelcentrum de Vlieger. Zegt dat genoeg? Ze ligt op een hydrofiele doek van de Hema Snoopy1983 maakt zulke leuke banners. Heb al een nieuwe maar die was te groot om hem hier online te zetten :-s
ohja das idd rokkeveen; jup dat zegt me wel wat heb zelf zon 6 jaar in rokkeveen gewoont bij de houten... okee ja die hebben idd erg leuke hydrofieldoeken; deze kende ik nog niet!
@Aaliyah: Voel me tot nu toe prima, ben wel wat sneller moe als normaal maar niets om over te klagen @Sweetlakecity: Bij ons gaat het juist heel goed, dit jaar is het bedrijf geheel vernieuwd en vergroot en alle producten gaan eigenlijk voor mooie prijzen weg.. Zal denk ik ook erg liggen aan wat voor producten het zijn.. Het bedrijf verbouwd komkommers, tomaten (trostomaten, cockail tomaatjes en cherry tomaatjes) en paprika (rood, geel en oranje, soms groen). Denk ook dat het een voordeel is dat we zoveel verschillende dingen hebben, er is altijd wel iets wat heel goed loopt ook als er iets anders even wat minder gaat. @Tinkerbell: We zijn in Brielle getrouwd, allemaal klein en bescheiden.. Uiteindelijk is het voor ons gewoon een perfecte dag geweest en we hebben er echt van genoten. Alleen ouders, schoonouders en mijn broer erbij. We zijn getrouwd, fotoreportage gedaan, even gebak gegeten, dierentuin geweest en daarna heerlijk uit eten. Juist dat we maar met een klein groepje waren heb ik er echt volop van genoten, wij zijn niet echt het type voor grote feesten. Met de rest van de familie hebben we afgelopen zaterdag een BBQ gehouden, ook heel erg gezellig
heey wat leuk weer 2nieuwe erbij meiden welkom!!! werken jullie,ofzijn jullie lekker huismama's? ik werk gezellie bij de etos ik zit lekker een film te ijen ella enchanted,hou niet zo va fantasie, maar hij is ook romantisch hahaahahha morgen weer werken, en dan weer weekend slaap lekker alvast...
ik werk met bejaarden in den haag. 16 uur in de week nog maar. Mijn contract werd niet meer verlengd voor 3 dagen maar 2. Ben hard opzoek naar iets nieuws dus. Ben trouwens 28 jaar en getrouwd. Maar als bijna 12 jaar samen anstefay> hoe oud is je kindje? saskia> klinkt goed! Dus altijd vers eten bij jullie.
@sweet: mijn dochter is 3 jaar zal binnenkort weer eens een banner plaatsen vergeet het iedere keer hahahahaha nou meiden ik ga werken xxx
dank je wel wist niet dat jij zo dichtbij woonde zoeterminder ligt hier nog geen 5 min vandaan hahaha maar zal ff wat over mezelf vertellen voor de andere meiden ik ben gaby ben 25 jaar en nog een maandje dan alweer 26 woon dus in berkel en rodenrijs en ben in dec 5 jaar getrouwd met mijn man johan (29) in april 2005 ben ik de trotse mama geworden van een hele mooie meid Lindsey en afgelopen mei trotse mama van een stoere jongen Yustin. verder zit ik momenteel werkeloos thuis en ga ik vanaf volgende week de ziektewet in in verband met ernstige bekkenklachten maar hoop toch wel snel een leuke baan te vinden verder lijkt het me leuk om op zijn tijd lekker mee te kletsen en vooral over 2 weken dan heb ik echt tijd want dan gaat me meissie weer naar school hahaahha nou mochten jullie meer willen weten geef maar een gil
hi welkom! heerlijk kids weer naar school hahahahha ik kijk err naar uit ff tijd voor mezelf. nou meide ik ben gesloopt druk weekend gehad morgen uitslapen hop ik, en morgen hoop ik ook dat mijn nieuwe mob komt! xxx