he anstefay balen dat jij en je vrienden van vroeger uit elkaar gegroeid zijn... waterpijp roken hihi; wat voor tabak stop je daar dan eigenlijk in? Ik heb vroeger 1x bij mijn broer een poging gewaagd om waterpijp te roken met appeltabak (uit turkye) maar dat ding deed een beetje raar heb dr dus niet echt wat van geproeft; maar is dat heel anders dan een sigaret (want dat vind ik echt yuk)...drugs gaat dr toch nooit in of zeg ik nou iets raars? haha grappig dat je dat zegt van die naaimachine; ik zat dr vanochtend nog over na te denken dat ik wou dat ik ook met de naaimachine handig was om wat kleertjes te naaien voor mijn ukkies...heb alleen geen zin om dat helemaal te leren wil t gewoon meteen kunnen; maar lijkt me helemaal leuk om zelf stoffen enzo uit te zoeken; in die kinderboekjes staan toch echt vaak leueke kleertjes...!
@ Tinkerbell81 leuk dat je er bent, en lullen kennen we idd hahahahaha daar sta ik ook wel om bekend hoor hahahaha leidschenveen leuk om te wonen, ik zou graag in die richting of leidschendam willen wonen. en 27 is ook oud he hahahhahaha(sorry:S)\ @blackeyedgirl bedankt voor de melding maar zuid-holland is wat breder dan alleen den haag. xxx
Ach ik voel me nog 18 QUOTE=anstefay;5177200]@ Tinkerbell81 leuk dat je er bent, en lullen kennen we idd hahahahaha daar sta ik ook wel om bekend hoor hahahaha leidschenveen leuk om te wonen, ik zou graag in die richting of leidschendam willen wonen. en 27 is ook oud he hahahhahaha(sorry)\ @blackeyedgirl bedankt voor de melding maar zuid-holland is wat breder dan alleen den haag. xxx[/QUOTE]
@ tinkerbell waterpijp doen we met verschillend tabak verleden week hebben we mint gedaan die was erg lekker en je ken er ook wiet in doen(of valt dat niet meer onder drugs ) ik heb geen naaimachine en als je het gaat doen moet je echt een goeie kopen,maar ik weet ook niet of ik het ken, dus zometeen lukt het niet en dan iis het weg gegooid geld. ik heb ook niemand in de buurt met zon ding helaas xxx
owja dat kan natuurlijk ook haha ff niet aanged8; hm mint klinkt wel okee! naaimachine ook niet een betaalbare op Marktplaats of vragen ze dar ook nog genoeg voor?!
hihi jah! sta dr soms nog helemaal verbaasd van als iemand (vaak een jonger iemand) me mevrouw noemt; dan heb ik echt zoiets van...heb je t nou tegen mij ( en dan kijk ik om me heen , en staat dr niemand anders...hmm ja tegen mij dus MEVROUW dat klint dus echt weer zooooo oud en wijs)
geen idee eigelijk nooit naar gekeken hahahaha ik ben veel te bang dat ik je dan een kapotte koopt ofzo hahahahaha
Jezus wat gaan jullie hard......... moest me suf lezen. Deze mama gaat nog graag op stap hoor. Ben laatst nog naar dance valley geweest en naar extrema. Ik heb een vriendengroep van 5 meiden, al jaaaaaaaaaaaren lang. Zijn vriendinnetjes door dik en dun maar allemaal zonder kids. En das toch anders dan he. Ik kan niet meer 3x per week mee op stap, als we een terrasje pakken moet ik rekening houden met het slaapje van me meissie en ga zo maar door. Mijn vriendinnen snappen het wel hoor maar ik mis soms wel aansluiting. Ik bedoel kan weinig met ze delen over die kleine. Ze luisteren wel naar me maar kunnen natuurlijk niet meepraten. Wel gaan we altijd 3x per jaar een weekendje weg met z'n 5en. Heerlijk! Eigenlijk mis isk den haag totaal niet. Heb een groot huis hier, heerlijke tuin, vlakbij de winkels en een hoop te doe in de buurt voor die kleine. Ik werk wel in den haag en als ik iets wil stap ik in me auto en ben in nog geen 2 minuten in den haag hoor Tja, dat sporten zal ik el moeten. heb nog heel wat zwangerschapskilos aan me kont hangen (niet alleen aan me kont hihi) Doe nu zumba, das wel erg leuk hoor! Hebben jullie nog vakantieplannen?
hahahahha ach ik werk in een winkel dus dan zeggen zelfs oudere menseen mevrouw tegen me hahahhha, dusook jongere. maar nou moet ik wel heel eerlijk zeggen dat mensen me vaak ouder schatten hahahaha wel handig toen ik nog jonger was, maar als je boven de 30 komt wil je dat niet meerhorren denk ik hahahhaah
ow zumba; ja is dat wat had t laatst gezien ziet dr echt wel grappig uit en volgens mij put t je ook wel heerlijk uit...? vakantieplannen niet helaas, vent heeft geen vrij meer, heeft ie met de bevalling en dagen erna opgenomen en heeft ie straks nog nodige met verhuizen; heb wel op t punt gestaan om met de ukkies op vakantie te gaan naar familie in t buitenland; maar werd toch een beetje te ingewikkeld met 2 kleintjes t vliegtuig in en dan ook nog me laten ophalen van t vliegveld en dan nog 300 km met de auto hmzzz...toch beetje too much... jullie?
vroeger schatte ze me ook altijd jonger in; toen ik 18 was en toen vond ik dat du secht niet leuk...en nu wil ik t en denk iedereen gewoon de goede leeftijd grmbllllllll
wij hebben net een week vrij gehad,maa zijn niet weg geweest, we hebben leuk dingen met mijn dochter Fay gedaan. lekker wezen zwemmen speeltuin kinderboerderij dat soort dingen. ik ben momenteel samen met mijn mannetje aan het lijnen, het nieuwe boek van sonja het gaat redelijk nu ff volhouden. wil er echt een aantal kilo's vanaf hebben.
Grrrrrrrr............wat een mensen heb je toch...... Heb kleding van die kleine op MP staan. Een setje van baby barb, koste me 65 euro, vraag ik nu 12,50 voor. Krijg ik een mail van iemand of ze het echt niet voor 5 euro mag hebben want ze is alleenstaande gescheiden moeder blablabla......... ja dag!!!! Ik ben ook aan de sonja. Zit in 5e week behoud en bereik maar moet eerlijk bekennen dat ik wel iets meer eet dan het boek anders ga ik van me stokkie. Ben nu wel al 7 kilo kwijt. Nog 2 kilo en dan zit ik op me oude gewicht maar wil er dan nog 5 kilo af voor de vakantie ( nog 4 weken te gaan....)
hahahahaha ja ik ken dat soort mensen, heb het wel eens gehad met bakkaboe kleding vroeg ze of ze het gratis mocht hebben omdat ze een jonge moeder was van 17 hahahahaha doei ja ik heb het nieuwe boek zijn net een week bezig hij is best pittig dus we eten ook net iets meer, ik vind het fijn dat alles alvast klaar staat voor je kwamenu's enzo hahahaha ben niet zon keukenprincess helaas
jaaa dat heb ik ook op MP; heb de bugaboo te koop staan; vraag dr 350 voor...krijg ik mail dat iemand em voor 220 wil kopen en dat de verzendkosten voor mij zijn jaaaa daaaaag (verzenden kost me echt reteveel geld) en 230 als ik 350 vraag klein verschilletje niet...grrrrm sonja sja ben dr paar kilo mee kwijt geraakt maar ging weer gewoon eten en toen zaten ze dr weer net zo snel aan helaas hopenlijk werkt t voor jullie beter...' wil zelf ook nog o zijn minst 5 kilo kwijt maarja geef nog BV dus kan niet echt lijnen en sporten ben ik te gaar voor; is huishouden en dozen inpakken ook een sport????
waterpijp roken zou ik nou ook wel eens willen proberen nog nooit gedaan eigenlijk maar lijkt me wel lekker. mijn moeder maakt wel eens kleertjes voor fergie op de naaimachine echt super leuk, je hebt ook veel boekjes met echt leuke patronen dr in. en als je het goed kan zie je niet eens dat het zelf gemaakt is! ik heb het vroeger wel eens gedaan maar zou niet weten of ik het nog kan ze wil het me al een tijdje bij leren maar komt er maar niet van haha... maar anstefay waarom kijk je indd niet op marktplaats er staan best goeie dingen daar op hoor. en je kan altijd eerst kijken of het een goeie is of niet sommige mense kopen dingen en doen er niks mee dus ze kunnen ook echt nog bijna nieuw zijn maar toch een stuk goedkoper! @sidmick wat leuk joh dat je zon hechte vriendinnengroep heb !! lekjker op vakantie enzo met zn allen klinkt echt super gezellig allemaal haha de zwangerschap kilo's hangen d'r hier ook nog aan hoor :O ik was 28 kilo aangekomen waarvan ik er 22 ben afgevallen moet nog een paar dus, maar eigenlijk ben ik d'r nou even niet zoveel meer mee bezig. ik hou veels te veel van lekkere dingen om d'r af te kunnen blijven hahah wat is zumba nog nooit van gehoord? wij gaan dit jaar niet op vakantie, mijn vriend is net terug van een midweekie vissen met vrienden en voor de rest hebben we samen nu 2 weken vrij en gaan we lekker daggies weg met de kleine denk ik gaan jullie nog wel weg meiden? is het misschien een leuk idee om ff een fototje te plaatsen als jullie tenminste niet te anoniem willen blijven. dan hebben we een beetje een idee tegen wie we praten haha @tinkerbell lekker joh dat je gaat verhuizen moeten jullie veel klussen enzo of gaat dat wel meevallen??? @anstefay wat knap dat jij sonja kan volhouden zeg!! heb je niet mega honger aan het einde van de dag?? dat zou echt niks voor mij...
toen fay 4 maanden was was ik ook gaan sonja bakkeren van 86 kilo naar 69, was echt trots, maar heb de laatste maanden weer zitten bunkeren dus woog 78 dus wil die kilo's er weer af hebben.
haha ik vind dat dozen inpakken ook wel een sport is tinkerbell zo las ik laatst dat met een half uurtje dweilen en stofzuigen je al heel veel calorieeen kwijt ben (en mijn vriend zich maar afvragen waarom het huis de laatste tijd zo blinkt )