mensen uit zuid-holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door djellybelly, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

zo san was je echt veel afgevallen anstefay:O heb je daar lang over gedaan???? misschien moet ik toch maar eens zo boek gaan kopen haha maar krijg je daar niet een onwijs jojoeffect van want ik val op zich best snel af maar kom ook heeeel snel weer aan

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

door dat ik ietsje meer eet, gaat het er wel sneller vanaf,maar ik heb geen honger.

je zou per week bijna 3 a 4 kilo kunnen afvallen als je je er echt aan houd, nou ik doe dat niet dus val 1 a 2 kilo's per week af dat vin dik voldoende moet ik het wel langer volhouden maar toch beter te doen.

het gaat mij meer om de menu's ik weet nooit wat te verzinnen hahahahaha

3. luuus

luuus Niet meer actief

doe je dat samen met je vriend dan ofzo lijkt me lastig als je voor iedereen wat anders moet koken mijn vriend hoeft dat echt niet hahaha hij ken ook echt mega veel eten en blijft dun :( haha

4. djellybelly

heb er ehhhh 4 a 5 maanden over gedaan ben ook echt jaarlang niet aan gekomen of iets,maar toen hdden wij een aantal probleempjes thuis en ik ben een emo eter dus sinds doen werd ik steeds zwaarder nu was ik het echt goed zat :D
    en nu ga ik er echt voor.

5. djellybelly

ik doe het nu samen met mijn vriend de eerste keer met mijn schoonmoeder.
    maar ik vind dat mijn vriend moet afvallen(hij ook hoor trouwens:D)
    maar hij weegt te zwaar dus ik doe het voor ons beiden gewoon.
    in je 1tje is het veel moeilijker das echt waar maar met zijn 2e ken je elkaar er doorheen slepen!

SORRY dat ik zoveel lul hahahahah

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    op zich als je vriend/man niet wilt lijnen kan je nog steeds voor het hele gezin sonja bakker maaltijden maken hoor; t gaat voornamelijk om de hoeveelheid die je neemt...
    die van mij had dat niet eens in de gaten joh dat ie sonjabakker zat mee te eten haha; je proeft t dr in ieder geval niet aan...!
    heb van de week net ook dat boek ingepakt anders kan ik je ook zon weekmenu mailen; hoef je niet zon boek te kopen...

7. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    fotootje ja kan wel als ik iets normaals vind haha

8. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    maar dan plaats ik em niet hier maar pben maar weet niet eens hoe dat dan weer moet...zucht ik ben echt een hopenloos geval met de computer....

9. djellybelly

tinkerbell das een goeie idd als je het nog nooit geprobeerd heb ken je de eerste week beter ff lenen ofzo.
    ik weet dat het bij mij werkt en dat ik zelfs na het lijnen het boeknog veel gebruik daarom heb ik al 2 boeken vanhaar hhahahha

10. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    wel goed hoor dsat je zovel afgevallen bent; echt toppie !
    bij mij gaat t altijd onwijs traag.....ga toch wel weer proberen haha als ik weer foto's zie met mijn smalle bekkie van toen:)
    sja en van borstvoeding schijn je ook af te vallen; nou ik in ieder geval niet...

11. luuus

luuus Niet meer actief

tinkelbell als je dat zou willen doen heeel graag ik ben wel benieuwd naar hoe zo'n menu dr uit ziet en dan kan ik het misschien wel proberen haha :D dat is wel een goed idee ja gewoon meer maken voor de rest!

haha dit topic is net open en we hebben al 5 pagina's vol geluld :D

12. djellybelly

hahhahaha ja was ook echt trots, ik moet het nu ook weer kunnen.

het probleem bij mij is vooral mijn buik,ik heb een keizersnede gehad en daar is iets fout gegaan denk ik met helen aan de binnen kant ik heb een hangbuikje gekregen en het maakt niet uit hoeveel en hoelang ik buikspier oefeningen doe hij gaat niet meer weg helaas :(

13. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    is goed als ie bovenin de doos dan ligt he; zal morgen ff gluren waar ie ongeveer gebleven is:)
    haha 5 t zijn dr alweer 6 terwijl je t typte:)
    Ow jammer dat t dan zo slecht geheeld is; hebben ze t niet zo netjes gehecht..?welk ziekenhuis zijn jullie bevallen?
    maarre waar is jullie foto:):):)

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier sonja't hij gewoon mee. (ik roep altijd, tja jij hebt me zwanger gemaakt, nu moet je boeten :) )
    Wel eet ie meer dan mag hoor. Moet zeggen dat ik er weinig aan vind, ik hou heel erg van lekker koken dus eigenlijk is dit niks voor mij. Maar ja moet even.
    Mijn horror-bevalling heeft plaats gevonden in het rode kruis.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    deze mama gaat ff douchen en dan languit. Morgen werken (en dat terwijl normaal dinsdag mijn vrije dag is blehhhhhhhhhh)

16. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb een foto van mezelf en me kleine meid in me album geupload :D voor de nieuwsgierigen haha:D

17. luuus

luuus Niet meer actief

fergie is in het reinier geboren in delft

hier ook nog een hangbuikje hoor :( en mijn heupen zijn ook echt wel breder dan daarvoor had altijd maat 36 en nu 38/40 :( laatst werd er op mn werk door een ouder gevraagd of ik zwanger was zelfs :O

18. luuus

luuus Niet meer actief

tegenvaller zeg sidmick als het normaal je vrije dag is werkse morgen

19. luuus

luuus Niet meer actief

ik zie het wel verschijnen tinkerbel kijk maar of je het vind haha

20. djellybelly

sidmick werkse!!!

ik heb een keizersnede gehad in almere flevoziekenhuis.

de buikspieren zijn denk ik niet goed aangegroeid :(

maar goed ga mijn best doen hahahahaa

Deel Deze Pagina